Als je direct na het eten op de weegschaal gaat staan ben je natuurlijk het gewicht (+ de natuurlijke weegschaalschommeling) zwaarderquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:19 schreef Ryoga het volgende:
Energie 509 kcal 2129 kJ
Eiwit 0.5 g
KH 62.0 g
Vet 28.8 g
Natrium 1.2 g
dit is dan per 100 gram, maar ik heb maar 60 gram. Ik bedoel: stel ik weeg 70 kilo. Weeg ik na het eten ervan dan 70,6 kilo?
zoals ik vanmorgen 1,5 liter water op hadquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:15 schreef Zeeltje het volgende:
nou ik neem aan dat als je 1 kilo appel eet dat je dan ook niet 1 kilo aankomt..
maar je gaat het nu wel eten? ipv lunch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:25 schreef Ryoga het volgende:
ik dacht nog slechter zelfs, maar chips hadden ze alleen per 200 gram
goed gezien. kmoet vanavond sowieso trainen dus dan knal ik het er wel weer af. ik heb normaal nooit tussendoortjes meer maar dit werd uitgedeeld dus tja, gratis blijft gratisquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar je gaat het nu wel eten? ipv lunch?
ok apartquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef Ryoga het volgende:
[..]
goed gezien. kmoet vanavond sowieso trainen dus dan knal ik het er wel weer af. ik heb normaal nooit tussendoortjes meer maar dit werd uitgedeeld dus tja, gratis blijft gratis![]()
oc christus, is drank nu ook al verboden? je kan hoog en laag springen, maar mn zuippartijtje's laat ik me niet afpakkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef colette het volgende:
Oke, behalve dat ik het heel vreemd vind dat iemand 's ochtends wodka drinkt en nog wel een halve fles, heb je nu ook al bijna 1000 cal. binnengekregen zonder maar een kruimel te hebben gegeten. (begrijp me goed hoor; ik ben zelf ook dol op wodka, maar een halve fles?? en dat 's ochtends??)![]()
Dr zit echt niet 1000kcal is zo'n fles hoor. Er gaan 2 bierflesjes in. 1 bierfles is 130 dus das 260 dus reken dat er 300 a 400 kcal in zit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind het ook erg stom
zeker van iemand die bezig is met afvallen
dagen lang minder dan 1000kcal per dag eten
en nu ff 1000kcal weg drinken
dank jequote:
Ik moet wel zeggen: never a dull moment met Qwea!! Nou ja, jij hebt het over een halve fles, een halve fles is 375 ml en 375 ml. is weer 911 calorieen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
oc christus, is drank nu ook al verboden? je kan hoog en laag springen, maar mn zuippartijtje's laat ik me niet afpakken
Op zich zegt Oprah de heldin ook dat je, als je (weer) begint met sporten, je opeens meer vocht gaat vasthouden door spiertoename en inspanning enzo. Dus dat kan 't ook zijn. Ik voel me wel veel fitter en min hartslag is nu ook lager bij inspanningquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
Ikke niet, ik was net weer 100 gram afgevallen![]()
ja dat was ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dank je. Ik snap nu ook waarom jij overal foto's post
(maar volgens mij heb je dat de laatste tijd niet meer gedaan). Je bent zo blij met jezelf dat je dat met de hele wereld wilt delen
.
ik heb vandaag ook pas 500kcal opquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:26 schreef poppetje22 het volgende:
nog maar 484 kcal op vandaagen vanavond noodlesoep als eten, dat is ook maar 380
eindelijk weer eens een dagje minder gegeten!! (gisteren gezwicht voor 2 ham/kaas criossantjes, dan is al je harde opletten ineens weer helemaal voor niks)
ik ben niet pissig je moet het zelf wetenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dr zit echt niet 1000kcal is zo'n fles hoor. Er gaan 2 bierflesjes in. 1 bierfles is 130 dus das 260 dus reken dat er 300 a 400 kcal in zit.
Wordt maar lekker pissig, dan zou ik volgende week vrijdag ook niks mogen drinken, terwijl het dan 1 groot bier festijn is
500 kcal rulesquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook pas 500kcal op
en begin nu honger te krijgen
maar goed over 10 min gaan we eten
heb er in totaal wel zo'n 5 jaar over gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:54 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
500 kcal rules![]()
En Miss_S, ik zie dat jij al 24 kg bent afgevallen!! Wat goed!!! Hoe lang heb je daar over gedaan en welke methode gebruik je? Alleen maar gezonderen?ik sta ook in de OP!
![]()
Echt knap zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb er in totaal wel zo'n 5 jaar over gedaan
en inderdaad gewoon gezond leven, geen dieeten
misschien post ik binnekort nog wel een keertje een voor en na fotoquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Echt knap zeg!
Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor en na-foto's
(hey ik ben nieuw he, ga geen 80 topics nazoeken)
Ik ga wel voor een aantal goeie bands ja, zoals Dream Theater, die wil ik al heel lang zien, en Megadeth en Motorhead heb ik al wel een keer gezien, maar blijven gaaf, en verder gaan we naar Black Label Society, Ozzy Osbourne, Type O Negative en Life of Agony. We gaan alleen zondags, maar heb er echt super veel zin inquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef Chicolate het volgende:
@ Sylvana: Stoer zeg. Fields of Rock. Ga je ook nog voor een speciale band of gewoon voor het hele gebeuren?
(shirts van welke bands hihi eens kijken of ik ze als rockfan ook ken)
Ghehe stoere shirts! Sonata Arctica ftw!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zal ff linkje geven van de foto's naar de shirts die ik heb gekocht
klik
dat is het ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik dacht dat 1200 wel zo'n beetje de ondergrens is als je je verbranding op peil wilt houden.
Funshirts heb ik ook hoor, de leukste heb ik van een vriend gehad "Wil je wippen?" en dan 2 mensjes op een wipwap eronderquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ghehe stoere shirts! Sonata Arctica ftw!(had het kunnen weten, Large. Daar komt mijn kleding dus ook vandaan. Ben grotere fan van de funshirts, omdat ik bij bands nooit weet welke band ik nou goed genoeg vind voor op een shirt xD)
Oeh, dan 'moet' je nu nog voor 400kcal lekkere dingen eten, wat een luxe!quote:
lekkere gezonde dingenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeh, dan 'moet' je nu nog voor 400kcal lekkere dingen eten, wat een luxe!
ik dacht echt even knorknorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Ja klopt, ik heb ook een trainingsbroek die echt veel te groot is en dat ding slobbert ook enorm. Ach, heb hem toch alleen maar aan als ik naar sport ga en als ik ga hardlopen (als het fris is buiten dan).
En wat wel zo is: ik ben een stuk zekerder nu, dus ik sta ook echt fier rechtop en durf mezelf leuk te presenteren voor de camera. Dat was vorige keer zeker niet zo. Daar sta ik nog wat ingezakt op de foto. En mijn buik is wel degelijk flink geslonken, maar dat zie je op de foto's niet zo, denk ik.
Ik zal even een foto opzoeken van een dagje Amsterdam vorig jaar. Van die foto's die je ziet en denkt van: bleeeh.
Deze foto is vorig jaar rond deze tijd gemaakt in Madame Tussaud, Amsterdam (sta er dus samen met mijn held Jon Bon Jovi op). Veel foto's geknipt daar, maar ik vind ze echt vreselijk (en dat vond ik toen ook al). Ben daar veel dikker.
[[url=
Ik had deze foto (en andere foto's uit die periode) ver weggestopt, maar nu ik 10 kg lichter ben, haal ik ze graag weer tevoorschijn om van het contrast te genieten.
ik heb bolle wangenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom zette ik er ook bij dat het Jon Bon Jovi was.
En dank je.
Waar ik wel van baal: ik krijg nog altijd een bolle kop als ik lach. Bolle, glimmende wangen, lichte onderkin.... Maar ja, we kunnen ook zeggen dat ik gewoon een gezonde Friese boerenmeid ben
. En liever lachend op de foto met een bolle kop dan chagrijnig met een niet-bolle kop
. In het eerste geval win je ook een boel aan uitstraling
.
Klinkt een beetje als alcohol afhankelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:23 schreef Qwea het volgende:
wortels zijn okeik heb strax alst goed is een weddenschap gewonnen
Ik en nog iemand van school hadden gewed dat ik om 12:30 niet met een alcohol promillage van 0.95.
kom maar hier met die 50 pleuro, mn halve fles vodka is op
Tis keiwarm men![]()
bij mij gaat het niet wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb bolle wangenhoop dat ze weg gaan denk t haast wel
![]()
Whaha.. ja maar ik ben liever niet schattigquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij mij gaat het niet weg
maar goed is ook wel weer schattig
Mark knijpt er altijd inquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bij mij gaat het niet weg
maar goed is ook wel weer schattig
lol, knor knor over die foto in Madame Tussaud?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik dacht echt even knorknor![]()
je ziet er nu veeeeel beter uit![]()
Oeh ja volgens mij ken ik diequote:Op donderdag 7 juni 2007 17:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Funshirts heb ik ook hoor, de leukste heb ik van een vriend gehad "Wil je wippen?" en dan 2 mensjes op een wipwap eronder
Ik zal zo eens kijken wat ik vanavond kan eten, Chicken Tonight lijkt me niet echt een slim idee nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |