abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53239479
Oh sterkte Sylvana, ik hoop dat ze gauw iets vinden hoor.
pi_53239534
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien heeft het wat met onderstaande te maken??
[..]
Zou het? Maar dat heb ik volgens mij op zaterdag gegeten, zou je dan een paar dagen later ervan aankomen?
  maandag 17 september 2007 @ 11:28:55 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53239586
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:27 schreef Gewas het volgende:

[..]

Zou het? Maar dat heb ik volgens mij op zaterdag gegeten, zou je dan een paar dagen later ervan aankomen?
.

Sterker nog: dat schijnt meestal zo te zijn. Ik merk het meteen de volgende dag aan de weegschaal, maar de meesten schijnen het pas een paar dagen later te merken.
Ik weet eigenlijk niet of die kilo blijft zitten. Bij mij is het er meestal na 2 dagen wel weer af, tenzij ik het echt heel bont heb gemaakt .
Niet meer actief op Fok!
pi_53239686
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef conleche het volgende:

[..]

He, wat naar! Hopen dat ze snel kunnen vinden wat het is. Moet je nu verder onderzocht worden?
nee, ik moet nu gewoon de uitslagen afwachten en als ze dan weten wat het is dan gaan ze kijken hoe het te behandelen is of dat er nog meer onderzocht moet worden dan
pi_53239850
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:33 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Wij zijn ook naar landgraaf geweest!! Die baan is lekker lang! We waren er pas om een uur of 3, maar gingen wel pas na 9en weg. Heb je het leuk gehad? Misschien heb je me voorbij zien vliegen op zo'n rood sleetje?
Ja daar was ik ook. En ik heb wel 2 meisjes op sleetjes gezien Maar die waren nog te jong denk ik (wees blij dat je er voor 2 uur niet was, er was een groep van 1000 man, Spoorwegen hadden zo'n dag ofzo) ... Maar was wel lekker, ik was duidelijk te ziek om goed te boarden, maar wel van genoten En misschien heb jij mij wel gezien, ik was dat meisje, in die lichtblauwe jas, dat rond een uur of 5 naast een jongen zat, die bewusteloos tegen een blok ijs lag ... Jongen waarmee we gingen boarden heeft zn sleutelbeen gebroken, moesten ook nog naar het ziekenhuis. Waren binnen een uur klaar met foto's enzo! Echt snel ...

Nu zit ik ziek thuis. Gister met koorts op de piste en nu trok ik het echt niet meer. Heb geen koorts meer, maar gloei nog wel, snipverkouden en mn oren zitten dicht. Oh, en geen stem meer. Maar dat had ik gister ook al niet meer

En afgevallen Ben nu nog maar 62 ... terwijl ik bij Mac gegeten heb, en warme chocolademelk gedronken (Nu was de Mac ook alleen maar 1 MacKroket en heb ik de rest van de dag geleefd op 3 boterhammen, kon geen eten wegkrijgen) Eens kijken of ik nu thuis ook warme chocolademelk kan maken
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53239859
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, ik moet nu gewoon de uitslagen afwachten en als ze dan weten wat het is dan gaan ze kijken hoe het te behandelen is of dat er nog meer onderzocht moet worden dan
Succes meid
pi_53240005
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja daar was ik ook. En ik heb wel 2 meisjes op sleetjes gezien Maar die waren nog te jong denk ik (wees blij dat je er voor 2 uur niet was, er was een groep van 1000 man, Spoorwegen hadden zo'n dag ofzo) ... Maar was wel lekker, ik was duidelijk te ziek om goed te boarden, maar wel van genoten En misschien heb jij mij wel gezien, ik was dat meisje, in die lichtblauwe jas, dat rond een uur of 5 naast een jongen zat, die bewusteloos tegen een blok ijs lag ... Jongen waarmee we gingen boarden heeft zn sleutelbeen gebroken, moesten ook nog naar het ziekenhuis. Waren binnen een uur klaar met foto's enzo! Echt snel ...

Nu zit ik ziek thuis. Gister met koorts op de piste en nu trok ik het echt niet meer. Heb geen koorts meer, maar gloei nog wel, snipverkouden en mn oren zitten dicht. Oh, en geen stem meer. Maar dat had ik gister ook al niet meer

En afgevallen Ben nu nog maar 62 ... terwijl ik bij Mac gegeten heb, en warme chocolademelk gedronken (Nu was de Mac ook alleen maar 1 MacKroket en heb ik de rest van de dag geleefd op 3 boterhammen, kon geen eten wegkrijgen) Eens kijken of ik nu thuis ook warme chocolademelk kan maken
Waarom denk je dat wij er pas om 3 uur waren We wisten al dat de NS met 250 man zou komen (daarom konden we potverdorie ook geen BBQ doen! )

Nee, ik kan me niet herinneren dat ik dat gezien heb.. wel naar dat die jongen zn sleutelbeen gebroken heeft! Dat zijn wel de mindere kanten van het wintersport-gebeuren..

Warme chocolademelk

Sterkte Chicolate, met je ziekte, en Sylvana ook!
pi_53240054
thnx iedereen
pi_53240100
Nou, die 250 waren er volgens de medewerkers van snowworld 1000 ... en ik stond zelfs in de file (om kwart over 2) toen ik tussendoor ff de baan af wilde, om mn neus te snuiten (Ja ik was dat meisje dat bovenaan de piste standaard dr neus moest snuiten ) omdat zij er allemaal vanaf gingen. De ruimte die we daarna hadden

Maar Oostenrijk blijft beter daar heb je minder aso boarden en skieers die het heel goed kunnen, en denken dat ze jou daarom mogen afsnijden of omver boarden ... daar is meer ruimte, hier ben ik een paar keer flink gevallen omdat zo'n snelle jongen tegen me aan reed. Mag in februari weer nu al zin in
pi_53240169
ik kwam er vandaag achter dat er in een hele zak kroepoek maar 300 kcal zitten
pi_53240227
Het lijkt wel een ziekenboeg hier. Chicolate en Sylvana, beterschap!
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_53241013
Beterschap iedereen (die ziek is dan )

'k Ga van de week toch maar eens echt goed m'n best doen gezond te eten weer, want ik heb het gevoel dat slechte dingen er toch steeds vaker in sluipen, straks zit ik weer in m'n pre-afval ritme en dat moet ik dus absoluut niet hebben
Dus vandaag: begonnen met dubbele boterham met hagelslag, net een piepklein boterhammetje en een glas optimel, straks 2 met ananasroomspread (helemaal niet zo vadsig als ik dacht: 250 kcal/100 gram ong.), vanmiddag nog een nectarine en dan op het werk wordt het een verrassing wat ik eet...
Zoiets moet wel goedkomen denk ik, alleen morgen een hele dag zelfstudie en dan is het moeilijker
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 17 september 2007 @ 12:48:58 #88
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53241434
We gaan nu langzaam weer richting de herfst en ik ben nog steeds 90 KG en goed gebouwd. Zo meteen weer naar de FEBO
verpachten & verpachten
pi_53241479
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Beterschap iedereen (die ziek is dan )

'k Ga van de week toch maar eens echt goed m'n best doen gezond te eten weer, want ik heb het gevoel dat slechte dingen er toch steeds vaker in sluipen, straks zit ik weer in m'n pre-afval ritme en dat moet ik dus absoluut niet hebben
Dus vandaag: begonnen met dubbele boterham met hagelslag, net een piepklein boterhammetje en een glas optimel, straks 2 met ananasroomspread (helemaal niet zo vadsig als ik dacht: 250 kcal/100 gram ong.), vanmiddag nog een nectarine en dan op het werk wordt het een verrassing wat ik eet...
Zoiets moet wel goedkomen denk ik, alleen morgen een hele dag zelfstudie en dan is het moeilijker
Wat jij met ananasroomspread hebt (klinkt trouwens helemaal niet aanlokkelijk die combi) had ik van de week met eiersalade. Dat was iets van 280 per 100 gr. Ik dacht dat je er ongeveer 20 gr. van zou gebruiken per boterham. Dus dan was het een prima beleg geweest. Maar het is veel zwaarder! Ik heb er net een boterham mee genomen en er zit 35 gram op en dan is het niet eens ruim belegd. Tja dan zit je aan 100 cal. beleg per boterham en dat vind ik toch teveel. Ik maak nu het kuipje op, maar koop het niet weer.
pi_53241498
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:48 schreef r.liong het volgende:
We gaan nu langzaam weer richting de herfst en ik ben nog steeds 90 KG en goed gebouwd. Zo meteen weer naar de FEBO
Doe ze de groeten!
  maandag 17 september 2007 @ 12:52:56 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53241534
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:48 schreef r.liong het volgende:
.
Dan zie ik je in 'Slank de winter in' wel weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_53241667
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:50 schreef conleche het volgende:

Wat jij met ananasroomspread hebt (klinkt trouwens helemaal niet aanlokkelijk die combi) had ik van de week met eiersalade. Dat was iets van 280 per 100 gr. Ik dacht dat je er ongeveer 20 gr. van zou gebruiken per boterham. Dus dan was het een prima beleg geweest. Maar het is veel zwaarder! Ik heb er net een boterham mee genomen en er zit 35 gram op en dan is het niet eens ruim belegd. Tja dan zit je aan 100 cal. beleg per boterham en dat vind ik toch teveel. Ik maak nu het kuipje op, maar koop het niet weer.
Het is van arla ofzo en vind het zelf errrug lekker . Maar hier zitten niet echt grote stukjes in en dat scheelt erg veel, tenzij je het erg dik smeert (denk dat dit minder zwaar is dan een plak kaas zelfs!). Ik hou best veel van salade's op brood, maar ik moet me altijd inhouden en er voorbij lopen, want dat smeer ik inderdaad best dik altijd (meestal brokjes). (Ik herinner me nog dat ik bij de panini zo'n 60 gram tonijnsalade op een broodje moest smeren)
Het mooi kotsende meisje.
pi_53241673
Zoo ik haat hardlopen! Maar ik doe het toch maar
Dat moest ik even kwijt
Allejezus
pi_53241736
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kwam er vandaag achter dat er in een hele zak kroepoek maar 300 kcal zitten
Maar daar zit toch vaak ook maar 65 gram in ofzo? Dan is het wel weer veel
Allejezus
pi_53241938
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:58 schreef Juzme het volgende:
Zoo ik haat hardlopen! Maar ik doe het toch maar
Dat moest ik even kwijt
Goed dat je het dan toch doet
  maandag 17 september 2007 @ 13:11:07 #96
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53241952
Jeetje wat een activiteit hier op de maandagmorgen....werken jullie niet? Ik dacht, ik kijk even snel in mijn pauze....valt niet mee hoor, de eerste dag met mijn dieet! We hebben gelijk een jarige, die zit gelukkig 1 verdieping hoger, dus dat red ik wel om af te slaan! Zit inmiddels al op een liter water, dus nog 1 (minimaal) te gaan, dat gaat ook wel lukken, vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.

Het hardlopen was dus niet gelukt Conleche? Balen is dat zeg. Ik had het vorige week nog, vreselijk verkouden, maar toch gaan trainen, viel gelukkig mee.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53242143
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef Susie het volgende:
Jeetje wat een activiteit hier op de maandagmorgen....werken jullie niet? Ik dacht, ik kijk even snel in mijn pauze....valt niet mee hoor, de eerste dag met mijn dieet! We hebben gelijk een jarige, die zit gelukkig 1 verdieping hoger, dus dat red ik wel om af te slaan! Zit inmiddels al op een liter water, dus nog 1 (minimaal) te gaan, dat gaat ook wel lukken, vanavond volleyballen, dan gaat er zeker nog een liter doorheen.

Het hardlopen was dus niet gelukt Conleche? Balen is dat zeg. Ik had het vorige week nog, vreselijk verkouden, maar toch gaan trainen, viel gelukkig mee.
Uhm, je verwart mijn post met die van Quinazoline. Ik voel me kiplekker en het hardlopen gister ging ook goed

* conleche klopt af onder haar bureautje want dat is ongeverfd hout
pi_53242243
He, is het eigenlijk erg onverstandig om gerookte zalm te eten als je wat probeert af te vallen?
Allejezus
pi_53242342
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:25 schreef Juzme het volgende:
He, is het eigenlijk erg onverstandig om gerookte zalm te eten als je wat probeert af te vallen?
Zalm is wel vrij vet, maar het zijn ook wel gezonde vetten, hoewel de meningen over gekweekte zalm ook weer uiteenlopen. Ik geloof dat haring nog gezonder is.
pi_53242421
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Zalm is wel vrij vet, maar het zijn ook wel gezonde vetten, hoewel de meningen over gekweekte zalm ook weer uiteenlopen. Ik geloof dat haring nog gezonder is.
Ja, dat geloof ik wel. Gekweekte zalm schijnt wel gezond te zijn maar we zouden het eigenlijk niet meer moeten eten, daar was laatst een reportage over op tv. Maar ik vind zalm erg lekker Ik denk dat je sowieso niet te veel ervan moet eten, net als met alles!
Allejezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')