abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52616367

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Gesloten topics:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20
21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40
41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60
61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80
81|82|83|84|85|86|87|88|89|90|91|92|93|94

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie en een eerste update van je gewicht zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je in geen enkel lijstje.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke
STING = Thomas

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
pi_52616414
bijna topic #100
pi_52616619
Hmm.
Leuk, dat iemand vanuit het niets het vorige topic vol maakt, maar open dan ook even een nieuwe..
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52616654
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Alcarin het volgende:
Hmm.
Leuk, dat iemand vanuit het niets het vorige topic vol maakt, maar open dan ook even een nieuwe..
en dit is al de tweede keer
maar goed het is niet zoveel moeite
pi_52616748
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Miss_S het volgende:
en dit is al de tweede keer
maar goed het is niet zoveel moeite
Nee, dat is zo, maar het gaat om het principe!
Nou ja, het is gewoon irritant dat je niet weet of iemand al een topic aan het openen is, voor je het weet zijn er 3 nieuwe
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 11:50:58 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52616911
Waarom werken jullie de linkjes naar de oude topics niet meer bij?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52616937
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Sjeen het volgende:
omdat we lui zijn
pi_52616975
Ik zag gisteravond een historisch laag gewicht op de weegschaal... 57,9 '

Hoe het kan weet ik niet, zo veel heb ik niet op m'n eten gelet Had eerder het idee dat ik een beetje teveel aan het snoepen was
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_52617109
quote:
Dat viel mij idd ook al op, dat er nog een boel topics missen

Wat mij betreft kun je ze er dan beter gewoon allemaal uit halen.

Ik werd net gebeld dat ik morgen toch nog de hele dag kan werken, en misschien maandagochtend ook nog Vanavond dus maar naar de sportschool toe, wilde eigenlijk morgenmiddag gaan, maar dat kan dus niet en morgenavond komt Peter

Zo eerst maar eens lunchen. Ben al sinds half 9 wakker en begin al aardig wat trek te krijgen.
pi_52617224
quote:
Dat viel mij net ook al op, ik fiks het wel weer even.
pi_52617383
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat viel mij idd ook al op, dat er nog een boel topics missen

Wat mij betreft kun je ze er dan beter gewoon allemaal uit halen.
dat vind ik ook een goed idee
pi_52617471
Ik heb net mn rooster gezien ... rotrooster. Ben bij mn bioklas eruit gegooid, dus ik zit in mn eentje in een nieuwe klas, en heb veel teveel uren in de week (iedereen heeft 26 ofzo, ik zit met 35) ... Bah, stom rooster (gelukkig is mn basisklas wel gelijk gebleven en ben ik 1x een middag vrij)

Ik ga maar niet meer sporten, geen tijd meer voor ... ga wel gewoon douchen en fiets straks de halve stad door (eerst naar vriend, dan naar kapper, dan weer terug naar vriend en dan naar huis ... totaal denk ik een uur stevig doortrappen )

(over de linkjes, misschien wel een slim idee om de link naar het vorige topic erin te laten staan ... in de OP steeds, zoals bij de Dieetclub)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_52617516
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef Chicolate het volgende:

(over de linkjes, misschien wel een slim idee om de link naar het vorige topic erin te laten staan ... in de OP steeds, zoals bij de Dieetclub)
Ja, dat is ook wel een goed idee. Gewoon alleen die naar het vorige topic erin zetten. Die oude topics gaat toch niemand meer teruglezen volgens mij
pi_52617933
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:11 schreef Sylvana het volgende:
Ja, dat is ook wel een goed idee. Gewoon alleen die naar het vorige topic erin zetten. Die oude topics gaat toch niemand meer teruglezen volgens mij
Maar het staat wel leuk!
pi_52618046
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Maar het staat wel leuk!
Mwah, ik vind het niet echt boeiend en de OP wordt wel erg lang zo
pi_52618090
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mwah, ik vind het niet echt boeiend en de OP wordt wel erg lang zo
straks staan er 100 linkjes

net weer griekse yoghurt met honing op blijft toch lekker
pi_52619468
Net mijn boterhammen op met een kom soep. Alhoewel ze niet echt lekker was Had zin in chocolade maar heb er toch geen gekocht
pi_52621883
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef StefanieV het volgende:
Net mijn boterhammen op met een kom soep. Alhoewel ze niet echt lekker was Had zin in chocolade maar heb er toch geen gekocht
goedzo
pi_52623348
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef StefanieV het volgende:
Goed van je

Ik werd net gebeld dat de stageplek die ik zelf had gevonden aan de voorwaarden voldoet en ik er mag solliciteren Dus net mn sollicitatiebrief en cv gemailed en dan hoop ik dat ik begin volgende week word uitgenodigd voor een gesprek en gewoon vanaf woensdag stage kan lopen
pi_52623398
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Goed van je

Ik werd net gebeld dat de stageplek die ik zelf had gevonden aan de voorwaarden voldoet en ik er mag solliciteren Dus net mn sollicitatiebrief en cv gemailed en dan hoop ik dat ik begin volgende week word uitgenodigd voor een gesprek en gewoon vanaf woensdag stage kan lopen
dat is ook lekker
ik moet ookal een stage plek hebben (zonder ook maar op school te zijn geweest en weten wat de bedoeling is)
maar goed het is zo goed als zeker dat ik stage kan lopen op mijn vakantiewerk
pi_52625007
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 15:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Goed van je

Super zeg ! Succes
pi_52625058
Morgen mijn laatste hertentamen en ik heb zoooooooooooo weinig motivatie. Ik heb nog nauwelijks iets gedaan.
Het idee dat ik mijn propedeuse pas volgend jaar hóef te halen en dat ik nu 50 studiepunten heb (en dus wel gewoon door mag) is ook niet echt motiverend.

En verder knabbel ik op worteltjes. Dus dát is dan wel weer goed.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_52625432
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 16:20 schreef Sukilove het volgende:
Morgen mijn laatste hertentamen en ik heb zoooooooooooo weinig motivatie. Ik heb nog nauwelijks iets gedaan.
Het idee dat ik mijn propedeuse pas volgend jaar hóef te halen en dat ik nu 50 studiepunten heb (en dus wel gewoon door mag) is ook niet echt motiverend.

En verder knabbel ik op worteltjes. Dus dát is dan wel weer goed.
ik kan me voorstellen dat je dan niet echt gemotiveerd bent

ik ga zo alweer avondeten
vanavond weer aardappelen dus niet echt mijn keuze
pi_52626690
zo net mijn avondeten op
bloemkool (wel lekker)
sateschnitzel (ook wel lekker maar niet erg gezond)
aardappel (niet mijn favoret maar met de sate uit de schnitzel wel weg te krijgen)

wel erg weinig hoeveelheden op dus zal over een paar uur wel weer honger hebben
pi_52626805

Ik heb vanavond hertentamen om 8 uur, ik dacht van: 'Goh, dan ga ik wat eerder naar school, dan leer ik nog wat en dan eet ik op school wel wat. Is de kantine dicht Mijn fiets kapot De bus rijdt weinig de stad (de AH dus) is niet dichtbij
Resultaat: dineren met ' Time-Out biscuits, een fles water en een Liga Milk Break. Geen zin om om half 10 nog een maaltijd naar binnen te werken, slecht voor mijn darmen enzo.

Verder gaat het goed
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')