en dit is al de tweede keerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:41 schreef Alcarin het volgende:
Hmm.
Leuk, dat iemand vanuit het niets het vorige topic vol maakt, maar open dan ook even een nieuwe..![]()
Nee, dat is zo, maar het gaat om het principe!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Miss_S het volgende:
en dit is al de tweede keer
maar goed het is niet zoveel moeite
omdat we lui zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Waarom werken jullie de linkjes naar de oude topics niet meer bij?
Dat viel mij idd ook al op, dat er nog een boel topics missenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Dat viel mij net ook al op, ik fiks het wel weer even.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef Sjeen het volgende:
dat vind ik ook een goed ideequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat viel mij idd ook al op, dat er nog een boel topics missen
Wat mij betreft kun je ze er dan beter gewoon allemaal uit halen.
Ja, dat is ook wel een goed idee. Gewoon alleen die naar het vorige topic erin zetten. Die oude topics gaat toch niemand meer teruglezen volgens mijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef Chicolate het volgende:
(over de linkjes, misschien wel een slim idee om de link naar het vorige topic erin te laten staan ... in de OP steeds, zoals bij de Dieetclub)
Maar het staat wel leuk!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:11 schreef Sylvana het volgende:
Ja, dat is ook wel een goed idee. Gewoon alleen die naar het vorige topic erin zetten. Die oude topics gaat toch niemand meer teruglezen volgens mij
straks staan er 100 linkjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het niet echt boeiend en de OP wordt wel erg lang zo
goedzoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef StefanieV het volgende:
Net mijn boterhammen op met een kom soep. Alhoewel ze niet echt lekker wasHad zin in chocolade maar heb er toch geen gekocht
![]()
Goed van jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:23 schreef StefanieV het volgende:
Net mijn boterhammen op met een kom soep. Alhoewel ze niet echt lekker wasHad zin in chocolade maar heb er toch geen gekocht
![]()
dat is ook lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed van je
Ik werd net gebeld dat de stageplek die ik zelf had gevonden aan de voorwaarden voldoet en ik er mag solliciterenDus net mn sollicitatiebrief en cv gemailed en dan hoop ik dat ik begin volgende week word uitgenodigd voor een gesprek en gewoon vanaf woensdag stage kan lopen
Super zeg ! Succesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed van je
Ik werd net gebeld dat de stageplek die ik zelf had gevonden aan de voorwaarden voldoet en ik er mag solliciterenDus net mn sollicitatiebrief en cv gemailed en dan hoop ik dat ik begin volgende week word uitgenodigd voor een gesprek en gewoon vanaf woensdag stage kan lopen
ik kan me voorstellen dat je dan niet echt gemotiveerd bentquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:20 schreef Sukilove het volgende:
Morgen mijn laatste hertentamen en ik heb zoooooooooooo weinig motivatie. Ik heb nog nauwelijks iets gedaan.
Het idee dat ik mijn propedeuse pas volgend jaar hóef te halen en dat ik nu 50 studiepunten heb (en dus wel gewoon door mag) is ook niet echt motiverend.
En verder knabbel ik op worteltjes. Dus dát is dan wel weer goed.
zit wel een beetje tegen hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:24 schreef roooosje het volgende:
![]()
Ik heb vanavond hertentamen om 8 uur, ik dacht van: 'Goh, dan ga ik wat eerder naar school, dan leer ik nog wat en dan eet ik op school wel wat. Is de kantine dichtMijn fiets kapot
De bus rijdt weinig
de stad (de AH dus) is niet dichtbij
![]()
Resultaat: dineren met ' Time-Out biscuits, een fles water en een Liga Milk Break. Geen zin om om half 10 nog een maaltijd naar binnen te werken, slecht voor mijn darmen enzo.
Verder gaat het goed![]()
Dankjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zit wel een beetje tegen he
succes met je hertentamen
Ja, dan zitten we bij de deeltijders, die hebben 's avonds lesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:28 schreef Sylvana het volgende:
Het zit je niet echt mee he roooosje
Veel succes met je hertentamen
Wat een rare tijd trouwens, 8 uur 's avonds nog
Ik ga zo ook maar eens eten maken en dan vanavond nog ff naar de sportshcool, en dan ben ik 3 keer geweset deze week, en vandaag ook niet veel gegeten (alleen de 3 hoofdmaaltijden ) dus ben erg benieuwd wat de weegschaal morgenochtend zegt
wat heb je vandaag gegeten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:28 schreef Sylvana het volgende:
Het zit je niet echt mee he roooosje
Veel succes met je hertentamen
Wat een rare tijd trouwens, 8 uur 's avonds nog
Ik ga zo ook maar eens eten maken en dan vanavond nog ff naar de sportshcool, en dan ben ik 3 keer geweset deze week, en vandaag ook niet veel gegeten (alleen de 3 hoofdmaaltijden ) dus ben erg benieuwd wat de weegschaal morgenochtend zegt
is dat trouwens speciale honing die je op je brood kan doen of kan dat met alle soorten honing?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:34 schreef Sylvana het volgende:
ja, dat weet ik, maar mn salaris is er nog steeds niet
dus als ontbijt 2 plakken ontbijtkoek, lunch 2 broodjes met honing en als avondeten roerbakmie
morgen komt sowieso de stufi
Ik heb geen idee, het is goudheldere bijenhoning en stond gewoon bij het broodbelegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is dat trouwens speciale honing die je op je brood kan doen of kan dat met alle soorten honing?
misschien wel een keer lekker heb nu toch honing voor bij de griekse yoghurt
niet heel gezond maar goed
Ik ook! Ik wil dat de vis nu klaar is!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:50 schreef Chicolate het volgende:
Zo! Ik heb honger!(wanneer is het avondeten nou eindelijk klaar, fruitrijst zonder de banaan want die heeft mn vader perongeluk opgegeten op een onbewaakt moment
)
dat is ook niet slim hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:51 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wil dat de vis nu klaar is!
Het duurt altijd te lang, want ik ga pas koken als ik al honger heb![]()
Tja, eten als ik geen honger heb is helemaal stom. Het zou eigenlijk langzamer moeten beginnen, maar het is altijd *bam* 'give me FOOOD!!!'quote:
ik vind eten als je geen honger hebt eigenlijk ook stomquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tja, eten als ik geen honger heb is helemaal stom. Het zou eigenlijk langzamer moeten beginnen, maar het is altijd *bam* 'give me FOOOD!!!'
Ik volg je even niet... eten als je geen honger hebt is stom, maar je moet niet eten als je honger hebt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:
ik vind eten als je geen honger hebt eigenlijk ook stom
maarja ik krijg niet snel honger dus dan zou ik bijna nooit eten
maar je moet niet gaan eten als je al honger hebt
ja ik vind eten als je honger hebt stomquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik volg je even niet... eten als je geen honger hebt is stom, maar je moet niet eten als je honger hebt?
Ik eet alleen als ik honger heb, dan wordt het eten veel lekkerder![]()
En nu gaat die vis eraan!!!![]()
zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:08 schreef Sylvana het volgende:
Wie het langste op de loopband kon blijven, 6 km per uur, met een helling van 7%.
ik vind 7% aardig wat met die korte beentjes van mij hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet?
ik heb geen fantastische conditie maar kan dat toch wel een uurtje volhouden
ja met jouw lengte is dan 6km per uur ook wel hard, maar hoe groot was hij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind 7% aardig wat met die korte beentjes van mij hoor
en al helemaal als je net daarvoor hebt gefitnessed en al 3 kwartier op de crosstrainer heb gestaan
en ik sta echt amper op de loopband, haat rennen
jij staat er iedere dag op, das anders, een uur op de crosstrainer hou ik ook makkelijk vol, maar dat doe ik dan ook regelmatig
Hij was ook niet zo groot, 1.70 ofzo, maar hij deed haast nooit cardio dus, vooral kracht. Dus hij was wel breed, maar had amper conditiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja met jouw lengte is dan 6km per uur ook wel hard, maar hoe groot was hij?
een gemiddelde man moet toch geen moeite daarmee hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |