88 Kcal in een biertje, valt toch wel mee? Tenzij je iedere avond aan het bier zit natuurlijk, maar dat is een andere verhaal.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
www.caloriechecker.nl
Schrikbarend hoeveel er in bier zittenik lust ook wel een pilsje en zeker nu het voetbal weer begint neem ik er wel eentje of twee, vroeger wel een veelvoud daarvan en op stap af en toe ook nog wel
Ik eet meestal rond de 15/16/1700 met wat uitschieters hier en daar
(zoals afgelopen weekend, Ljouwert Culinair en dan gratis eten bij connecties)
voor een keertje kan het inderdaad bestquote:Op donderdag 20 september 2007 20:04 schreef Susie het volgende:
[..]
88 Kcal in een biertje, valt toch wel mee? Tenzij je iedere avond aan het bier zit natuurlijk, maar dat is een andere verhaal.
Volgende week heb ik een feestje, dan neem ik echt wel lekker een paar biertjes hoor....volgende dag ben ik dan toch brak en heb ik geen honger enzo...(compensatie dus! haha!)
Ik moet mijzelf eens afleren om iedere dag op de weegschaal te gaan staan, is ook niet goed, dat weet ik, maar ik wil zo graag zien of mijn "inspanningen" qua eten enzo, zin hebben.... tot op heden niet echt! En ik heb nog iets meer dan een week om die spijkerbroek in ieder geval dicht te kunnen krijgen!! Arghhhh!![]()
je bent dus al ooit eens afgevallen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:08 schreef Susie het volgende:
Overigens probeer ik per dag rond de 1300 kcal uit te komen. Ik ben ooit eens met Fitclub redelijk wat afgevallen en daar moest ik ook op die 1300 zitten. Dus blijkbaar werkt dat voor mij.
Mijn "honger" (want was is nou eigenlijk honger?) gevoel is in ieder geval weg, dat was maandag nog erg hoor....nu al aan gewend dat ik niet altijd maar wat moet eten/snoepen zeg maar. Ik haal dat soort dingen ook gewoon niet in huis, kan ik het ook niet pakken, dat scheelt een boel! Gelukkig een vriend die dat eigenlijk ook niet perse hoeft ofzo (ik heb er zo'n eentje die kan eten wat hij wil en niets aankomt...Zo oneerlijk)
avondeten ligt eraan hoeveel en wat je eetquote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef mordradead het volgende:
Hoeveel calorieen zitter er eigenlijk gemiddeld in avondeten? (Rijst/groente/vlees, Aardappels/groente/vlees) want daar heb ik thuis totaal geen invloed op, dan kan ik checken hoeveel ik de rest van de dag ongeveer kan eten.
Ik zit op een avond zo op 4 biertjes en dan moet de nacht nog beginnengelukkig ben ik een goeie danser
Dan ga ik overdag + 's avonds wel rond de 900 proberen te zitten, totaal dan ca 1400 en ik ben een gozert dus dat kan welquote:Op donderdag 20 september 2007 20:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
avondeten ligt eraan hoeveel en wat je eet
bij mij komt het niet vaak boven de 350 kcal
maar rond de 450-500 is ook normaal voor sommige
maar dat moet je natuurlijk niet te vaak doenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan ga ik overdag + 's avonds wel rond de 900 proberen te zitten, totaal dan ca 1400 en ik ben een gozert dus dat kan wel
Teveel? Ik eet nu wel meer, het gaat dan ook niet zo snelquote:Op donderdag 20 september 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat moet je natuurlijk niet te vaak doen
Eerst eens die kilo's eraf en dan gezond blijven eten, niet iedere dag meer snoep, koek, chips etc etc, gezond eten. Sporten doe ik wel, alleen van eind april tot eind augustus doe ik dus niets, vandaar dat ik nu dus zo ontzettend veel kilo's ben aangekomen. Dat moet volgend jaar zomer anders.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je bent dus al ooit eens afgevallen?
hoe ben je van plan het nu te blijven volhouden?
Dat doe ik altijd, hoor..quote:Op donderdag 20 september 2007 20:21 schreef Miss_S het volgende:
maar dat moet je natuurlijk niet te vaak doen
maar dan ga je toch geen bier drinken om het aan te vullen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, hoor..
Als ik minder dan 1300 kcal heb gegeten, eet ik nog wat extra. Mijn stofwisseling hoeft niet dood![]()
Ik denk dat je als gemiddelde man zelfs 2000 kcal kunt eten en nog steeds kunt afvallen![]()
Dat was een geintje johquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dan ga je toch geen bier drinken om het aan te vullen?
ok dan is het goedquote:
Goed punt.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Miss_S het volgende:
maar dan ga je toch geen bier drinken om het aan te vullen?
het is bijna weekendquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:57 schreef Alcarin het volgende:
Mogge!
Ik ben strontchagrijnig, heeft er iemand nog iets positiefs te melden?
Blije mensen helpen nog wel eens![]()
succesquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:
Ik heb zondag een hele belangrijke afspraak waar ik ontzettend zenuwachtig voor ben...Dat wordt dus weer niet eten en niet drinken en niet slapen tot dat die dag voorbij is
Zeg, hou je op met afvallen? Het is nu wel goed zo!!! Straks is het niet meer mooiquote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
pannekoeken![]()
maar goed foto van mij in mijn nieuwe broek (die nu al weer wijd gaat zitten)
[afbeelding]
is het nu wel mooi danquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, hou je op met afvallen? Het is nu wel goed zo!!! Straks is het niet meer mooi
Dat gaat ook niet vanzelf he, hoe mooi je figuur ook isquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef Miss_S het volgende:
is het nu wel mooi dan
heb nog steeds geen dates die door gaan
Maar als je snel dronken wordt hoef je weer minder bier te drinken, dus caloriebesparing!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:33 schreef Plukie86 het volgende:
Even over dat bier: kun je niet beter de dag erna wat minder eten dan op de dag zelf? Anders heb je geen goede bodem en word je zo snel dronken.... (ik althans, een combinatie van een niet goed gevulde maag en alcohol kan catastrofaal zijn....).
i knowquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet vanzelf he, hoe mooi je figuur ook is![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef Miss_S het volgende:
is het nu wel mooi dan
Als je mijn leeftijd was, had ik het wel gewetenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is het nu wel mooi dan
ja die smoesjes hoor ik ook al maandenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je mijn leeftijd was, had ik het wel geweten.
Nou ja!! En ik maar lief zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja die smoesjes hoor ik ook al maanden
dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb nu bijna een half jaar en ik vind dit toch veel leuker dan vrijgezel zijn hoor
Stress is ook goed om af te vallen, zit al bijna op mn streefgewicht
Alleen ben ik bang dat het er wel weer bij gaat komen als ze weten wat er met me aan de hand is. Vandaag mag ik me weer in het ziekenhuis melden. Eerst hadden ze gezegd dat ik gewoon moest wachten op de uitslagen ( volgende week) en dat ze dan verder gaan kijken. Maar nu werd ik toch gebeld of ik naar het ziekenhuis wilde komen voor verder onderzoek...
Als je heel dronken bent ga je ook honger krijgen... en dan ga je snacken.,.. en dat zijn meestal niet de meest gezonde snacks op dat tijdstip (lees: patat, shoarma, sate)quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Maar als je snel dronken wordt hoef je weer minder bier te drinken, dus caloriebesparing!![]()
Hmm..misschien vermoeden ze iets dat ze snel kunnen/moeten behandelen? Zou wel tof zijn op zich, als het daarna dan klaar isquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:11 schreef Sylvana het volgende:
Alleen ben ik bang dat het er wel weer bij gaat komen als ze weten wat er met me aan de hand is. Vandaag mag ik me weer in het ziekenhuis melden. Eerst hadden ze gezegd dat ik gewoon moest wachten op de uitslagen ( volgende week) en dat ze dan verder gaan kijken. Maar nu werd ik toch gebeld of ik naar het ziekenhuis wilde komen voor verder onderzoek...
Nouja, ze hebben al tegen me gezegd dat de kans groot is dat ik dikkedarmkanker heb ( en in gusntigere gevallen een cyste of een ontsteking) Dus ja, dan ga je je toch wel dingen indenken ja. Maar dat komt dan omdat ze je al gewaarschuwd hebben. Afgelopen week toch steeds zoveel mogelijk van het gunstigste geval uit proberen te gaan, maar na dit telefoontje is het toch ff wat lastiger geworden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hmm..misschien vermoeden ze iets dat ze snel kunnen/moeten behandelen? Zou wel tof zijn op zich, als het daarna dan klaar is![]()
Sterkte, ik weet hoe erg het is om steeds weer te moeten wachten en je intussen de ergste ziektes in te beelden..![]()
Och Jezus Sylvana, hebben ze dat echt al gezegd?? Ik hoop en duim heel erg dat het goedaardig is!!Dikke kus!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben al tegen me gezegd dat de kans groot is dat ik dikkedarmkanker heb ( en in gusntigere gevallen een cyste of een ontsteking) Dus ja, dan ga je je toch wel dingen indenken ja. Maar dat komt dan omdat ze je al gewaarschuwd hebben. Afgelopen week toch steeds zoveel mogelijk van het gunstigste geval uit proberen te gaan, maar na dit telefoontje is het toch ff wat lastiger geworden.
Thnx
ik had al een maand ontzettend last van buikpijn, krampen, ontzettend vaak naar de wc voor ontlasting, waar ook bloed bij zat, was extreem moe. Had eerst al een keer een vervangende husiarts gebeld toen mn eigen huisarts op vakantie was, maar van hem moest ik het maar even aankijken. Toen mn huisarts vorige week terug was gelijk weer gebeld, omdat het nog niet over was, vrijdagochtend kon ik terecht en werd ik meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hallo!
Sterkte sylvana, ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen, en dat je de uitslag snel krijgt! Had je zelf het gevoel dat het 'echt fout' zat, of voelde je je vooral 'niet helemaal goed'?
Wat de uitkomst ook is, volgens mij is het echt ontzettend laks van die vervangende huisarts dat hij je niet eens langs liet komen, maar dat is misschien al eerder gezegd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:47 schreef Sylvana het volgende:
ik had al een maand ontzettend last van buikpijn, krampen, ontzettend vaak naar de wc voor ontlasting, waar ook bloed bij zat, was extreem moe. Had eerst al een keer een vervangende husiarts gebeld toen mn eigen huisarts op vakantie was, maar van hem moest ik het maar even aankijken. Toen mn huisarts vorige week terug was gelijk weer gebeld, omdat het nog niet over was, vrijdagochtend kon ik terecht en werd ik meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Thnx iedereen
Tja, zolang je niet ligt te sterven in de wachtkamer sturen ze je gerust naar huis. Want het is gewoon stress, en iedereen stelt zich aan!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat de uitkomst ook is, volgens mij is het echt ontzettend laks van die vervangende huisarts dat hij je niet eens langs liet komen, maar dat is misschien al eerder gezegd.
We duimen voor je hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |