He jij daar! Alles goed in la Grèce??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef Miss_XS het volgende:
TVP
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef Miss_XS het volgende:
TVP
Die kan ze toch zelf hebben aangemaakt, of ben ik nu een naief schepsel; ik geloof het wel he,quote:
Misschien ben ik wel te achterdochtigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Die kan ze toch zelf hebben aangemaakt, of ben ik nu een naief schepsel; ik geloof het wel he,want anders zou ze wel meer zeggen dan TVP
![]()
Wat zit er in zo'n aardappelschotel??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:57 schreef Sylvana het volgende:
Alweer een nieuw topic, gaat snel
Vandaag gegeten:
4 rijstwafels
2 sneen brood met appelstroop
300 gram aardappelschotel
Niet echt veel, maar had ook gewoon echt geen honger vandaag
Neuh, ik denk inmiddels dat je gelijk hebt! Wel leuke naam voor Miss_S als ze d'r streefgewicht heeft bereikt!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel te achterdochtig![]()
aardappelblokjes, Parijse worteltjes, sperzieboontjes, paprika, provenciaalse kruidenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat zit er in zo'n aardappelschotel??
Ik had vandaag:
kersen
vla
kippensoep
druiven
Nog steeds weinig trek, nog steeds veel hoesten, ben wel veel uit bed geweest al.
Klinkt lekker!! Doe je dat dan in de oven met een kaaskorstje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
aardappelblokjes, Parijse worteltjes, sperzieboontjes, paprika, provenciaalse kruiden
Nee is een eenpansgerecht van Aviko, dat je gewoon in de koekenpan/wok doet en dan binnen 10 minuten is het klaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt lekker!! Doe je dat dan in de oven met een kaaskorstje?
Oh, die heb ik weleens zien liggen. Misschien ook eens proberen: wel handig als je geen zin hebt om uitgebreid te koken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee is een eenpansgerecht van Aviko, dat je gewoon in de koekenpan/wok doet en dan binnen 10 minuten is het klaar
Dit was de Franse versie, je hebt ook Hongaarse, Griekse, en Hollandse versies
En per 100 gram zit er 120 kcal in en een zak bestaat uit 600 gram, maar ik doe meestal 300/400 gram en er dan 2 dagen van eten.
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, die heb ik weleens zien liggen. Misschien ook eens proberen: wel handig als je geen zin hebt om uitgebreid te koken.
Soms doe ik er daarom zelf nog een paprikaatje ofzo bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zit alleen bar weinig groente in die aviko dingenM'n vriendje heeft er soms wel 3 per week van
![]()
Morgen opnieuw proberen hard te lopen, kijken of ik het nu wel volhou.
Ja, dat weet ik wel (ik kom wel vaker 1 kg op een dag aanquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:09 schreef Liejannuh het volgende:
Je realiseert je toch wel dat je om 1 kilo aan te komen 7000 calorieen meer moet eten dan je verbrandt Viking?
En dat die ene kilo dus waarschijnlijk vooral vocht was?
inderdaad. Ik wilde eigenlijk m'n uitjes wat meer spreiden, maar ik heb zoiets van: het is nu mooi weer, dus nu moet ik de kans benuttenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:11 schreef teigan het volgende:
Leuk viking, walibi world.. Wij wilden vrijdag gaan, maar dan wordt het k*tweer...
nee, dat mag nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef poppetje22 het volgende:
Mag ik het erop gooien dat ik ongesteld ben?![]()
Nee, maar jij hebt dan weer een probleem met het Emmens dierenparkquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, dat mag niet![]()
.
Apart trouwens, dat veel vrouwen last hebben van vreetkicks als ze ongesteld zijn. Heb ik totaal geen last van namelijk. Lucky me
.
weggooien 't kreng. Of op je hielen blijven staanquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Alcarin het volgende:
*plop*
77 kilo![]()
Ik vind mijn weegschaal niet lief, want als ik op het randje ga staan, zegt ie 78. Als ik in het midden sta, is het 76, en als ik op mijn hielen sta 75! Wat moet ik daar nou mee![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt dan weer een probleem met het Emmens dierenpark![]()
Of andersom op mijn tenen, dat staat stabieler maar kijkt moeilijkerquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef conleche het volgende:
weggooien 't kreng. Of op je hielen blijven staan![]()
Oh, dat heb ik ook! In het midden is altijd minderquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Alcarin het volgende:
*plop*
77 kilo![]()
Ik vind mijn weegschaal niet lief, want als ik op het randje ga staan, zegt ie 78. Als ik in het midden sta, is het 76, en als ik op mijn hielen sta 75! Wat moet ik daar nou mee![]()
Kwou dat ik maar 1x in de 15 jaar ongesteld wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Daar kom ik toch maar 1 keer in de 15 jaar
.
Ik heb eerder een probleem met dagjes uit.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit weer onder de 57 kg
56.7 om precies te zijn
Iig niet meer boven mn startgewicht
Wat is dat voor weegschaal die het onthoudt dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn weegschaal twijfelt altijd een beetje en middelt het dan zo ongeveer. Hij houdt het ook vast voor ong. 5 minuten, dus direct er weer opgaan staan heeft geen zin![]()
Wat ik erna ga doen? keihard vreten ofzo? Nah, stabiel blijven, blijven hardlopen en nog steeds gezond eten. Maar dan zonder schuldgevoel af en toe een lekker toetje eten ofzo. Hopen dat m'n buik nog wat platter wordt met de tijd.
Ik ga het proberen, maar vind het wel moeilijk, helemaal als ik bij Peter ben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:@ Sylvana, en nou niet weer in de verleiding komen hè!
.
Dankquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat je je weer beter voelt, Colette. Ik heb een beetje rondgeslenterd in het winkelcentrum. Broodje gezond gehad (en idd vrij gezond: donker bolletje met pitten, ham, kaas, tomaat, sla, ei) en ik heb een pond rode besjes gekocht
.
Have fun, het wordt mooi weer om naar Walibi te gaan iigquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:36 schreef Viking84 het volgende:
Idd erg rustig ja.
Ik ben ook alweer een half uurtje wakker. Straks naar Walibi World. Net even broodjes gesmeerd en zal zo m'n tas even inpakken. Heb er véééééél zin in
.
Heb ook een tapa'spakket gevonden bij de C1000. Daar ga ik dit weekend eens mee experimenteren. En dan zondag weer een maaltijdsalade, denk ik.
Succes!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:39 schreef Mickey86 het volgende:
Ik wil ook graag nog wat kilootjes kwijt. Ben 3 mnd geleden bevallen en weeg nu nog steeds 63 kilo (voor de zwangerschap 51) met 1m69. Dat was wel wat aan de lage kant, maar 5kg eraf zou toch wel heel mooi zijn.
jeeej goed zegquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:17 schreef Alcarin het volgende:
woei!
Ik was vandaag bij mijn ouders, en daar vond ik een oude broek van mij. Van H&M, maat L. Ik gok dat ik 'm 5 jaar geleden heb gekocht. En toen paste hij al niet meer, dus hij is nog best nieuw. Ik had hem toen bewaard omdat ik vond dat ik er ooit weer in moest passen, maar sindsdien was ik het allang weer vergeten...
En nu komt de clue...
Hij past![]()
![]()
En? Wat zei de weegschaal?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef Sylvana het volgende:
*reanimeert topic*
Vandaag amper thuis geweest omdat ik gewerkt heb en naar de IJssel ben geweest, en ook amper gegeten daardoor.
ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
lunch: 2 sneeen brood met appelstroop
avondeten: +/- 200 gram aardappelschotel
raketje
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen op mn weegdag zegt.
Ik weet niet hoe oud je baby is, maar wat langer borstvoeding geven helpt ook goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef Mickey86 het volgende:
Maar hoe ik het ga aanpakken, ik denk veel zwemmen en wandelen, minder vaak naar de snackbar.
Als ik net mn bed uit kom krijg ik nog niet meer binnen, en meestal is het toch zo dat ik binnen een uur al aan de lunch zit ( hou van uitslapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef Liejannuh het volgende:
Misschien moet je wat meer eten Sylvana, 2 plakken ontbijtkoek zijn volgens mij nu niet de meest voedzame en gezonde start van de dag. Probeer het eens met yoghurt en muesli ofzo. Krijg je gelijk wat zuivel binnen en dat "schijnt" ook te helpen bij het afvallen.
Owja, en schommelingen van een paar ons zeggen helemaal niets. De ene dag houd je wat meer vocht vast dan de andere dag.
Dan moet je ook niet zeuren dat je niet afvalt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als ik net mn bed uit kom krijg ik nog niet meer binnen, en meestal is het toch zo dat ik binnen een uur al aan de lunch zit ( hou van uitslapen)
tja, ik vind het niet weinig hoor, over het algemeen zit ik gewoon tussen de 1200 en 1400 calquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat je niet afvalt.
Nou bij mij niet hoor en 11 maanden is toch wel 'wat langer'.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je baby is, maar wat langer borstvoeding geven helpt ook goed.
Probeer het eens wat beter te verdelen over de dag dan. Je zegt nu dat je ontbijt en dan een uur later al luncht. Zorg eens dat er minstens 3 uur tussen maaltijden inzitten. Beetje regelmaat kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik vind het niet weinig hoor, over het algemeen zit ik gewoon tussen de 1200 en 1400 cal
Tja, sorry, maar ik heb geen zin om in mn vakantie de wekker te zetten zodat er 3 uur tussen mn maaltijden zit hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Probeer het eens wat beter te verdelen over de dag dan. Je zegt nu dat je ontbijt en dan een uur later al luncht. Zorg eens dat er minstens 3 uur tussen maaltijden inzitten. Beetje regelmaat kan geen kwaad.
Owja, en meer bewegen.
Dan lunch je toch wat later!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, sorry, maar ik heb geen zin om in mn vakantie de wekker te zetten zodat er 3 uur tussen mn maaltijden zit hoor.
Als je er geen moeite voor wilt doen, dan moet je dus ook niet zeuren dat je niet afvalt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, sorry, maar ik heb geen zin om in mn vakantie de wekker te zetten zodat er 3 uur tussen mn maaltijden zit hoor.
En meer bewegen dat lukt na dinsdag weer, dan kan ik weer naar de sportschoolEn als ik vanmiddag te horen krijg dat ik 6 dagdelen in de week kan werken ipv 2, word ik ook een stuk actiever, schoonmaken als alphahulp kost ook veel energie
ja, en dan zit het weer te dicht op het avondetenquote:
En wie zegt dat ik dat nu niet doe danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je er geen moeite voor wilt doen, dan moet je dus ook niet zeuren dat je niet afvalt.
Overigens, je kunt ook bewegen buiten de sportschool om. Gewoon een stuk fietsen of een stuk wandelen.
Jij zegt dat je binnenkort weer meer gaat bewegen, want dan kun je weer naar de sportschool.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat nu niet doe dan
Ik praat hier voornamelijk over het eten, bewegen doe ik wel hoor, fiets en wandel regelmatig. Als ik naar de IJssel ga bijvoorbeeld, ga ik aan de overkant liggen, zodat ik een half uur heen en een half uur terug moet lopen...
Volleyballen in je eentje wordt lastigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij zegt dat je binnenkort weer meer gaat bewegen, want dan kun je weer naar de sportschool.![]()
En je kunt natuurlijk ook gaan volleyballen aan de IJssel ipv liggen.Of überhaupt gaan wandelen in plaats van liggen.
Kilo's verdwijnen niet uit zichzelf, en al helemaal niet als je je ieder weekend volpropt met toastjes met brie en chips.
Volgens mij zit hier de clue wel. Voor mij scheelt het zoveel wanneer ik veel regelmaat heb en weinig thuis / bij vriendje ben. Als je zoveel werkt zou ik wel wat meer tussendoortjes nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En meer bewegen dat lukt na dinsdag weer, dan kan ik weer naar de sportschoolEn als ik vanmiddag te horen krijg dat ik 6 dagdelen in de week kan werken ipv 2, word ik ook een stuk actiever, schoonmaken als alphahulp kost ook veel energie
En als dat doorgaat dan moet ik 's ochtends om 9 uur beginnen, dus dan ontbijt ik ook rond die tijd en is de lunch rond half 1 als ik thuiskom.
Je bent weer terug op je startgewicht van maanden geleden en alleen al het feit dat jij je geroepen voelt om je te verdedigen over je eet en beweegpatroon zegt voor mij al genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volleyballen in je eentje wordt lastig
En als ik een uur gewandeld heb, dan kan ik best ff liggen vind ik hoor.
Maar lees mn edit maar, want ik val dus wel af, alleen nu ben ik in een paar dagen weer 300 gram aangekomen, terwijl ik deze week geen chips en toastjes met brie heb gehad ( vorig weekend idd wel, maar niet IEDER weekend) en dus nu een week gezond gegeten heb. Dus denk dat het gewoon komt door het warme weer en dat ik vocht vast hou.
Want van 58 kg 3 weken geleden naar 56.7 van de week vind ik toch best een verschil
Mag ik nog even zeggen dat ik het ontzettend goed van je vind! Geweldig gevoel he?! Om gewoon een half uur achter elkaar hard te kunnen lopen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Vandaag ben ik 'echt fier op mezelf' want... voor de eerste keer een half uur achtereen hard gelopenEn nog bijna 11 km/h ook. Gisteren heb ik echter wel een vrij klein gebakje op, want ze waren er op het werk en ze zagen er lekker uit
![]()
Verder het weekend keihard leren dus ik moet maar heel goed nadenken wat ik ga inslaan als ik in de super sta en alle ongezonde troep voorbij lopen.
Lowlands & Parijs, lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Oh en we hebben het vakantie besluit gemaakt: het wordt lowlandsen de maandagmiddag met de trein naar parijs t/m zondag (dat stond al wel vast). Heb er erg veel zin in!
Hé Douwe!! Veel plezier nog!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef mordradead het volgende:
Even een postje van mij tijdens m'n vakantie
Het eten is hier heerlijk, lekker veel rijst en lekker pittig met verse kruiden enzohet fruit is hier ook een stuk lekkerder en ook al wat nieuwe dingen geproefd die erg goed bevielen
![]()
Echt ongezond eten doe ik hier niet en die jungletochten zijn wel oke, op Java en Bali zal dat wel minder zijn maar bon ik ga de komende tijd eerst nog genieten en na de vakantie wel weer zien
Dat is 300 Gram! Als je dat drie keer doet heb je al bijna een pak suiker, dat is best veel hoor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet je dus ook niet zo zeuren over je gewicht en 3 ons aankomen of afvallen Sylvana.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Miss_XS het volgende:
[..]
Dat is 300 Gram! Als je dat drie keer doet heb je al bijna een pak suiker, dat is best veel hoor!
Je zal maar een extra pak suiker voor je buik hebben bungelen!![]()
Ik snap wel dat ze het er over heeft!
Maar meer bewegen is altijd goed, ik heb vanmorgen het ontbijt maar geskipt en ben gaan bootcampen met de DVD van 12.00 tot 13.30.
Vanmiddag nog een uurtje of 2 fitness denk ik.
Griekenland?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef hummus het volgende:
[..].
Op vakantie in Griekenland, zeker.
Leuk, klonen.
Ik zit helemaal niet aan de feta en ouzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef roooosje het volgende:
[..]
Je zit nu aan de feta en ouzo. Lees je beter in voortaan
Maar je hebt vakantie en dan zondig je vaak met stokbrood en wijn en nu dus met ouzo en feta, je weet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef Miss_XS het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet aan de feta en ouzo![]()
Echt, voordat ik feta zou eten en ouzo zou drinken! Weet je hoeveel calorieën!
a. Ik drink nooit wijn, weet je hoeveel calorieën! Mensen die wijn drinken willen echt niet serieus afvallen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:57 schreef roooosje het volgende:
[..]
Maar je hebt vakantie en dan zondig je vaak met stokbrood en wijn en nu dus met ouzo en feta, je weet.
Ik vind dit grappig
Nou, dan heeft Sonja vast hele zware olijven denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:35 schreef minilotje het volgende:
Wat een onzin! Olijven bevatten ongeveer 120 kcal per 100 gram!
Wat voor een lijst is dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb hier een lijst en daar staat dat één olijf tien calorieën is.
Is het deze?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:44 schreef Lienekien het volgende:
Ja, er staat een heel stuk theorie in.
Há, daar heb ik de kast van vol liggen. Tegen de tijd dat ik ze weer aankan zal ik worden uitgelachen wegens te ouderwets....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:43 schreef hummus het volgende:
Staan er nog tips in die methode, Lienekien? Of is het alleen een calorieënlijst?
Ik kan met m'n gezond verstand best een hoop zelf bedenken waardoor ik zou afvallen, maar soms is het fijn om handige weetjes te hebben die het wat makkelijker maken. En die Sonja-weetjes vind ik allemaal zo.. ja, ik weet niet, struisvogelig, of juist veel te "dat kan ik ook zelf verzinnen". "Koop een broek die een maat te klein is. Dat motiveert enorm.".. tja.
Echte dietisten-tips, aan de andere kant, zijn natuurlijk altijd welkom!
Ja, dat is 'm.quote:
ik heb erover gepost in FBquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef Viking84 het volgende:
als we even niet op die Miss_S kloon reageren is ze snel weer vertrokken.
Ja das idd beter. Hoe was walibi nou?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef Viking84 het volgende:
als we even niet op die Miss_S kloon reageren is ze snel weer vertrokken.
Ligt eraan of je hem afliktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef loveli het volgende:
Er is vast ook een subtiel verschil tussen een olijf in olie en een olijf in zout water.
Walibi was cool. Vooral Splash Battlequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das idd beter. Hoe was walibi nou?
Als je erg zout eet, houd je vocht vast. En er zit veel zout in kant- en klaar maaltijden en ook als je uit eten gaatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:38 schreef -Luxury- het volgende:
Hallo dames, en de enkele heer. Ik lees veel mee hier, omdat ik hier vaak gezonde eetpatroon-tips opdoe (bedankt daarvoor
). Nou heb ik een vraagje.
Ik lees soms dat mensen een paar honderd gram zijn aangekomen en dat dat vaak wordt toegeschreven aan dat je sommige dagen wat meer vocht vasthoudt dan andere dagen. Dit is voor mij heel herkenbaar. Nu is mijn vraag wat je kan doen om te zorgen dat je niet extra vocht vasthoudt, dus hoe je dat kan voorkomen. Is er een reden dat je soms extra vocht vasthoudt?
Oke, dank je wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je erg zout eet, houd je vocht vast. En er zit veel zout in kant- en klaar maaltijden en ook als je uit eten gaat.
Met al die ingrediënten is niet zoveel mis, alleen is het een beetje te veel van het goede als je op de calorieën wilt letten. 'Gezond' is natuurlijk voor meerdere uitleg vatbaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:20 schreef hummus het volgende:
Hoi - ik klaag ook nietik vond het gewoon grappig dat ze dit bestempelen als "broodje gezond".
Ketchup op zo'n lekker broodje verpest alles, en ik wilde het gewoon even melden als zijnde "grappig wat mensen als broodje gezond zien". Lees mijn hele post eens, schat, dan zie je wat ik bedoel.
Het was heerlijk, en ik heb er van genoten. Een gekookt ei is niks mis mee, trouwens, zolang je er niet 10 per week eet.
Dan is 'gezond' 'alles wat niet gefrituurd is'.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:25 schreef hummus het volgende:
Ja, daar heb je gelijk in. Ik vind dit dan nog wel positiever dan die snackbar-broodjes-gezond, met mayonaise, kaas, ham, ei, en soms nog zo'n huzarensaladebolletje ertussen.
Prima voor een SAS-dag, zeker.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:28 schreef hummus het volgende:
Ik heb trouwens deze week nog zoiets grappigs gezien.
Ik stond in de snackbar voor een flesje drinken, hing er een bord met "Nu, nieuw! Light-bamiballen, past prima in het Sonja Bakker dieet! Lekker met onze magere fritesaus!"![]()
. Ik denk dat ze van een partij bamiballen afmoesten die tegen de t.h.t.-datum aanliepen.
Eén ei per week, maar? De adviezen gaan van drie tot zes eieren per week.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ei is aan de ene kant wel gezond
maar je moet niet meer dan 1 eigeelbolletje per week eten omdat er veel cholesterol inzit
en doh, natuurlijk is chips ook niet gezond maar ik moet toch eten he
Drie eieren per week kan prima.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat witte kun je volgens mij wel onbeperkt eten,
maar in dat gele zit dus teveel cholesterol en is daarom niet gezond..
Bronquote:De eidooier bevat cholesterol. Omdat vermoed werd dat het eten van veel cholesterol tot hart- en vaatziekten zou kunnen leiden, kregen eieren een slechte naam. Inmiddels (2003) is ontdekt dat een te hoog cholesterolgehalte weliswaar ongezond is, maar niet alleen veroorzaakt wordt door de voeding, maar vooral door de aanleg, en bovendien meer wordt veroorzaakt door het eten van te veel (verzadigde) vetten dan door het eten van cholesterol, dat in betrekkelijk geringe mate wordt opgenomen.
Bronquote:Hoeveel eieren mag ik per week?
Eieren zijn rijk aan cholesterol. Het cholesterol in voedingsmiddelen, zoals in eieren, orgaanvlees en garnalen, heeft een klein effect op het cholesterolgehalte in het bloed. Daarom adviseert het Voedingscentrum niet meer dan gemiddeld drie eieren per week te eten. Bij vegetariërs is vier eieren per week geen probleem.
Bronquote:De onderzoekers concluderen dat een eitje deel kan uitmaken van een gezond eetpatroon. Ze raden voorlopig wel aan om maximum 6 eieren per week te eten. De studie, en andere recente literatuur, wijzen eieren niet als schuldige voor hart- en vaatziekten aan.
Als je ’s morgens graag een eitje eet, ga gerust je gang. Als het waar is dat niet de cholesterol maar wel de verzadigde vetten in onze voeding het risico op hartziekten vergroot, mag je een lekker eitje verorberen maar laat je het spek beter links liggen.
De wetenschappers raden aan om voorlopig maximum 6 eieren per week te eten. Denk er wel aan dat eieren ook verwerkt worden in andere gerechten.
En daar komt bij dat eieren naast cholesterol ook gewoon gezonde dingen bevatten zoals eiwittenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Drie eieren per week kan prima.
[..]
Bron
[..]
Bron
[..]
Bron
Sterker nog, ook cholesterol heb je nodig.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:58 schreef Troel het volgende:
[..]
En daar komt bij dat eieren naast cholesterol ook gewoon gezonde dingen bevatten zoals eiwitten(echt waar? ja echt waar!)
Dit zijn de betere inzichten.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef loveli het volgende:
Op zich is de hoeveelheid cholesterol in een eierdooier aan de hoge kant. Maar naast cholesterol (1,3%) zit in een dooier veel lecithine (8%). Dat helpt weer bij de afbraak van vet en cholesterol. Ook bevat een eierdooier vitamine D, een van de vitamines van welke we, zeker in de winter, weinig van binnenkrijgen/aanmaken.
Per saldo is een ei inclusief dooier gewoon gezond en mag je best een ei per dag eten (een van de dingen waar sterk de nadruk op werd gelegd bij een college voedingsleer).
http://www.brain-food.nl/eigeel.htm
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:57 schreef conleche het volgende:
Jeetje, wat is het hier stil zeg! Ik ga vanavond naar Blondie in Paradiso en daarvoor even een Oosters soepie eten bij Wagamama. Ik pas weer in mijn maat 38 broeken!![]()
En dan post je een bikinifoto!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Na het eten stond de weegschaal op 60,6. Misschien morgenochtend wel op streef, nog eventjes wachten![]()
Pff, dat beoordelen wij welquote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar m'n buik is nog steeds groot![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nou het is zover hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier issie dan.
http://i201.photobucket.c(...)peldje/DSC01005x.jpg
* veiligheidsspeldje rent snel weg![]()
Pff dikke buik? Waar dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hier issie dan.
Komt niet van hardlopen*, want hiervoor waren ze ongeveer zo stevigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Pff dikke buik? Waar dan?
Ik zie een slanke dameMet gespierde benen!
![]()
Pff, binnen Nederland zijn er geen lange afstanden. En Amsterdam-Groningen is nog korter dan Rotterdam-Groningen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet juist meer en slechter de laatste tijd. Verveel me e.d. Ik zou morgen een date hebben, maar die gaat niet door (domme Amsterdamse troela bedenkt op het laatste moment dat ze de afstand toch wel een probleem vindt
). Dus ja, morgen maar even hardloopschoenen kopen dan en weer beginnen. Ik wil eigenlijk ook nog een weekje weg, maar zit met twee katten hier waar ik geen oppas voor heb
.
Ik ga met m'n huisgenoot op vakantie als ik op vakantie ga (is ook m'n beste vriend nml en de enige met wie ik op vakantie wilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Pff, binnen Nederland zijn er geen lange afstanden. En Amsterdam-Groningen is nog korter dan Rotterdam-Groningen!![]()
Waar is je huisgenoot gebleven, kan die niet op de katjes passen?Anders kunnen ze altijd in een pension, maar dat is weer zo..zielig
![]()
Schep jij maar een eind op hoor!! Ik neem aan dat ik je moet feliciteren, dus bij dezequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Alcarin het volgende:
Haaalloooooo!!!!!!!!!
lo..
lo..
Het echoot hier! Dan ga ik maar even blij melden dat de vakantiekilo's er alweer bijna af zijn (want 75,5), en dat ik vandaag weer heerlijk heb gezwommen. Tegen de stroom in, en nu heb ik spierpijn![]()
En nu maar hopen dat ik op de tweede vakantie niet weer kilo's ga aankomen![]()
Ohja, compleet offtopic, maar ik wil even opscheppen: ik ben sinds vandaag BSc![]()
BSc = Bachelor of science, houdt in dit geval eigenlijk alleen in dat ik 3 jaar heb gestudeerd en een onderzoekje heb gedaan. Maar toch is het stoerquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef conleche het volgende:
Schep jij maar een eind op hoor!! Ik neem aan dat ik je moet feliciteren, dus bij deze, maar heb geen idee wat BSc is.
![]()
quote:
ga je ook naar Parijs?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar m'n vriendje wil in parijs elke dag croissantjes eten en dat doe ik dus niet he![]()
Héél veel wandelen! Je loopt zo maar 10 tot 20 kilometer op een dag!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zal ook wel aankomen in Parijs. 4 keer uit eten enzo
.
Dat zal wel jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Héél veel wandelen! Je loopt zo maar 10 tot 20 kilometer op een dag!![]()
te voet de eifeltoren beklimmenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zal ook wel aankomen in Parijs. 4 keer uit eten enzo
.
Dat zal mij niet zo snel tegenhoudenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef STING het volgende:
Op zich wel weer een voordeel als je naar een stad zoals Parijs gaat, eten is wel wat duurder dan bijv. Spanje, Griekenland of Turkije
Voor mensen in dit specifieke topic is afvallen vlgs mij sowieso niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:57 schreef hummus het volgende:
Volgens mij is afvallen bij jou niet echt noodzakelijk, of wel?
Het hier posten helpt wellicht bij het herstellen van de discipline, door middel van sociale drukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom iemand in een "Slank de zomer in!" topic telkens weer zou posten hoeveel Big Macs, chips, koekjes en andere dingen ze heeft gegeten en toch dun lijktwaarom zou je dan slanker willen worden
.
Wat ben je plots wijs en verstandig geworden op vakantie!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Het hier posten helpt wellicht bij het herstellen van de discipline, door middel van sociale druk![]()
Dat krijg je met een paar uitgaves van de Psychologie mee op vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:36 schreef colette het volgende:
[..]
Wat ben je plots wijs en verstandig geworden op vakantie!![]()
Ik zou toch liever lijnen dan m'n verstandskiezen laten trekken, eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat ook helpt is 2 verstandskiezen laten trekken.
in 1 week van 65 naar 63, zonder ook maar 2 seconden aan lijnen te denken.![]()
omdat ik voor dat ik op vakantie ging wel 5 weken sonja bakker vol hield en nu opeens niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom iemand in een "Slank de zomer in!" topic telkens weer zou posten hoeveel Big Macs, chips, koekjes en andere dingen ze heeft gegeten en toch dun lijktwaarom zou je dan slanker willen worden
.
Had je mot met Roosjeroos?? (zie je nieuwe onderschrift)quote:Op zondag 29 juli 2007 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook steeds aan Miss_S zit te denken.
Ze zal één dezer dagen wel terugkomen. De 2 weken zijn nu wel eens om.
haha ik doe met je meequote:Op zondag 29 juli 2007 11:31 schreef colette het volgende:
Ben al een week aan het klooien met eten: heb niet genoeg gezond lekkers in huis, waarna ik m'n toevlucht neem tot minder gezond, of iig calorierijk voedsel en dat vooral 's avonds. Heb ook al een week niet op de weegschaal gestaan en ook dat is gevaarlijk: want struisvogelpolitiek. Dussssss: morgen weer wegen en vanaf nu weer strenger zijn voor mezelf. *geeft zichzelf een schup onder de kont
En o ja, wanneer komt Miss_S weer terug? Ik vind het maar saai zonder haar, ook al wil ik 'r soms achter het behang plakken![]()
Ik zat haar een beetje te plagenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef colette het volgende:
[..]
Had je mot met Roosjeroos?? (zie je nieuwe onderschrift)![]()
Samson?? Is dat die gast met die hond? Of bedoel je de Samson-met-het-lange-haar uit de bijbel?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat haar een beetje te plagen. En het ging idd over een filmpje van Samson. Zij beweerde daar een zekere onzedelijke handeling in te zien, maar ik zag echt niets. Maar dat komt ws doordat ik een ander filmpje had bekeken dan zij
.
Principessa!! Wat voor pillen en poeders?? sprak zij ongerust......quote:Ik heb trouwens van die gezonde pilletjes en poeders gehaald haha
Feliquote:Op zondag 29 juli 2007 13:22 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is er ook weer eens.
1.5 kg kwijt in de afgelopen 3 weken.
buik is nu strak, gespierd *wat is het toch fijn om een man te zijn*.
Gisteren wezen shoppen * ook dat doen wij mannen*, 2 mooie nette blousen *raar woord* gekocht, kreeg zowaar complimenten erover, dat ik er leuk en gezond uitzag:).
Zal eerdaags een paar foto's posten, geen bikini foto's
Owja, enne een zonnebankje is ook niet verkeerd, deze week maar eens een kuurtje volgen:)
Iemand nog zin om te strijken, die blousen moeten wel gestreken worden he:)
lijnzaadolie.. schijnt gezond te zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef colette het volgende:
[..]
Principessa!! Wat voor pillen en poeders?? sprak zij ongerust......
Hoi!quote:Op zondag 29 juli 2007 16:26 schreef Miss_S het volgende:
raad eens wie er weer thuis is
heb het erg leuk gehad zeker met een paar vakantie flirts erbij
zal binnekort foto's posten
heb ik nog spannende dingen gemist?
ahh jammerquote:Op zondag 29 juli 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi!. We hadden het vanochtend nog over je
(als in: 'Wanneer komt Miss_S weer terug? Het is toch wel saai zonder haar'). Je hebt niks gemist, behalve dan dat er korte tijd een Miss_S-kloon is geweest, maar die is inmiddels gebanned
.
He! WB! Heb je 't leuk gehad? Zo te zien wel aan je nieuwe avatar: doe es wat groterquote:Op zondag 29 juli 2007 16:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ahh jammer
maar goed, alles goed hier?
ik ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen tot 2 dagen geleden was ik zeker dat ik afgevallen was maar nu weet ik het niet.....
ik heb het erg leuk gehad zeker met die jongen uit mijn avatarquote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
He! WB! Heb je 't leuk gehad? Zo te zien wel aan je nieuwe avatar: doe es wat groter![]()
Ja ja, horizontaal stretchen zeker!!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
animatie is er voor kinderen en ook ouderen om activiteiten mee te doen
en het was zeker geen camping maar een 4 sterren all in hotel
en wat ik gegeten heb veel kip en groente en yoghurt
en af en toe ijs en wel elke avond 3 glazen wijn
sporten deed ik ook alleen maar met die jongen elke ochtend een half uur stretchen
nou dat in de ochtend was wel met een groepjequote:
In een groepje nog wel, toe maar!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou dat in de ochtend was wel met een groepje
maar toen hij er achter kwam dat mijn favo oefeningen met mijn benen wijd was
nee dat klinkt wel heel erg maar dat zijn lekkere oefeningen om je benen te stretchen
ach die gesprekken ben ik wel gewendquote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef conleche het volgende:
[..]
In een groepje nog wel, toe maar!![]()
Let niet op mij, heb een wodkaatje gedronken, dan kan ik eigenlijk maar beter niet fokken![]()
nou hup, waar blijft die grote foto. Knappe Grieken willen we zienquote:Op zondag 29 juli 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach die gesprekken ben ik wel gewend
die hadden wij dus ook de hele tijd
eerst dacht ik dat het maar gewoon gelul was en dat hun niet konden maken bij de gasten
maar toen hij mijn kamer sleutel had afgepakt kwam ik er dus achter dat dat niet zo was
Ze heeft vast een jetleg van het stretchenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou hup, waar blijft die grote foto. Knappe Grieken willen we zien.
de jongen op de foto is een roemeenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou hup, waar blijft die grote foto. Knappe Grieken willen we zien.
20 aug. ga ik erheen met de trein en dan gaan we camperen. Wat we er gaan doen nou ja de standaard dingetjes denk ik. M'n vriend is er al weleens geweest maar ik nog niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga je ook naar Parijs?.
Wanneer, wanneer?. En wat ga je allemaal doen?
.
Veel plezier!! (waar ging je ook alweer heen?)quote:Op maandag 30 juli 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
Welkom terug Miss_S! Ik moet bekennen dat ik je gemist heb, het was zo stil hier![]()
Ik kom even melden dat ik vandaag toch echt op vakantie ga!
Tot over een week of 2![]()
veel plezierquote:Op maandag 30 juli 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
Welkom terug Miss_S! Ik moet bekennen dat ik je gemist heb, het was zo stil hier![]()
ja bijna een gezond gewichtquote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje goed hoor!Die 70 grens komt nu wel heel erg in zicht!!
Quote van de dieetclub:quote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja bijna een gezond gewicht
zie je wel dat dat stretchen helpt
.quote:When Dr. Oz said healthy, monogamous sex can help you lose weight, viewers wrote in with lots of questions.
First, Dr. Oz wants to clear up a misconception that sex burns a lot of calories. In fact, sex only burns about 25, equal to half a slice of bread.
Instead, Dr. Oz says the real value of meaningful sex—not recreational sex—comes from the release of a hormone called oxytocin, which makes you feel community, love and empathy. "That is incredibly important because besides lowering your blood pressure, what it does is it tells your gut not to send signals to the brain to eat. So it's a wonderful tool to get you where you want to be," Dr. Oz says. Losing weight then tends to increase your sex drive, he says.
And, losing weight improves the sex lives of men in another way. "If you lose 35 pounds, if you're a male, you are gaining one inch of penis length," he says. Often when a man is carrying a lot of extra weight, Dr. Oz says a fat bundle builds up and starts to surround the shaft. As a man drops the weight, that fat starts to recede
alleen jammer dat ik niet aan sex doequote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Quote van de dieetclub:
[..]
.
Stretchen zeker![]()
ik ben er niet tegen maar zo lang de juiste niet langs komtquote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Miss_s: nee okee met een vakantievriendje sexen is niet het slimste idee misschien, maar principieel niet vind ik wel![]()
Veel plezierquote:Op maandag 30 juli 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
Misschien moet jij die zelfbruinende bodylotions eens proberen. (en dan hier verslag doen of ze werken; een soort smeerproefkonijn zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo nu ga ik weer even extreem gezonde boodschappen doen zodat ik me weer een tijdje kan opsluiten om m'n hertentamen te leren!
Ohja zaterdag was k zelfs nog verbrandDat bruin worden zit er nooit van m'n leven meer in vrees ik....
ik sta ook bijna nooit op vakantie fotos daarom deze keer maar meer van mij (met andere) dan alleen landschap fotos zoals normaalquote:Op maandag 30 juli 2007 15:33 schreef Chicolate het volgende:
Leuk he, vakantiefoto's ... ik zat ze gister ook te bekijken, zijn erg mooi geworden, bijna allemaal landschap, surfers enzo, ik sta nergens op![]()
Ik heb ook een bikinifoto, maar denk niet dat ik em durf te postenen ben ondertussen dunner en bruiner ... of ik lijk dunner doordat ik bruiner ben geworden. However, ik plaats em denk ik toch maar niet xD
Festini ijsje![]()
ik zag inderdaad dat je weblog weg wasquote:Op maandag 30 juli 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Welkom terug Miss_S
Zoals jullie misschien al gemerkt hadden ben ik hier niet zo heel veel meer. Ik heb besloten om er toch minder mee bezig te zijn en gewoon te kijken hoe het gaat als ik er wat minder actief mee bezig ben. Ik blijf gewoon rond de 57 kg hangen, of ik nou gezond eet of niet, veel sport of weinig, er verandert toch weinig. Heb mn weblog ook verwijderd en zal hier ook niet zoveel meer posten. Iedereen veel succes met gezonderen en hopelijk halen jullie snel jullie streefgewicht![]()
Nee ik bedoel maar van... 1 is toch genoeg.. ?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het hadden er 3 kunnen zijn
maar zo ben ik nu eenmaal niet
Ja maar jij hebt lef en bent niet bang dat mensen je herkennen ... of dat je kritiek krijgt ... en ik dus welquote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en die bikini foto gewoon postenals ik het durf moet jij dat zeker kunnen
Kun je beter wat krachttraining doen voordat je cardio doetquote:Op maandag 30 juli 2007 21:49 schreef DakDuuf het volgende:
ik heb het al eerder gezegd, wat ben ik blij dat ik een vent ben, geen gezeik met ongesteldheid, en na een biertje kun je heel best een boer laten.
Vandaag getraind, damm, ik stierf *alweer* een duizend doden.
30 minuten fietsen, 30 minuten crosswalk, en 20 minuten hardrennen, en toen nog even in het kracht honk.
Ik heb er geen kracht meer voor,
En als avond eten, aardappelschijfjes, wortels *bha bha, en nog eens bha* en een groot stuk karbonade ofzo, wat dan wel weer erg erg lekker was.
toetje, koffie * met zoetje*, en een sigaretje :$
Gefeliciteerdquote:
Ik hoop dat oa DakDuuf en STING nu heel erg boos op jou worden ...quote:
komt waarschijnlijk door dat we een heel ander figuur hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Jouw taille is maar 2 cm groter dan de mijne, maar ik ben veel lichter ... zo gek![]()
ik wil jouw taillequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
en net mijn taille gemeten, die is nu 71
denk dat ik nu wel tevreden kan zijn
ik zou inderdaad ook liever niet met je ruilenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik wil jouw taille
mijn BMI is 21.8 en mijn taille is 88 cm
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zou inderdaad ook liever niet met je ruilen
dank je welquote:Op maandag 30 juli 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zag inderdaad dat je weblog weg was
ik begrijp wel dat je er minder mee bezig gaat zijn
veel succes met wat je gaat doen
Idd succes, Sylvanaquote:
nee heb er nog niet op gestaan sinds ik terug benquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Heb je je fitnessapparaten alweer afgestoft?.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee heb er nog niet op gestaan sinds ik terug ben
nog niet zoveel behoefte aan
ja kennelijk heb ik dat altijd met all in vakanties, dat ik afvalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zou ik ook zeggen met 70,5 kg. Doe je goed, afvallen op vakantie!
.
dan doe je jezelf tekortquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
begrijp dan ook echt niet wat die jongens op vakantie met mij moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |