inderdaad. Ik wilde eigenlijk m'n uitjes wat meer spreiden, maar ik heb zoiets van: het is nu mooi weer, dus nu moet ik de kans benuttenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:11 schreef teigan het volgende:
Leuk viking, walibi world.. Wij wilden vrijdag gaan, maar dan wordt het k*tweer...
nee, dat mag nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef poppetje22 het volgende:
Mag ik het erop gooien dat ik ongesteld ben?![]()
Nee, maar jij hebt dan weer een probleem met het Emmens dierenparkquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, dat mag niet![]()
.
Apart trouwens, dat veel vrouwen last hebben van vreetkicks als ze ongesteld zijn. Heb ik totaal geen last van namelijk. Lucky me
.
weggooien 't kreng. Of op je hielen blijven staanquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Alcarin het volgende:
*plop*
77 kilo![]()
Ik vind mijn weegschaal niet lief, want als ik op het randje ga staan, zegt ie 78. Als ik in het midden sta, is het 76, en als ik op mijn hielen sta 75! Wat moet ik daar nou mee![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt dan weer een probleem met het Emmens dierenpark![]()
Of andersom op mijn tenen, dat staat stabieler maar kijkt moeilijkerquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef conleche het volgende:
weggooien 't kreng. Of op je hielen blijven staan![]()
Oh, dat heb ik ook! In het midden is altijd minderquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Alcarin het volgende:
*plop*
77 kilo![]()
Ik vind mijn weegschaal niet lief, want als ik op het randje ga staan, zegt ie 78. Als ik in het midden sta, is het 76, en als ik op mijn hielen sta 75! Wat moet ik daar nou mee![]()
Kwou dat ik maar 1x in de 15 jaar ongesteld wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Daar kom ik toch maar 1 keer in de 15 jaar
.
Ik heb eerder een probleem met dagjes uit.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit weer onder de 57 kg
56.7 om precies te zijn
Iig niet meer boven mn startgewicht
Wat is dat voor weegschaal die het onthoudt dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn weegschaal twijfelt altijd een beetje en middelt het dan zo ongeveer. Hij houdt het ook vast voor ong. 5 minuten, dus direct er weer opgaan staan heeft geen zin![]()
Wat ik erna ga doen? keihard vreten ofzo? Nah, stabiel blijven, blijven hardlopen en nog steeds gezond eten. Maar dan zonder schuldgevoel af en toe een lekker toetje eten ofzo. Hopen dat m'n buik nog wat platter wordt met de tijd.
Ik ga het proberen, maar vind het wel moeilijk, helemaal als ik bij Peter ben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:@ Sylvana, en nou niet weer in de verleiding komen hè!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |