Pff, binnen Nederland zijn er geen lange afstanden. En Amsterdam-Groningen is nog korter dan Rotterdam-Groningen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet juist meer en slechter de laatste tijd. Verveel me e.d. Ik zou morgen een date hebben, maar die gaat niet door (domme Amsterdamse troela bedenkt op het laatste moment dat ze de afstand toch wel een probleem vindt
). Dus ja, morgen maar even hardloopschoenen kopen dan en weer beginnen. Ik wil eigenlijk ook nog een weekje weg, maar zit met twee katten hier waar ik geen oppas voor heb
.
Ik ga met m'n huisgenoot op vakantie als ik op vakantie ga (is ook m'n beste vriend nml en de enige met wie ik op vakantie wilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Pff, binnen Nederland zijn er geen lange afstanden. En Amsterdam-Groningen is nog korter dan Rotterdam-Groningen!![]()
Waar is je huisgenoot gebleven, kan die niet op de katjes passen?Anders kunnen ze altijd in een pension, maar dat is weer zo..zielig
![]()
Schep jij maar een eind op hoor!! Ik neem aan dat ik je moet feliciteren, dus bij dezequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Alcarin het volgende:
Haaalloooooo!!!!!!!!!
lo..
lo..
Het echoot hier! Dan ga ik maar even blij melden dat de vakantiekilo's er alweer bijna af zijn (want 75,5), en dat ik vandaag weer heerlijk heb gezwommen. Tegen de stroom in, en nu heb ik spierpijn![]()
En nu maar hopen dat ik op de tweede vakantie niet weer kilo's ga aankomen![]()
Ohja, compleet offtopic, maar ik wil even opscheppen: ik ben sinds vandaag BSc![]()
BSc = Bachelor of science, houdt in dit geval eigenlijk alleen in dat ik 3 jaar heb gestudeerd en een onderzoekje heb gedaan. Maar toch is het stoerquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef conleche het volgende:
Schep jij maar een eind op hoor!! Ik neem aan dat ik je moet feliciteren, dus bij deze, maar heb geen idee wat BSc is.
![]()
quote:
ga je ook naar Parijs?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar m'n vriendje wil in parijs elke dag croissantjes eten en dat doe ik dus niet he![]()
Héél veel wandelen! Je loopt zo maar 10 tot 20 kilometer op een dag!quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zal ook wel aankomen in Parijs. 4 keer uit eten enzo
.
Dat zal wel jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Héél veel wandelen! Je loopt zo maar 10 tot 20 kilometer op een dag!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |