abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51776581
En de foto met zwart stipjesjurkje dan? Daar zit toch heel duidelijk een buik in . Ik denk dat het deel vanaf waar ik breder word nog wel wat te verlagen valt eigenlijk.
Ik blijf lekker hardlopen en iig. tot m'n vakantie zo door gaan als nu (wie weet wat er dan aan komt...), maar vul geen streefgewicht in.

De tandarts had natuurlijk weer een minieme hoeveelheid tandsteen ontdekt en ik mag geen frisdrank meer uit de fles drinken, het liefst met een rietje...
Het mooi kotsende meisje.
pi_51778417
Hartstikke mooie beentjes en ik zie ook geen buik hoor!
pi_51793055
Het is wel te merken dat het vakantie is zeg..(ik ga over een weekje ook )

Ik geloof dat ik maar eens wat meer moet gaan eten. Ik kom steeds rond de 1000-1100 uit, begint op sonja bakker te lijken...(maar dan met roomboter en volle yoghurt, ja ). Ik vind dat ik toch wel minstens 1500 moet eten op een dag, dus maar even wat brood/fruit/whatever toevoegen (nee, geen koekjes ).
Wat heb ik ineens met die haakjes?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:46:30 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51793172
Ik eet juist meer en slechter de laatste tijd . Verveel me e.d. Ik zou morgen een date hebben, maar die gaat niet door (domme Amsterdamse troela bedenkt op het laatste moment dat ze de afstand toch wel een probleem vindt ). Dus ja, morgen maar even hardloopschoenen kopen dan en weer beginnen. Ik wil eigenlijk ook nog een weekje weg, maar zit met twee katten hier waar ik geen oppas voor heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_51795119
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet juist meer en slechter de laatste tijd . Verveel me e.d. Ik zou morgen een date hebben, maar die gaat niet door (domme Amsterdamse troela bedenkt op het laatste moment dat ze de afstand toch wel een probleem vindt ). Dus ja, morgen maar even hardloopschoenen kopen dan en weer beginnen. Ik wil eigenlijk ook nog een weekje weg, maar zit met twee katten hier waar ik geen oppas voor heb .
Pff, binnen Nederland zijn er geen lange afstanden. En Amsterdam-Groningen is nog korter dan Rotterdam-Groningen!
Waar is je huisgenoot gebleven, kan die niet op de katjes passen? Anders kunnen ze altijd in een pension, maar dat is weer zo..zielig
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:43:41 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51795412
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:36 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Pff, binnen Nederland zijn er geen lange afstanden. En Amsterdam-Groningen is nog korter dan Rotterdam-Groningen!
Waar is je huisgenoot gebleven, kan die niet op de katjes passen? Anders kunnen ze altijd in een pension, maar dat is weer zo..zielig
Ik ga met m'n huisgenoot op vakantie als ik op vakantie ga (is ook m'n beste vriend nml en de enige met wie ik op vakantie wil ).
En de pensions zitten nu wel vol . We sparen wel ff door en gaan dan volgend jaar naar Mexico ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_51817238
Haaalloooooo!!!!!!!!!
lo..
lo..

Het echoot hier! Dan ga ik maar even blij melden dat de vakantiekilo's er alweer bijna af zijn (want 75,5), en dat ik vandaag weer heerlijk heb gezwommen. Tegen de stroom in, en nu heb ik spierpijn
En nu maar hopen dat ik op de tweede vakantie niet weer kilo's ga aankomen

Ohja, compleet offtopic, maar ik wil even opscheppen: ik ben sinds vandaag BSc
pi_51818081
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:16 schreef Alcarin het volgende:
Haaalloooooo!!!!!!!!!
lo..
lo..

Het echoot hier! Dan ga ik maar even blij melden dat de vakantiekilo's er alweer bijna af zijn (want 75,5), en dat ik vandaag weer heerlijk heb gezwommen. Tegen de stroom in, en nu heb ik spierpijn
En nu maar hopen dat ik op de tweede vakantie niet weer kilo's ga aankomen

Ohja, compleet offtopic, maar ik wil even opscheppen: ik ben sinds vandaag BSc
Schep jij maar een eind op hoor!! Ik neem aan dat ik je moet feliciteren, dus bij deze , maar heb geen idee wat BSc is.

Om ook even op te scheppen: heb vandaag allemaal online bestelde broeken binnengekregen. De broeken had ik heel gewaagd in maat 38 besteld, (je moet eens wat durven niet waar) en guess what: het past. Ik zal niet beweren dat ze ruim zitten, maar het past en bovendien zijn het jeans en die lopen nog wat uit. Dus ik ben blij!
pi_51818195
Gefeliciteerd Alcairin!
Ik hoop over een maand gewoon Drs. te zijn, doe nog de ongedeelde variant en moet voor 1 september afgestudeerd zijn.
pi_51819103
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef conleche het volgende:
Schep jij maar een eind op hoor!! Ik neem aan dat ik je moet feliciteren, dus bij deze , maar heb geen idee wat BSc is.
BSc = Bachelor of science, houdt in dit geval eigenlijk alleen in dat ik 3 jaar heb gestudeerd en een onderzoekje heb gedaan. Maar toch is het stoer (en MSc word ik ook nog wel ).
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:09:17 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51819256
Dan krijg jij vanaf nu ook allemaal post met je naam + je titel . Ik ben BA (bachelor of arts; niet dat ik kunstzinnig ben verder, hoor ).
Ik ga trouwens naar alle waarschijnlijkheid nog een weekje naar Parijs half augustus! . Ik ben weer helemaal opgefleurd, haha. We hebben een oppas voor de poezen kunnen regelen en ik heb een financiële meevaller. Gaan er met de bus heen, hotel is bij de reis inbegrepen. In 2005 zijn we ook naar Parijs geweest, maar toen deden we ook aan alle optionele excursies mee en dit keer willen we de stad op eigen houtje gaan verkennen . En dan kunnen we ook de lekkere eettentjes opzoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_51844386
Zo.
Back @ streefgewicht
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:45:52 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51844465
Hier gaat het wat minder, maar ik weet ook precies waar dat van komt. De vakantie is gewoon geen goede periode om af te vallen voor mij. In de winter lukt het veel beter. Terwijl veel mensen in de winter moeite hebben met pepernoten, oliebollen etc af te slaan heb ik dat totaal niet.
Maar goed, ik ga tot half augustus weer even goed opletten, zodat ik in ieder geval weer terug ben op 74 / 75 kg voor ik naar Parijs ga. Schommel nu tussen de 75,5 en de 76,5.
Niet meer actief op Fok!
pi_51847291
Ik ga maar wel weer aan t diëten haha
hele vakantie gegeten waar ik zin in had maar nu is mn buik opgezwollen ipv plat
pi_51848606
Zo het is hier inderdaad erg rustig Iedereen is op vakantie natuurlijk...
Leuk alcarin, zo'n titel Met zo'n Bsc lijkt het al heel wat zeker!
Gisteren heb ik pizza gegeten en vanavond ga ik heerlijk koken voor vriendje en mij, en ik heb helemaal niet gelet op hoeveel kcal het gaat worden dat merk ik over enkele weken op de weegschaal wel weer.
In de vakantie vind ik het ook moeilijker om van lekkere dingen af te blijven: het ijs valt nu wel mee maar toch vaker ergens wat drinken ofzo en toetjes natuurlijk... De schade wordt dit jaar vast minder dan vorig jaar (kan ook niet anders ). Maar m'n vriendje wil in parijs elke dag croissantjes eten en dat doe ik dus niet he
Het mooi kotsende meisje.
pi_51855685
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:39 schreef Alcarin het volgende:
Zo.
Back @ streefgewicht
Gefeliciteerd
Ga je nu dit gewicht proberen te behouden? Of ga je voor een nieuw streefgewicht?
pi_51856022
jeeeee, vandaag woog ik voor het eerst 80 kg, een half jaar geleden nog 97. maar sinds de 85 gaat het afvallen erg langzaam. goed ik lijn niet echt, eet alleen wat gezonder, snoep niet meer, geen frisdrank en sap, en veel sporten. nog 5 kilo te gaan, dan moet het zwembandje ook wel weg zijn gok ik. ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren. in het huidige tempo waarschijnlijk een maand of 3
Had het eigenlijk rond nu gepland, maar ach.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:55:24 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51857194
17 kg in een half jaar afvallen is erg netjes. Niet zeuren dus . En je lijf doet idd niet altijd wat jij wilt. Je kunt dus beter geen datum in het vooruitzicht stellen, want dan word je geheid teleurgesteld.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:56:04 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51857213
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar m'n vriendje wil in parijs elke dag croissantjes eten en dat doe ik dus niet he
ga je ook naar Parijs? .

Wanneer, wanneer? . En wat ga je allemaal doen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_51857322

Terug van vakantie.. en 1,5 kilo zwaarder.
Maar dat gaat er vast in no time weer af

Gefeliciteerd met je studie Alcarin!
pi_51857551
ik was maar 0.7 kg aangekomen en nu nog maar 0.3

maar 1.5 is ook niet veel
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:07:38 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51857568
Ik zal ook wel aankomen in Parijs . 4 keer uit eten enzo .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:11:55 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51857704
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zal ook wel aankomen in Parijs . 4 keer uit eten enzo .
Héél veel wandelen! Je loopt zo maar 10 tot 20 kilometer op een dag!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:14:26 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51857779
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Héél veel wandelen! Je loopt zo maar 10 tot 20 kilometer op een dag!
Dat zal wel ja .

*denkt terug aan Rome vorig jaar.

We zijn nu wel van plan een gps-ontvanger mee te nemen, dus we maken minder omwegen . En we kopen een buskaart voor de echt lange afstanden. Maar dat is dan weer minder goed voor de lijn . Het centrum van Rome is prima te voet te doorkruisen. We waren er in een half uur doorheen. Zal in het geval van Parijs ook wel zo zijn. Ach, of we lopen of bussen hangt ook een beetje af van wat we willen doen en de beschikbare tijd. Kom maandagmiddag aan en vrijdag aan het begin vd middag gaan we weer weg, dus maar even kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_51857798
Op zich wel weer een voordeel als je naar een stad zoals Parijs gaat, eten is wel wat duurder dan bijv. Spanje, Griekenland of Turkije
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')