He jij daar! Alles goed in la Grèce??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef Miss_XS het volgende:
TVP
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef Miss_XS het volgende:
TVP
Die kan ze toch zelf hebben aangemaakt, of ben ik nu een naief schepsel; ik geloof het wel he,quote:
Misschien ben ik wel te achterdochtigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Die kan ze toch zelf hebben aangemaakt, of ben ik nu een naief schepsel; ik geloof het wel he,want anders zou ze wel meer zeggen dan TVP
![]()
Wat zit er in zo'n aardappelschotel??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:57 schreef Sylvana het volgende:
Alweer een nieuw topic, gaat snel
Vandaag gegeten:
4 rijstwafels
2 sneen brood met appelstroop
300 gram aardappelschotel
Niet echt veel, maar had ook gewoon echt geen honger vandaag
Neuh, ik denk inmiddels dat je gelijk hebt! Wel leuke naam voor Miss_S als ze d'r streefgewicht heeft bereikt!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:59 schreef roooosje het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel te achterdochtig![]()
aardappelblokjes, Parijse worteltjes, sperzieboontjes, paprika, provenciaalse kruidenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat zit er in zo'n aardappelschotel??
Ik had vandaag:
kersen
vla
kippensoep
druiven
Nog steeds weinig trek, nog steeds veel hoesten, ben wel veel uit bed geweest al.
Klinkt lekker!! Doe je dat dan in de oven met een kaaskorstje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
aardappelblokjes, Parijse worteltjes, sperzieboontjes, paprika, provenciaalse kruiden
Nee is een eenpansgerecht van Aviko, dat je gewoon in de koekenpan/wok doet en dan binnen 10 minuten is het klaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Klinkt lekker!! Doe je dat dan in de oven met een kaaskorstje?
Oh, die heb ik weleens zien liggen. Misschien ook eens proberen: wel handig als je geen zin hebt om uitgebreid te koken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee is een eenpansgerecht van Aviko, dat je gewoon in de koekenpan/wok doet en dan binnen 10 minuten is het klaar
Dit was de Franse versie, je hebt ook Hongaarse, Griekse, en Hollandse versies
En per 100 gram zit er 120 kcal in en een zak bestaat uit 600 gram, maar ik doe meestal 300/400 gram en er dan 2 dagen van eten.
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, die heb ik weleens zien liggen. Misschien ook eens proberen: wel handig als je geen zin hebt om uitgebreid te koken.
Soms doe ik er daarom zelf nog een paprikaatje ofzo bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zit alleen bar weinig groente in die aviko dingenM'n vriendje heeft er soms wel 3 per week van
![]()
Morgen opnieuw proberen hard te lopen, kijken of ik het nu wel volhou.
Ja, dat weet ik wel (ik kom wel vaker 1 kg op een dag aanquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:09 schreef Liejannuh het volgende:
Je realiseert je toch wel dat je om 1 kilo aan te komen 7000 calorieen meer moet eten dan je verbrandt Viking?
En dat die ene kilo dus waarschijnlijk vooral vocht was?
inderdaad. Ik wilde eigenlijk m'n uitjes wat meer spreiden, maar ik heb zoiets van: het is nu mooi weer, dus nu moet ik de kans benuttenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:11 schreef teigan het volgende:
Leuk viking, walibi world.. Wij wilden vrijdag gaan, maar dan wordt het k*tweer...
nee, dat mag nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:43 schreef poppetje22 het volgende:
Mag ik het erop gooien dat ik ongesteld ben?![]()
Nee, maar jij hebt dan weer een probleem met het Emmens dierenparkquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, dat mag niet![]()
.
Apart trouwens, dat veel vrouwen last hebben van vreetkicks als ze ongesteld zijn. Heb ik totaal geen last van namelijk. Lucky me
.
weggooien 't kreng. Of op je hielen blijven staanquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Alcarin het volgende:
*plop*
77 kilo![]()
Ik vind mijn weegschaal niet lief, want als ik op het randje ga staan, zegt ie 78. Als ik in het midden sta, is het 76, en als ik op mijn hielen sta 75! Wat moet ik daar nou mee![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt dan weer een probleem met het Emmens dierenpark![]()
Of andersom op mijn tenen, dat staat stabieler maar kijkt moeilijkerquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef conleche het volgende:
weggooien 't kreng. Of op je hielen blijven staan![]()
Oh, dat heb ik ook! In het midden is altijd minderquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Alcarin het volgende:
*plop*
77 kilo![]()
Ik vind mijn weegschaal niet lief, want als ik op het randje ga staan, zegt ie 78. Als ik in het midden sta, is het 76, en als ik op mijn hielen sta 75! Wat moet ik daar nou mee![]()
Kwou dat ik maar 1x in de 15 jaar ongesteld wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Daar kom ik toch maar 1 keer in de 15 jaar
.
Ik heb eerder een probleem met dagjes uit.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit weer onder de 57 kg
56.7 om precies te zijn
Iig niet meer boven mn startgewicht
Wat is dat voor weegschaal die het onthoudt dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mijn weegschaal twijfelt altijd een beetje en middelt het dan zo ongeveer. Hij houdt het ook vast voor ong. 5 minuten, dus direct er weer opgaan staan heeft geen zin![]()
Wat ik erna ga doen? keihard vreten ofzo? Nah, stabiel blijven, blijven hardlopen en nog steeds gezond eten. Maar dan zonder schuldgevoel af en toe een lekker toetje eten ofzo. Hopen dat m'n buik nog wat platter wordt met de tijd.
Ik ga het proberen, maar vind het wel moeilijk, helemaal als ik bij Peter ben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:56 schreef Viking84 het volgende:@ Sylvana, en nou niet weer in de verleiding komen hè!
.
Dankquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Fijn dat je je weer beter voelt, Colette. Ik heb een beetje rondgeslenterd in het winkelcentrum. Broodje gezond gehad (en idd vrij gezond: donker bolletje met pitten, ham, kaas, tomaat, sla, ei) en ik heb een pond rode besjes gekocht
.
Have fun, het wordt mooi weer om naar Walibi te gaan iigquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:36 schreef Viking84 het volgende:
Idd erg rustig ja.
Ik ben ook alweer een half uurtje wakker. Straks naar Walibi World. Net even broodjes gesmeerd en zal zo m'n tas even inpakken. Heb er véééééél zin in
.
Heb ook een tapa'spakket gevonden bij de C1000. Daar ga ik dit weekend eens mee experimenteren. En dan zondag weer een maaltijdsalade, denk ik.
Succes!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:39 schreef Mickey86 het volgende:
Ik wil ook graag nog wat kilootjes kwijt. Ben 3 mnd geleden bevallen en weeg nu nog steeds 63 kilo (voor de zwangerschap 51) met 1m69. Dat was wel wat aan de lage kant, maar 5kg eraf zou toch wel heel mooi zijn.
jeeej goed zegquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:17 schreef Alcarin het volgende:
woei!
Ik was vandaag bij mijn ouders, en daar vond ik een oude broek van mij. Van H&M, maat L. Ik gok dat ik 'm 5 jaar geleden heb gekocht. En toen paste hij al niet meer, dus hij is nog best nieuw. Ik had hem toen bewaard omdat ik vond dat ik er ooit weer in moest passen, maar sindsdien was ik het allang weer vergeten...
En nu komt de clue...
Hij past![]()
![]()
En? Wat zei de weegschaal?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef Sylvana het volgende:
*reanimeert topic*
Vandaag amper thuis geweest omdat ik gewerkt heb en naar de IJssel ben geweest, en ook amper gegeten daardoor.
ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
lunch: 2 sneeen brood met appelstroop
avondeten: +/- 200 gram aardappelschotel
raketje
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen op mn weegdag zegt.
Ik weet niet hoe oud je baby is, maar wat langer borstvoeding geven helpt ook goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef Mickey86 het volgende:
Maar hoe ik het ga aanpakken, ik denk veel zwemmen en wandelen, minder vaak naar de snackbar.
Als ik net mn bed uit kom krijg ik nog niet meer binnen, en meestal is het toch zo dat ik binnen een uur al aan de lunch zit ( hou van uitslapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:23 schreef Liejannuh het volgende:
Misschien moet je wat meer eten Sylvana, 2 plakken ontbijtkoek zijn volgens mij nu niet de meest voedzame en gezonde start van de dag. Probeer het eens met yoghurt en muesli ofzo. Krijg je gelijk wat zuivel binnen en dat "schijnt" ook te helpen bij het afvallen.
Owja, en schommelingen van een paar ons zeggen helemaal niets. De ene dag houd je wat meer vocht vast dan de andere dag.
Dan moet je ook niet zeuren dat je niet afvalt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als ik net mn bed uit kom krijg ik nog niet meer binnen, en meestal is het toch zo dat ik binnen een uur al aan de lunch zit ( hou van uitslapen)
tja, ik vind het niet weinig hoor, over het algemeen zit ik gewoon tussen de 1200 en 1400 calquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren dat je niet afvalt.
Nou bij mij niet hoor en 11 maanden is toch wel 'wat langer'.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je baby is, maar wat langer borstvoeding geven helpt ook goed.
Probeer het eens wat beter te verdelen over de dag dan. Je zegt nu dat je ontbijt en dan een uur later al luncht. Zorg eens dat er minstens 3 uur tussen maaltijden inzitten. Beetje regelmaat kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik vind het niet weinig hoor, over het algemeen zit ik gewoon tussen de 1200 en 1400 cal
Tja, sorry, maar ik heb geen zin om in mn vakantie de wekker te zetten zodat er 3 uur tussen mn maaltijden zit hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Probeer het eens wat beter te verdelen over de dag dan. Je zegt nu dat je ontbijt en dan een uur later al luncht. Zorg eens dat er minstens 3 uur tussen maaltijden inzitten. Beetje regelmaat kan geen kwaad.
Owja, en meer bewegen.
Dan lunch je toch wat later!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, sorry, maar ik heb geen zin om in mn vakantie de wekker te zetten zodat er 3 uur tussen mn maaltijden zit hoor.
Als je er geen moeite voor wilt doen, dan moet je dus ook niet zeuren dat je niet afvalt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, sorry, maar ik heb geen zin om in mn vakantie de wekker te zetten zodat er 3 uur tussen mn maaltijden zit hoor.
En meer bewegen dat lukt na dinsdag weer, dan kan ik weer naar de sportschoolEn als ik vanmiddag te horen krijg dat ik 6 dagdelen in de week kan werken ipv 2, word ik ook een stuk actiever, schoonmaken als alphahulp kost ook veel energie
ja, en dan zit het weer te dicht op het avondetenquote:
En wie zegt dat ik dat nu niet doe danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Als je er geen moeite voor wilt doen, dan moet je dus ook niet zeuren dat je niet afvalt.
Overigens, je kunt ook bewegen buiten de sportschool om. Gewoon een stuk fietsen of een stuk wandelen.
Jij zegt dat je binnenkort weer meer gaat bewegen, want dan kun je weer naar de sportschool.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik dat nu niet doe dan
Ik praat hier voornamelijk over het eten, bewegen doe ik wel hoor, fiets en wandel regelmatig. Als ik naar de IJssel ga bijvoorbeeld, ga ik aan de overkant liggen, zodat ik een half uur heen en een half uur terug moet lopen...
Volleyballen in je eentje wordt lastigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij zegt dat je binnenkort weer meer gaat bewegen, want dan kun je weer naar de sportschool.![]()
En je kunt natuurlijk ook gaan volleyballen aan de IJssel ipv liggen.Of überhaupt gaan wandelen in plaats van liggen.
Kilo's verdwijnen niet uit zichzelf, en al helemaal niet als je je ieder weekend volpropt met toastjes met brie en chips.
Volgens mij zit hier de clue wel. Voor mij scheelt het zoveel wanneer ik veel regelmaat heb en weinig thuis / bij vriendje ben. Als je zoveel werkt zou ik wel wat meer tussendoortjes nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En meer bewegen dat lukt na dinsdag weer, dan kan ik weer naar de sportschoolEn als ik vanmiddag te horen krijg dat ik 6 dagdelen in de week kan werken ipv 2, word ik ook een stuk actiever, schoonmaken als alphahulp kost ook veel energie
En als dat doorgaat dan moet ik 's ochtends om 9 uur beginnen, dus dan ontbijt ik ook rond die tijd en is de lunch rond half 1 als ik thuiskom.
Je bent weer terug op je startgewicht van maanden geleden en alleen al het feit dat jij je geroepen voelt om je te verdedigen over je eet en beweegpatroon zegt voor mij al genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volleyballen in je eentje wordt lastig
En als ik een uur gewandeld heb, dan kan ik best ff liggen vind ik hoor.
Maar lees mn edit maar, want ik val dus wel af, alleen nu ben ik in een paar dagen weer 300 gram aangekomen, terwijl ik deze week geen chips en toastjes met brie heb gehad ( vorig weekend idd wel, maar niet IEDER weekend) en dus nu een week gezond gegeten heb. Dus denk dat het gewoon komt door het warme weer en dat ik vocht vast hou.
Want van 58 kg 3 weken geleden naar 56.7 van de week vind ik toch best een verschil
Mag ik nog even zeggen dat ik het ontzettend goed van je vind! Geweldig gevoel he?! Om gewoon een half uur achter elkaar hard te kunnen lopen!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Vandaag ben ik 'echt fier op mezelf' want... voor de eerste keer een half uur achtereen hard gelopenEn nog bijna 11 km/h ook. Gisteren heb ik echter wel een vrij klein gebakje op, want ze waren er op het werk en ze zagen er lekker uit
![]()
Verder het weekend keihard leren dus ik moet maar heel goed nadenken wat ik ga inslaan als ik in de super sta en alle ongezonde troep voorbij lopen.
Lowlands & Parijs, lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Oh en we hebben het vakantie besluit gemaakt: het wordt lowlandsen de maandagmiddag met de trein naar parijs t/m zondag (dat stond al wel vast). Heb er erg veel zin in!
Hé Douwe!! Veel plezier nog!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef mordradead het volgende:
Even een postje van mij tijdens m'n vakantie
Het eten is hier heerlijk, lekker veel rijst en lekker pittig met verse kruiden enzohet fruit is hier ook een stuk lekkerder en ook al wat nieuwe dingen geproefd die erg goed bevielen
![]()
Echt ongezond eten doe ik hier niet en die jungletochten zijn wel oke, op Java en Bali zal dat wel minder zijn maar bon ik ga de komende tijd eerst nog genieten en na de vakantie wel weer zien
Dat is 300 Gram! Als je dat drie keer doet heb je al bijna een pak suiker, dat is best veel hoor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dan moet je dus ook niet zo zeuren over je gewicht en 3 ons aankomen of afvallen Sylvana.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Miss_XS het volgende:
[..]
Dat is 300 Gram! Als je dat drie keer doet heb je al bijna een pak suiker, dat is best veel hoor!
Je zal maar een extra pak suiker voor je buik hebben bungelen!![]()
Ik snap wel dat ze het er over heeft!
Maar meer bewegen is altijd goed, ik heb vanmorgen het ontbijt maar geskipt en ben gaan bootcampen met de DVD van 12.00 tot 13.30.
Vanmiddag nog een uurtje of 2 fitness denk ik.
Griekenland?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef hummus het volgende:
[..].
Op vakantie in Griekenland, zeker.
Leuk, klonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |