te voet de eifeltoren beklimmenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zal ook wel aankomen in Parijs. 4 keer uit eten enzo
.
Dat zal mij niet zo snel tegenhoudenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef STING het volgende:
Op zich wel weer een voordeel als je naar een stad zoals Parijs gaat, eten is wel wat duurder dan bijv. Spanje, Griekenland of Turkije
Voor mensen in dit specifieke topic is afvallen vlgs mij sowieso niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:57 schreef hummus het volgende:
Volgens mij is afvallen bij jou niet echt noodzakelijk, of wel?
Het hier posten helpt wellicht bij het herstellen van de discipline, door middel van sociale drukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom iemand in een "Slank de zomer in!" topic telkens weer zou posten hoeveel Big Macs, chips, koekjes en andere dingen ze heeft gegeten en toch dun lijktwaarom zou je dan slanker willen worden
.
Wat ben je plots wijs en verstandig geworden op vakantie!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Het hier posten helpt wellicht bij het herstellen van de discipline, door middel van sociale druk![]()
Dat krijg je met een paar uitgaves van de Psychologie mee op vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:36 schreef colette het volgende:
[..]
Wat ben je plots wijs en verstandig geworden op vakantie!![]()
Ik zou toch liever lijnen dan m'n verstandskiezen laten trekken, eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat ook helpt is 2 verstandskiezen laten trekken.
in 1 week van 65 naar 63, zonder ook maar 2 seconden aan lijnen te denken.![]()
omdat ik voor dat ik op vakantie ging wel 5 weken sonja bakker vol hield en nu opeens niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom iemand in een "Slank de zomer in!" topic telkens weer zou posten hoeveel Big Macs, chips, koekjes en andere dingen ze heeft gegeten en toch dun lijktwaarom zou je dan slanker willen worden
.
Had je mot met Roosjeroos?? (zie je nieuwe onderschrift)quote:Op zondag 29 juli 2007 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook steeds aan Miss_S zit te denken.
Ze zal één dezer dagen wel terugkomen. De 2 weken zijn nu wel eens om.
haha ik doe met je meequote:Op zondag 29 juli 2007 11:31 schreef colette het volgende:
Ben al een week aan het klooien met eten: heb niet genoeg gezond lekkers in huis, waarna ik m'n toevlucht neem tot minder gezond, of iig calorierijk voedsel en dat vooral 's avonds. Heb ook al een week niet op de weegschaal gestaan en ook dat is gevaarlijk: want struisvogelpolitiek. Dussssss: morgen weer wegen en vanaf nu weer strenger zijn voor mezelf. *geeft zichzelf een schup onder de kont
En o ja, wanneer komt Miss_S weer terug? Ik vind het maar saai zonder haar, ook al wil ik 'r soms achter het behang plakken![]()
Ik zat haar een beetje te plagenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef colette het volgende:
[..]
Had je mot met Roosjeroos?? (zie je nieuwe onderschrift)![]()
Samson?? Is dat die gast met die hond? Of bedoel je de Samson-met-het-lange-haar uit de bijbel?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat haar een beetje te plagen. En het ging idd over een filmpje van Samson. Zij beweerde daar een zekere onzedelijke handeling in te zien, maar ik zag echt niets. Maar dat komt ws doordat ik een ander filmpje had bekeken dan zij
.
Principessa!! Wat voor pillen en poeders?? sprak zij ongerust......quote:Ik heb trouwens van die gezonde pilletjes en poeders gehaald haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |