te voet de eifeltoren beklimmenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zal ook wel aankomen in Parijs. 4 keer uit eten enzo
.
Dat zal mij niet zo snel tegenhoudenquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef STING het volgende:
Op zich wel weer een voordeel als je naar een stad zoals Parijs gaat, eten is wel wat duurder dan bijv. Spanje, Griekenland of Turkije
Voor mensen in dit specifieke topic is afvallen vlgs mij sowieso niet noodzakelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:57 schreef hummus het volgende:
Volgens mij is afvallen bij jou niet echt noodzakelijk, of wel?
Het hier posten helpt wellicht bij het herstellen van de discipline, door middel van sociale drukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom iemand in een "Slank de zomer in!" topic telkens weer zou posten hoeveel Big Macs, chips, koekjes en andere dingen ze heeft gegeten en toch dun lijktwaarom zou je dan slanker willen worden
.
Wat ben je plots wijs en verstandig geworden op vakantie!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Het hier posten helpt wellicht bij het herstellen van de discipline, door middel van sociale druk![]()
Dat krijg je met een paar uitgaves van de Psychologie mee op vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:36 schreef colette het volgende:
[..]
Wat ben je plots wijs en verstandig geworden op vakantie!![]()
Ik zou toch liever lijnen dan m'n verstandskiezen laten trekken, eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat ook helpt is 2 verstandskiezen laten trekken.
in 1 week van 65 naar 63, zonder ook maar 2 seconden aan lijnen te denken.![]()
omdat ik voor dat ik op vakantie ging wel 5 weken sonja bakker vol hield en nu opeens niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom iemand in een "Slank de zomer in!" topic telkens weer zou posten hoeveel Big Macs, chips, koekjes en andere dingen ze heeft gegeten en toch dun lijktwaarom zou je dan slanker willen worden
.
Had je mot met Roosjeroos?? (zie je nieuwe onderschrift)quote:Op zondag 29 juli 2007 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook steeds aan Miss_S zit te denken.
Ze zal één dezer dagen wel terugkomen. De 2 weken zijn nu wel eens om.
haha ik doe met je meequote:Op zondag 29 juli 2007 11:31 schreef colette het volgende:
Ben al een week aan het klooien met eten: heb niet genoeg gezond lekkers in huis, waarna ik m'n toevlucht neem tot minder gezond, of iig calorierijk voedsel en dat vooral 's avonds. Heb ook al een week niet op de weegschaal gestaan en ook dat is gevaarlijk: want struisvogelpolitiek. Dussssss: morgen weer wegen en vanaf nu weer strenger zijn voor mezelf. *geeft zichzelf een schup onder de kont
En o ja, wanneer komt Miss_S weer terug? Ik vind het maar saai zonder haar, ook al wil ik 'r soms achter het behang plakken![]()
Ik zat haar een beetje te plagenquote:Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef colette het volgende:
[..]
Had je mot met Roosjeroos?? (zie je nieuwe onderschrift)![]()
Samson?? Is dat die gast met die hond? Of bedoel je de Samson-met-het-lange-haar uit de bijbel?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat haar een beetje te plagen. En het ging idd over een filmpje van Samson. Zij beweerde daar een zekere onzedelijke handeling in te zien, maar ik zag echt niets. Maar dat komt ws doordat ik een ander filmpje had bekeken dan zij
.
Principessa!! Wat voor pillen en poeders?? sprak zij ongerust......quote:Ik heb trouwens van die gezonde pilletjes en poeders gehaald haha
Feliquote:Op zondag 29 juli 2007 13:22 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is er ook weer eens.
1.5 kg kwijt in de afgelopen 3 weken.
buik is nu strak, gespierd *wat is het toch fijn om een man te zijn*.
Gisteren wezen shoppen * ook dat doen wij mannen*, 2 mooie nette blousen *raar woord* gekocht, kreeg zowaar complimenten erover, dat ik er leuk en gezond uitzag:).
Zal eerdaags een paar foto's posten, geen bikini foto's
Owja, enne een zonnebankje is ook niet verkeerd, deze week maar eens een kuurtje volgen:)
Iemand nog zin om te strijken, die blousen moeten wel gestreken worden he:)
lijnzaadolie.. schijnt gezond te zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef colette het volgende:
[..]
Principessa!! Wat voor pillen en poeders?? sprak zij ongerust......
Hoi!quote:Op zondag 29 juli 2007 16:26 schreef Miss_S het volgende:
raad eens wie er weer thuis is
heb het erg leuk gehad zeker met een paar vakantie flirts erbij
zal binnekort foto's posten
heb ik nog spannende dingen gemist?
ahh jammerquote:Op zondag 29 juli 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi!. We hadden het vanochtend nog over je
(als in: 'Wanneer komt Miss_S weer terug? Het is toch wel saai zonder haar'). Je hebt niks gemist, behalve dan dat er korte tijd een Miss_S-kloon is geweest, maar die is inmiddels gebanned
.
He! WB! Heb je 't leuk gehad? Zo te zien wel aan je nieuwe avatar: doe es wat groterquote:Op zondag 29 juli 2007 16:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ahh jammer
maar goed, alles goed hier?
ik ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen tot 2 dagen geleden was ik zeker dat ik afgevallen was maar nu weet ik het niet.....
ik heb het erg leuk gehad zeker met die jongen uit mijn avatarquote:Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
He! WB! Heb je 't leuk gehad? Zo te zien wel aan je nieuwe avatar: doe es wat groter![]()
Ja ja, horizontaal stretchen zeker!!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
animatie is er voor kinderen en ook ouderen om activiteiten mee te doen
en het was zeker geen camping maar een 4 sterren all in hotel
en wat ik gegeten heb veel kip en groente en yoghurt
en af en toe ijs en wel elke avond 3 glazen wijn
sporten deed ik ook alleen maar met die jongen elke ochtend een half uur stretchen
nou dat in de ochtend was wel met een groepjequote:
In een groepje nog wel, toe maar!quote:Op zondag 29 juli 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou dat in de ochtend was wel met een groepje
maar toen hij er achter kwam dat mijn favo oefeningen met mijn benen wijd was
nee dat klinkt wel heel erg maar dat zijn lekkere oefeningen om je benen te stretchen
ach die gesprekken ben ik wel gewendquote:Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef conleche het volgende:
[..]
In een groepje nog wel, toe maar!![]()
Let niet op mij, heb een wodkaatje gedronken, dan kan ik eigenlijk maar beter niet fokken![]()
nou hup, waar blijft die grote foto. Knappe Grieken willen we zienquote:Op zondag 29 juli 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach die gesprekken ben ik wel gewend
die hadden wij dus ook de hele tijd
eerst dacht ik dat het maar gewoon gelul was en dat hun niet konden maken bij de gasten
maar toen hij mijn kamer sleutel had afgepakt kwam ik er dus achter dat dat niet zo was
Ze heeft vast een jetleg van het stretchenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou hup, waar blijft die grote foto. Knappe Grieken willen we zien.
de jongen op de foto is een roemeenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou hup, waar blijft die grote foto. Knappe Grieken willen we zien.
20 aug. ga ik erheen met de trein en dan gaan we camperen. Wat we er gaan doen nou ja de standaard dingetjes denk ik. M'n vriend is er al weleens geweest maar ik nog niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga je ook naar Parijs?.
Wanneer, wanneer?. En wat ga je allemaal doen?
.
Veel plezier!! (waar ging je ook alweer heen?)quote:Op maandag 30 juli 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
Welkom terug Miss_S! Ik moet bekennen dat ik je gemist heb, het was zo stil hier![]()
Ik kom even melden dat ik vandaag toch echt op vakantie ga!
Tot over een week of 2![]()
veel plezierquote:Op maandag 30 juli 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
Welkom terug Miss_S! Ik moet bekennen dat ik je gemist heb, het was zo stil hier![]()
ja bijna een gezond gewichtquote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje goed hoor!Die 70 grens komt nu wel heel erg in zicht!!
Quote van de dieetclub:quote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja bijna een gezond gewicht
zie je wel dat dat stretchen helpt
.quote:When Dr. Oz said healthy, monogamous sex can help you lose weight, viewers wrote in with lots of questions.
First, Dr. Oz wants to clear up a misconception that sex burns a lot of calories. In fact, sex only burns about 25, equal to half a slice of bread.
Instead, Dr. Oz says the real value of meaningful sex—not recreational sex—comes from the release of a hormone called oxytocin, which makes you feel community, love and empathy. "That is incredibly important because besides lowering your blood pressure, what it does is it tells your gut not to send signals to the brain to eat. So it's a wonderful tool to get you where you want to be," Dr. Oz says. Losing weight then tends to increase your sex drive, he says.
And, losing weight improves the sex lives of men in another way. "If you lose 35 pounds, if you're a male, you are gaining one inch of penis length," he says. Often when a man is carrying a lot of extra weight, Dr. Oz says a fat bundle builds up and starts to surround the shaft. As a man drops the weight, that fat starts to recede
alleen jammer dat ik niet aan sex doequote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Quote van de dieetclub:
[..]
.
Stretchen zeker![]()
ik ben er niet tegen maar zo lang de juiste niet langs komtquote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Miss_s: nee okee met een vakantievriendje sexen is niet het slimste idee misschien, maar principieel niet vind ik wel![]()
Veel plezierquote:Op maandag 30 juli 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
Misschien moet jij die zelfbruinende bodylotions eens proberen. (en dan hier verslag doen of ze werken; een soort smeerproefkonijn zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo nu ga ik weer even extreem gezonde boodschappen doen zodat ik me weer een tijdje kan opsluiten om m'n hertentamen te leren!
Ohja zaterdag was k zelfs nog verbrandDat bruin worden zit er nooit van m'n leven meer in vrees ik....
ik sta ook bijna nooit op vakantie fotos daarom deze keer maar meer van mij (met andere) dan alleen landschap fotos zoals normaalquote:Op maandag 30 juli 2007 15:33 schreef Chicolate het volgende:
Leuk he, vakantiefoto's ... ik zat ze gister ook te bekijken, zijn erg mooi geworden, bijna allemaal landschap, surfers enzo, ik sta nergens op![]()
Ik heb ook een bikinifoto, maar denk niet dat ik em durf te postenen ben ondertussen dunner en bruiner ... of ik lijk dunner doordat ik bruiner ben geworden. However, ik plaats em denk ik toch maar niet xD
Festini ijsje![]()
ik zag inderdaad dat je weblog weg wasquote:Op maandag 30 juli 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Welkom terug Miss_S
Zoals jullie misschien al gemerkt hadden ben ik hier niet zo heel veel meer. Ik heb besloten om er toch minder mee bezig te zijn en gewoon te kijken hoe het gaat als ik er wat minder actief mee bezig ben. Ik blijf gewoon rond de 57 kg hangen, of ik nou gezond eet of niet, veel sport of weinig, er verandert toch weinig. Heb mn weblog ook verwijderd en zal hier ook niet zoveel meer posten. Iedereen veel succes met gezonderen en hopelijk halen jullie snel jullie streefgewicht![]()
Nee ik bedoel maar van... 1 is toch genoeg.. ?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het hadden er 3 kunnen zijn
maar zo ben ik nu eenmaal niet
Ja maar jij hebt lef en bent niet bang dat mensen je herkennen ... of dat je kritiek krijgt ... en ik dus welquote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en die bikini foto gewoon postenals ik het durf moet jij dat zeker kunnen
Kun je beter wat krachttraining doen voordat je cardio doetquote:Op maandag 30 juli 2007 21:49 schreef DakDuuf het volgende:
ik heb het al eerder gezegd, wat ben ik blij dat ik een vent ben, geen gezeik met ongesteldheid, en na een biertje kun je heel best een boer laten.
Vandaag getraind, damm, ik stierf *alweer* een duizend doden.
30 minuten fietsen, 30 minuten crosswalk, en 20 minuten hardrennen, en toen nog even in het kracht honk.
Ik heb er geen kracht meer voor,
En als avond eten, aardappelschijfjes, wortels *bha bha, en nog eens bha* en een groot stuk karbonade ofzo, wat dan wel weer erg erg lekker was.
toetje, koffie * met zoetje*, en een sigaretje :$
Gefeliciteerdquote:
Ik hoop dat oa DakDuuf en STING nu heel erg boos op jou worden ...quote:
komt waarschijnlijk door dat we een heel ander figuur hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Jouw taille is maar 2 cm groter dan de mijne, maar ik ben veel lichter ... zo gek![]()
ik wil jouw taillequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
en net mijn taille gemeten, die is nu 71
denk dat ik nu wel tevreden kan zijn
ik zou inderdaad ook liever niet met je ruilenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik wil jouw taille
mijn BMI is 21.8 en mijn taille is 88 cm
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zou inderdaad ook liever niet met je ruilen
dank je welquote:Op maandag 30 juli 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik zag inderdaad dat je weblog weg was
ik begrijp wel dat je er minder mee bezig gaat zijn
veel succes met wat je gaat doen
Idd succes, Sylvanaquote:
nee heb er nog niet op gestaan sinds ik terug benquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Heb je je fitnessapparaten alweer afgestoft?.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee heb er nog niet op gestaan sinds ik terug ben
nog niet zoveel behoefte aan
ja kennelijk heb ik dat altijd met all in vakanties, dat ik afvalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zou ik ook zeggen met 70,5 kg. Doe je goed, afvallen op vakantie!
.
dan doe je jezelf tekortquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
begrijp dan ook echt niet wat die jongens op vakantie met mij moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |