abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51857805
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zal ook wel aankomen in Parijs . 4 keer uit eten enzo .
te voet de eifeltoren beklimmen
veel gezonder dan die stomme lift.
pi_51857827
Ik vind het wel raar dat ik niet meer aan ben gekomen.. heb pizza gegeten, 3x big mac menu, elke dag zak chips, pannekoeken..

maar dan niet ook nog snoepjes en brood.. misschien dat dat t was?

ik ga zo advies vragen bij de sportschool.. zin om actief te zijn !
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:21:10 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51857974
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:15 schreef STING het volgende:
Op zich wel weer een voordeel als je naar een stad zoals Parijs gaat, eten is wel wat duurder dan bijv. Spanje, Griekenland of Turkije
Dat zal mij niet zo snel tegenhouden . Ik vind het wel heel leuk om nu zelf eettentjes te kunnen uitzoeken en Parijs zelf te kunnen verkennen. Lekker winkeltjes kijken enzo. 2 jaar geleden waren we met een groep en dan heb je steeds haast. Zo jammer.
Niet meer actief op Fok!
pi_51858257
ik was laatst nog in parijs.. en ga binnenkort weer
heb gewoon mac gegeten.. shame on me
maar we hadden geen geld voor luxe haha
oja en stokbroodjes
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:48:22 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51858733
Ik eet 's ochtends gewoon de broodjes uit het hotel. 's Middags iets redelijk gezonds proberen te vinden. Als in: meergranenbolletje met ham / kaas e.d. (maar dat zal wel minder gezond zijn dan het klinkt ). Verder fruit en als ik een ijsje eet, eet ik een Solero of een waterijsje oid. Geen Magnum . In Rome vorig jaar ben ik niet aangekomen, maar toen heb ik ook heel veel gelopen. Dus als ik het nu weer een beetje net zo ga doen als toen, dan moet het allemaal goedkomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_51875546
weer big mac
nouhouuuuu

ik lijk zo dun nu ik bruin ben
dat werkt gewoon niet
pi_51882249
Volgens mij is afvallen bij jou niet echt noodzakelijk, of wel?
pi_51882388
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:57 schreef hummus het volgende:
Volgens mij is afvallen bij jou niet echt noodzakelijk, of wel?
Voor mensen in dit specifieke topic is afvallen vlgs mij sowieso niet noodzakelijk
pi_51882465
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom iemand in een "Slank de zomer in!" topic telkens weer zou posten hoeveel Big Macs, chips, koekjes en andere dingen ze heeft gegeten en toch dun lijkt waarom zou je dan slanker willen worden .
pi_51882565
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
Ik snap eigenlijk gewoon niet waarom iemand in een "Slank de zomer in!" topic telkens weer zou posten hoeveel Big Macs, chips, koekjes en andere dingen ze heeft gegeten en toch dun lijkt waarom zou je dan slanker willen worden .
Het hier posten helpt wellicht bij het herstellen van de discipline, door middel van sociale druk
  vrijdag 27 juli 2007 @ 12:36:43 #211
177846 colette
kloon van conleche
pi_51883377
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:08 schreef STING het volgende:

[..]

Het hier posten helpt wellicht bij het herstellen van de discipline, door middel van sociale druk
Wat ben je plots wijs en verstandig geworden op vakantie!

*Je hebt groot gelijk: het kan werken die sociale druk, dus Principessa:

1.Post nu eindelijk die bikinifoto zoals je al zo lang hebt beloofd
2. Foei, hou op met die Bic Macs, want je mag dan dun lijken omdat je bruin bent: over een maand is die kleur weer weg (vooral als die zomer hier zo blijft) en dan zie je plots de 'naakte waarheid'
pi_51883775
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:36 schreef colette het volgende:

[..]

Wat ben je plots wijs en verstandig geworden op vakantie!
Dat krijg je met een paar uitgaves van de Psychologie mee op vakantie

Over m'n eigen discipline gesproken; ik moet weer ff in het 'ritme' komen.
Ik heb nog niet gesport en nog niet erg gezond gegeten sinds ik terug ben .
  vrijdag 27 juli 2007 @ 19:31:37 #213
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51895946
Wat ook helpt is 2 verstandskiezen laten trekken.
in 1 week van 65 naar 63, zonder ook maar 2 seconden aan lijnen te denken.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51896956
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 19:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Wat ook helpt is 2 verstandskiezen laten trekken.
in 1 week van 65 naar 63, zonder ook maar 2 seconden aan lijnen te denken.
Ik zou toch liever lijnen dan m'n verstandskiezen laten trekken, eigenlijk .
  Vis een optie? vrijdag 27 juli 2007 @ 20:38:06 #215
70532 loveli
N
pi_51897641
Dat zijn best grote kiezen...
crap in = crap out
pi_51904113
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
omdat ik voor dat ik op vakantie ging wel 5 weken sonja bakker vol hield en nu opeens niet meer
en ja vandaag weer big mac !!

nee natuurlijk is het niet nodig om af te vallen sowieso niet met een gezond bmi........ maar ik wil het wel graag alleen sinds ik terug ben van vakantie is mn wilskracht opeens weg :/
  zondag 29 juli 2007 @ 11:31:11 #217
177846 colette
kloon van conleche
pi_51930125
Ben al een week aan het klooien met eten: heb niet genoeg gezond lekkers in huis, waarna ik m'n toevlucht neem tot minder gezond, of iig calorierijk voedsel en dat vooral 's avonds. Heb ook al een week niet op de weegschaal gestaan en ook dat is gevaarlijk: want struisvogelpolitiek. Dussssss: morgen weer wegen en vanaf nu weer strenger zijn voor mezelf. *geeft zichzelf een schup onder de kont

En o ja, wanneer komt Miss_S weer terug? Ik vind het maar saai zonder haar, ook al wil ik 'r soms achter het behang plakken
  zondag 29 juli 2007 @ 12:09:19 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51930644
Ik moet bekennen dat ik ook steeds aan Miss_S zit te denken .

Ze zal één dezer dagen wel terugkomen. De 2 weken zijn nu wel eens om .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 juli 2007 @ 12:23:07 #219
177846 colette
kloon van conleche
pi_51930918
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook steeds aan Miss_S zit te denken .

Ze zal één dezer dagen wel terugkomen. De 2 weken zijn nu wel eens om .
Had je mot met Roosjeroos?? (zie je nieuwe onderschrift)
pi_51931438
quote:
Op zondag 29 juli 2007 11:31 schreef colette het volgende:
Ben al een week aan het klooien met eten: heb niet genoeg gezond lekkers in huis, waarna ik m'n toevlucht neem tot minder gezond, of iig calorierijk voedsel en dat vooral 's avonds. Heb ook al een week niet op de weegschaal gestaan en ook dat is gevaarlijk: want struisvogelpolitiek. Dussssss: morgen weer wegen en vanaf nu weer strenger zijn voor mezelf. *geeft zichzelf een schup onder de kont

En o ja, wanneer komt Miss_S weer terug? Ik vind het maar saai zonder haar, ook al wil ik 'r soms achter het behang plakken
haha ik doe met je mee
al die big macs gaan toch vervelen

Ik heb trouwens van die gezonde pilletjes en poeders gehaald haha
pi_51931461
het gaat over samson die in zn kont wordt geneukt? wtf ?
  zondag 29 juli 2007 @ 13:05:18 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51931693
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:23 schreef colette het volgende:

[..]

Had je mot met Roosjeroos?? (zie je nieuwe onderschrift)
Ik zat haar een beetje te plagen . En het ging idd over een filmpje van Samson. Zij beweerde daar een zekere onzedelijke handeling in te zien, maar ik zag echt niets. Maar dat komt ws doordat ik een ander filmpje had bekeken dan zij .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 juli 2007 @ 13:13:08 #223
177846 colette
kloon van conleche
pi_51931872
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zat haar een beetje te plagen . En het ging idd over een filmpje van Samson. Zij beweerde daar een zekere onzedelijke handeling in te zien, maar ik zag echt niets. Maar dat komt ws doordat ik een ander filmpje had bekeken dan zij .
Samson?? Is dat die gast met die hond? Of bedoel je de Samson-met-het-lange-haar uit de bijbel?
Maar die eerste dat is toch voor kinderen, ik bedoel echt jonge kinderen? (was roosjeroosje daar geen fan van, ik herinner me ineens haar usericon )
quote:
Ik heb trouwens van die gezonde pilletjes en poeders gehaald haha
Principessa!! Wat voor pillen en poeders?? sprak zij ongerust......
  zondag 29 juli 2007 @ 13:14:20 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51931899
Ja, Samson de hond. En roosjeroosje houdt van kinderseries, dat is juist het grappige .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 juli 2007 @ 13:22:12 #225
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_51932050
* DakDuuf is er ook weer eens.

1.5 kg kwijt in de afgelopen 3 weken.
buik is nu strak, gespierd *wat is het toch fijn om een man te zijn*.
Gisteren wezen shoppen * ook dat doen wij mannen*, 2 mooie nette blousen *raar woord* gekocht, kreeg zowaar complimenten erover, dat ik er leuk en gezond uitzag:).

Zal eerdaags een paar foto's posten, geen bikini foto's
Owja, enne een zonnebankje is ook niet verkeerd, deze week maar eens een kuurtje volgen:)

Iemand nog zin om te strijken, die blousen moeten wel gestreken worden he:)
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  zondag 29 juli 2007 @ 13:27:25 #226
177846 colette
kloon van conleche
pi_51932152
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:22 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is er ook weer eens.

1.5 kg kwijt in de afgelopen 3 weken.
buik is nu strak, gespierd *wat is het toch fijn om een man te zijn*.
Gisteren wezen shoppen * ook dat doen wij mannen*, 2 mooie nette blousen *raar woord* gekocht, kreeg zowaar complimenten erover, dat ik er leuk en gezond uitzag:).

Zal eerdaags een paar foto's posten, geen bikini foto's
Owja, enne een zonnebankje is ook niet verkeerd, deze week maar eens een kuurtje volgen:)

Iemand nog zin om te strijken, die blousen moeten wel gestreken worden he:)
Feli met je strakke buikje! Hoewel ik op zich wel blij ben dat ik een vrouw ben, zou ik ook wel eens het metabolisme van een man willen hebben!

Het is blouses en zo'n ding heet voor mannen eigenlijk overhemd
pi_51932188
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:13 schreef colette het volgende:

[..]

Principessa!! Wat voor pillen en poeders?? sprak zij ongerust......
lijnzaadolie.. schijnt gezond te zijn
  zondag 29 juli 2007 @ 14:15:57 #228
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_51933178
goed, overhemd gekocht, thnx colette
een witte, glanzende, speciale manier van weven ofzo *is mij verteld*
en een roze, staat niet heel verkeerd al zeg ik het zelf:)
Kan zowel onder een pantalon, als een spijkerbroer:).
Deze week nog eventjes naar de kapper, zonnebank, en ik ben er klaar voor:).
Waarvoor weet ik nog niet, maar het gaat om het idee.

Zonet bij de koffie wel een tompoes gehad, damm das wel lkkr, en vanavond zelfgemaakt lasagna, champignons, paprika etc etc.
pi_51936288
raad eens wie er weer thuis is
heb het erg leuk gehad zeker met een paar vakantie flirts erbij
zal binnekort foto's posten

heb ik nog spannende dingen gemist?
  zondag 29 juli 2007 @ 16:28:35 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51936336
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:26 schreef Miss_S het volgende:
raad eens wie er weer thuis is
heb het erg leuk gehad zeker met een paar vakantie flirts erbij
zal binnekort foto's posten

heb ik nog spannende dingen gemist?
Hoi! . We hadden het vanochtend nog over je (als in: 'Wanneer komt Miss_S weer terug? Het is toch wel saai zonder haar'). Je hebt niks gemist, behalve dan dat er korte tijd een Miss_S-kloon is geweest, maar die is inmiddels gebanned .
Niet meer actief op Fok!
pi_51936347
hahaha ja
miss_xs
pi_51936472
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi! . We hadden het vanochtend nog over je (als in: 'Wanneer komt Miss_S weer terug? Het is toch wel saai zonder haar'). Je hebt niks gemist, behalve dan dat er korte tijd een Miss_S-kloon is geweest, maar die is inmiddels gebanned .
ahh jammer
maar goed, alles goed hier?
ik ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen tot 2 dagen geleden was ik zeker dat ik afgevallen was maar nu weet ik het niet.....
pi_51938251
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ahh jammer
maar goed, alles goed hier?
ik ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen tot 2 dagen geleden was ik zeker dat ik afgevallen was maar nu weet ik het niet.....
He! WB! Heb je 't leuk gehad? Zo te zien wel aan je nieuwe avatar: doe es wat groter
pi_51939386
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:54 schreef conleche het volgende:

[..]

He! WB! Heb je 't leuk gehad? Zo te zien wel aan je nieuwe avatar: doe es wat groter
ik heb het erg leuk gehad zeker met die jongen uit mijn avatar
de grotere versie komt binnekort
het was een jongen uit het animatie team, de rest van de jongens daar waren onder de 16 dus moest toch iets

ben trouwens volgens mij wel afgevallen want woog vanavond 72 kilo
  zondag 29 juli 2007 @ 18:46:43 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51939437
animatieteam? Wat is dat? En ja, dan ben je wel afgevallen . Knap hoor, op vakantie . De meesten komen dan aan. Wat heb je zoal gegeten dan? Nog wat aan sport gedaan?
Niet meer actief op Fok!
pi_51939495
animatie team doet spelletjes met kinderen en zo
hoort meestal bij een camping
pi_51940613
animatie is er voor kinderen en ook ouderen om activiteiten mee te doen
en het was zeker geen camping maar een 4 sterren all in hotel

en wat ik gegeten heb veel kip en groente en yoghurt
en af en toe ijs en wel elke avond 3 glazen wijn

sporten deed ik ook alleen maar met die jongen elke ochtend een half uur stretchen
pi_51940659
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:35 schreef Miss_S het volgende:
animatie is er voor kinderen en ook ouderen om activiteiten mee te doen
en het was zeker geen camping maar een 4 sterren all in hotel

en wat ik gegeten heb veel kip en groente en yoghurt
en af en toe ijs en wel elke avond 3 glazen wijn

sporten deed ik ook alleen maar met die jongen elke ochtend een half uur stretchen
Ja ja, horizontaal stretchen zeker!!

pi_51940702
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja ja, horizontaal stretchen zeker!!

nou dat in de ochtend was wel met een groepje
maar toen hij er achter kwam dat mijn favo oefeningen met mijn benen wijd was
nee dat klinkt wel heel erg maar dat zijn lekkere oefeningen om je benen te stretchen
pi_51940754
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou dat in de ochtend was wel met een groepje
maar toen hij er achter kwam dat mijn favo oefeningen met mijn benen wijd was
nee dat klinkt wel heel erg maar dat zijn lekkere oefeningen om je benen te stretchen
In een groepje nog wel, toe maar!

Let niet op mij, heb een wodkaatje gedronken, dan kan ik eigenlijk maar beter niet fokken
pi_51940856
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:43 schreef conleche het volgende:

[..]

In een groepje nog wel, toe maar!

Let niet op mij, heb een wodkaatje gedronken, dan kan ik eigenlijk maar beter niet fokken
ach die gesprekken ben ik wel gewend
die hadden wij dus ook de hele tijd
eerst dacht ik dat het maar gewoon gelul was en dat hun niet konden maken bij de gasten
maar toen hij mijn kamer sleutel had afgepakt kwam ik er dus achter dat dat niet zo was
  zondag 29 juli 2007 @ 20:27:24 #242
171890 Chicolate
Chemicals
pi_51941748
Hallo allemaal, ik ben ook weer terug

Italie was heerlijk, lekker surfen en buiten zijn (de surfleraren waren allemaal lelijke macho's alleen de zoon van de eigenaar was superschattig. Was alleen Oostenrijks, ach, ik ben toch al bezet Maar jongens kijken blijft leuk )

De hele dag rondlopen in bikini, warm weer en zoals iedere vakantie bijna niets gegeten. Ik kan dat gewoon niet, op vakantie ben ik veel te druk bezig met genieten en sporten enzo dat ik gewoon vergeet dat ik honger heb of zou moeten hebben. Niet alles wat ik at was gezond, ook wel wat snoep, maar dat gaf niet, ik was toch actief bezig. Totaal niet bezig geweest met lijnen dus. Ook paar keer uit eten geweest, op een of andere manier eet ik dan juist gezonder/minder dan thuis: bestel meestal vis (oh heerlijk een tongetje of ander mager visje) of kip.

!!! Ik heb een voor mij ideale Mac combi gevonden: Fish o Filet (350 kcal) Garden Salat (35, incl dressing) en Cola Light (0 kcal dus) ... totaal minder dan een gewone maaltijd xD Dat was dus 2x bij de Mac, omdat we onderweg daar moesten eten.

Ik heb nog geen weegschaal gezien, maar afgaand op wat ik in de spiegel zie, en wat de broek die ik voor de vakantie gekocht had, zegt: Ik ben afgevallen. Heb nu echt een strakke buik enzo, en zie er goed uit in bikini (lichtgroen, dus zie er ook meteen echt bruin uit) ... Morgenochtend maar ff wegen ben nu wel heel erg nieuwsgierig

@Sylvana: hoe is het ondertussen met je vader? Weten ze al wanneer de 2e operatie is?

@Principessa: hoe kom jij aan je naam? En heb jij toevallig een Italiaanse lover? xD In Italie stond op een muur, enorm groot Principessa ti amore moest meteen aan jou denken ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_51941838
Haha dat was gewoon een fan
Misschien dat ik ook maar jouw mac ding ga nemen volgende x.. neem altijd chicken mythic.. grote friet.. ketchup.. cola light..

mijn naam betekent princess butterfly maar dat vond ik te corny
  zondag 29 juli 2007 @ 23:47:15 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51947697
Oh, vandaar farfalle = vlinderpasta .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 29 juli 2007 @ 23:48:48 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51947742
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach die gesprekken ben ik wel gewend
die hadden wij dus ook de hele tijd
eerst dacht ik dat het maar gewoon gelul was en dat hun niet konden maken bij de gasten
maar toen hij mijn kamer sleutel had afgepakt kwam ik er dus achter dat dat niet zo was
nou hup, waar blijft die grote foto. Knappe Grieken willen we zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_51948528
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ze heeft vast een jetleg van het stretchen
pi_51951710
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

de jongen op de foto is een roemeen
maar heb ook nog wel fotos met de griekse barmannen

maar mijn laptop doet het niet en kan ze op mijn pc niet verkleinen dus zal nog ff duren
pi_51951886
Welkom terug Miss_S! Ik moet bekennen dat ik je gemist heb, het was zo stil hier

Ik kom even melden dat ik vandaag toch echt op vakantie ga!
Tot over een week of 2
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_51952162
heuja, effe een vraagje: Ik heb voornamelijk vet rond mijn buik (de bekende love-handles) en het overbekende buikje. Nu weet ik ook dat dat vet er waarschijnlijk voornamelijk zit door de alcohol consumptie en het ongezonde eten.

Sinds ik samenwoon ben ik echt gezond aan het eten. Ik kook zelf, dus ik kan kiezen wat ik doe. Is het nu belangrijk om zo min mogelijk vet te gebruiken of is het ook verstandig om laag in calorieen te gaan zitten? Zoiets van: als er niet genoeg calorieen worden worden geconsumeerd, dan wordt het vet ook wel afgebroken?
  Vis een optie? maandag 30 juli 2007 @ 10:05:10 #250
70532 loveli
N
pi_51952958
Mensen met buikvet hebben meer aanleg voor diabetes. Het is niet alleen het vet uit je eten wat daar wordt opgeslagen, maar juist de overtollige suikers en koolhydraten (dus ook de alcohol die je noemt).
Sowieso is de rekensom makkelijk: als je meer calorien verbruikt dan je tot je neemt, val je af. Beperk je niet alleen tot het minderen van je vet-intake, eet gevarieerd en gezond, wees matig met chips, suikers etc.
crap in = crap out
pi_51953223
Goedemorgen!
Ik voorspel een plots wat grotere drukte weer nu de grootste poster weer terug is
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ga je ook naar Parijs? .

Wanneer, wanneer? . En wat ga je allemaal doen? .
20 aug. ga ik erheen met de trein en dan gaan we camperen. Wat we er gaan doen nou ja de standaard dingetjes denk ik. M'n vriend is er al weleens geweest maar ik nog niet.

Vanochtend was ik alweer de regen voor met het hardlopen, wat plan ik dat toch goed .
Vrijdag heb ik me echter flink uitgeleefd: in de ochtend was alles okee, maar daarna eventjes naar de stad met vriendje.
* kop koffie, muffin erbij kon ik niet weigeren
* cola drinken ergens, halve friet erbij
*wat gedoe slush puppie van vriendje
*surinaamse nasi in de avond (dat is wel het allerslechtste volgens mij)

Verder de afgelopen week een pak spaanse maaltijdcrackers op (gelukkig niet helemaaaaal in m'n eentje)....
Conclusie: het is moeilijker 'normaal' te eten dan aan de lijn of een vreetzakte zijn !
Het mooi kotsende meisje.
pi_51953403
quote:
Op maandag 30 juli 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
Welkom terug Miss_S! Ik moet bekennen dat ik je gemist heb, het was zo stil hier

Tot over een week of 2
Veel plezier!! (waar ging je ook alweer heen?)

Oke, ik heb mezelf nu weer in de hand, Ben op de weegschaal gaan staan vanochtend en ik was bijna een kilo aangekomen in ruim een week. (wat gaat dat bij mij toch snel, echt ongelofelijk, ik bedoel gezien het feit dat ik geen vreetbuien heb gehad ofzo, ik heb gewoon iets meer gegeten dan de laatste tijd)

Missie voor deze week: die 9 ons er weer af. Vandaag maar eens extra lang naar de sportschool.
pi_51954137
quote:

Tot over een week of 2
veel plezier
ik wil ook weer terug

ik woog vanmorgen trouwens 71 kilo
pi_51954175
Welkom terug Miss_S Het was hier inderdaad rustig zo zonder jou

Ik heb dit weekend weer gezondigd, alhoewel ik gisteren ben uit geweest en niet veel heb kunnen stilstaan
pi_51954258
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik woog vanmorgen trouwens 71 kilo
Jeetje goed hoor! Die 70 grens komt nu wel heel erg in zicht!!
pi_51954282
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Jeetje goed hoor! Die 70 grens komt nu wel heel erg in zicht!!
ja bijna een gezond gewicht
zie je wel dat dat stretchen helpt
pi_51954339
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja bijna een gezond gewicht
zie je wel dat dat stretchen helpt
Quote van de dieetclub:
quote:
When Dr. Oz said healthy, monogamous sex can help you lose weight, viewers wrote in with lots of questions.

First, Dr. Oz wants to clear up a misconception that sex burns a lot of calories. In fact, sex only burns about 25, equal to half a slice of bread.

Instead, Dr. Oz says the real value of meaningful sex—not recreational sex—comes from the release of a hormone called oxytocin, which makes you feel community, love and empathy. "That is incredibly important because besides lowering your blood pressure, what it does is it tells your gut not to send signals to the brain to eat. So it's a wonderful tool to get you where you want to be," Dr. Oz says. Losing weight then tends to increase your sex drive, he says.

And, losing weight improves the sex lives of men in another way. "If you lose 35 pounds, if you're a male, you are gaining one inch of penis length," he says. Often when a man is carrying a lot of extra weight, Dr. Oz says a fat bundle builds up and starts to surround the shaft. As a man drops the weight, that fat starts to recede
.

Stretchen zeker
pi_51954897
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Quote van de dieetclub:
[..]

.

Stretchen zeker
alleen jammer dat ik niet aan sex doe en zeker niet met die vakantie flirts
pi_51955162
Hallo,
Ik was al eerder in dit topic en deedt toen een poging om een beetje af te vallen...
Maar zat in mijn examen tijd van mijn opleiding ( je weet het wel, eindscriptie dit, eindopdracht zo)
Ik had een hoop stress en gezeik en moest toen eigenlijk helemaal niet bezig zijn met mijn dieet of lichaam maar met mijn opleiding; mijn toekomst!
Inmiddels alweer 4 weken trotse eigennaar van mijn SPW4 diploma en ben nu voorlopig (tot een baan vrij)
Heb net 2.5 week camping achter de rug en zoals het gaat als je vakantie hebt (makkelijk eten, dagjes weg en daar ook niet gezond en vet eten etc)

Had vorige week ook besloten, als we thuis zijn gaan we eens ECHT goed dieeten!
Zit toch de hele dag thuis, hoef geen rekening te houden met het werk (qua eet gedrag en tijden) kan er nu 100% voor gaan! En dat ga ik ook zeker doen... vandaag is de dag dat ik start!

Schrok vanmorgen wel toen ik op de weegschaal stond.. toen ik wegging naar de camping woog ik nog 79.5 a 80 kilo.. dit is inmiddels 82.5 geworden! Ik had wel zoiets verwacht,maar toch valt het tegen.

Maar goed, ik ga vanaf vandaag dus beginnen!
5 weken lang echt aan mijn dieet houden (over 5 weken ga ik namelijk 2 weken naar gran canaria)
pi_51955301
Miss_s: nee okee met een vakantievriendje sexen is niet het slimste idee misschien, maar principieel niet vind ik wel

Patries: Wat is dan precies de reden dat je dieeten het makkelijkste vindt gaan wanneer je de hele dag thuis bent? Als je van huis bent en je neemt brood en appeltjes enzo mee, kan er ook weinig misgaan lijkt me.
Zelf vind ik het thuis juist moeilijker. Dan pak je toch snel een knackebrod ding extra enzo, dat tikt in totaal toch wel wat aan.
pi_51955464
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Miss_s: nee okee met een vakantievriendje sexen is niet het slimste idee misschien, maar principieel niet vind ik wel
ik ben er niet tegen maar zo lang de juiste niet langs komt
en die komt inderdaad zeker niet langs op vakantie
maar het kan nog steeds erg gezellig zijn ook zonder sex
pi_51955519
quote:

Tot over een week of 2
Veel plezier

Ik ben net wakker geworden, na weken van slecht en weinig slapen (gehorige tenten, steeds midden in de nacht naar wc lopen, maar wel vroeg naar bed) heb ik gewoon van 0.03 tot 11.21 geslapen. Wow zo lang slaap ik nooit achter elkaar.

Oh en ik ben inderdaad afgevallen in de vakantie Het is wel minder dan ik had verwacht, een halve kilo. Maar mn smalste punt is wel ongeveer 4 cm kleiner (is nu 69, was 73 ofzo) .. en alles is veel strakker, dus ik geloof de weegschaal niet echt.

Oh ja, ben ook ongesteld geworden gister, zal er ook wel mee te maken hebben.
pi_51955965
Zo nu ga ik weer even extreem gezonde boodschappen doen zodat ik me weer een tijdje kan opsluiten om m'n hertentamen te leren!
Ohja zaterdag was k zelfs nog verbrand Dat bruin worden zit er nooit van m'n leven meer in vrees ik....
pi_51956889
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo nu ga ik weer even extreem gezonde boodschappen doen zodat ik me weer een tijdje kan opsluiten om m'n hertentamen te leren!
Ohja zaterdag was k zelfs nog verbrand Dat bruin worden zit er nooit van m'n leven meer in vrees ik....
Misschien moet jij die zelfbruinende bodylotions eens proberen. (en dan hier verslag doen of ze werken; een soort smeerproefkonijn zeg maar )
pi_51958914
er staan trouwens een paar grotere fotos in mijn fotoboek van mijn vakantie
alleen met het animatie team trouwens
en ik heb er trouwens maar met een echt gezoend
pi_51959757
1 maar... ik met 2

ik was vakantie fotos online aan t gooien en ik was toch niet zo dun als ik dacht
motivatie is weer terug
pi_51961405
Leuk he, vakantiefoto's ... ik zat ze gister ook te bekijken, zijn erg mooi geworden, bijna allemaal landschap, surfers enzo, ik sta nergens op

Ik heb ook een bikinifoto, maar denk niet dat ik em durf te posten en ben ondertussen dunner en bruiner ... of ik lijk dunner doordat ik bruiner ben geworden. However, ik plaats em denk ik toch maar niet xD

Festini ijsje
pi_51962255
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 maar... ik met 2
het hadden er 3 kunnen zijn
maar zo ben ik nu eenmaal niet
pi_51963777
quote:
Op maandag 30 juli 2007 15:33 schreef Chicolate het volgende:
Leuk he, vakantiefoto's ... ik zat ze gister ook te bekijken, zijn erg mooi geworden, bijna allemaal landschap, surfers enzo, ik sta nergens op

Ik heb ook een bikinifoto, maar denk niet dat ik em durf te posten en ben ondertussen dunner en bruiner ... of ik lijk dunner doordat ik bruiner ben geworden. However, ik plaats em denk ik toch maar niet xD

Festini ijsje
ik sta ook bijna nooit op vakantie fotos daarom deze keer maar meer van mij (met andere) dan alleen landschap fotos zoals normaal

en die bikini foto gewoon posten als ik het durf moet jij dat zeker kunnen
pi_51963815
gewoon doen
pi_51965216
Welkom terug Miss_S

Zoals jullie misschien al gemerkt hadden ben ik hier niet zo heel veel meer. Ik heb besloten om er toch minder mee bezig te zijn en gewoon te kijken hoe het gaat als ik er wat minder actief mee bezig ben. Ik blijf gewoon rond de 57 kg hangen, of ik nou gezond eet of niet, veel sport of weinig, er verandert toch weinig. Heb mn weblog ook verwijderd en zal hier ook niet zoveel meer posten. Iedereen veel succes met gezonderen en hopelijk halen jullie snel jullie streefgewicht
pi_51965301
quote:
Op maandag 30 juli 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
Welkom terug Miss_S

Zoals jullie misschien al gemerkt hadden ben ik hier niet zo heel veel meer. Ik heb besloten om er toch minder mee bezig te zijn en gewoon te kijken hoe het gaat als ik er wat minder actief mee bezig ben. Ik blijf gewoon rond de 57 kg hangen, of ik nou gezond eet of niet, veel sport of weinig, er verandert toch weinig. Heb mn weblog ook verwijderd en zal hier ook niet zoveel meer posten. Iedereen veel succes met gezonderen en hopelijk halen jullie snel jullie streefgewicht
ik zag inderdaad dat je weblog weg was
ik begrijp wel dat je er minder mee bezig gaat zijn
veel succes met wat je gaat doen
pi_51965989
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het hadden er 3 kunnen zijn
maar zo ben ik nu eenmaal niet
Nee ik bedoel maar van... 1 is toch genoeg.. ?
pi_51966239
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en die bikini foto gewoon posten als ik het durf moet jij dat zeker kunnen
Ja maar jij hebt lef en bent niet bang dat mensen je herkennen ... of dat je kritiek krijgt ... en ik dus wel Ik wil niet dat bekenden me hier herkennen

Au buikpijn >.< Ongesteld zijn sucks ... avondeten bijna niets gegeten (cordon blue en rijst Dat krijg ik onder normale omstandigheden al nauwelijks weg, doe mij de witlofsalade maar ) en overdag steeds dropje ofzo ...
  maandag 30 juli 2007 @ 21:49:21 #275
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_51972172
ik heb het al eerder gezegd, wat ben ik blij dat ik een vent ben, geen gezeik met ongesteldheid, en na een biertje kun je heel best een boer laten .

Vandaag getraind, damm, ik stierf *alweer* een duizend doden.
30 minuten fietsen, 30 minuten crosswalk, en 20 minuten hardrennen, en toen nog even in het kracht honk.
Ik heb er geen kracht meer voor,
En als avond eten, aardappelschijfjes, wortels *bha bha, en nog eens bha* en een groot stuk karbonade ofzo, wat dan wel weer erg erg lekker was.
toetje, koffie * met zoetje*, en een sigaretje :$
pi_51973864
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:49 schreef DakDuuf het volgende:
ik heb het al eerder gezegd, wat ben ik blij dat ik een vent ben, geen gezeik met ongesteldheid, en na een biertje kun je heel best een boer laten .

Vandaag getraind, damm, ik stierf *alweer* een duizend doden.
30 minuten fietsen, 30 minuten crosswalk, en 20 minuten hardrennen, en toen nog even in het kracht honk.
Ik heb er geen kracht meer voor,
En als avond eten, aardappelschijfjes, wortels *bha bha, en nog eens bha* en een groot stuk karbonade ofzo, wat dan wel weer erg erg lekker was.
toetje, koffie * met zoetje*, en een sigaretje :$
Kun je beter wat krachttraining doen voordat je cardio doet
Is beter voor je spieren en je verbrandt ook nog eens meer wet
pi_51974976
oef, kom net terug van een bruiloft in spanje, denk dat ik redelijk aangekomen zal zijn. echt absurd veel gegeten (is ook allemaal zo lekker he) en gedronken. gelukkig deze week weer genoeg sportitviteit in het vooruitzicht, dus hopelijk is het er o0ok zo weer af.
pi_51980300

eindelijk een bmi van 25,0
pi_51980395
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:31 schreef Miss_S het volgende:

Gefeliciteerd!!
pi_51980758
dankjewel
pi_51981949
en net mijn taille gemeten, die is nu 71
denk dat ik nu wel tevreden kan zijn
pi_51982094
Jeuj proficiat

Ik momenteel aan het stressen of ik da huis zie zitten of niet En dan komt de stress of ouders/Schoonbroer het goed vinden qua kosten, en dan komt de stress of ons bod wordt aanvaard, en dan komt de stress van de verbouwingen. Stress is goed voor mij Soms dan toch, soms eet ik niet, soms eet ik veel
pi_51982102
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:31 schreef Miss_S het volgende:

Gefeliciteerd

Jouw taille is maar 2 cm groter dan de mijne, maar ik ben veel lichter ... zo gek
pi_51982131
Vrouwen praat
pi_51982163
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef vanBnaarC het volgende:
Vrouwen praat
Ik hoop dat oa DakDuuf en STING nu heel erg boos op jou worden ...
pi_51982164
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Jouw taille is maar 2 cm groter dan de mijne, maar ik ben veel lichter ... zo gek
komt waarschijnlijk door dat we een heel ander figuur hebben
ik heb een smalle taille maar wel breed onder en boven lichaam
pi_51983452
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
en net mijn taille gemeten, die is nu 71
denk dat ik nu wel tevreden kan zijn
ik wil jouw taille
mijn BMI is 21.8 en mijn taille is 88 cm
pi_51986650
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik wil jouw taille
mijn BMI is 21.8 en mijn taille is 88 cm
ik zou inderdaad ook liever niet met je ruilen
pi_51986691
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik zou inderdaad ook liever niet met je ruilen
pi_51986721
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:10 schreef STING het volgende:

[..]

hou nu eenmaal van mijn taille
en wil geen bmi van 21
pi_51991014
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik zag inderdaad dat je weblog weg was
ik begrijp wel dat je er minder mee bezig gaat zijn
veel succes met wat je gaat doen
dank je wel
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:21:36 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51992523
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 15:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dank je wel
Idd succes, Sylvana .
Ik ben er ook niet zo mee bezig atm. Blijf een beetje rond de 75 hangen en heb ook geen zin om daar nu wat aan te doen. Ik mis structuur en dat komt in september wel weer. Misschien dat ik in mijn weekje Parijs nog wat weet af te vallen, we zullen zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_51993039
heb trouwens net al mijn avond eten op
dus heb maar niet gelunched omdat ik wist dat we zo vroeg aten
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:40:08 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51993100
Heb je je fitnessapparaten alweer afgestoft? .
Niet meer actief op Fok!
pi_51993196
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Heb je je fitnessapparaten alweer afgestoft? .
nee heb er nog niet op gestaan sinds ik terug ben
nog niet zoveel behoefte aan
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:45:45 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51993233
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee heb er nog niet op gestaan sinds ik terug ben
nog niet zoveel behoefte aan
.
Zou ik ook zeggen met 70,5 kg . Doe je goed, afvallen op vakantie! .
Niet meer actief op Fok!
pi_51993337
Mag je hier alleen posten als je af wilt vallen? Of ook als je nu tevreden bent met je gewicht maar graag op dit gewicht wilt blijven?
Want ik ben een behoorlijke tijd ziek geweest en daardoor aardig wat af gevallen en ik vind dit gewicht eigenlijk wel prima, ik ben alleen bang dat als ik weer even veel blijf eten als vroeger dat gewicht er zo weer aan zit.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:53:36 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_51993440
Veel mensen hier hoeven zelfs niet eens af te vallen, dus je bent van harte welkom .
Als je ziek bent geweest, is de kans wel groot dat je niet op het gewicht blijft waar je nu op zit. Wil niet zeggen dat je weer op je oude gewicht uitkomt natuurlijk . Als je gezond(er) gaat eten en meer gaat bewegen kun je daar wel een zekere invloed op uitoefenen .
Niet meer actief op Fok!
pi_51993458
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Zou ik ook zeggen met 70,5 kg . Doe je goed, afvallen op vakantie! .
ja kennelijk heb ik dat altijd met all in vakanties, dat ik afval
en heb toch echt wel een paar dagen een ijsje op en elke dag wijn
maar verder goed opgelet

alleen word het nu wel eng, straks begint mijn gewicht gewoon met een 6
geen idee hoe dat moet voelen

merk wel dat ik nog steeds het idee heb dat ik zo net zo dik ben als jaren geleden
begrijp dan ook echt niet wat die jongens op vakantie met mij moeten
pi_51993523
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:54 schreef Miss_S het volgende:
begrijp dan ook echt niet wat die jongens op vakantie met mij moeten
dan doe je jezelf tekort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')