jah en nu moet ik hem gaan downloaden met mijn 10 kb/s verbinding...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:04 schreef Sjotime het volgende:
Ik tief hem er gewoon nog eens keihard inGeweldig man
..... holy shit... Mass Effect E3 clip / trailer![]()
Die setting.... die sfeer,... Voice-acting klonk serieus fantastisch en de graphics gaan echt nergens over
http://media.xbox360.ign.com/media/718/718963/vids_1.html
[afbeelding]
Ik heb wel een linkje naar de video die op de Marketplace staat...Low quality helaas, maar zal wel sneller gaan voor jou.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:15 schreef kepler het volgende:
filmpje werkt niet hier... iemand een mirror?
Een heel stuk Universum verkennen en op andere planeten komen lijkt me geweldig Gijs.... misschien hebben ze wel speciaal voor jouw een onontwikkelde planeet gemaakt die net de ijzertijd ontdekt heeft..... en als je goed zoekt vind je hier en daar ook vast nog wel een draak of een groot kasteel met een boze tovenaar jij eeuwige Final Fantasy hoerquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect lijkt me nou weer niet zo leukAl dat spacemarine gedoe trek ik slecht, doe mij maar draakjes en elfjes
Hahhhahhhahquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnenkort ook zonder games van Bioware zit![]()
Ergens snap ik wat je bedoelt hoor, maar check die E3 demo, te geyl gewoon! KOTOR was ook fantastisch, met Mass Effect flikken ze het weer opnieuw.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect lijkt me nou weer niet zo leukAl dat spacemarine gedoe trek ik slecht, doe mij maar draakjes en elfjes
KotOR ooit gespeeld toevallig?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:28 schreef taart het volgende:
Jammer dat de mooiste games mij geen reet boeien.
Er schijnen een hoop planeten in te zitten, ik mag er van uit gaan dat er wel behoorlijk wat vrijheid is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk zitten er ook een beetje Oblivion/Elite achtige gameplay in. Dus beetje rondklooien in het Universum ipv de main quest volgen.
Van wat voor soort spellen houd je dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef jpg97 het volgende:
Shit... ik vind de spellen een beetje tegenvallen tot nu toe
en de spellen die uitkomen zijn van die FPS'sen....
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:18 schreef =HellFire= het volgende:
Nou vooruit.Zitten ook goeie games bij die je opnoemt. YOU TOTALLY REDEEMED YOURSELF MAN
.
RPG's/Sport/platform/( space ) shooters..quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Van wat voor soort spellen houd je dan?
Geweldigquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef Atuniel het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/748/748396/vids_1.html
Nieuwe trailer shit van Dead Rising.
Die mag ik nog niet kijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:20 schreef Atuniel het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/748/748396/vids_1.html
Nieuwe trailer shit van Dead Rising.
Zit een briljant voetbal filmpje tussenquote:
beetje toeval dat de bal dan ook tegen 3 zombies aanketstquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zit een briljant voetbal filmpje tussen
De grasmaaier.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:47 schreef Sjotime het volgende:
CD's, koekepannen, voetballen,...... en reclameborden... die gozer pakt echt alles ! Kan niet wachten totdat ik rustig in de mall kan rondlopen.... hij heeft het nog rustig.... zombie aantal is hier nog lekker.... kan je rustig experimenteren
Totdat het nacht wordt en de rollen zijn omgedraaidquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:47 schreef Sjotime het volgende:
CD's, koekepannen, voetballen,...... en reclameborden... die gozer pakt echt alles ! Kan niet wachten totdat ik rustig in de mall kan rondlopen.... hij heeft het nog rustig.... zombie aantal is hier nog lekker.... kan je rustig experimenteren
ik hoop het niet eigenlijk, devvs lijken zich tegenwoordig verplicht te voelen om een vrije wereld neer te zetten, komt me een beetje mijn strot uit eigenlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk zitten er ook een beetje Oblivion/Elite achtige gameplay in. Dus beetje rondklooien in het Universum ipv de main quest volgen.
Zijn en komen er nog meer dan genoeg vanquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
RPG's/Sport/platform/( space ) shooters..
Ohja,.. dan wordt het drukker hequote:Op donderdag 13 juli 2006 13:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Totdat het nacht wordt en de rollen zijn omgedraaid.
Kotor was ook vrij open !quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Drukker ook ja, maar die gasten gaan in de nacht aggresief worden en jij moet oppassen dat je niet meteen dood bentquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohja,.. dan wordt het drukker he![]()
Die mall muziek op de achtergrond is zo droog.... zo grappig rustig deuntje terwijl jij een handware store inloopt om vervolgens Zombies te slopen met een schep of kauwgombalautomaat
Klinkt zo briljant.... spel gaat ownenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Drukker ook ja, maar die gasten gaan in de nacht aggresief worden en jij moet oppassen dat je niet meteen dood bent.
Zie de dag als even oefenen wat alles doet op de zombie's, in de nacht iedereen er dood mee maken.
kotor was linear qua level design en qua missies volgen ook redelijk open, maar nog steeds missie gebonden enzoquote:
Heb zo genoten van die 2 games........ op wat framerate problemen en bugs na een van de beste games die ik ooit gegamed hebquote:
Ikke, vandaag nog alquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga Prey maar eens halen vanavond ofzo...Anders morgenvroeg. Vond het goed genoeg om te kopen.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:53 schreef Emerica het volgende:
Sowieso moet je Xbox Live Gold hebben...
Jullie hebben daar groot gelijk in, met een XBOX 360 MOET je een XBOX LIVE hebben, dat weet ik... maar nu het vakantie is, is het nog maar de vraag of ik niet straks voor een maand op vakantie ga...quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:46 schreef Atuniel het volgende:
Ik denk dat je met Prey toch wel een live abbo moet hebben hoor... anders is het zonde van je geld voor 6 uur gamen.
Nou die paar euro... heb je vanavond nog mooi plezier... als je wilt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:13 schreef NX het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben daar groot gelijk in, met een XBOX 360 MOET je een XBOX LIVE hebben, dat weet ik... maar nu het vakantie is, is het nog maar de vraag of ik niet straks voor een maand op vakantie ga...
Wil een maand Live niet verspillen...
Na de vakantie ga ik vet aan de slag met Live![]()
Hehe, zo competetief ben ik niet... maar het klopt dat het een hele andere game ervaring is als je het op LIVE speelt... Wat ik ga doen is meteen na de vakantie, een jaar LIVE kopen... hehe...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou die paar euro... heb je vanavond nog mooi plezier... als je wilt...
Ik zou niet meer zonder willen.. Wat was het 6 Maart 2003 dat het in Nederland beschikbaar werd? Ik heb het vanaf dag 1... tis zooooon uitbreiding op je game ervaring,.
Ok toegegeven, in de begin tijd was het gezelliger wellicht, maar blijft leuk om je skills te matchen of de leaderboards
Prioriteiten stellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:24 schreef NX het volgende:
[..]
Aaaargghhh wat haat ik dit! Ik wil PREY spelen, maar ik ga naar de bios vanavond, kan er niet onder uit!
Goeie vergelijking iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
Leaderboards zijn echt mijn nieuwste drug.
En ik houd me niet zo bezig met wat ik betaal voor Live. Ik koop een jaar en that's it. Als ik op een verloren zondagmiddag me bedenk dat ik al 2 weken niet online heb gegamed dan kan me dat geen hol schelen.
Een auto die een paar dagen stil staat ga ik toch ook niet verkopen omdat ik wegenbelasting aan het verspillen ben?
Sociaal leven komt als eerste, en dan mijn XBOX 360!quote:
Een open wereld, wat nieuwquote:EA’s Project Gray Company wordt LotR: The White Council
We hebben al een paar maal nieuws gebracht over Project Gray Company, een groots role-playing project in ontwikkeling bij Electronic Arts. We hadden al de donkerbruine vermoedens dat het ging om een Lord of the Rings titel en die vermoedens bleken vandaag op waarheid berust. Electronic Arts kondigde dan ook The Lord of the Rings: The White Council aan. Een ‘open’ spelwereld is te verkennen en een groots avontuur op te lossen. Na het succes van The Elder Scrolls: Oblivion kon het niet uitblijven.
demo is er ook, zo even downloadenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:44 schreef Sjotime het volgende:
En over genoten gesproken........ vanavond weer wat grote battles doen in BfmE2..... zooo'n zin in
[afbeelding]
[offtopic] Ik wacht nog steeds met smart op mn tafeltennisgoodiesquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Doe mee aan Rockstar’s Table Tennis wereldkampioenschap
Rockstar’s Table Tennis is, misschien buiten de verwachtingen om, een hele grote Xbox Live titel geworden. Vele duizenden meppen elke dag een balletje online. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Rockstar op de populariteit van het spel inspeelt en het eerste Xbox Live Rockstar’s Table Tennis toernooi presenteert. Neem dan ook even de tijd om je voor dit toernooi te registreren als je denkt dat je de andere spelers in de wereld van wanten kunt geven! prijzen zijn een reisje naar de echte tafeltennis kampioenschappen in Parijs, tafeltennis kits en Xbox 360 VIP paketten. Details op de toernooipagina .
http://www.rockstargames.com/tabletennis/tournament/
Ik bied 20 euroquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef Atuniel het volgende:
Zo.. Kameo SUCKED@!@
Third shrine defence... moet je iets in een katapult doen.... JA WAAR DAN???
Heb zelfs gamefaqs er bij gepakt omdat ik gewoon nergens een katapult kan vinden anders die van hun....
Niet nergens gewoon... wel een hoop trollen... maar geen katapult.
Klaar mee.
Dat stukje is heel makkelijk, je moest volgens mij op iets groots schieten en dan kwam er een katapult, vraag mij niet wat, en dan die trollen erin en knallen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef Atuniel het volgende:
Zo.. Kameo SUCKED@!@
Third shrine defence... moet je iets in een katapult doen.... JA WAAR DAN???
Heb zelfs gamefaqs er bij gepakt omdat ik gewoon nergens een katapult kan vinden anders die van hun....
Niet nergens gewoon... wel een hoop trollen... maar geen katapult.
Klaar mee.
Nee.. daar is het niet .quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat stukje is heel makkelijk, je moest volgens mij op iets groots schieten en dan kwam er een katapult, vraag mij niet wat, en dan die trollen erin en knallen.
Kameo is sowieso easy.
Ze zal wel gedacht hebben.... Maargoed, nu kan je met Katja spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
Same here, maar dan met Prey. Een ware Eyegasm.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb vanmiddag LOTR gekocht. Leuk spelletje. RTS op een console werkt!
Gelukkig heb ik een HDTV.
doe mij die maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:04 schreef Sjotime het volgende:
Ik tief hem er gewoon nog eens keihard inGeweldig man
..... holy shit... Mass Effect E3 clip / trailer![]()
Die setting.... die sfeer,... Voice-acting klonk serieus fantastisch en de graphics gaan echt nergens over
http://media.xbox360.ign.com/media/718/718963/vids_1.html
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |