Ik kom voortaan wel bij jou jouw Lushspulletjes gebruiken. Dan is Lush ook gratisquote:
ik moet 't nog krijgenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb van de week m'n salaris pas gehad =)
Je mag mijn bad al gebruikenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kom voortaan wel bij jou jouw Lushspulletjes gebruiken. Dan is Lush ook gratis.
Ik heb er ook niet voor betaaldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Je mag mijn bad al gebruiken![]()
Mijn Extra Virgin Olive zeepje was ook gratis want die was van jou![]()
Zo zie je maar dat er niks misleidends aan mijn TT isquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat er niks misleidends aan mijn TT is
De website is pas echt misleidendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er staan anders nog steeds prijzen op de site.
bronquote:Beautyproducten om op te vreten…
Hightech ingrediënten domineerden jarenlang de beautyindustrie. De nieuwe stroming put de grondstoffen uit de natuur. Maar niet alles mag het predikaat natuurcosmetica voeren.
Big shampoo van Lush, de Britse winkelketen die in rap tempo Nederland heeft veroverd.
In de cosmeticawereld is puur en verantwoord niet een nieuw fenomeen. Er zijn diverse merken die al langer met natuurlijke ingrediënten hun potjes vullen. Maar let op: wanneer een potje een of twee natuurlijke ingrediënten bevat, mag het niet automatisch als natuurzuiver product over de toonbank gaan. Daar zijn regels voor waar strenge BDIHnormen voor gelden. Op de website www.vannaturebeter.nl staat vermeld welke producten honderd procent zuiver zijn. Feit blijft dat het animo voor verse, 'groene' producten meer dan ooit leeft. En dan refereren we niet aan de fruitzuren, etherische oliën, algen en mineralen uit de Dode Zee waar grote fabrikanten mee dwepen, maar aan ingrediënten die je kunt opeten.
Dat klinkt truttiger dan het is, want de nieuwe generatie producten is om op te vreten. Op de verpakkingen pronken smakelijke foto's van sappige kiwi's, papaja's en komkommers. Het leverde Greenland, een fabrikant die zich sinds 1990 toelegt op het produceren van bad- en bodycareproducten op basis van natuurlijke ingrediënten, de Finat Label Award op voor het mooiste etiket. Maar ook het assortiment douchegels en bodyscrubs met rijst en vanille, pepermunt, papaja en frambozen mag er zijn.
Vers
Het Britse Lush, dat in rap tempo Nederland heeft veroverd, dankt haar succes aan de biologische crèmes, maskers en zepen die dagelijks vers worden bereid (elk item is voorzien van en houdbaarheidsdatum) met citroen, zeezout en oosterse kruiden. Kenkzoki is een specifieke lijn van Kenzo op basis van pure ingrediënten. Zo zit in Bare Body Night Cream granaatappelmelk en geen gewoon water, maar vocht dat wordt gewonnen uit rijstplanten. De Body Shop, sinds jaar en dag voorvechter van dierproefvrij en eerlijk, vult het assortiment ieder seizoen aan met weer fijne producten. Uiteraard allemaal op basis van de natuur. De nieuwste aanwinst is de lijn Aloë voor de gevoelige huid. Zoals de naam al doet vermoeden bevat de witte emulsie het magische ingrediënt aloë vera dat wordt geroemd om haar milde en verzachtende eigenschappen. Er is één nadeel: het ruikt naar niets.
Doorsturen naar Goes. Vava neemt voortaan alle kosten op haar rekeningquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef Bob. het volgende:
Lush voortaan gratis? Had je dat niet kunnen vertellen voor ik vanochtend een bestelling plaatste waar ik nog voor moest betalen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doorsturen naar Goes. Vava neemt voortaan alle kosten op haar rekening. Verjaardagscadeautje van haar aan ons, lief he?
Wilde je nou nog een proefje Perruche? Ik heb geen mail van je ontvangen nl!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:32 schreef Perruche het volgende:
nieuw topic!
dus een tvp. Heb niets te melden, dus hij is niet eens verkapt...
ohja, sorry! vind ik wel lekker ik zal je wel even mailen! erg lief, dankje!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wilde je nou nog een proefje Perruche? Ik heb geen mail van je ontvangen nl!
Het hóeft niet hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
ohja, sorry! vind ik wel lekker ik zal je wel even mailen! erg lief, dankje!![]()
haha jewel! alleen ik was even bezig met stage en ik heb thuis geen computer en dan denk ik "oh, doe ik thuis wel", maar ja, dat kan dan niet, haha. Maar je hebt mailquote:
quote:Voor het feestseizoen in december brachten we een aantal Glitterbugs (glitterkevers) uit; twee hiervan zijn terug naar hun winterslaap, maar de Iridescent Glitterbug heeft besloten nog een hele tijd door te feesten. Naast een prachtige huid die schittert door de blacklight-achtige glitters, geeft het je ook een fijne verzorging door de vochtinbrengende cacaoboter en sheaboter. De geur is van opwekkende scharlei, een kruid dat erom bekend staat je scherper te laten zien. In onze ervaring komt deze eigenschap goed van pas op feestjes, of wanneer dan ook, maar vooral als je relatief weinig kleren aan hebt en veel glitter.
De eerste gebruik ik met name als ik een avondje ga stappen, en de tweede is bijna op. Die geeft meer een glans dan echte glitters en ruikt echt héérlijk! Overigens is hij niet wit zoals op het plaatje, maar goudkleurig.quote:Shimmy Shimmy is onze schitterende gouden glitterbar; het heeft kleine gouden glitters die zelfs de meest bleke winterse huid doen opleven. Het ziet er ook geweldig uit op donkere huid. Slechts lichte wrijving over je lichaam met Shimmy Shimmy is voldoende voor een overweldigend glittereffect. Verder zorgen cacao- en sheaboter ervoor dat je huid zacht en gehydrateerd wordt. Er zit ook nog een parfum in waardoor je lekker naar vanille en lavendel ruikt, kortom: ga niet uit zonder Shimmy Shimmy!
Ik ben niet zo lief als dat ik er uit ziequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doorsturen naar Goes. Vava neemt voortaan alle kosten op haar rekening. Verjaardagscadeautje van haar aan ons, lief he?
Ik heb er een keer een proefje van gehad, best fijn spulquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:21 schreef Brunette het volgende:
Wie heeft weleens H'suan Wen Hua gebruikt?
[afbeelding]
En wat vond je ervan?
Echt welquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lief als dat ik er uit zie![]()
Hmm... ik geef mezelf veel Lush, telt dat ook?quote:
Die eerste heb ik ook, maar ik vind de glitters eigenlijk iets te opvallend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef Sade het volgende:
De eerste gebruik ik met name als ik een avondje ga stappen, en de tweede is bijna op. Die geeft meer een glans dan echte glitters en ruikt echt héérlijk! Overigens is hij niet wit zoals op het plaatje, maar goudkleurig.
Ik heb hem hier en ik vind hem echt heel lekker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:21 schreef Brunette het volgende:
Wie heeft weleens H'suan Wen Hua gebruikt?
[afbeelding]
En wat vond je ervan?
Maaruh gaat je haar daarvan glanzen? maakt het je haar een beetje vettig?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb hem hier en ik vind hem echt heel lekker.![]()
Maar dat is ook omdat ik de geur geweldig vind, al geloof ik dat er flink wat mensen zijn die hem vinden stinken.![]()
En hij maakt mijn haar heel zacht enzo. Maar zoon pot gaat wel echt verschrikkelijk snel.![]()
Voor een avondje uit vind ik die opvallende glitters dan juist wel leuk! Maar ja, ik ben wat dat betreft een beetje een glitterfanaatquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook, maar ik vind de glitters eigenlijk iets te opvallend.![]()
En is die 2e niet lovebug als hij goud is?
Even van de Engelse gehaald, want op de Nederlandse zie ik dat ze hem eruit halen. Volgende keer dus maar even extra inslaan...quote:A new sparkle bar always creates a bit of a stir and this one has got us twirling in anticipation. This Love Bug was made to get us all sparkly for Valentine's Day but we want it to last for ever; it has the tiniest every golden sparkles so it doesn't so much glitter as glow. It smells of vanilla, rose and neroli, enough to make the dullest day seem like summer.
Het glanst wel iets meer ja, maar niet dat ik opeens iedereen tegemoet glim ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:24 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maaruh gaat je haar daarvan glanzen? maakt het je haar een beetje vettig?
Ik vind glitters ook wel leuk, maar dan iets subtieler. Is de Love Bug dat? (Al zou ik dan de shimmy shimmy moeten kopen want die ander hebben ze dus niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef Sade het volgende:
[..]
Voor een avondje uit vind ik die opvallende glitters dan juist wel leuk! Maar ja, ik ben wat dat betreft een beetje een glitterfanaat![]()
Maar goed, je bewijst meteen dat ik een Newbie ben op het Lush gebied, want ik heb even gegoogled en je hebt inderdaad gelijk. Het is inderdaad de Love Bug...
[afbeelding]
[..]
Even van de Engelse gehaald, want op de Nederlandse zie ik dat ze hem eruit halen. Volgende keer dus maar even extra inslaan...
Aah zo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het glanst wel iets meer ja, maar niet dat ik opeens iedereen tegemoet glim ofzo.![]()
Nou meestal was ik het daarna, dus dan is het in ieder geval niet meer vettig. Laatst had ik het wel een keer gedaan zonder het wassen en het dus alleen maar uitgespoeld en toen had ik wel het idee dat het wat vettiger was geworden.![]()
De love bug geeft inderdaad meer een goudglans dan dat het glitters afgeeft. Staat erg mooi op een gebruinde huid in de zomerquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind glitters ook wel leuk, maar dan iets subtieler. Is de Love Bug dat? (Al zou ik dan de shimmy shimmy moeten kopen want die ander hebben ze dus niet meer.)
Ik ben trouwens ook nog een redelijke Lush newbie hoor, er zijn nog zoveel dingen die ik niet heb geprobeerd.![]()
Maar dat is ook juist leuk, nieuwe dingen uitproberen is leuk.![]()
Ook op een minder gebruinde huid staat het erg mooiquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:51 schreef Sade het volgende:
[..]
De love bug geeft inderdaad meer een goudglans dan dat het glitters afgeeft. Staat erg mooi op een gebruinde huid in de zomer![]()
Sorry, uiteraard staat dat mooi!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook op een minder gebruinde huid staat het erg mooi![]()
gelukkig maar want anders kon ik mijn Love Bug nooit gebruiken![]()
Geeft niks johquote:
Ik ken dat. Zelfs al zou je verwachten dat ik gezien mijn afkomst snel bruin zou moeten worden, heb ik Nederlandse vriendinnetjes die vol trots hun armen naast de mijne houden...quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Geeft niks johik doe er geen moeite voor om bruin te worden. Hoe lang ik ook in de zon zit, ik blijf toch wit!
Ik ken alleen babyface, ik vond hem opzich wel fijn omdat hij je huid niet uitdroogt en normaal is mijn huid nogal droog dus dat was wel fijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef Sade het volgende:
[..]
Ik ken dat. Zelfs al zou je verwachten dat ik gezien mijn afkomst snel bruin zou moeten worden, heb ik Nederlandse vriendinnetjes die vol trots hun armen naast de mijne houden...![]()
Enne, ben je jarig of geslaagd ofzo? Iedereen feliciteerd je zo vrolijk...
Heb trouwens een lijstje gemaakt van de producten die ik even wil opzoeken in de winkel. Kan iemand mij vertellen of het aanraders zijn ja of nee?
Ultimate Shine Shampoobar. Krijg je daar echt subtiel glitters van in je haar? En is het nodig om daarna nog crèmespoeling te gebruiken? Heb nogal lang haar namelijk...
Hybrid
Karma Komba
Babyface
Sleepyhead Ben ik erg benieuwd naar. Niet dat ik een hele slechte slaper ben, maar als ik een keer niet kan slapen, lig ik ook meteen úren wakker...
Ik ben nooit een glitter tegengekomen in mijn haar nadat ik het met Ultimate Shine had gewassen. Ik hoef niet per se cremespoeling te gebruiken dus daar kan ik weinig nuttigs over zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef Sade het volgende:
[..]
Ik ken dat. Zelfs al zou je verwachten dat ik gezien mijn afkomst snel bruin zou moeten worden, heb ik Nederlandse vriendinnetjes die vol trots hun armen naast de mijne houden...![]()
Enne, ben je jarig of geslaagd ofzo? Iedereen feliciteerd je zo vrolijk...
Heb trouwens een lijstje gemaakt van de producten die ik even wil opzoeken in de winkel. Kan iemand mij vertellen of het aanraders zijn ja of nee?
Ultimate Shine Shampoobar. Krijg je daar echt subtiel glitters van in je haar? En is het nodig om daarna nog crèmespoeling te gebruiken? Heb nogal lang haar namelijk...
Hybrid
Karma Komba
Babyface
Sleepyhead Ben ik erg benieuwd naar. Niet dat ik een hele slechte slaper ben, maar als ik een keer niet kan slapen, lig ik ook meteen úren wakker...
Volgens mij was de Love Bug een tijdelijk Valentijnsproduct en dus nu niet meer verkrijgbaar...quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef Sade het volgende:
Even van de Engelse gehaald, want op de Nederlandse zie ik dat ze hem eruit halen. Volgende keer dus maar even extra inslaan...
Heb je nog helemaal niks van Lush?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:35 schreef Muck het volgende:
Pff, ik ben het wachten op een Lush in Arnhem zat.
Zolang mijn ov nog geldig is maak ik er gebruik van, ik ga binnenkort een Lush opzoeken!
Iemand een leuke tip voor een lush-maagd met niet verschrikkelijk veel geld?
nee, slecht he?quote:
foei!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, slecht he?
ik had een stuk of 6 mini-dingetjes, maar dat is spoorloos
ik heb een vermoeden dat mijn huisgenoten van meer wetenquote:
dank uquote:Maar Honey I washed the kids is een goed beginnerszeepjeverder zou ik Olive Branch douchegel kopen!
Wanneer ga je naar Lush?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden dat mijn huisgenoten van meer weten
het heeft vast pootjes gekregen
net als de macaroni, wc-eend, wasmiddel, en kruiden
[..]
dank u
ik zal er naar zoeken
Hmm... ik zou wel wat dingetjes naar je op kunnen sturen?quote:
zou heel lief zijn!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ik zou wel wat dingetjes naar je op kunnen sturen?
*diep snuift met holle ogen* Ja man echt goeie shit manquote:
Okay! komt er aan! Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
zou heel lief zijn!
als ik dan geweest ben krijg je ook weer dingetjes terug
Hij staat nog wel in de lijst. Er staat wel bij:quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij was de Love Bug een tijdelijk Valentijnsproduct en dus nu niet meer verkrijgbaar...
Zou dat betekenen dat zolang hij op de site staat, hij ook nog in de winkel verkrijgbaar is, of alleen via de site?quote:Staat je product niet meer op de site? Dan is het helaas niet meer te verkrijgen via de mailorderservice.
Hey, hoe was Kreta?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:19 schreef MissFrodo het volgende:
Ben er ook weer!
Welke hatbox? Die allergrootste?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef Maeghan het volgende:
Op Ebay verkopen ze trouwens die hatbox van 70 pond voor 37 pond + 22 pond verzendkosten aangetekend. Als iemand 'm nog graag wil, er staan er twee voor die prijs (nu kopen).
Ja, de prijzen zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Ieneminie het volgende:
misschien stomme vraag, ik ben een Lush-leek. Maar dus: zijn de prijzen op de website hetzelfde als in de winkel? Ik durf namelijk de winkel niet meer in, dan wordt ik zo hebberig dat ik alles wil met als gevolg dat ik maar heel hard de winkel uitren voordat ik een maand geen eten kan kopen.
En dat heb ik bij de website wat minder...
Nee, niet de grootste. De Lush Life geloof ik. De Secret Stash is normaal 100 pond.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Welke hatbox? Die allergrootste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |