Volgens mij was de Love Bug een tijdelijk Valentijnsproduct en dus nu niet meer verkrijgbaar...quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef Sade het volgende:
Even van de Engelse gehaald, want op de Nederlandse zie ik dat ze hem eruit halen. Volgende keer dus maar even extra inslaan...

Heb je nog helemaal niks van Lush?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:35 schreef Muck het volgende:
Pff, ik ben het wachten op een Lush in Arnhem zat.
Zolang mijn ov nog geldig is maak ik er gebruik van, ik ga binnenkort een Lush opzoeken!
Iemand een leuke tip voor een lush-maagd met niet verschrikkelijk veel geld?

nee, slecht he?quote:

foei!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, slecht he?
ik had een stuk of 6 mini-dingetjes, maar dat is spoorloos

ik heb een vermoeden dat mijn huisgenoten van meer wetenquote:
dank uquote:Maar Honey I washed the kids is een goed beginnerszeepjeverder zou ik Olive Branch douchegel kopen!

Wanneer ga je naar Lush?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden dat mijn huisgenoten van meer weten
het heeft vast pootjes gekregen
net als de macaroni, wc-eend, wasmiddel, en kruiden
[..]
dank u
ik zal er naar zoeken

Hmm... ik zou wel wat dingetjes naar je op kunnen sturen?quote:

zou heel lief zijn!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ik zou wel wat dingetjes naar je op kunnen sturen?

*diep snuift met holle ogen* Ja man echt goeie shit manquote:

Okay! komt er aan! Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
zou heel lief zijn!
als ik dan geweest ben krijg je ook weer dingetjes terug

Hij staat nog wel in de lijst. Er staat wel bij:quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij was de Love Bug een tijdelijk Valentijnsproduct en dus nu niet meer verkrijgbaar...
Zou dat betekenen dat zolang hij op de site staat, hij ook nog in de winkel verkrijgbaar is, of alleen via de site?quote:Staat je product niet meer op de site? Dan is het helaas niet meer te verkrijgen via de mailorderservice.

Hey, hoe was Kreta?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:19 schreef MissFrodo het volgende:
Ben er ook weer!

Welke hatbox? Die allergrootste?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef Maeghan het volgende:
Op Ebay verkopen ze trouwens die hatbox van 70 pond voor 37 pond + 22 pond verzendkosten aangetekend. Als iemand 'm nog graag wil, er staan er twee voor die prijs (nu kopen).

Ja, de prijzen zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:01 schreef Ieneminie het volgende:
misschien stomme vraag, ik ben een Lush-leek. Maar dus: zijn de prijzen op de website hetzelfde als in de winkel? Ik durf namelijk de winkel niet meer in, dan wordt ik zo hebberig dat ik alles wil met als gevolg dat ik maar heel hard de winkel uitren voordat ik een maand geen eten kan kopen.
En dat heb ik bij de website wat minder...

Nee, niet de grootste. De Lush Life geloof ik. De Secret Stash is normaal 100 pond.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Welke hatbox? Die allergrootste?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |