Truc is om eerst het bericht leeg te halen en dan de nieuwe OP er weer in te plaatsen. Heb het ondertussen wel aangepast, maar voor de volgende keer dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:56 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zijn de topicsnummers nooit bijgewerkt in de wiki? Moet ik dat zeker weer gaan doen.
-edit-
Wiki is aangepast, maar als ik de OP wil wijzigen krijg ik een melding van een database fout. Kan een modje het misschien doen?
Ah ok! Bedanktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Truc is om eerst het bericht leeg te halen en dan de nieuwe OP er weer in te plaatsen. Heb het ondertussen wel aangepast, maar voor de volgende keer dus
dramaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
call of duty 2 is verkeerd opgeslagen, kan een bepaalde missie weer helemaal overnieuw doen
'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
ja gewoon gaar.. slaat die hem niet op en begint die gewoon weer aan het begin van een level
Ik zit er nu ook aan te denken om een HDTV aan het schaffen, aanbieding van de Its om over 30 maanden af te betalen zonder rente of extra kostenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus Christus mensen....Ik zei altijd dat een HDTV niet zo'n supervooruitgang was en dat je met een SDTV makkelijk goed kon gamen....Dat is wel zo....
Maar godallemachtig, in HD is het écht super. Ik ben alle games opnieuw gaan spelen en val van de ene verbazing in de andere. Ik ga nu echt iedereen een HDTV aanraden...
Lumines op de PSP is een erg leuk spelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Bastard het volgende:
Luminus lijkt me trouwens geen flikker aan
mooi is dat toch ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb gister uno gekocht en een maat van me ook, die liet zijn vriendin spelen
kwamen 2 van die britten heel wijs doen dat ze 3000ste van de wereld waren enzo en wij iets van 48000, hun wilde dus partner uno doen omdat ze zo pr0 samen waren enzo.
Compleet weggespeelt die gastenze gingen ook boos weg
te prachtig
Met afstand de titel waar ik het meest naar uit kijk. Lumines op de PSP is nog beter dan Tetris.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Bastard het volgende:
Luminus lijkt me trouwens geen flikker aan
Nerds, het is niet alsof je echt goed kan zijn in Uno. BTW, ik sta 1800ste...Heb 300ste gestaan, maakt me dat 'pro' ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb gister uno gekocht en een maat van me ook, die liet zijn vriendin spelen
kwamen 2 van die britten heel wijs doen dat ze 3000ste van de wereld waren enzo en wij iets van 48000, hun wilde dus partner uno doen omdat ze zo pr0 samen waren enzo.
Compleet weggespeelt die gastenze gingen ook boos weg
te prachtig
Hun vonden zichzelf goed, dus ja ze zijn pr0.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nerds, het is niet alsof je echt goed kan zijn in Uno. BTW, ik sta 1800ste...Heb 300ste gestaan, maakt me dat 'pro' ofzo?
Volgens mij is HD handig voor HD-TV en Advanced Scart voor gewone tv's/.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef NX het volgende:
Ik heb een maand of twee geleden mijn X360 Pre met alle tevredenheid gekocht, hier zat een HD-componentkabel (waar ook z'n schuif ding op zit voor HDTV) in...
Nu is mijn (misschien een stomme) vraag, wat is nou het fucking verschil tussen een HD-componentkabel en een Advanced Scart Cable... ?
Ik wil het graag weten, want als er een groot verschil tussen zit, wil ik die graag aanschaffen...
dat had UNO al lang moeten zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:39 schreef Ipho het volgende:
Lumines word mijn rede tot aanschaf van Microsoft Points.
Wil je me uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik bedoel, je begint, 8 uur later heb je de game uitgespeeld. Daar kan je toch niet aan verslaafd rakenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:42 schreef Egamer het volgende:
Ik ben weer eens met Fable begonnen, om alvast voor Fable 2 te voorbereiden. Ik kan je zeggen, ik ben weer verslaafd aan dat spel.
Én natuurlijk ook UNO!quote:
Als je eenmaal van RPG's houdt kun je het niet meer loslaten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wil je me uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik bedoel, je begint, 8 uur later heb je de game uitgespeeld. Daar kan je toch niet aan verslaafd raken
Die Hard RPG fan meldt zich, nog steeds blijft de vraag staanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Als je eenmaal van RPG's houdt kun je het niet meer loslaten.Anyway, heb het bijna uitgespeeld ja.
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Morthill het volgende:
Zo, weer spannend potje. Weer dik achter gestaan, maar kreeg snel grip op spel van tegenstander. Desalniettemin moest ik 3 matchpoint wegwerken voor ik met 15-13 won
Gisteren verloren met 18-16quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:06 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk potje Table Tennis. Kwam vrij snel 7-3 achter voor het bij mij begon te lopen, langzaam betere rallies enzo. Kom prachtig 10-9 voor, wordt weggeslagen, daarna een rally van 109 slagen die ik verlies. Pak uiteindelijk toch met 13-11 de overwinning
Dit kun je dus gaan stellen voor elke sport >_< Wat doe jij in GAM zeg >_<quote:Op zondag 4 juni 2006 01:00 schreef Tware het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter echt gaan tafeltennis, ipv het ' realistisch' in een game gaan doen
![]()
Dan vind jij de Wii zeker ook klote?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:00 schreef Tware het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter echt gaan tafeltennis, ipv het ' realistisch' in een game gaan doen
![]()
Wie beweerde in het vorige topic ookalweer dat het nauwelijks verschil maaktequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus Christus mensen....Ik zei altijd dat een HDTV niet zo'n supervooruitgang was en dat je met een SDTV makkelijk goed kon gamen....Dat is wel zo....
Maar godallemachtig, in HD is het écht super. Ik ben alle games opnieuw gaan spelen en val van de ene verbazing in de andere. Ik ga nu echt iedereen een HDTV aanraden...
Heb nog nooit een Nintendo gehad en dat wil ik zo houden.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:07 schreef H.Flick het volgende:
Mij lijkt de wii wel geinig voor erbij. Al denk ik dat ik na Zelda hem amper meer ga gebruiken.
Als je het filmpje kijkt merk je dat het vooral om de engine gaat. Als je bijvoorbeeld tegen een auto opknalt reageert die heel realistisch door alleen op het punt waar je 'm raakt te beschadigen enzo.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben niet erg onder de indruk van die screens. Ik dacht ook dat het bij Indiana Jones om het avonturieren ging...
Lijkt me niet dan he, anders had je het hier wel gelezenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is die update van het dashboard nou al binne? want ik heb nog steeds geen nieuwe Blade?!
Dat begrijp ik nog steeds niet, volgens mij heb je mijn vraag niet helemaal begrepen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef Morthill het volgende:
[...]
Volgens mij is HD handig voor HD-TV en Advanced Scart voor gewone tv's/.
Dat HD-Componentkabel (met losse tulp poortjes, geen scart in/uitgang) zit standaard in een PRE pakket! En de Advanced Scart Cable wordt in de winkel verkocht...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef NX het volgende:
Ik heb een maand of twee geleden mijn X360 Pre met alle tevredenheid gekocht, hier zat een HD-componentkabel (waar ook z'n schuif ding op zit voor HDTV) in...
Nu is mijn vraag, wat is nou het fucking verschil tussen een HD-componentkabel en een Advanced Scart Cable... ?
Ja maar welke kabel moet je dan gebruiken voor een 'echte' HD-TV?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Als je een HDTV hebt, nee.
Heb je een normale tv, ja.
Die standaard kabel gebruiken voor een HD-TV. De advanced voor een normale tv. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:38 schreef NX het volgende:
[..]
Ja maar welke kabel moet je dan gebruiken voor een 'echte' HD-TV?
Sorry, 't is niet zo dat ik dom probeer te doen, ik snap het verschil niet. Je kunt met de HD-Componentkabel je X360 op een normale tv aansluiten, en door op de kabel te switchen naar HD-TV ook aansluiten op een HD-TV...
Het is nu duidelijk... begreep het in het eerste instantie niet wat het verschil is/was...quote:Op zondag 4 juni 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die standaard kabel gebruiken voor een HD-TV. De advanced voor een normale tv. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Je kan de standaard kabel OOK voor een normale tv gebruiken, maar dan is de kwaliteit dus minder. Bij HDTV moet je wel de standaard, want daarbij maakt het niets uit. (en de advanced kabel kan niet eens op HDTV)
AHA!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:39 schreef Wessiej het volgende:
Er zitten 5 kabeltjes aan de HD-Component, 3 passen er volgens mij in een normale, die andere 2 kunnen erin als je een HD tv hebt. Dat is dus de echte kabel ervoor.
Ik ook niet, ben bezig met Tourist Trophy op de PS2quote:Op zondag 4 juni 2006 16:12 schreef Wessiej het volgende:
Jep, 9 Juni.
Ben volgens mij de enige die hem niet koopt, terwijl ik alle andere (pauper) spellen wel koop.
Dikke kans dat ik hem ook niet koop. De SP was net zo interessant als het heen-en-weer wiegen van het heidegras op de Hoge Veluwe.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:12 schreef Wessiej het volgende:
Jep, 9 Juni.
Ben volgens mij de enige die hem niet koopt, terwijl ik alle andere (pauper) spellen wel koop.
MotoGP lijkt me echt niets, demo was leuk maar dat was het ook alleen maar... niets bijzonders...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik hem ook niet koop. De SP was net zo interessant als het heen-en-weer wiegen van het heidegras op de Hoge Veluwe.
De MP is enkel chaos.
Omdat men graag gebruik wil maken van de nieuwe optiesquote:Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom heb je hem zo nodig ?
nieuwe opties..quote:Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom heb je hem zo nodig ?
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:32 schreef rihago het volgende:
[..]
nieuwe opties..
download queue.
downloaden tijdens spelen...
het eindelijk kunnen spoelen van mp3's / videos.
mooiere markplaats overzicht.
etc etc
je deed zeker resume game?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
call of duty 2 is verkeerd opgeslagen, kan een bepaalde missie weer helemaal overnieuw doen
5?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:39 schreef Wessiej het volgende:
Er zitten 5 kabeltjes aan de HD-Component, 3 passen er volgens mij in een normale, die andere 2 kunnen erin als je een HD tv hebt.
Dat is dus de echte kabel ervoor.
ja resume gamequote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je deed zeker resume game?
dan heb je van te voren verkeerd afgesloten, heb het ook al paar keer gehad
geloof me, na de demo wil je em niet meerquote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in Test Drive Unlimited? Vanmiddag een preview over gelezen, en het klinkt erg goed. Soort MMORPG, maar dan met auto's.Zo eens even de demo downloaden.
Ben ik nu de enige die geen enkel probleem had met die demo, afgezien van bugs? Controls waren een eitje.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geloof me, na de demo wil je em niet meer
Staat internet connection sharing wel aan?quote:Op maandag 5 juni 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ff vraagje, een vriend van me wil z'n 360 aansluiten op internet maar hij heeft een adsl usb modem. Ik heb hem ff een utp kabel meegegeven, zodat hij die kan aansluiten op z'n pc en dan het internet delen zodat hij op live kan.
Maar nu zegt hij dat alles hij nu wil connecten dat hij zegt
network adapter - wired
IP address - failed
Wat moet hij nu doen?
Hij moet een dhcp server installeren..quote:Op maandag 5 juni 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ff vraagje, een vriend van me wil z'n 360 aansluiten op internet maar hij heeft een adsl usb modem. Ik heb hem ff een utp kabel meegegeven, zodat hij die kan aansluiten op z'n pc en dan het internet delen zodat hij op live kan.
Maar nu zegt hij dat alles hij nu wil connecten dat hij zegt
network adapter - wired
IP address - failed
Wat moet hij nu doen?
Volgens mij zei iemand al dat het de tutorial was...quote:Op maandag 5 juni 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Hitman vanochtend gespeeld.. vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Camerastand vond ik prima hoor, maar ziet er niet next gen uit, en waar ik gek van werd is dat alles voorgekauwd werd. Turn off the switch, take on suit, etc.. ik neem aan dat het in spel allemaal niet word voorgezegd?
Dat is alleen in de tutorial zo, in de andere velden moet je het helemaal zelf uitzoeken.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Hitman vanochtend gespeeld.. vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Camerastand vond ik prima hoor, maar ziet er niet next gen uit, en waar ik gek van werd is dat alles voorgekauwd werd. Turn off the switch, take on suit, etc.. ik neem aan dat het in spel allemaal niet word voorgezegd?
Duh, het wordt niet voor niets hét spel van het jaarquote:Op maandag 5 juni 2006 15:17 schreef H.Flick het volgende:
Als ik die screenshots zo zie zit er toch meer achter het spel dan hersenloos zombies hakken.
Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:05 schreef gijsje79 het volgende:
Heleboel nieuwe screenshots van Dead Rising
Je moet ook een email adres hebben waar je 18 bent. Weet niet of je dit bent, misschien dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef Guerra het volgende:
Misschien domme vragen hoor maar ik ben een enorme leek op dit gebied.
Ik heb 2 weken terug een 360 gekocht en een paar dagen terug probeerde ik aan te sluiten op Live. Bij test connection zegt ie dat alles ok is, alles is aangesloten etc. Dus heb ik een profiel/gamertag aangemaakt en alle gegevens ingevuld, maar toen ik hem uiteindelijk moest aanmaken zei hij opeens dat mijn profile not valid is. Wat bedoelen ze hiermee? Volgens mij ligt het niet meer aan mn internet, want hij geeft aan dat alles ok is.
Ik kan nu niet eens op Silver komen.
Alvast bedankt,
je hebt 8 uur om bij de helicopter te komen, maar hoe je daar komt en wat je in de tussen tijd doet is helemaal aan jou. Je kunt in 1 keer naar de ontsnapping rennen, maar ook iedereen proberen te reddenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Duh, het wordt niet voor niets hét spel van het jaar, zal heus wel een leuk (geheim) verhaaltje achter zitten
.
je kan het spel volgens de makers heel vaak opnieuw spelen zonder dat het gaat vervelen. Er zullen meer dan genoeg (sub)missies inzitten, en je kunt ze nooit allemaal in 8 uur doen. Elke keer dat je het spel speelt zal de ervaring anders zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:46 schreef Wessiej het volgende:
Ik hoop toch niet dat dat écht 8 uur zijn hé.
Ietsje langer mag het spel wel worden.
Het was toch 3 uur?quote:Op maandag 5 juni 2006 21:44 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt 8 uur om bij de helicopter te komen, maar hoe je daar komt en wat je in de tussen tijd doet is helemaal aan jou. Je kunt in 1 keer naar de ontsnapping rennen, maar ook iedereen proberen te redden
dat zou ook kunnenquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het was toch 3 uur?
-edit-
Volgens Eurogamer wel in ieder geval.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=64878
quote:The amount of things to do and fun to be had with zombies seems to be utterly limitless. It's a wonderful sandbox design, made even more wonderful by the amount of objects in the game that are fun to play with but serve absolutely no use, such as Frisbees (just bounce of zombie's heads stupidly) or toy lightsabers. For example, within a couple of minutes I'd decided to change the originally quite conservatively dressed Frank West into children's clothes that were far too small for him, white suede shoes and topped it all of with a Servbot mask. Wandering around becoming increasingly blood splattered from smashing zombie skulls with a fire axe, it was like my very own deranged psychopath simulator.
quote:Dead Rising is probably the first game on the 360 that's would make me go out and buy the console just to play it. It really is that good.
Het is niet echt een eindpunt toch. Het is meer een sandbox-game.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
3 uur is wel érg weinig. Zie mezelf de game ook niet meteen nog 3x spelen als je bij het eindpunten bent.
je moet de review lezen, je kunt dus zelf helemaal bepalen wat je doet die drie uur. Eigenlijk is het een soort grote sandbox, met toch een verhaal erin.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:59 schreef devv05 het volgende:
3 uur is wel érg weinig. Zie mezelf de game ook niet meteen nog 3x spelen als je bij het eindpunten bent.
september komt mij dus echt niet uitquote:Op maandag 5 juni 2006 22:05 schreef Wessiej het volgende:
Mijnes ookal, had alleen die preview niet nodig, vond het zo balen dat deze game ipv mei naar september ging.
stuur maar doorquote:Op maandag 5 juni 2006 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Die preview heeft mij echt volledig over de streep getrokken. Dead Rising is nu al mijn GOTY eigenlijk.
Verdient een kickje.quote:
hmmmquote:
Die wordt zo gruwelijk stoer! Zie het nu alweer voor me. S'nachts in het pikkedonker spelen op mn HDTV met knalhard surround sound aan... heeerlijkquote:Op maandag 5 juni 2006 22:11 schreef Egamer het volgende:
Screenshots van Alone in the Dark 5
Een paar screenshots zien er echt eng uit...![]()
update, update, updatequote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dashboard update komt om 11 uur deze morgen (edit: onze tijd dus).
Juicht, gamers die zoo lang hebben moeten verpoozen in afwachting dezer update
De tandjes.. nee die complete lijst had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.xbox.com/en-US(...)release-features.htm
Volledige lijst met alle updates (100+!!)
Maar die is vast al gepost..
Poker idd!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:16 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi.En nu wat meer updates van Arcade please.
Dat zou tof zijn!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef Bastard het volgende:
Poker idd!
That would be mequote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:30 schreef devv05 het volgende:
Love Football demo op de Japanse Marketplace. Voor degene die van account kunnen switchen
Hmm, met de US demo van Ridge Racer 6 werkte het anders wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:11 schreef Tumble het volgende:
okay voor iedereen die denkt i love football demo via de japanse marketplace te halen bespaar je de moeite
niet omdat de game niet leuk is... geen idee maar als je probeert de game op te starten in je demo menu krijg je de ërror"dat de region code on the disc niet overeenkomt met deregioncode van je xbox360
stelletje bastards hebben dus een stokje gestoken voor het jatten van demo;s van andere marketplaces
ps de dashupdate werkt perfect sofar so good
Maak er 1 aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:43 schreef HyperViper het volgende:
Dead rising was toch uitgestelt tot augustus, niet tot september.
Edit: September dus
Waarom heeft Dead rising niet z'n eigen topic? En dat tafeltennis spelletje wel![]()
Helemaal mee eens,quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is tafeltennis achterlijk tof zeg.
Zelden zo vermaakt met zo'n simpel spelletje. En dat voor 40 euro!
Echt een wereldgame..
tussen de middag update gedaan yea.quote:
500 punten is 6 euro.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Even wat anders, ik ben van plan om de volledige versie van UNO te kopen, maar hoeveel is 400 van die microsoft points in euro's ?
Bedankt.quote:500 punten is 6 euro.
Ik heb UNO gisteren gekocht maar eigenlijk nog nooit gespeeld...
In de XBOX zelf.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:11 schreef rihago het volgende:
Vraag mij eigenlijk af waar deze update opgeslagen wordt?
het is niet op de HD.... want deze heb ik net nog geformateerd.
Het is een fantastisch update... ben zeer blij met alle geupdate en nieuwe features!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:45 schreef ImmovableMind het volgende:
De grote Xbox live update is daar, van 10 mb ^^
Kijk daar worden we weer vrolijk van.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:32 schreef Tain het volgende:
http://www.jeux-france.com/jfplayer_video6037.html
Rainbow Six Vegas filmpje
Je mag geen porno posten volgens de faqquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:32 schreef Tain het volgende:
http://www.jeux-france.com/jfplayer_video6037.html
Rainbow Six Vegas filmpje
Inhouden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, hele domme vraag. Hitman demo. Hoe gooi ik in het begin dat muntje om die bewakers af te leiden? Als ik op Y duw laat hij alleen het muntje vallen.
7 maand... Aardig lang voor een M$ product. Mijn controller ging sneller kapotquote:
jij koopt alles zonder 360quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Dat had ik nou ook, lekker rond rijden enzo.
Ik denk dat als die zo blijft dat alleen wij 2 hem kopen, maar dan zie ik jouw wel online.
Ik koop hem denk ik ook wel....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Dat had ik nou ook, lekker rond rijden enzo.
Ik denk dat als die zo blijft dat alleen wij 2 hem kopen, maar dan zie ik jouw wel online.
Mag ik happen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:25 schreef BMH het volgende:
[..]
7 maand... Aardig lang voor een M$ product. Mijn controller ging sneller kapot
Sorry, niet om onzinnig te gaan zeiken, tis een kut spel. De demo (gereleased tijdens E3) is bagger, de auto rijdt niet fijn, stuurt niet goed, remt als een paard en alleen de auto's zien er mooi uit, de rest niet (ok ok, het is nog niet af, maar dan nog...) het voelt gewoon niet goed...quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:22 schreef Tumble het volgende:
count me in voor testdrive . paar keer echt voor gaan zitten en ik ben nu toch al aardig over dat eiland aan het jakkeren met die bolides.
als hij het spel goed vind laat hem dan...quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:05 schreef NX het volgende:
[..]
Sorry, niet om onzinnig te gaan zeiken, tis een kut spel. De demo (gereleased tijdens E3) is bagger, de auto rijdt niet fijn, stuurt niet goed, remt als een paard en alleen de auto's zien er mooi uit, de rest niet (ok ok, het is nog niet af, maar dan nog...) het voelt gewoon niet goed...
Ik krijg dat oude NFS gevoel niet, zie ik iets over het hoofd? Ik vind Test Drive U niet echt bijzonder, misschien redelijk maar niet echt denderend op dit moment...![]()
Er zijn weinig spellen waar ik het geld ook voor over heb en die het ook waard (zullen) zijn (GRAW, Burnout Revenge, HALO 1/2)... (zoals R6 Las Vegas, GRAW was al kewl, hoe zal deze wel niet zijn!
)
En wachten is om maar een titel of twee te noemen; Gears of War, HALO 3, etc...
Stiekem verwacht ik meer van Mass Effect.quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:05 schreef NX het volgende:
En het wachten is op om maar een titel of twee te noemen; Gears of War, HALO 3, etc...
Op zich best een leuke feature.quote:Test Drive Unlimited is redefining the racing genre online with M.O.O.R. (Massively Open Online Racing) allowing thousands of gamers to meet up in the same game world simultaneously and race against up to 7 other players at one time
Mass Effect ken ik niet, ik zal een rondsneufelen... Ok daar heb je gelijk in, de vrijheid die men heeft om rond te rijden is erg plezierig, ik ken het en zout het zelf in elk race spel willen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stiekem verwacht ik meer van Mass Effect.
Maar dat komt omdat KotOR voor mij de beste game op de current gen is.
Trouwens, wat TDU zo leuk maakt is dat het een soort MMO racer is. Je kan met een hele hoop mensen doelloos rondrijden enzo.
[..]
Op zich best een leuke feature.
Maar ach, ik haat racegames sowieso.
Was niet om hem, ging meer om het spel...quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als hij het spel goed vind laat hem dan...
Die zit ook een stuk beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:28 schreef Gamedemon het volgende:
ik gebruik mijn old school xbox 1 headsetje nu
True, maar je mist de mute knop en de volume knop.quote:
Laat me even weten hoe en of dat lukt.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
True, maar je mist de mute knop en de volume knop.
Even MS bellen zo krijg als het goed is gewoon een nieuwe toegestuurd ivm garantie
Geluid is alleen minder geloof ik..quote:
imo is het beter zelfs met die oudequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geluid is alleen minder geloof ik..
Maar heb zelf geen last met de nieuwe dus.
maar niet op de marketplace? athans ik vind em nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
Er is een HALO3 documentaire te downloaden
Nee daar nog niet.. zal binnenkort wel.. staat bij Bungie http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=e3makingofquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar niet op de marketplace? athans ik vind em niet
ah dat is de reden dat je me hebt toegevoegd? ik doe niet mee met dat toernooi, werken enzo en ik vind er niet veel aan.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:34 schreef Morthill het volgende:
jorienvdherik, ik kan je Xbox Live tag niet toevoegen voor toernooi morgenavond, klopt het dat het MarsNL is?
Morgen toch maar even binnen halen dan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat is tafeltennis achterlijk tof zeg.
Zelden zo vermaakt met zo'n simpel spelletje. En dat voor 40 euro!
Echt een wereldgame..
God mag weten waarom ik jou heb toegevoegdquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ah dat is de reden dat je me hebt toegevoegd? ik doe niet mee met dat toernooi, werken enzo en ik vind er niet veel aan.
Als het ook voor andere games is mag je me laten staan
Tuurlijk, gewoon doen voor dat geld.quote:
Er is alleen geen flikker aan om alle banen te unlocken.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon doen voor dat geld.
SP is overigs ook niet, in tegenstelling wat de meeste reviews noemen, snel uitgespeeld, alle banen unlocken, alle kleding en alle characters vrij spelen ben je toch wel uren mee zoet.
En daarnaast vaak vele leuke tot nu toe lagvrije potjes op LIVE.
Oh ja vandaar dat je die achievment al hebt wil je zeggen .quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is alleen geen flikker aan om alle banen te unlocken.
ja, gewoon dat plugje uit dat grote zwarte blok halen en rechtstreeks in je controller proppenquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:59 schreef jpg97 het volgende:
Kun je je oude xbox headset gewoon in de x360 controller proppen?
Godver, heb ik voor niks zo'n brakke x360 headset gehaaldquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja, gewoon dat plugje uit dat grote zwarte blok halen en rechtstreeks in je controller proppen
Gisternacht gezien op IGN, wat moooooooi... me hart begon steeds sneller te kloppenquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
Er is een HALO3 documentaire te downloaden
die krijg je gewoon bij je 360?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Godver, heb ik voor niks zo'n brakke x360 headset gehaald![]()
Lelijker dan dit heb ik het nog niet gezien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef Tain het volgende:
Bomberman Act Zero
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Screensaverquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:48 schreef Tain het volgende:
AquaZone
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand dat checkenquote:Lumines Live
De maker van Rez™ heeft nu een nieuwe puzzelgame bedacht waarin muziek, video en gamen worden gecombineerd. Lekker dansen terwijl je blokken laat ontploffen, puzzels oplost en online gaat gamen met vrienden. Nu beschikbaar via Xbox Live Arcade.
jij nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik net las in de Xbox Live nieuwsbrief:
[..]
Kan iemand dat checken?
Zou wel geinig zijn.
gechecked, staat er niet opquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Wessiej het volgende:
Wat ik net las in de Xbox Live nieuwsbrief:
[..]
Kan iemand dat checken?
Zou wel geinig zijn.
Waarom niet? LiveVision misschien, een combinatie van input door cam (dansen...), input met je handen door controller te gebruiken en lekker happy muziek die tijdens het spel afspeelt...quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
Nee staat er niet op, nee komt (wrs) niet binnenkort. Is onzin.
Stond een bericht over op Xboxic.comquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:51 schreef NX het volgende:
[..]
Waarom niet? LiveVision misschien, een combinatie van input door cam (dansen...), input met je handen door controller te gebruiken en lekker happy muziek die tijdens het spel afspeelt...![]()
quote:Lumines Live and LOTR2 demo out today… not!
And a most certain ‘not’ it is too. The Xbox guys screwed up today in their regional newsletters, as Italian, English, German and Dutch recipients at least have reported receiving announcements that Lumines Live and the demo for Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II are available ‘now’ on Xbox Live Arcade and Marketplace respectively.
Obviously, neither of them is on there right now, and we’d be very surprised if they came out this week. Thanks for the false hope folks! Not.
Geintje zeker.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lelijker dan dit heb ik het nog niet gezien.
Waarschijnlijk as Vrijdag...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:09 schreef JoMo0 het volgende:
Een vraagje aan de kenners :
Wanneer komt MotoGP uit ?
Maar die is dan ook gecanceldquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Geintje zeker.
http://images.xboxyde.com/gallery/public/2449/795_0026.jpg
Geile scheißequote:Op woensdag 7 juni 2006 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop eind deze maand een 360 te hebben!!!
de demo is inderdaad af en toe een beetje vaag qua besturing maar opzich went het welquote:Op zondag 4 juni 2006 21:35 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb hem besteld ja, door de MMO optie's lijkt mij het gewoon top.
Demo is een beetje vaag, maar toch lijkt mij het een coole game.
quote:Woensdag 07 juni 2006 - In een interview met de Amerikaanse krant Mercury News heeft Sony directeur Kaz Harai enkele opmerkelijke uitspraken gedaan. Zo bedankte hij Microsoft voor Microsoft's Live Anywhere platform. Doordat Microsoft de gamers bewust maakt van de online wereld, denk Sony daar absoluut een graantje mee van te kunnen pikken door in de toekomst een soortgelijke dienst op te starten.
Het zou Playstation 3 gamers tevens aanmoedigen om er een PSP handheld bij te kopen, om de apparaten zo aan elkaar te koppelen. Harai zei dat Microsoft heeft bedacht wat Playstation 3 in de toekomst aan zal gaan bieden.
Uiteraard kwam daarna ook de gebruikelijke praat zoals we die beter gewend zijn. Hij benadrukte namelijk wel dat de Playstation 3 een betere keuze is dan de Xbox 360.
Wel, ze zijn inmiddels wel zo eerlijk dat ze toegeven dat ze zelf geen flikker kunnen en alles van iedereen jatten. Er is dus vooruitgang.quote:
Ik moet er nu alleen nog maar heel hard om lachen. Voor de E3 was ik nog aan het twijfelen welke console ik ging halen. Maar toen eenmaal bekend werd dat de PS3 niets meer is dan wat bij elkaar geraapte ideeen, hij veel duurder zal worden als welke console dan ook en hij eigenlijk niet veel meer te bieden heeft dan de 360 was de keuze snel gemaakt. En die jongens bij Sony maar roepen... Ja maar wij hebben een blu ray speler...quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Die arrogantie van Sony begint me een beetje de keel uit te hangen...
Ik heb na E3 ook gekozen voor 360 en ben tot nu toe blij met m'n keuze, ik heb een PS2 gehad, 2 keer zelfs maar veel speelde ik er niet mee, eigenlijk nooit, na Sony's pers praatje op E3 kijk ik een beetje kokhalzend naar PS3.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:12 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Ik moet er nu alleen nog maar heel hard om lachen. Voor de E3 was ik nog aan het twijfelen welke console ik ging halen. Maar toen eenmaal bekend werd dat de PS3 niets meer is dan wat bij elkaar geraapte ideeen, hij veel duurder zal worden als welke console dan ook en hij eigenlijk niet veel meer te bieden heeft dan de 360 was de keuze snel gemaakt. En die jongens bij Sony maar roepen... Ja maar wij hebben een blu ray speler...
Ach ja als ze achteraf netjes bedanken voor de ideeen doen ze maar, de uitwerking zal nooit beter worden dan die van Live.
WHEEEEEEEEN?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:29 schreef Tain het volgende:
Nieuwe content voor GR:AW
12 maps
4 missies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sommige mensen nemen perspraatjes letterlijk. Anderen prikken door de bullshit heen. Neem EA. Die beloofde beelden op nextgen die niet meer echt te onderscheiden zijn. Kijk naar hun 2nd gen next-gen games. Die belofte halen ze bij lange na niet. Misschien aan het eind van de levenscyclus van de PS3/X360, maar voorlopig niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:34 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb na E3 ook gekozen voor 360 en ben tot nu toe blij met m'n keuze, ik heb een PS2 gehad, 2 keer zelfs maar veel speelde ik er niet mee, eigenlijk nooit, na Sony's pers praatje op E3 kijk ik een beetje kokhalzend naar PS3.
Ieder z'n ding though.
daar loop ik nu niet bepaald warm voorquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:03 schreef devv05 het volgende:
Rumble Roses Double X demo op Marketplace.
Heel simpel, de game is er al voor de ps3 er is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:21 schreef JimmyJames het volgende:
He, hoe zat dat nou met die PES tijdelijke exclusivity op de Xbox 360?
Ben ik met je eens, alleen heeft het vrij weinig te maken met de E3 pers conference, dat je door bullshit moet prikken wist ik al, maar gaat me meer om de houding er om heen, maar misschien was het me er voor nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen perspraatjes letterlijk. Anderen prikken door de bullshit heen. Neem EA. Die beloofde beelden op nextgen die niet meer echt te onderscheiden zijn. Kijk naar hun 2nd gen next-gen games. Die belofte halen ze bij lange na niet. Misschien aan het eind van de levenscyclus van de PS3/X360, maar voorlopig niet.
Bijvoorbeeld: Sony zegt: "Killzone komt er zo en zo uit te zien." Prik door de bullshit en je hoort: "Dit is waar we op mikken, deze grafische kwaliteit."
Ander voorbeeld: MS zegt: "Xbox 360 wordt fully backwards compatible through software emulation." Prik door de bullshit en je hoort: "We gaan proberen zo veel mogelijk titels BC te maken."
Daarom hou ik van Nintendo. Die beloven geen drol. Die zeggen alleen "kijk eens wat wij hebben."
Wat verwacht je dan? Dat Sony op z'n conference gaat staan met een houding alsof ze zelf geen vertrouwen in hun console hebben? "tja dit is em de PS3, en volgend jaar stoppen we ermee..."quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:11 schreef knater het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, alleen heeft het vrij weinig te maken met de E3 pers conference, dat je door bullshit moet prikken wist ik al, maar gaat me meer om de houding er om heen, maar misschien was het me er voor nog niet opgevallen.
Tja....Ik heb er een vervelender gevoel bij dan de marketingpraat van MS en Nintendo op dit moment. Het voelt gewoon heel kinderachtig en smerig, wat meer duidt op 'onder de gordel' dan op 'marketingpraat'. Je kan het zo gek niet bedenken of de PS3 is beter dan dat apparaat. Door van de hele wereld een concurrent te maken ben je toch wel behoorlijk arrogant.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan? Dat Sony op z'n conference gaat staan met een houding alsof ze zelf geen vertrouwen in hun console hebben? "tja dit is em de PS3, en volgend jaar stoppen we ermee..."
Welkom in de wereld van marketing; jouw product is ALTIJD beter dan die van de concurrent, zelfs als het niet zo is. Zelfs al had Sony pas dit jaar met de PS2 gekomen, dan nog had Sony daar gestaan alsof hun console Gods geschenk aan de wereld was.
Heeft niets met arrogantie, of misplaatst superioriteitsgevoel te maken. Het is allemaal marketing, en ik lach me kapot om iedereen die die bullshit serieus neemt.
Er is een markt in Japan, en een flinke ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 06:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tja....Ik heb er een vervelender gevoel bij dan de marketingpraat van MS en Nintendo op dit moment. Het voelt gewoon heel kinderachtig en smerig, wat meer duidt op 'onder de gordel' dan op 'marketingpraat'. Je kan het zo gek niet bedenken of de PS3 is beter dan dat apparaat. Door van de hele wereld een concurrent te maken ben je toch wel behoorlijk arrogant.
Zelfs bij de PS2 werd niet zo aggressief een product in de markt gedrukt. Gedrukt inderdaad, want de aggressiviteit wijst er bijna op dat er misschien geen markt is voor de PS3 en dat ze er een markt voor maken door alle andere producten (die ver buiten gaming liggen ook nog) af te wijzen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:25 schreef masterdave het volgende:
De PS3 gaat wel beter worden
Heb ik ook al zo lang niet gespeeld.. zonde..quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:29 schreef Tain het volgende:
Nieuwe content voor GR:AW
12 maps
4 missies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het niet....In theorie is er hier ook een flinke markt, maar de vraag is of mensen de PS3 gaan kopen als media center. Denk het niet. Ze willen games spelen. Dus die hele push van Sony zal sowieso aan dovenmansoren besteed zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is een markt in Japan, en een flinke ook
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
kheb ook even mijn gamertag in de wiki gezet. Voeg me toe als je een keer wilt gamen
Nee dank jequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
ook vaak als ik ga cssen en dan met een maat van me op skype iedereen uitschelden. Soms zet ik een irritant liedje op die ik dan heel de game afkspeel zodat iedereen hem hoort. Ook schreeuwen we ove schelden we iederen uit voor Hxz0r als ze ons killen![]()
quote:
Dito.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gasten als hij zorgden ervoor dat ik m'n headset afgooide bij Halo 2 online bij een maat van me.
PGR3 werd geprezen om zijn graphics, maar als ik dit zie en ook de demo speel vind ik de auto's enzo er toch mooier uitzien in Test Drive (hoewel PGR3 absoluut niet lelijk is)quote:
Yep, niet slecht hequote:
http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?platform=xb360quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:57 schreef =HellFire= het volgende:
Hi guys, alles goed? Tijdje geleden dat ik in deze reeks gepost heb.
Wat worden eik de grote releases van de komende 3 maanden? Heb geen idee meer.
Alles tot eind Septemberquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:57 schreef =HellFire= het volgende:
Hi guys, alles goed? Tijdje geleden dat ik in deze reeks gepost heb.
Wat worden eik de grote releases van de komende 3 maanden? Heb geen idee meer.
quote:
MotoGP '06 Racing 09-Jun-2006
Dynasty Warriors 5: Empires Strategy 23-Jun-2006
Over G Fighters Simulator 30-Jun-2006
ChromeHounds Action 07-Jul-2006.
Prey FPS 14-Jul-2006.
Lord of the Rings: The Battle For Middle-Earth II Strategy 14-Jul-2006
Saint's Row Action 01-Sep-2006
The Godfather Action 07-Sep-2006
Dead Rising Action 15-Sep-2006.
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy Action/Adventure 15-Sep-2006
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Tactical 29-Sep-2006.
Test Drive Unlimited Racing 29-Sep-2006
LMA Manager 2007 Sport 29-Sep-2006
TimeShift FPS 29-Sep-2006
Star Trek: Legacy Action 29-Sep-2006
World Snooker Championship 2007 Sport 29-Sep-2006
ik krijg gewoon een nieuwe opgestuurd, moet de oude een maandje bewaren want er is een kleine kans dat ik die alsnog moet terug sturen maar in principe niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laat me even weten hoe en of dat lukt.
Mijne is ook half dood. Eigen schuld wel,.
Welk probleem? Als je 'm niet terug hoeft te sturen wil ik ook wel een gratis controllerquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik krijg gewoon een nieuwe opgestuurd, moet de oude een maandje bewaren want er is een kleine kans dat ik die alsnog moet terug sturen maar in principe niet.
Was een bekend probleem zeiden ze
ik zou er geen misbruik van maken als ik jou was...straks is er een keer echt wat en dan krijg je gezeik omdat het de zoveelste klacht is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welk probleem? Als je 'm niet terug hoeft te sturen wil ik ook wel een gratis controller
September wordt een dure maand.quote:Dead Rising Action 15-Sep-2006 .
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy Action/Adventure 15-Sep-2006
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Tactical 29-Sep-2006 .
Test Drive Unlimited Racing 29-Sep-2006
Jezus, zulke schooiers zal je altijd houden he.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Welk probleem? Als je 'm niet terug hoeft te sturen wil ik ook wel een gratis controller
Je moet het spel niet vergelijke met een PGR3 of een Forza2. Dit is meer relax rondrijden, met je auto pimpen, opdrachtje doen, even racen, naar elkaar zwaaien. Beetje dat vakantiegevoel dat Need for Speed vroeger had.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:01 schreef Bastard het volgende:
Yep, niet slecht he
Ik twijfel ook nog.. demo was niet alles, maar hee sindsdien is er ook een schademodel bijgekomen, en ze hebben nog tijd zat voor de release.
Ja ik weet het.. vind het concept ook cool, dat je echt rond rijdt op Hawaii, nagebouwd dmv satalliet foto's. En dat je altijd online bent, altijd klaar om ff een race te rijden.. of bijvoorbeeld met een motorclub een beetje rondtoeren, lachen toch?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet het spel niet vergelijke met een PGR3 of een Forza2. Dit is meer relax rondrijden, met je auto pimpen, opdrachtje doen, even racen, naar elkaar zwaaien. Beetje dat vakantiegevoel dat Need for Speed vroeger had.
Soort Oblivion, maar dan online en met auto'squote:Op donderdag 8 juni 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
Ja ik weet het.. vind het concept ook cool, dat je echt rond rijdt op Hawaii, nagebouwd dmv satalliet foto's. En dat je altijd online bent, altijd klaar om ff een race te rijden.. of bijvoorbeeld met een motorclub een beetje rondtoeren, lachen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |