quote:Op maandag 15 mei 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ik heb er nog 1.
als ik alleen overblijf tegen een groepje tegenstanders (mohaa of CS:S) dan ga ik de mission impossible tune neurien!![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ik heb er nog 1.
als ik alleen overblijf tegen een groepje tegenstanders (mohaa of CS:S) dan ga ik de mission impossible tune neurien!![]()
![]()
zal het wel aan een TS maatje van me vragen of hij het recordquote:Op maandag 15 mei 2006 15:30 schreef Surreon het volgende:
[..]
![]()
Kan je dat niet een keer opnemen ofzo![]()
Hij's leuk![]()
Jij wacht dus met smart op de PS3quote:Op maandag 22 mei 2006 13:43 schreef ryangozer het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat raar meebewegen met een controller van bijv een playstation 2 ook echt hielp met sturen (want ik zag het ook anderen doen), ik weet het nu wel maar ik doe het nogsteeds![]()
Whehehe.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:59 schreef jpg97 het volgende:
Tegenwoordig, als ik Burnout revenge speel, zet ik de ventilator aan zodat ik meer het "snelheid" gevoel krijg
Het help toch ook (al is het alleen maar dat je in je volledig in je game zit) dus beter kan sturen ......quote:Op maandag 22 mei 2006 13:43 schreef ryangozer het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat raar meebewegen met een controller van bijv een playstation 2 ook echt hielp met sturen (want ik zag het ook anderen doen), ik weet het nu wel maar ik doe het nogsteeds![]()
Ik ben ook geswitched en je bent er echt zo aan gewend...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Good for you! Maar dan zul je toch wel een overgangsperiode gehad hebben waarin je helemaal niks raakte en continu naar de vloer liep te staren, of niet? Hoelang duurde het voordat je weer een beetje normaal kon spelen?
Ja, dat doe ik nu nog af en toe als iets mij daar aan doet herinneren. Vrienden herkennen het altijd meteen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef Tijn het volgende:
Kan iemand zich Mortal Kombat II herinneren? Met die maffe bitmap van een programmeur die af en toe rechtsonder in beeld komt en "toasty!" roept?
Als dat langskomt, roep ik het zelf ook altijd even
Hahaha!quote:Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef Frollo het volgende:
In Need For Speed Porsche 2000 (misschien ook wel in nieuwere NFS-spellen, maar die ken ik niet) krijgt het geluid van je claxon een echo als je door een tunnel rijdt.
Dus ja hoor, in elke tunnel moet ik een paar keer toeteren.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Toen ik MicroProse Grand Prix 2 voor het eerst in handen kreeg, heb ik een hele avond lang zitten racen achter m'n Trustmaster racestuur... met, voor extra realisme, de helm van m'n brommer op m'n hoofd
Pics?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Toen ik MicroProse Grand Prix 2 voor het eerst in handen kreeg, heb ik een hele avond lang zitten racen achter m'n Trustmaster racestuur... met, voor extra realisme, de helm van m'n brommer op m'n hoofd
Je kwam zeker niet veel buiten?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Gefeliciteerd! Met stip de meest kansloze neurose uit het topicquote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Oew dat ken ik.. oooh zo irritantquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:24 schreef FFrenzy het volgende:
ander soort neurose dan ik tot nu toe hier gezien heb : Bij sommige spellen heb ik nadat ik het een tijd gespeeld heb nog steeds in mijn hoofd zitten. bijvoorbeeld bij Tetris....als ik dat een tijd gespeeld heb net voordat ik naar bed ga, lig ik in bed in mijn gedachten nog steeds blokken te stapelen
Argh heb ik ook nog gehad, dat is echt ZOOOOO vreselijk irritant. Toen wij pas n pc met windows 95 hadden (quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:24 schreef FFrenzy het volgende:
"challenge everything" komt me op een of andere manier ook erg bekend voor.
ander soort neurose dan ik tot nu toe hier gezien heb : Bij sommige spellen heb ik nadat ik het een tijd gespeeld heb nog steeds in mijn hoofd zitten. bijvoorbeeld bij Tetris....als ik dat een tijd gespeeld heb net voordat ik naar bed ga, lig ik in bed in mijn gedachten nog steeds blokken te stapelen
lol. Zo had ik na een tijd erg intensief Delta Force te spelen als sniper echt wel 10 keer op een dag:"zooo.. die had ik makkelijk kunnen sniperen".quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef MeZZiN het volgende:
had een paar dagen geleden toen ik over naar huis liep zo iets van dit is net al het een scene is uit Baten Kaitos... (een mooi pad met bomen er omheen enzo... iets te veel gespeeld .....
LOLquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
lol. Zo had ik na een tijd erg intensief Delta Force te spelen als sniper echt wel 10 keer op een dag:"zooo.. die had ik makkelijk kunnen sniperen".
Echt fout
Heb ik ook vaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik moet per se altijd springend een volgend level in (als dat mogelijk is). En bij Zelda OoT moest ik altijd met een achterwaardse salto dat blauwe teleporteergaatje in, nadat ik een baas had verslagen..
Komt me zeer bekend voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
als het laden te veel tijd in beslag neemt zeggen wij altijd
lading !!!
Iedereen die mee beweegd met games moet gelijk maar een Wii kopen want dat jarenlange oefenen pays up finallyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Komt me zeer bekend voor, elke keer als het schermpje langer dan 2 sec op zwart/loading staat hoor je me uitgebreid 'Loading
![]()
![]()
' zeggen ...
Verder nog wat standaard neuroses;
bunny-hoppen/rollen/zijwaards lopen (in perfect dark was dat nog echt sneller ook (?)
proberen het hoekje om te kijken als je het net niet ziet
meebewegen in race games (eigenlijk alleen met motogp heb ik daar last van)
die ENE achievement die ik die dag moet halen
en als laatste de gebruikelijke necrofielie als je een lijk tegenkomt
En vroeger begon ik in mortal kombat altijd volledig mee te bewegen, gamen was toen nog een zware sport![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef nVincible het volgende:
Tijdens World of Warcraft moet ik altijd als we een saaie reis ergens naartoe hebben meermaals de lucht in springen en in de lucht 360/720's maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |