Dat is alleen maar verstandige gameplay.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:50 schreef Xrenity het volgende:
Als je de keuze krijgt links of rechts te gaan, probeer ik me altijd te bedenken welke richting dood loopt. Dan ga ik daar eerst heen, zodat ik niks mis.
Dat is toch niet raar of zo? Elk gezond mens met een beetje humor schatert het uit bij Monkey Island en bijvoorbeeld Sam & Max.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Vroeger kon ik nog wel eens HEEL hard lachen tijdens Monkey Island ofzo, echt te triest voor woorden. Maar ik kon er weinig aan doen
.
Oeps, ik dacht dat ik me niet schuldig maakte aan rare dwangneuroses, maar dit doe ik natuurlijk welquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef twi het volgende:
Ohja, en je bent natuurlijk geen echte gamer wanneer je niet bunny-hoppend games doorlooptEn dan ook daadwerkelijk het gevoel hebben dat het sneller gaat
Ik maak me er ook schuldig aanquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat ik me niet schuldig maakte aan rare dwangneuroses, maar dit doe ik natuurlijk wel
erger nog... Na het spel zeker 6 jaar niet gespeeld te hebben zou ik zo de helft van alle dialogen uit Sam&Max nog mee kunnen babbelen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:40 schreef Frollo het volgende:
Dat is toch niet raar of zo? Elk gezond mens met een beetje humor schatert het uit bij Monkey Island en bijvoorbeeld Sam & Max.
Behalve als het met 'n motor is, dan til je natuurlijk stoer je voorwiel omhoog.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Tijn het volgende:
Oei, ik bedenk me net dat ik in elk racespel ook altijd probeer om driftend over de finish te gaan
Gewoon, omdat het cool is
Dat doe ik in Oblivion zo vaak dat ik ondertussen in de lucht van richting kan veranderen en op huizen kan springen....quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef twi het volgende:
Ohja, en je bent natuurlijk geen echte gamer wanneer je niet bunny-hoppend games doorlooptEn dan ook daadwerkelijk het gevoel hebben dat het sneller gaat
Jij snapt hetquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Behalve als het met 'n motor is, dan til je natuurlijk stoer je voorwiel omhoog.
Oblivion is natuurlijk de enige game waarbij dat ook echt nut heeft.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat doe ik in Oblivion zo vaak dat ik ondertussen in de lucht van richting kan veranderen en op huizen kan springen....
Ja, en als ik verlies, geef ik altijd de lag, de muis, het bureau, het beeldscherm, de computer of het toetsenbord de schuld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Asics het volgende:
ik roep de hele tijd : " KUT !!! KUT !!! KUT !!! ".
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Asics het volgende:
Kort na aankoop van m'n 360 zit ik al mee te zingen met Bloc Party.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:18 schreef twi het volgende:
En als je bij Project Gotham Racing 3 snel door het menuutje gaat om een race te herstarten, dan klinkt dat net als het openingstunetje van "Vamos a la playa" van Righera. Natuurlijk moet ik dan gelijk even een stukje van dat liedje zingen, keer op keer
Ik schop mijn kat van de trap af voor ik begin.quote:
Dude, er werd gevraagd naar je neurose tijdens het gamen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Asics het volgende:
Ah, jij bent die dwaas waardoor die optie in elk spel zitquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:39 schreef Frollo het volgende:
In shooters moet ik altijd de Y-as omdraaien, anders is het onspeelbaar.
Yep, dat doen ze allemaal speciaal voor mij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, jij bent die dwaas waardoor die optie in elk spel zit
ik deed dat ook altijd. Vond het toen ook logischer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep, dat doen ze allemaal speciaal voor mij.
Maar serieus: hoeveel mensen zouden er nou daadwerkelijk zijn die de Y-as omdraaien? En zal ooit de dag komen dat ontwikkelaars het er niet meer in bouwen omdat toch vrijwel niemand het gebruikt?
Good for you! Maar dan zul je toch wel een overgangsperiode gehad hebben waarin je helemaal niks raakte en continu naar de vloer liep te staren, of niet? Hoelang duurde het voordat je weer een beetje normaal kon spelen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:04 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
ik deed dat ook altijd. Vond het toen ook logischer.
Volgens mij ben ik nu genezenen hoef ik het niet meer om te draaien
als ik ver genoeg voor lag probeerde ik meestal een 180 te maken op de finshline zodat ik achteruit over de finish kwam... en waarom? geen ideequote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Tijn het volgende:
Oei, ik bedenk me net dat ik in elk racespel ook altijd probeer om driftend over de finish te gaan
Volgens mij kon je m in San Andreas al niet meer omdraaien! Dus je einde is nabijquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep, dat doen ze allemaal speciaal voor mij.
Maar serieus: hoeveel mensen zouden er nou daadwerkelijk zijn die de Y-as omdraaien? En zal ooit de dag komen dat ontwikkelaars het er niet meer in bouwen omdat toch vrijwel niemand het gebruikt?
Slikquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij kon je m in San Andreas al niet meer omdraaien! Dus je einde is nabij
Maar waarom? Waarom ben je er ooit mee begonnen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:40 schreef peristilius het volgende:
Ik speel ook met Y-as inverted.
Maar dat is niet echt een neurose, anders speelt het gewoon kut.
Waarom ik er mee begonnen ben? Back in them days was dat standaard man.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar waarom? Waarom ben je er ooit mee begonnen?
Ik heb trouwens wel eens games gezien waarbij je óók de X-as kan inverten!
Zoiets kan toch alleen nuttig zijn als je de monitor op z'n kop zet?
O ja, en natuurlijk in Duke Nukem 3D alles kapot schoppen wat kapot kon: wc-potten, spiegels, vastgebonden strippers...quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:53 schreef Shrien het volgende:
Ik doe meestal een paar keer per minuut een melee attack tegen een muur ofzo tijdens Halo 1 en 2 online
Of omdat je trek hebt in een peuk! Of is dat te simpel gedacht?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef jpg97 het volgende:
Ik weet niet of het een dwangneurose is, maar ik steek altijd een sigaret op tijdens het voetballen ofzo als het spannend wordt
Soms ook uit bijgeloof, omdat ik dan denk dat ik ga winnen
Nee, want ik rook niet eensquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of omdat je trek hebt in een peuk! Of is dat te simpel gedacht?
Ik neurie soms zelfs mee met het THX-logo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef Lehcimus het volgende:
Bij EA games tijdens het opstarten 'challenge every thing' meeroepen komt mij ook wel bekend voor.
Bij shooters reloaden wanneer het niet nodig is, dan een keer vergeten te reloaden en leeg de hoek omstormen.![]()
Herkenbaar hierquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef Platina het volgende:
Ik moet echt altijd alles onderzocht hebben in een game, met elk mannetje praten en in elke hoek kijken. Best irritant![]()
Je moet ook ook Z-targeten en dan continu zijwaarts jumpen, dan ga je pas hard. Zo ging ik altijd Hyrule Field overquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef Skazminko het volgende:
In Zelda: Ocarina of Time was er zo'n groot veld: Hyrule Field genaamd. Het duurde altijd zo'n eeuwigheid om dat veld te voet over te steken. Dus deed ik altijd zo'n groundattack achtige koprol ofzo. Ik was er altijd van overtuigd dat dit véééél sneller was. Terwijl het in snelheid geen verschil was.
Ik ging altijd met achterwaartse salto's van een helling af springen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Je moet ook ook Z-targeten en dan continu zijwaarts jumpen, dan ga je pas hard. Zo ging ik altijd Hyrule Field over![]()
quote:
Je had ook gewoon de option patch kunnen downenquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef Gajes het volgende:
Bij PES 5 alle namen, clubs, shirts, nummers en stadions aangepast op PS2! Ben ik toch wel lang mee bezig geweest! En bij het nederlands elftal de foto's erbij zoeken en haar en dergelijke aangepast! Maar volgens mij hebben meer mensen dat wel gedaan!
Die jongen is niet helemaal gezond of wel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:09 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Een vriend van mij liep altijd tijdens het laden in zijn handen te wrijven en 'opschieten nou kreng!' te roepen. Tijdens het spel liep hij altijd op de vijanden te schelden 'sterf nu takkebeest!'. Bij disks wisselen zei hij de de truuk was zo hard mogelijk op de eject knop te slaan en dan, terwijl de ene disk nog door de lucht vliegt, de andere disk de drive in te slaan. Na een aantal diskwissels schreeuwde hij dan tegen de computer dat hij geen diskjockey was.
Dat hebben heel veel mensen volgens mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:47 schreef Eland het volgende:
Bij CS en CS:S móet ik gewoon altijd mijn demper erop en eraf draaien, heel irritant
Een deutsche 31337 H4x0rquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:51 schreef Pek het volgende:
Over neuroses gesproken![]()
http://www.break.com/index/patiencechild.html
Dit moet een hoax zijn![]()
Ach, wat een leuk jong, ik wil later ook zo'n kind.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:51 schreef Pek het volgende:
Vooral als hij gaat zingen, overigens, volgens mij is het een BSOD.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:51 schreef Pek het volgende:
Duits en zo schreeuwen en ongeduldig zijn. Dat op bevrijdingsdagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:51 schreef Pek het volgende:
Ik hoop dat het nep is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:51 schreef Pek het volgende:
alsof ik mezelf aan het teruglezen benquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:53 schreef truStie het volgende:
Een sportgame spelen zonder gruwelijk de AI de dood in te wensen is een dag niet geleeft..
Bij alle intro's zeg ik ook de titel's van het spel jaEn kzit altijd te juichen als ik eindelijk scoor
En je wilt me serieus niet meemaken als ik verlies
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:39 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb wel eens dat ik om een hoekje wil kijken bij een game en dat ik dan mijn hoofd zo beweeg zodat ik om het hoekje kan kijken
En met race games beweegt heel mijn lichaam mee met de bocht
Hier nog een die de Y-as omdraaitquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik schiet ze altijd door het midden omdat ik anders altijd naast schietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:59 schreef twi het volgende:
Het is nep, 't is humorloos dus het zal wel als Duitse grap bedoeld zijn.
Bij 't nemen van een penalty in PES ga ik altijd ontzettend moeilijk zitten doen. "Waar heb ik 'm de vorige keer geschoten?", omdat ik dan denk dat de AI dat soort dingen onthoudt
Het is typisch een feature voor flightsimgamers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar waarom? Waarom ben je er ooit mee begonnen?
Haha dat ken ik, echt elk hoekje, kastje, vaasje, kratje, struikje etc moet ik onderzoeken of er geen item bij verstopt ligt. Het gaat bij mij zelfs zover dat wanneer ik iets vergeet dat ik een half uur daarna moet terugkeren om alsnog te gaan kijken want dat soort dingetjes om eigenlijk niks (meestal vind je er niets meer dan een potion ofzo) blijft maar aan je knagen...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef Platina het volgende:
Ik moet echt altijd alles onderzocht hebben in een game, met elk mannetje praten en in elke hoek kijken. Best irritant![]()
Nee ik ook niet geen geduld voor,gaan met die banaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef Tijn het volgende:
Ik ren juist altijd overal doorheen en raap zelfs powerups niet op die open en bloot liggen als ik ze niet per se nodig heb.
Ja, RPG's vind ik dus ook altijd te langdradigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:02 schreef H.Flick het volgende:
Alles willen onderzoeken is typisch een RPG-gamers-kind-of-thing.
Ja, maar daarna moet je weer herladen omdat anders je clip niet vol isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:12 schreef Tijn het volgende:
Haha, ik schiet ook altijd ff nadat ik heb herladen. Om te testen of het werkt
Zeer herkenbaar, maar dan met Doom.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:15 schreef HAL9000S het volgende:
Bij Wolvenstein als een idioot langs de muren lopen terwijl je continu op de spatie aan het rammen was om geheime gangen te ontdekken
Dat ook jaquote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Inderdaad áltijd reloaden en even snel saven als 't kan. En in games waar het mogelijk is ook dat rondlopen overal, achter gordijntjes gluren, alle deuren in..
.
Ik probeerde ze allemaal zolang mogelijk op het randje van leven/dood te houden. Dus liepen ze de heel dag te klagen en te huilenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Alles onderzoeken; elk gordijntje moet en zal opengaan.En bij shooters altijd veel te snel door; heeft me genoeg keren de kop gekost. Bunnyhoppen natuurlijk ook... En op de een of andere manier start ik alle levels in spellen met Sonic (of iemand anders van dat stel), altijd met een jump om 'op gang te komen'.
En bij de Sims vroeger waren er bij mij zéér weinig characters die niet oververmoeid werden op 't eind.. En de kinderen hadden altijd een 9.5 of een 10.
Klinkt erg bekend inderdaad!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Tijn het volgende:
Bij UMK3 had ik dat wel, maar ik zei dan "joehoe".quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef Tijn het volgende:
Kan iemand zich Mortal Kombat II herinneren? Met die maffe bitmap van een programmeur die af en toe rechtsonder in beeld komt en "toasty!" roept?
Als dat langskomt, roep ik het zelf ook altijd even
Same here moet het ook omdraaien omdat het ander gewoon weg niet werkt voor mij.quote:
Ik fluister altijd die gefluisterde versie mee van 'Challenge Everything"quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef Lehcimus het volgende:
Bij EA games tijdens het opstarten 'challenge every thing' meeroepen komt mij ook wel bekend voor.
Herkenbaar, bij alle racegamesquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:24 schreef Smots het volgende:
ik moet in Burnout (maakt niet uit welk deel) altijd de 'achteruit kijken' knop ingedrukt houden als ik over de finishlijn rij.
geen idee waarom, maar ik doe het altijd.
hahaha, ik ook altijdquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:24 schreef Smots het volgende:
ik moet in Burnout (maakt niet uit welk deel) altijd de 'achteruit kijken' knop ingedrukt houden als ik over de finishlijn rij.
geen idee waarom, maar ik doe het altijd.
ja dat heb ik ook (CS:S) zodra er maar 1 kogel geschoten is dan MOET! ik reloaden. maar dat is niet echt een neurose maar meer slim (beetje jammer als je 99 dmg doet en je die laatste kogel miste hequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef SpaansBenauwd het volgende:
wat ik idd heel veel merk met call of duty 2...veel mensen kunnen het niet hebben als er 1 kogel uit hun clip is...altijd maar onnodig reloaden. Ik doe het zelf ook maar toch
In CoD zit een wapen, de Garand, dat je niet tussentijds kunt herladen, maar pas als de clip (8 kogels) helemaal leeg is. Als je toch na elk schot wilt herladen, dan moet je ook de zeven overige schoten lossen, en dan ben je dus snel door je voorraad heen. Bovendien geeft het uitwerpen van de lege clip een hard geluid, dat je positie geheid verraadt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:51 schreef Heintje het volgende:
Ben benieuwd als ze een spel maken waarbij je de kogels die nog in je clip zitten als je herlaad dat je die dan ook kwijt bent of dat nog steeds iedereen zo vaak herlaad of eerst echt de hele clip leeg moet schieten?
Dat heb ik ook. Vooral bij RPG's en FPS's.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef Platina het volgende:
In Rainbow Six 3 volgens mij heb je bijvoorbeeld 12 clips, en als je dan 12x 2 kogels uit elke clip leeg schiet begint 'ie na de 12e clip de 1e clip weermet 10 kogels per clip zeg maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:51 schreef Heintje het volgende:
Ben benieuwd als ze een spel maken waarbij je de kogels die nog in je clip zitten als je herlaad dat je die dan ook kwijt bent of dat nog steeds iedereen zo vaak herlaad of eerst echt de hele clip leeg moet schieten?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:27 schreef Laniboekje het volgende:
Leuk topic dit.
![]()
Mijn enige neurose die echt overduidelijk is, ik ga altijd staan bij boss-battles
Mijn tv is namelijk best klein en hangt best hoog, en om mijzelf totaal te concentreren op een belangrijk gevecht ga ik staan om alles beter te volgen.
En dat is dus vrij lastig als je bijv. een boss als Evrae in Final Fantasy hebt, dan kan je lang blijven staan.
Evrae in FFX?? Die is toch harstikke simpel? Alle eons + characters op overdrive en binnen 5 minuten is het gepiept....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:27 schreef Laniboekje het volgende:
Leuk topic dit.
![]()
Mijn enige neurose die echt overduidelijk is, ik ga altijd staan bij boss-battles
Mijn tv is namelijk best klein en hangt best hoog, en om mijzelf totaal te concentreren op een belangrijk gevecht ga ik staan om alles beter te volgen.
En dat is dus vrij lastig als je bijv. een boss als Evrae in Final Fantasy hebt, dan kan je lang blijven staan.
![]()
![]()
Yeh dat is met america's army ook.. als je door al je clips heen bent begint hij gewoon weer met de eerste (als ie nog niet leeg is)quote:Op zondag 14 mei 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Rainbow Six 3 volgens mij heb je bijvoorbeeld 12 clips, en als je dan 12x 2 kogels uit elke clip leeg schiet begint 'ie na de 12e clip de 1e clip weermet 10 kogels per clip zeg maar.
haha herkenbaar zo mooiquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:29 schreef SpaansBenauwd het volgende:
en ik zoek altijd ruzie online...ik probeer me vaak in te houden maar doe het toch
Het ziet er ook zo lekker debiel uit voor je medespelers (als je ,t in multiplay doet).quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef twi het volgende:
Heb ik ook altijd gehad bij bv racesims als Indycar Racing en de Grand Prix serie, ale teams en rijders aanpassen naar de meest up to date line ups.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef Gajes het volgende:
Bij PES 5 alle namen, clubs, shirts, nummers en stadions aangepast op PS2! Ben ik toch wel lang mee bezig geweest! En bij het nederlands elftal de foto's erbij zoeken en haar en dergelijke aangepast! Maar volgens mij hebben meer mensen dat wel gedaan!
als ik jou was zou ik hem van easy afhalenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:34 schreef Saekerhett het volgende:
Gisteren met PES 5 een heel raar WK gespeeld. Als ik écht mijn best doe, win ik bijna alles (vaak ruim), maar omdat ik een beetje spanning wilde, heb ik minder mijn best gedaan
Eerste wedstrijd van S&M met 1-0 verloren, toen de 2e tegen Argentinië met 0-0 gelijk. Toen dacht ik, het is mooi geweest en vervolgens Ivoorkust met 4-0 ingemaakt, door naar de 8e finale, Spanje ingemaakt met 3-0, en toen tegen Brazilië. Toen dacht ik weer: het gaat iets te makkelijk, beetje rustig aan weer. Brazilië stond met 15 minuten spelen op 3-0 voorIk maakte vlak voor rust de 3-1, en toen ging ik weer mijn best doen en won ik alsnog met 5-3. In de halve finale de aussies pas na verlenging op de knieën, 4-2. En in de finale tegen Engeland kwam ik WEER met 3-0 achter, kwam terug tot 3-2, maken die lui weer 4-2, kom ik weer terug tot 4-4. Verlenging alweer dus. Vlak voor tijd in de eerste verlenging kopt die ontzettende Gerrard de bal in, 4-5 voor Engeland en het was al te laat
Maar nog nooit zo'n raar toernooi gespeeld...
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:37 schreef Sorella het volgende:
Als het spannend wordt en ze storen me dan kat ik ze af en ga ik zo dicht mogelijk op de monitor ztten om niets te missen , om het hoekje proberen te kijken, als ik even in respwantijd zit omdat ik dood ben, mee bewegen met degene die ik volg, ben wel eens van mijn stoel gedonderd met een racegame omdat mijn lijf ook de bocht om ging
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef Blinker het volgende:
Als het spannend word met BF2 steeds dichter met je hoofd naar het beeldscherm gaan![]()
Daar gaan je ogen..
Whehe, inderdaad, vooral bij die spellen al die waardeloze wands bewaren voor sterke npc's, terwijl je toch wel weet dat ze daar geen zin bij hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:45 schreef Massive het volgende:
Ik heb, net als anderen hier, last van een obsessieve verzamelwoede in RPGs. Ik weiger meestal om maar iets te gebruiken als het niet strict noodzakelijk is. Zo heb ik een spel als Icewind Dale of Neverwinter Nights wel eens uitgespeeld en had ik aan het einde nog genoeg potions, scrolls en wands over om het rustig nog twee keer dunnetjes over te doen. Allemaal omdat ik dacht "Nee, die moet ik bewaren, die kan ik straks nog nodig hebben" ook al was ik vijf minuten verwijderd van het einde.
Ik speel altijd op 6 sterren, en als je dat niet gelooft, daag ik je uit voor een potjequote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef CittaR het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik hem van easy afhalen![]()
Ik vind 5 of 6 sterren vaak makkelijker dan 3 of 4 omdat de tegenstander veel meer aanvalt en je daardoor meer countermogelijkheden krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik speel altijd op 6 sterren, en als je dat niet gelooft, daag ik je uit voor een potje
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
of op TS clanmembers uitschelden of de schuld geven als je een headshot krijgt.
priceless.
Sommige mensen op TS worden helemaal dol als ze dood gaan.
geweldig
roflquote:Op maandag 15 mei 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ik alleen overblijf tegen een groepje tegenstanders (mohaa of CS:S) dan ga ik de mission impossible tune neurien!![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ik heb er nog 1.
als ik alleen overblijf tegen een groepje tegenstanders (mohaa of CS:S) dan ga ik de mission impossible tune neurien!![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ik heb er nog 1.
![]()
zal het wel aan een TS maatje van me vragen of hij het recordquote:Op maandag 15 mei 2006 15:30 schreef Surreon het volgende:
[..]
![]()
Kan je dat niet een keer opnemen ofzo![]()
Hij's leuk![]()
Jij wacht dus met smart op de PS3quote:Op maandag 22 mei 2006 13:43 schreef ryangozer het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat raar meebewegen met een controller van bijv een playstation 2 ook echt hielp met sturen (want ik zag het ook anderen doen), ik weet het nu wel maar ik doe het nogsteeds![]()
Whehehe.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:59 schreef jpg97 het volgende:
Tegenwoordig, als ik Burnout revenge speel, zet ik de ventilator aan zodat ik meer het "snelheid" gevoel krijg
Het help toch ook (al is het alleen maar dat je in je volledig in je game zit) dus beter kan sturen ......quote:Op maandag 22 mei 2006 13:43 schreef ryangozer het volgende:
ik dacht vroeger altijd dat raar meebewegen met een controller van bijv een playstation 2 ook echt hielp met sturen (want ik zag het ook anderen doen), ik weet het nu wel maar ik doe het nogsteeds![]()
Ik ben ook geswitched en je bent er echt zo aan gewend...quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Good for you! Maar dan zul je toch wel een overgangsperiode gehad hebben waarin je helemaal niks raakte en continu naar de vloer liep te staren, of niet? Hoelang duurde het voordat je weer een beetje normaal kon spelen?
Ja, dat doe ik nu nog af en toe als iets mij daar aan doet herinneren. Vrienden herkennen het altijd meteen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef Tijn het volgende:
Kan iemand zich Mortal Kombat II herinneren? Met die maffe bitmap van een programmeur die af en toe rechtsonder in beeld komt en "toasty!" roept?
Als dat langskomt, roep ik het zelf ook altijd even
Hahaha!quote:Op maandag 12 juni 2006 09:30 schreef Frollo het volgende:
In Need For Speed Porsche 2000 (misschien ook wel in nieuwere NFS-spellen, maar die ken ik niet) krijgt het geluid van je claxon een echo als je door een tunnel rijdt.
Dus ja hoor, in elke tunnel moet ik een paar keer toeteren.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Toen ik MicroProse Grand Prix 2 voor het eerst in handen kreeg, heb ik een hele avond lang zitten racen achter m'n Trustmaster racestuur... met, voor extra realisme, de helm van m'n brommer op m'n hoofd
Pics?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Toen ik MicroProse Grand Prix 2 voor het eerst in handen kreeg, heb ik een hele avond lang zitten racen achter m'n Trustmaster racestuur... met, voor extra realisme, de helm van m'n brommer op m'n hoofd
Je kwam zeker niet veel buiten?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Gefeliciteerd! Met stip de meest kansloze neurose uit het topicquote:Op maandag 12 juni 2006 17:15 schreef Tijn het volgende:
Oew dat ken ik.. oooh zo irritantquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:24 schreef FFrenzy het volgende:
ander soort neurose dan ik tot nu toe hier gezien heb : Bij sommige spellen heb ik nadat ik het een tijd gespeeld heb nog steeds in mijn hoofd zitten. bijvoorbeeld bij Tetris....als ik dat een tijd gespeeld heb net voordat ik naar bed ga, lig ik in bed in mijn gedachten nog steeds blokken te stapelen
Argh heb ik ook nog gehad, dat is echt ZOOOOO vreselijk irritant. Toen wij pas n pc met windows 95 hadden (quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:24 schreef FFrenzy het volgende:
"challenge everything" komt me op een of andere manier ook erg bekend voor.
ander soort neurose dan ik tot nu toe hier gezien heb : Bij sommige spellen heb ik nadat ik het een tijd gespeeld heb nog steeds in mijn hoofd zitten. bijvoorbeeld bij Tetris....als ik dat een tijd gespeeld heb net voordat ik naar bed ga, lig ik in bed in mijn gedachten nog steeds blokken te stapelen
lol. Zo had ik na een tijd erg intensief Delta Force te spelen als sniper echt wel 10 keer op een dag:"zooo.. die had ik makkelijk kunnen sniperen".quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef MeZZiN het volgende:
had een paar dagen geleden toen ik over naar huis liep zo iets van dit is net al het een scene is uit Baten Kaitos... (een mooi pad met bomen er omheen enzo... iets te veel gespeeld .....
LOLquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
lol. Zo had ik na een tijd erg intensief Delta Force te spelen als sniper echt wel 10 keer op een dag:"zooo.. die had ik makkelijk kunnen sniperen".
Echt fout
Heb ik ook vaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik moet per se altijd springend een volgend level in (als dat mogelijk is). En bij Zelda OoT moest ik altijd met een achterwaardse salto dat blauwe teleporteergaatje in, nadat ik een baas had verslagen..
Komt me zeer bekend voorquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
als het laden te veel tijd in beslag neemt zeggen wij altijd
lading !!!
Iedereen die mee beweegd met games moet gelijk maar een Wii kopen want dat jarenlange oefenen pays up finallyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Komt me zeer bekend voor, elke keer als het schermpje langer dan 2 sec op zwart/loading staat hoor je me uitgebreid 'Loading
![]()
![]()
' zeggen ...
Verder nog wat standaard neuroses;
bunny-hoppen/rollen/zijwaards lopen (in perfect dark was dat nog echt sneller ook (?)
proberen het hoekje om te kijken als je het net niet ziet
meebewegen in race games (eigenlijk alleen met motogp heb ik daar last van)
die ENE achievement die ik die dag moet halen
en als laatste de gebruikelijke necrofielie als je een lijk tegenkomt
En vroeger begon ik in mortal kombat altijd volledig mee te bewegen, gamen was toen nog een zware sport![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef nVincible het volgende:
Tijdens World of Warcraft moet ik altijd als we een saaie reis ergens naartoe hebben meermaals de lucht in springen en in de lucht 360/720's maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |