Dat heb ik ook. Vooral bij RPG's en FPS's.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef Platina het volgende:
Ik moet echt altijd alles onderzocht hebben in een game, met elk mannetje praten en in elke hoek kijken. Best irritant![]()
In Rainbow Six 3 volgens mij heb je bijvoorbeeld 12 clips, en als je dan 12x 2 kogels uit elke clip leeg schiet begint 'ie na de 12e clip de 1e clip weermet 10 kogels per clip zeg maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:51 schreef Heintje het volgende:
Ben benieuwd als ze een spel maken waarbij je de kogels die nog in je clip zitten als je herlaad dat je die dan ook kwijt bent of dat nog steeds iedereen zo vaak herlaad of eerst echt de hele clip leeg moet schieten?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:27 schreef Laniboekje het volgende:
Leuk topic dit.
![]()
Mijn enige neurose die echt overduidelijk is, ik ga altijd staan bij boss-battles
Mijn tv is namelijk best klein en hangt best hoog, en om mijzelf totaal te concentreren op een belangrijk gevecht ga ik staan om alles beter te volgen.
En dat is dus vrij lastig als je bijv. een boss als Evrae in Final Fantasy hebt, dan kan je lang blijven staan.
Evrae in FFX?? Die is toch harstikke simpel? Alle eons + characters op overdrive en binnen 5 minuten is het gepiept....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:27 schreef Laniboekje het volgende:
Leuk topic dit.
![]()
Mijn enige neurose die echt overduidelijk is, ik ga altijd staan bij boss-battles
Mijn tv is namelijk best klein en hangt best hoog, en om mijzelf totaal te concentreren op een belangrijk gevecht ga ik staan om alles beter te volgen.
En dat is dus vrij lastig als je bijv. een boss als Evrae in Final Fantasy hebt, dan kan je lang blijven staan.
![]()
![]()
Yeh dat is met america's army ook.. als je door al je clips heen bent begint hij gewoon weer met de eerste (als ie nog niet leeg is)quote:Op zondag 14 mei 2006 02:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Rainbow Six 3 volgens mij heb je bijvoorbeeld 12 clips, en als je dan 12x 2 kogels uit elke clip leeg schiet begint 'ie na de 12e clip de 1e clip weermet 10 kogels per clip zeg maar.
haha herkenbaar zo mooiquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:29 schreef SpaansBenauwd het volgende:
en ik zoek altijd ruzie online...ik probeer me vaak in te houden maar doe het toch
Het ziet er ook zo lekker debiel uit voor je medespelers (als je ,t in multiplay doet).quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef twi het volgende:
Ohja, en je bent natuurlijk geen echte gamer wanneer je niet bunny-hoppend games doorlooptEn dan ook daadwerkelijk het gevoel hebben dat het sneller gaat
Heb ik ook altijd gehad bij bv racesims als Indycar Racing en de Grand Prix serie, ale teams en rijders aanpassen naar de meest up to date line ups.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef Gajes het volgende:
Bij PES 5 alle namen, clubs, shirts, nummers en stadions aangepast op PS2! Ben ik toch wel lang mee bezig geweest! En bij het nederlands elftal de foto's erbij zoeken en haar en dergelijke aangepast! Maar volgens mij hebben meer mensen dat wel gedaan!
als ik jou was zou ik hem van easy afhalenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:34 schreef Saekerhett het volgende:
Gisteren met PES 5 een heel raar WK gespeeld. Als ik écht mijn best doe, win ik bijna alles (vaak ruim), maar omdat ik een beetje spanning wilde, heb ik minder mijn best gedaan
Eerste wedstrijd van S&M met 1-0 verloren, toen de 2e tegen Argentinië met 0-0 gelijk. Toen dacht ik, het is mooi geweest en vervolgens Ivoorkust met 4-0 ingemaakt, door naar de 8e finale, Spanje ingemaakt met 3-0, en toen tegen Brazilië. Toen dacht ik weer: het gaat iets te makkelijk, beetje rustig aan weer. Brazilië stond met 15 minuten spelen op 3-0 voorIk maakte vlak voor rust de 3-1, en toen ging ik weer mijn best doen en won ik alsnog met 5-3. In de halve finale de aussies pas na verlenging op de knieën, 4-2. En in de finale tegen Engeland kwam ik WEER met 3-0 achter, kwam terug tot 3-2, maken die lui weer 4-2, kom ik weer terug tot 4-4. Verlenging alweer dus. Vlak voor tijd in de eerste verlenging kopt die ontzettende Gerrard de bal in, 4-5 voor Engeland en het was al te laat
Maar nog nooit zo'n raar toernooi gespeeld...
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:37 schreef Sorella het volgende:
Als het spannend wordt en ze storen me dan kat ik ze af en ga ik zo dicht mogelijk op de monitor ztten om niets te missen , om het hoekje proberen te kijken, als ik even in respwantijd zit omdat ik dood ben, mee bewegen met degene die ik volg, ben wel eens van mijn stoel gedonderd met een racegame omdat mijn lijf ook de bocht om ging
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef Blinker het volgende:
Als het spannend word met BF2 steeds dichter met je hoofd naar het beeldscherm gaan![]()
Daar gaan je ogen..
Whehe, inderdaad, vooral bij die spellen al die waardeloze wands bewaren voor sterke npc's, terwijl je toch wel weet dat ze daar geen zin bij hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:45 schreef Massive het volgende:
Ik heb, net als anderen hier, last van een obsessieve verzamelwoede in RPGs. Ik weiger meestal om maar iets te gebruiken als het niet strict noodzakelijk is. Zo heb ik een spel als Icewind Dale of Neverwinter Nights wel eens uitgespeeld en had ik aan het einde nog genoeg potions, scrolls en wands over om het rustig nog twee keer dunnetjes over te doen. Allemaal omdat ik dacht "Nee, die moet ik bewaren, die kan ik straks nog nodig hebben" ook al was ik vijf minuten verwijderd van het einde.
Ik speel altijd op 6 sterren, en als je dat niet gelooft, daag ik je uit voor een potjequote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef CittaR het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik hem van easy afhalen![]()
Ik vind 5 of 6 sterren vaak makkelijker dan 3 of 4 omdat de tegenstander veel meer aanvalt en je daardoor meer countermogelijkheden krijgt.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik speel altijd op 6 sterren, en als je dat niet gelooft, daag ik je uit voor een potje
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
of op TS clanmembers uitschelden of de schuld geven als je een headshot krijgt.
priceless.
Sommige mensen op TS worden helemaal dol als ze dood gaan.
geweldig
roflquote:Op maandag 15 mei 2006 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als ik alleen overblijf tegen een groepje tegenstanders (mohaa of CS:S) dan ga ik de mission impossible tune neurien!![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |