Dat is alleen maar verstandige gameplay.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:50 schreef Xrenity het volgende:
Als je de keuze krijgt links of rechts te gaan, probeer ik me altijd te bedenken welke richting dood loopt. Dan ga ik daar eerst heen, zodat ik niks mis.
Dat is toch niet raar of zo? Elk gezond mens met een beetje humor schatert het uit bij Monkey Island en bijvoorbeeld Sam & Max.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Vroeger kon ik nog wel eens HEEL hard lachen tijdens Monkey Island ofzo, echt te triest voor woorden. Maar ik kon er weinig aan doen
.
Oeps, ik dacht dat ik me niet schuldig maakte aan rare dwangneuroses, maar dit doe ik natuurlijk welquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef twi het volgende:
Ohja, en je bent natuurlijk geen echte gamer wanneer je niet bunny-hoppend games doorlooptEn dan ook daadwerkelijk het gevoel hebben dat het sneller gaat
Ik maak me er ook schuldig aanquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat ik me niet schuldig maakte aan rare dwangneuroses, maar dit doe ik natuurlijk wel
erger nog... Na het spel zeker 6 jaar niet gespeeld te hebben zou ik zo de helft van alle dialogen uit Sam&Max nog mee kunnen babbelen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:40 schreef Frollo het volgende:
Dat is toch niet raar of zo? Elk gezond mens met een beetje humor schatert het uit bij Monkey Island en bijvoorbeeld Sam & Max.
Behalve als het met 'n motor is, dan til je natuurlijk stoer je voorwiel omhoog.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Tijn het volgende:
Oei, ik bedenk me net dat ik in elk racespel ook altijd probeer om driftend over de finish te gaan
Gewoon, omdat het cool is
Dat doe ik in Oblivion zo vaak dat ik ondertussen in de lucht van richting kan veranderen en op huizen kan springen....quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef twi het volgende:
Ohja, en je bent natuurlijk geen echte gamer wanneer je niet bunny-hoppend games doorlooptEn dan ook daadwerkelijk het gevoel hebben dat het sneller gaat
Jij snapt hetquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Behalve als het met 'n motor is, dan til je natuurlijk stoer je voorwiel omhoog.
Oblivion is natuurlijk de enige game waarbij dat ook echt nut heeft.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat doe ik in Oblivion zo vaak dat ik ondertussen in de lucht van richting kan veranderen en op huizen kan springen....
Ja, en als ik verlies, geef ik altijd de lag, de muis, het bureau, het beeldscherm, de computer of het toetsenbord de schuld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Asics het volgende:
ik roep de hele tijd : " KUT !!! KUT !!! KUT !!! ".
Daar heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Asics het volgende:
Kort na aankoop van m'n 360 zit ik al mee te zingen met Bloc Party.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:18 schreef twi het volgende:
En als je bij Project Gotham Racing 3 snel door het menuutje gaat om een race te herstarten, dan klinkt dat net als het openingstunetje van "Vamos a la playa" van Righera. Natuurlijk moet ik dan gelijk even een stukje van dat liedje zingen, keer op keer
Ik schop mijn kat van de trap af voor ik begin.quote:
Dude, er werd gevraagd naar je neurose tijdens het gamen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Asics het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |