Truc is om eerst het bericht leeg te halen en dan de nieuwe OP er weer in te plaatsen. Heb het ondertussen wel aangepast, maar voor de volgende keer dusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:56 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zijn de topicsnummers nooit bijgewerkt in de wiki? Moet ik dat zeker weer gaan doen.
-edit-
Wiki is aangepast, maar als ik de OP wil wijzigen krijg ik een melding van een database fout. Kan een modje het misschien doen?
Ah ok! Bedanktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Truc is om eerst het bericht leeg te halen en dan de nieuwe OP er weer in te plaatsen. Heb het ondertussen wel aangepast, maar voor de volgende keer dus
dramaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
call of duty 2 is verkeerd opgeslagen, kan een bepaalde missie weer helemaal overnieuw doen
'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
ja gewoon gaar.. slaat die hem niet op en begint die gewoon weer aan het begin van een level
Ik zit er nu ook aan te denken om een HDTV aan het schaffen, aanbieding van de Its om over 30 maanden af te betalen zonder rente of extra kostenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus Christus mensen....Ik zei altijd dat een HDTV niet zo'n supervooruitgang was en dat je met een SDTV makkelijk goed kon gamen....Dat is wel zo....
Maar godallemachtig, in HD is het écht super. Ik ben alle games opnieuw gaan spelen en val van de ene verbazing in de andere. Ik ga nu echt iedereen een HDTV aanraden...
Lumines op de PSP is een erg leuk spelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Bastard het volgende:
Luminus lijkt me trouwens geen flikker aan
mooi is dat toch ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb gister uno gekocht en een maat van me ook, die liet zijn vriendin spelen
kwamen 2 van die britten heel wijs doen dat ze 3000ste van de wereld waren enzo en wij iets van 48000, hun wilde dus partner uno doen omdat ze zo pr0 samen waren enzo.
Compleet weggespeelt die gastenze gingen ook boos weg
te prachtig
Met afstand de titel waar ik het meest naar uit kijk. Lumines op de PSP is nog beter dan Tetris.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef Bastard het volgende:
Luminus lijkt me trouwens geen flikker aan
Nerds, het is niet alsof je echt goed kan zijn in Uno. BTW, ik sta 1800ste...Heb 300ste gestaan, maakt me dat 'pro' ofzo?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:34 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik heb gister uno gekocht en een maat van me ook, die liet zijn vriendin spelen
kwamen 2 van die britten heel wijs doen dat ze 3000ste van de wereld waren enzo en wij iets van 48000, hun wilde dus partner uno doen omdat ze zo pr0 samen waren enzo.
Compleet weggespeelt die gastenze gingen ook boos weg
te prachtig
Hun vonden zichzelf goed, dus ja ze zijn pr0.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nerds, het is niet alsof je echt goed kan zijn in Uno. BTW, ik sta 1800ste...Heb 300ste gestaan, maakt me dat 'pro' ofzo?
Volgens mij is HD handig voor HD-TV en Advanced Scart voor gewone tv's/.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef NX het volgende:
Ik heb een maand of twee geleden mijn X360 Pre met alle tevredenheid gekocht, hier zat een HD-componentkabel (waar ook z'n schuif ding op zit voor HDTV) in...
Nu is mijn (misschien een stomme) vraag, wat is nou het fucking verschil tussen een HD-componentkabel en een Advanced Scart Cable... ?
Ik wil het graag weten, want als er een groot verschil tussen zit, wil ik die graag aanschaffen...
dat had UNO al lang moeten zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:39 schreef Ipho het volgende:
Lumines word mijn rede tot aanschaf van Microsoft Points.
Wil je me uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik bedoel, je begint, 8 uur later heb je de game uitgespeeld. Daar kan je toch niet aan verslaafd rakenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:42 schreef Egamer het volgende:
Ik ben weer eens met Fable begonnen, om alvast voor Fable 2 te voorbereiden. Ik kan je zeggen, ik ben weer verslaafd aan dat spel.
Én natuurlijk ook UNO!quote:
Als je eenmaal van RPG's houdt kun je het niet meer loslaten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wil je me uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik bedoel, je begint, 8 uur later heb je de game uitgespeeld. Daar kan je toch niet aan verslaafd raken
Die Hard RPG fan meldt zich, nog steeds blijft de vraag staanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Als je eenmaal van RPG's houdt kun je het niet meer loslaten.Anyway, heb het bijna uitgespeeld ja.
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:35 schreef Morthill het volgende:
Zo, weer spannend potje. Weer dik achter gestaan, maar kreeg snel grip op spel van tegenstander. Desalniettemin moest ik 3 matchpoint wegwerken voor ik met 15-13 won
Gisteren verloren met 18-16quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:06 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk potje Table Tennis. Kwam vrij snel 7-3 achter voor het bij mij begon te lopen, langzaam betere rallies enzo. Kom prachtig 10-9 voor, wordt weggeslagen, daarna een rally van 109 slagen die ik verlies. Pak uiteindelijk toch met 13-11 de overwinning
Dit kun je dus gaan stellen voor elke sport >_< Wat doe jij in GAM zeg >_<quote:Op zondag 4 juni 2006 01:00 schreef Tware het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter echt gaan tafeltennis, ipv het ' realistisch' in een game gaan doen
![]()
Dan vind jij de Wii zeker ook klote?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:00 schreef Tware het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beter echt gaan tafeltennis, ipv het ' realistisch' in een game gaan doen
![]()
Wie beweerde in het vorige topic ookalweer dat het nauwelijks verschil maaktequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:37 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus Christus mensen....Ik zei altijd dat een HDTV niet zo'n supervooruitgang was en dat je met een SDTV makkelijk goed kon gamen....Dat is wel zo....
Maar godallemachtig, in HD is het écht super. Ik ben alle games opnieuw gaan spelen en val van de ene verbazing in de andere. Ik ga nu echt iedereen een HDTV aanraden...
Heb nog nooit een Nintendo gehad en dat wil ik zo houden.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:07 schreef H.Flick het volgende:
Mij lijkt de wii wel geinig voor erbij. Al denk ik dat ik na Zelda hem amper meer ga gebruiken.
Als je het filmpje kijkt merk je dat het vooral om de engine gaat. Als je bijvoorbeeld tegen een auto opknalt reageert die heel realistisch door alleen op het punt waar je 'm raakt te beschadigen enzo.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben niet erg onder de indruk van die screens. Ik dacht ook dat het bij Indiana Jones om het avonturieren ging...
Lijkt me niet dan he, anders had je het hier wel gelezenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is die update van het dashboard nou al binne? want ik heb nog steeds geen nieuwe Blade?!
Dat begrijp ik nog steeds niet, volgens mij heb je mijn vraag niet helemaal begrepen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef Morthill het volgende:
[...]
Volgens mij is HD handig voor HD-TV en Advanced Scart voor gewone tv's/.
Dat HD-Componentkabel (met losse tulp poortjes, geen scart in/uitgang) zit standaard in een PRE pakket! En de Advanced Scart Cable wordt in de winkel verkocht...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef NX het volgende:
Ik heb een maand of twee geleden mijn X360 Pre met alle tevredenheid gekocht, hier zat een HD-componentkabel (waar ook z'n schuif ding op zit voor HDTV) in...
Nu is mijn vraag, wat is nou het fucking verschil tussen een HD-componentkabel en een Advanced Scart Cable... ?
Ja maar welke kabel moet je dan gebruiken voor een 'echte' HD-TV?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Als je een HDTV hebt, nee.
Heb je een normale tv, ja.
Die standaard kabel gebruiken voor een HD-TV. De advanced voor een normale tv. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:38 schreef NX het volgende:
[..]
Ja maar welke kabel moet je dan gebruiken voor een 'echte' HD-TV?
Sorry, 't is niet zo dat ik dom probeer te doen, ik snap het verschil niet. Je kunt met de HD-Componentkabel je X360 op een normale tv aansluiten, en door op de kabel te switchen naar HD-TV ook aansluiten op een HD-TV...
Het is nu duidelijk... begreep het in het eerste instantie niet wat het verschil is/was...quote:Op zondag 4 juni 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die standaard kabel gebruiken voor een HD-TV. De advanced voor een normale tv. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Je kan de standaard kabel OOK voor een normale tv gebruiken, maar dan is de kwaliteit dus minder. Bij HDTV moet je wel de standaard, want daarbij maakt het niets uit. (en de advanced kabel kan niet eens op HDTV)
AHA!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:39 schreef Wessiej het volgende:
Er zitten 5 kabeltjes aan de HD-Component, 3 passen er volgens mij in een normale, die andere 2 kunnen erin als je een HD tv hebt. Dat is dus de echte kabel ervoor.
Ik ook niet, ben bezig met Tourist Trophy op de PS2quote:Op zondag 4 juni 2006 16:12 schreef Wessiej het volgende:
Jep, 9 Juni.
Ben volgens mij de enige die hem niet koopt, terwijl ik alle andere (pauper) spellen wel koop.
Dikke kans dat ik hem ook niet koop. De SP was net zo interessant als het heen-en-weer wiegen van het heidegras op de Hoge Veluwe.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:12 schreef Wessiej het volgende:
Jep, 9 Juni.
Ben volgens mij de enige die hem niet koopt, terwijl ik alle andere (pauper) spellen wel koop.
MotoGP lijkt me echt niets, demo was leuk maar dat was het ook alleen maar... niets bijzonders...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik hem ook niet koop. De SP was net zo interessant als het heen-en-weer wiegen van het heidegras op de Hoge Veluwe.
De MP is enkel chaos.
Omdat men graag gebruik wil maken van de nieuwe optiesquote:Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom heb je hem zo nodig ?
nieuwe opties..quote:Op zondag 4 juni 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom heb je hem zo nodig ?
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:32 schreef rihago het volgende:
[..]
nieuwe opties..
download queue.
downloaden tijdens spelen...
het eindelijk kunnen spoelen van mp3's / videos.
mooiere markplaats overzicht.
etc etc
je deed zeker resume game?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
call of duty 2 is verkeerd opgeslagen, kan een bepaalde missie weer helemaal overnieuw doen
5?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:39 schreef Wessiej het volgende:
Er zitten 5 kabeltjes aan de HD-Component, 3 passen er volgens mij in een normale, die andere 2 kunnen erin als je een HD tv hebt.
Dat is dus de echte kabel ervoor.
ja resume gamequote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je deed zeker resume game?
dan heb je van te voren verkeerd afgesloten, heb het ook al paar keer gehad
geloof me, na de demo wil je em niet meerquote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in Test Drive Unlimited? Vanmiddag een preview over gelezen, en het klinkt erg goed. Soort MMORPG, maar dan met auto's.Zo eens even de demo downloaden.
Ben ik nu de enige die geen enkel probleem had met die demo, afgezien van bugs? Controls waren een eitje.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geloof me, na de demo wil je em niet meer
Staat internet connection sharing wel aan?quote:Op maandag 5 juni 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ff vraagje, een vriend van me wil z'n 360 aansluiten op internet maar hij heeft een adsl usb modem. Ik heb hem ff een utp kabel meegegeven, zodat hij die kan aansluiten op z'n pc en dan het internet delen zodat hij op live kan.
Maar nu zegt hij dat alles hij nu wil connecten dat hij zegt
network adapter - wired
IP address - failed
Wat moet hij nu doen?
Hij moet een dhcp server installeren..quote:Op maandag 5 juni 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ff vraagje, een vriend van me wil z'n 360 aansluiten op internet maar hij heeft een adsl usb modem. Ik heb hem ff een utp kabel meegegeven, zodat hij die kan aansluiten op z'n pc en dan het internet delen zodat hij op live kan.
Maar nu zegt hij dat alles hij nu wil connecten dat hij zegt
network adapter - wired
IP address - failed
Wat moet hij nu doen?
Volgens mij zei iemand al dat het de tutorial was...quote:Op maandag 5 juni 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Hitman vanochtend gespeeld.. vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Camerastand vond ik prima hoor, maar ziet er niet next gen uit, en waar ik gek van werd is dat alles voorgekauwd werd. Turn off the switch, take on suit, etc.. ik neem aan dat het in spel allemaal niet word voorgezegd?
Dat is alleen in de tutorial zo, in de andere velden moet je het helemaal zelf uitzoeken.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Hitman vanochtend gespeeld.. vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Camerastand vond ik prima hoor, maar ziet er niet next gen uit, en waar ik gek van werd is dat alles voorgekauwd werd. Turn off the switch, take on suit, etc.. ik neem aan dat het in spel allemaal niet word voorgezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |