ja resume gamequote:Op zondag 4 juni 2006 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je deed zeker resume game?
dan heb je van te voren verkeerd afgesloten, heb het ook al paar keer gehad
geloof me, na de demo wil je em niet meerquote:Op zondag 4 juni 2006 21:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in Test Drive Unlimited? Vanmiddag een preview over gelezen, en het klinkt erg goed. Soort MMORPG, maar dan met auto's.Zo eens even de demo downloaden.
Ben ik nu de enige die geen enkel probleem had met die demo, afgezien van bugs? Controls waren een eitje.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geloof me, na de demo wil je em niet meer
Staat internet connection sharing wel aan?quote:Op maandag 5 juni 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ff vraagje, een vriend van me wil z'n 360 aansluiten op internet maar hij heeft een adsl usb modem. Ik heb hem ff een utp kabel meegegeven, zodat hij die kan aansluiten op z'n pc en dan het internet delen zodat hij op live kan.
Maar nu zegt hij dat alles hij nu wil connecten dat hij zegt
network adapter - wired
IP address - failed
Wat moet hij nu doen?
Hij moet een dhcp server installeren..quote:Op maandag 5 juni 2006 03:23 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ff vraagje, een vriend van me wil z'n 360 aansluiten op internet maar hij heeft een adsl usb modem. Ik heb hem ff een utp kabel meegegeven, zodat hij die kan aansluiten op z'n pc en dan het internet delen zodat hij op live kan.
Maar nu zegt hij dat alles hij nu wil connecten dat hij zegt
network adapter - wired
IP address - failed
Wat moet hij nu doen?
Volgens mij zei iemand al dat het de tutorial was...quote:Op maandag 5 juni 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Hitman vanochtend gespeeld.. vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Camerastand vond ik prima hoor, maar ziet er niet next gen uit, en waar ik gek van werd is dat alles voorgekauwd werd. Turn off the switch, take on suit, etc.. ik neem aan dat het in spel allemaal niet word voorgezegd?
Dat is alleen in de tutorial zo, in de andere velden moet je het helemaal zelf uitzoeken.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:03 schreef Bastard het volgende:
Die demo van Hitman vanochtend gespeeld.. vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Camerastand vond ik prima hoor, maar ziet er niet next gen uit, en waar ik gek van werd is dat alles voorgekauwd werd. Turn off the switch, take on suit, etc.. ik neem aan dat het in spel allemaal niet word voorgezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |