Ik vraag me dit ook af...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wanneer komt nou een keer een muis voor de xbox 360?
Achtergrond post?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
achtergrondpost
<body background="http://images.fok.nl/upload/060524_58549_360bg.jpg">
na het zien van dat filmpje ben ik idd ook gaan twijfelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:07 schreef Ereinion het volgende:
Crackdown
Het leek me eerst een kutgame, maar dit ziet er wel heel erg tof uitEindelijk eens een GTA kloon die echt totaal anders is.
GTA kloonquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:38 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.xboxyde.com/news_3034_en.html
saint row
spel is echt mooi
Slechte GTA kloonquote:
GTAquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Slechte GTA kloon
Goede GTA kloon![]()
Hopen dattie meer naar het laatste neigt.
Lees de post boven jequote:
Ok, GTA is niet je favoriete franchisequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
GTA
Slechte GTA kloon![]()
Goede GTA kloon
Uitleg: GTA was hartstikke vet, GTA2 was nog beter, GTA3 was vervelend, GTA:VC was niet bepaald boeiend, GTA:SA heb ik van verveling afgezet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ok, GTA is niet je favoriete franchise![]()
Maar als het nu gewoon een goed uitgewerkte game is? Of is het hele free-roaming concept per definitie niet aan jou besteed?
Op Gamespot grootste verrassing van E3.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Sjotime het volgende:
Ik vind Overlord er ook wel cool uit zien
[afbeelding]
Preciesquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou graag een keer tegen Kabouter willen spelen. Dan kunnen we eindelijk uitmaken wie de slechtste gamer is binnen onze crew
komen ze te laat mee imo, er komt niks meer uit om te downloadenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef Bastard het volgende:
Er schijnt eind van de maand een grote update te komen voor het dashboard.. wellicht dus downloaden op de achtergrond. (dat zou echt heerlijk zijn zeg)
Het kan je ding niet zijn, maar DAT is absoluut niet waarquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:51 schreef Morthill het volgende:
GTA games van tegenwoordig zitten alleen absoluut niet goed in elkaar. Ze zijn saai, voorspelbaar en eentonig.
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het kan je ding niet zijn, maar DAT is absoluut niet waar.
De missies zijn gevarieerd en origineel, de personages zijn grappig en over the top, de wereld zit vol kleine details, je hebt bizar veel mogelijkheden, de radiostations zijn hilarisch en de games spelen gewoon heerlijk.
Nee, sorry hoor, maar als GTA slecht in elkaar zit dan zijn er maar bar weinig games die wel goed in elkaar zitten.
Had lekker geweest, maar misschien ontbrak het hun aan resources.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
komen ze te laat mee imo, er komt niks meer uit om te downloadenhadden ze voor de E3 erin moeten bakken eigenlijk.
Dat kan, maar zeggen dat GTA eentonig is, is zoals zeggen dat World of Warcraft gevarieerd isquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.
Dat is denk ik ook kwestie van smaak.. ik heb GTA altijd cool gevonden, in het begin al.. daarna over op 3D.. de laatste 2 delen lijken wat opelkaar wellicht en het laatste deel was misschien niet briljant, maar vermaak me in ieder deel 100+ uurquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.
Ik doe meequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:20 schreef Fliepke het volgende:
Een potje webcam stripuno met de dames van Vivid ofzo
Vandaag vakantiegeldquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Meh, ik zit nu alweer door mijn budget heen (PC ging immers voor), moet nu wachten op mijn volgende bonus en daarna nog een eindejaarsuitkering. Maar dan heb ik ook binnen 4 maanden van elkaar zowel de 360 als een fatsoenlijke HD-ready TV.
Dat gelul had ik nou ook, je moet je gamertag kiezen, en dan bij abonnementen gewoon gold kiezen, volgens mij krijg je dan te zien dat je nog zoveel maanden gold hebt, wil je dit? kies je ja en voilaquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:46 schreef AngieLoves het volgende:
Te veel om te lezen, dus dan maar even zo hoor![]()
Mijn proef goldmembership is nu afgelopen, dus meteen een kaart gehaald...game on ... Maar ik heb 2 gamertags op de 360. Dus ik krassen en code intoetsen, wat blijkt nu er is maar 1 gamertag verlengd. Moet je per gamertag een kaart halen, of kunnen er wel meerdere op. Die dude uit de winkel zei, er kunnen er max 3 op. Ook als je verlengd. Gister avond heel de tijd zitten zoeken enso... maar kan er niets over vinden. Anybody![]()
Kwil weer gamen !
1 gamertag is 1 abonnement. Als er meer wilt moet je dus inderdaad meer kaarten kopen. En die gast die zei dat je er 3 op een abonnement kunt nemen die weet niet waarover 'ie praat, dus daar zou ik verder ook niks meer kopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:46 schreef AngieLoves het volgende:
Te veel om te lezen, dus dan maar even zo hoor![]()
Mijn proef goldmembership is nu afgelopen, dus meteen een kaart gehaald...game on ... Maar ik heb 2 gamertags op de 360. Dus ik krassen en code intoetsen, wat blijkt nu er is maar 1 gamertag verlengd. Moet je per gamertag een kaart halen, of kunnen er wel meerdere op. Die dude uit de winkel zei, er kunnen er max 3 op. Ook als je verlengd. Gister avond heel de tijd zitten zoeken enso... maar kan er niets over vinden. Anybody![]()
Kwil weer gamen !
Ik denk het welquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef Hellrazor het volgende:
die prijsverlaging , die gaat zeker niet door he voor dit jaar ?
Bring it onquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef jpg97 het volgende:
ik zou wel eens willen spelen tegen Notorius_Roy, om hem zijn fanboy gedrag af te leren
maakt niet uit welk spel, hij verliest toch, want zijn handen zijn naar de NGC controller gevormd![]()
Niet voordat de PS3 in de schappen ligt me dunkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef Hellrazor het volgende:
die prijsverlaging , die gaat zeker niet door he voor dit jaar ?
Hij ligt hier naast me, net ff naar Nedgame gefietst, ze hadden er nog 1, de rest was allemaal al uitverkocht. Mag aannemen dat ze er wel meer dan 3 haddenquote:
Pok...pok...pok...pok...pok..pok..pok..pok..pok.pok.pok.pok.pokpokpokpokpok..pok..POK! Punt!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij ligt hier naast me, net ff naar Nedgame gefietst, ze hadden er nog 1, de rest was allemaal al uitverkocht. Mag aannemen dat ze er wel meer dan 3 hadden
Anyways, zometeen ff uitproberen, hoop vanmiddag nog wat mensen op Live te treffen. Voeg m'n gamertag (= Mystikvm) maar toe als je in bent voor een potje. Vanavond ben ik er waarschijnlijk niet.
Filmpje ziet er goed uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:00 schreef Sjotime het volgende:
Teamxbox review is erg goed............ gameplay is hoog !
http://reviews.teamxbox.c(...)nts-Table-Tennis/p1/
Ik heb net de MM gebeld .. is in bestelling.. maar reken er met de komende dagen voor de deur deze week nog niet opquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik heb m natuurlijk weer besteld bij Bol.com, waar de status nog steeds op ''te verwerken'' staat.....
bah
Helaas, geen leaderboard per land. Leaderboards gaan per TrueSkill rating, overwinningen, verliesbeurten en spellen die je niet hebt afgerond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk leaderboard per land
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ohja, ik heb nog nooit zo'n goed gesimuleerd ping-pongbalgeluid gehoord. Nu heb ik überhaupt nog nooit een virtuele ping-pongbal gehoord, maar deze is wel super, ook al heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
In de review van teamxbox staat juist dat de engine staat als een huis en nergens hapert...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
en die vertragingen ?
Ik ga vrijdag naar Eindhoven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef jpg97 het volgende:
shit, replay heeft hem ook nog niet.. nou ja, vrijdag dan maar.. ( of morgen in eindhoven )
Dat klopt, sommige ballen zoals netballen en ballen die op het randje van de tafel komen worden in slow-motion weergegeven. Zelfde gedlt voor ballen die je kan smashen, voordat je raakt dan gaat het ff wat trager.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
nee maar niet dat onder spelen gaat haperen maar in die video's zie je zo slow effect op sommige ballen
Nou vind ik PGR3 grafisch beetje matig eigenlijk, ben benieuwd of Test Drive Unlimited het beter kan, de demo voorspelt ook hier helaas niet veel goeds...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb in Sydney PGR3 gespeeld op de 360.Wat een console, grafisch een stuk beter dan mijn gewone Xbox.
360
Ik vergelijk dit puur met PGR2 op de Xbox. Ik heb ook alleen PGR3 op de 360 gespeeld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:45 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nou vind ik PGR3 grafisch beetje matig eigenlijk, ben benieuwd of Test Drive Unlimited het beter kan, de demo voorspelt ook hier helaas niet veel goeds...
Dat snap ik, heel veel mensen vinden PGR3 zowieso helemaal geweldig, maar ik was niet echt onder de indruk, door de garages lopen en die glimmende autos is overigens wel heel mooi.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vergelijk dit puur met PGR2 op de Xbox. Ik heb ook alleen PGR3 op de 360 gespeeld.
Yup, en allebei al afgehaaldquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef quantas het volgende:
allebei?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:49 schreef Egamer het volgende:
Tvp.
Met wie zou ik willen spelen?
Dora!
[afbeelding]
Hoi hoi!
Dora, met haar zou ik zo graag willen spelen. Ik voel dan meteen mijn enige echte kindertijd. Ik ben ook stiekem verliefd op haar, ze is zooooo lief! Met haar kan ik zeker Spongebob spelen, hopelijk komt er een Arcade game van.
quote:Hooi... Stal... Appelboom
*KLIK!*quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
He-man is meer een jeugdsentiment voor mij eigenlijk
Maar Dora is wel lief ja..
[..Hooi... Stal... Appelboom...]
Owquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]Microsoft feliciteert FOK! met het 100e Xbox 360 topic!
Sorry hoor maar oblivion vind ik absoluut grafisch gezien geen mooie gamequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat snap ik, heel veel mensen vinden PGR3 zowieso helemaal geweldig, maar ik was niet echt onder de indruk, door de garages lopen en die glimmende autos is overigens wel heel mooi.
Grafische kwaliteit moet je denk ik toch echt bij Oblivion, Fight Night Round 3 en GRAW zijn, die laten wel zien wat dit beestje kan.
Omgeving is mooi, maar die personages zien er niet next gen uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Sjotime het volgende:
Ik vind Overlord er ook wel cool uit zien
[afbeelding]
Dude, wtf, haal je hem bij de fabriek of zoquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
zuiderpark is binnen, ik ga zo
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dude, wtf, haal je hem bij de fabriek of zo
Ik haal ook bij zuiderpark, maar ik betaal 31,50quote:
ok, prima geregeldquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
ik krijg korting omdat het me sponsor is van me site
Dat wordt dus wennenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb vanmiddag Hitman gekocht omdat Table Tennis uitverkocht was en ik moet even iets kwijt. Hoe halen ze het in hun hoofd om er geen invert functie voor de horizontale as in te stoppen?! Het spel is nu praktisch onspeelbaar voor mij.
Dan is het inderdaad raar, naja, ik speel toch altijd op standaard instellingenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef H.Flick het volgende:
Er zit wel een invert functie voor de verticale as in, dat is het vage.
Als ik in First Person mode speel is het wel intuitief. Dan moet ik dat maar doen.
Dat is best kut ja, en alsof het zoveel moeite is om die optie erin te stoppen. Kan een spel totaal verkrachten, als de controls je niet liggen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
Net een half uurtje gespeeld. En ik kan gewoon niet wennen aan die camera. Ik denk dat ik hem maar ga verkopen, want dit is echt gigantische bagger.
Verder is het volgens mij wel een goede game, maar als ik de X-as niet kan inverten lukt het gewoon niet.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:09 schreef washandje het volgende:
Wtf ik ben blind
En ik ga morgen denk ik even Table Tennis halen
quote:product: Rockstar Games Presents: Table Tennis
Status: Verzonden
nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vrijdag dus.
Morgen zijn de winkels dicht.
Ik dacht al dat ik de enige was die zich dat afvroeg...quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:19 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je X-as willen inverten
Heel simpel. Als je third-person speelt bestuur je dus eigenlijk de camera die achter het mannetje hangt. En als de cameraman naar links loopt draait het beeld naar rechts, dus moet je inverted spelen zodat het intuitief is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:19 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je X-as willen inverten
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heel simpel. Als je third-person speelt bestuur je dus eigenlijk de camera die achter het mannetje hangt. En als de cameraman naar links loopt draait het beeld naar rechts, dus moet je inverted spelen zodat het intuitief is.
Volgens mij heb ik die tik van Japanse RPG's.
Bij een firstperson game moet het natuurlijk wel 'normaal' zijn.
Het is toch volkomen logisch. Je bestuurt de camera en niet het poppetje met die rechter stick.quote:
Heb 'precies' hetzelfdequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heel simpel. Als je third-person speelt bestuur je dus eigenlijk de camera die achter het mannetje hangt. En als de cameraman naar links loopt draait het beeld naar rechts, dus moet je inverted spelen zodat het intuitief is.
Volgens mij heb ik die tik van Japanse RPG's.
Bij een firstperson game moet het natuurlijk wel 'normaal' zijn.
Nooit een Hitman gespeeld?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is toch volkomen logisch. Je bestuurt de camera en niet het poppetje met die rechter stick.
Ik heb deel 1 gespeeld. En ik ga er in ieder geval van uit dat je zoiets kunt instellen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nooit een Hitman gespeeld?
Ze werden helemaal in de hemel geprezen deel 2 en 3 door de geweldige camera die nooit de weg kwijt raakt doordat je het poppetje bestuurd.
Dat kon ik je zo ook wel vertellen.
Dan is het dus absoluut een RPG-ding.quote:
Naisquote:Wel hebben we wat meer details van de Active Download feature, zoals het downloaden op de achtergrond zal gaan heten, weten te bemachtigen.
- Elk item dat je download wordt apart op de achtergrond gedownload. Hierdoor kun je de Xbox 360 blijven gebruiken terwijl je download.
- Je kunt muziek streamen, DVD's en CD's afspelen en (arcade) games spelen terwijl je items van Marketplace download.
- Wanneer je een online game start zal de download automatisch gepauseerd worden, om lag te voorkomen.
- Alle downloads staan in verband met je profiel. Wanneer een download gepauseerd of afgebroken wordt dan zal deze de volgende keer dat je op Xbox Live inlogt weer verder gaan.
- Je kunt items op elk moment aan de download lijst toevoegen. Je krijgt een bericht van de Xbox Guide wanneer een item begint te downloaden en wanneer deze klaar is.
quote:
Leuk , weer een game die ik na een week niet meer aanraak danquote:Gears of War zal geen conventionele multplayer kennen, maar wel een co-op modus
staat een babelfish link onderquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:39 schreef H.Flick het volgende:
Wat is het voor een game? Ik spreek geen frans
bronquote:Update:
Volgens dezelfde bron zou er ook een document online staan waarin wordt beschreven hoe je de auto boot settings van je Xbox 360 aanpast. Dit zou dus betekenen dat het na de update ook mogelijk wordt om in te stellen dat een game niet meer meteen opstart. De betreffende website is inmiddels offline gehaald, gelukkig hebben we nog een mirror voor jullie.
Vetquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
Table Tennis heerst!! Tijdens het spelen hoor je ook van alles in de zaal gebeuren. Soms gaat er een mobieltje af!!![]()
Een Nokia I might add.quote:
Dr Games is gewoon open morgenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef Frasier het volgende:
Zijn er morgen (ja op Hemelvaart) winkels open in omgeving Utrecht waar ik eventueel Table Tennis zou kunnen halen?
Hee, bedankt he, die van mij moet nog op de postquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is table tennis een pracht spel, nog nooit eerder zo mooi spel gehad. daarnaast zijn de slagen ook erg tof. denet online met iemand in 1 rally 82 slagen. ook tof dat je toernooien kan spelen online. En de shirts van de spelers van zweet gaan doorlopen
Klootzak! .. je bent me voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef jpg97 het volgende:
Free Record Shop in Weert had nog 2 stuks Table Tennis liggen!
ik heb ze allebei gereserveerd!
Bij een nederlandse gamesboer (lees : GChop.nl) 34 euro inclquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:21 schreef Jaguarized het volgende:
Table Tennis kost bij mijn Australische gameboer 37 euro incl porto.
He ruk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij een nederlandse gamesboer (lees : GChop.nl) 34 euro incl
quote:IGN: Is Ensemble making an MMO based in the Halo universe? If you look at their Website, they are advertising jobs for people to work on an MMO. It's a new deal for them, they're used to strategy games, but what is it they are working on? They've also said it, they're making an MMO. Are they working on a game in the Halo series?
Shane: A lot of people who have MMO experience are very valuable for a whole bunch of different scenarios. Just because they are advertising for people who have MMO experience doesn't mean they are working on an MMO. If we were making an MMO right now with Ensemble, I promise you I would tell you.
Klinkt mij als een Halo RTS in de orenquote:IGN: Will there be a Halo MMO?
Shane: That's an interesting idea. I think that one of the great things about the Halo universe is that it's not just limited to the first-person shooter genre.
Third person action adventure/RTS iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:03 schreef Fliepke het volgende:
Halo was een RTS in de begin dagen, toch?
Maar ja, dat krijg je als je voor Mac games maaktquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:43 schreef twi het volgende:
Third person action game volgens mij. Althans, dat heb ik in de vroege builds gezien. Zag er echt niet uit
Weet je toevallig ook wat hij daar kost? (Table Tennis)quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dr Games is gewoon open morgenAmsterdamse straatweg in Utrecht.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Leuk , weer een game die ik na een week niet meer aanraak dan
ik mis gewoon een MP shooter alla halo 2, ik start nu steeds halo 2 op omdat het de enige leuke shooter is die je kan spelen op de 360quote:
Table Tennisquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb weer centen voor een nieuw spelleke, roep es wat!
als het goed is zijn de postbodes hemelvaart aan het vierenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis(hij komt als het goed is vandaag binnen
)
Nog 1 dagje wachten danquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis(hij komt als het goed is vandaag binnen
)
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guessquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:19 schreef Morthill het volgende:
Kut, helemaal waar (vroeg me al af waarom de krant voor morgen ook binnen was gisteren)
Waarom is iedereen ook zo lui, ik ga gewoon werken vandaag.
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdagquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guess
Overheidsbaantje, dus niet standaard meer geld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guess
Heidenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdag
Ik ben tegen religieuse feestdagen. Kerstvakantie -> Wintervakantiequote:
schaf dan ook maar het weekend af, dat zijn ook zulke nutteloze vrije dagenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdag
Weekend zijn geen religieuse rustdagen. Zondag is wel een rustdag, maar daar mag je dan ook echt niks doen, en doe vaak genoeg wat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:09 schreef kepler het volgende:
[..]
schaf dan ook maar het weekend af, dat zijn ook zulke nutteloze vrije dagen
nou jah zolang ik vrij ben hoor je mij niet klagen hoor (en nu ga ik extra werken bij de Makroquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weekend zijn geen religieuse rustdagen. Zondag is wel een rustdag, maar daar mag je dan ook echt niks doen, en doe vaak genoeg wat.
En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen laterquote:
Ah want dat hebben we hier namelijk niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen later
Iemand trouwens een tip hoe ik de tank missie kan halen in CoD2, ik trek het niet meer
En ik maar denken dat al die Amerikanen zo extreem Christelijk en conservatief waren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah want dat hebben we hier namelijk niet.![]()
Ohwja! Bedankt dat je me aan helpt herinneren. Morgen maar eens naar de Media Marktquote:
Pssst, volgens z'n profiel zit hij in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die Amerikanen zo extreem Christelijk en conservatief waren.
welke missie bedoel je precies??quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen later
Iemand trouwens een tip hoe ik de tank missie kan halen in CoD2, ik trek het niet meer
ik wel denk ff oefenen voor morgen toernooiquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:44 schreef Zeiksnor het volgende:
Table tennis is geweldig, maar ik heb met de sterkste speler al 3x verloren met 11-0 in een exhibitiongame.
Behoorlijk moeilijk dus, maar een hele grote aanrader![]()
Als er mensen zijn die vanavond willen tennissen, voeg me maar toe -> poekimammi
Real time FTWquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Is dat nou een realtime of een turn-based RPG? Want ik ben heel erg bang dat al die Mistwalker games real-time gaan worden.
Amenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef pkwarts het volgende:
Realtime of Turn-based, het maakt me niet zoveel uit, als er maar geen random-encounters inzitten
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef pkwarts het volgende:
Realtime of Turn-based, het maakt me niet zoveel uit, als er maar geen random-encounters inzitten
Dat je echt 2 cm van een deur af bent om eindelijk uit dat gebied te komen en danquote:
Je gaat al fout bij het woord 'eindelijk'. Want er is geen eindelijk, iedere seconde langer in een gebied is een geschenk uit de hemelquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat je echt 2 cm van een deur af bent om eindelijk uit dat gebied te komen en dan
*FLASH! FLASH!*
irritant midi muziekje
2e irritante midi muziekje
Slechte animatie vijand
eindelijk beginnen.
1 hak. dood.
Slechte sterfanimatie
Overwinningsmuziekje
Stats menu
2e Stats menu
Items erbij
Eindelijk door die deur.
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Is dat nou een realtime of een turn-based RPG? Want ik ben heel erg bang dat al die Mistwalker games real-time gaan worden.
OEquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.
BD is Real-Time, die andere zou turn-based worden, dacht ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.
Missie 2, als je die FLAK guns moet neerhalen en de tanks. Ik zit nu op een checkpoint dat ik nog 2 FLAK guns over heb en iets van 6 tanks. Probleem is dat 5 van die tanks bij elkaar zitten en dus allemaal op mij kunnen schieten. Mijn beste rush waren er nog 2 tanks over en 0 flaks voor ik doodging.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
welke missie bedoel je precies??
want heb zelf ook CoD2, btw, keertje multiplayer doen?
Ik zag ze gisteren ook, ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef quantas het volgende:
Frontlines : fuel of war
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook aardig uit zo te zien.. vind alleen iets niet kloppen aan die auto's .. alsof ze zweven ofzo. Work in progress denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef Wessiej het volgende:
Challenge komt er nog niet aan, zijn ze iig nog niet mee bezig.
Grand Raid Offroad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat lijk mij dus ookquote:
Hoor ik daar een FOK toernooi georganiseerd worden?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:56 schreef Wessiej het volgende:
Ja, je kan online toernooien maken en dan worden de wedstrijden tegelijker tijd gespeeld zodat je niet hoeft te wachten.
Door de users of door de crew?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoor ik daar een FOK toernooi georganiseerd worden?
Wacht er ff een weekje of twee mee. Zijn er meer mensen die de game hebben enzoquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil wel een pimpn toernooi oprichten.
Dat wil wel helpen jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Ja want voor het begint moet ik wel zelf natuurlijk ook eerst een nieuwe xbox hebben.
Tsja, dan kun je zelf waarschijnlijk niet eens mee doen, duurt wel ff denk ik. (Heb er geen ervaring mee)quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:07 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet hem zelfs nog opsturen [afbeelding]
Ik hou je niet tegen iigquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:11 schreef Wessiej het volgende:
Binnen 10 werkdagen, en ik verstuur hem morgen.
Dus dat valt wel mee, maar ik kan alvast iets (topic?) openen en dan alvast leden wervelen, want anders kom je er over 2 weken mee en dan moet iedereen nog meedoen enzo.
Ik vind 't echt 3 keer niksquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Demo van Hitman is vet.
Precies zoals ik er over denk, vond het maar niks.quote:
Ziet er strak uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:39 schreef gijsje79 het volgende:Unreal Tournament 2007
Staat dus nog steeds bij dat ie ook voor de 360 uitkomt.
dan hoef ik de demo ook niet te downloadenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef pkwarts het volgende:
HitmanGewoon een meter voor iemand zitten in een verlichte kamer en nog ziet ie je niet
Heb ik nog niks van gemerkt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef pkwarts het volgende:
HitmanGewoon een meter voor iemand zitten in een verlichte kamer en nog ziet ie je niet
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:46 schreef Wessiej het volgende:
Jullie kunnen je hierrrrr aanmelden voor een Rockstar Presents: Table Tennis toernooi.
Hitman is vergeleken met andere games in het genre wel een beetje suf wat dat betreft, qua simpele actie-game wel aardigquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef pkwarts het volgende:
Eind septemberquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
De AI in Hitman laat nogal te wensen over maar verder is het best wel een oke game. Grafisch is ie veel beter dan ik verwacht had van een simpele poort. Verwacht geen wonderen maar gewoon goed in orde. En het hele concept spreekt me gewoon aan, beetje mensen vermoorden op je eigen manier en stealth invloeden door je te verkleden etc.
btw: releaselijst voor Xbox 360 games hierrr
ik ook zat al een maand vastquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:14 schreef Morthill het volgende:
Ik heb eindelijk de missie gehaald in CoD2. Een stukje van 3 minuten heb ik 3 uur over gedaan gewoon
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn live account verlengdDas alvast stap één
En hoe wordt die dan gerecovered?quote:
Ik hoef geen demo's te downloaden en een chromen dvd lade randje heb ik ook niet nodigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:15 schreef Wessiej het volgende:
Omdat daar een 20 gb hdd bij zit, en daardoor kan je op Xbox Live marketplace alles downloaden, Arcade spelletjes, demo's van de allernieuwste spellen.
Er zitten HD kabels bij, en een chrome cd lade.
De Core versie wordt ook niet voor niets de retard pack genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |