Weet je toevallig ook wat hij daar kost? (Table Tennis)quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dr Games is gewoon open morgenAmsterdamse straatweg in Utrecht.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Leuk , weer een game die ik na een week niet meer aanraak dan
ik mis gewoon een MP shooter alla halo 2, ik start nu steeds halo 2 op omdat het de enige leuke shooter is die je kan spelen op de 360quote:
Table Tennisquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb weer centen voor een nieuw spelleke, roep es wat!
als het goed is zijn de postbodes hemelvaart aan het vierenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis(hij komt als het goed is vandaag binnen
)
Nog 1 dagje wachten danquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis(hij komt als het goed is vandaag binnen
)
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guessquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:19 schreef Morthill het volgende:
Kut, helemaal waar (vroeg me al af waarom de krant voor morgen ook binnen was gisteren)
Waarom is iedereen ook zo lui, ik ga gewoon werken vandaag.
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdagquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guess
Overheidsbaantje, dus niet standaard meer geld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guess
Heidenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdag
Ik ben tegen religieuse feestdagen. Kerstvakantie -> Wintervakantiequote:
schaf dan ook maar het weekend af, dat zijn ook zulke nutteloze vrije dagenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdag
Weekend zijn geen religieuse rustdagen. Zondag is wel een rustdag, maar daar mag je dan ook echt niks doen, en doe vaak genoeg wat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:09 schreef kepler het volgende:
[..]
schaf dan ook maar het weekend af, dat zijn ook zulke nutteloze vrije dagen
nou jah zolang ik vrij ben hoor je mij niet klagen hoor (en nu ga ik extra werken bij de Makroquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weekend zijn geen religieuse rustdagen. Zondag is wel een rustdag, maar daar mag je dan ook echt niks doen, en doe vaak genoeg wat.
En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen laterquote:
Ah want dat hebben we hier namelijk niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen later
Iemand trouwens een tip hoe ik de tank missie kan halen in CoD2, ik trek het niet meer
En ik maar denken dat al die Amerikanen zo extreem Christelijk en conservatief waren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah want dat hebben we hier namelijk niet.![]()
Ohwja! Bedankt dat je me aan helpt herinneren. Morgen maar eens naar de Media Marktquote:
Pssst, volgens z'n profiel zit hij in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die Amerikanen zo extreem Christelijk en conservatief waren.
welke missie bedoel je precies??quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen later
Iemand trouwens een tip hoe ik de tank missie kan halen in CoD2, ik trek het niet meer
ik wel denk ff oefenen voor morgen toernooiquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:44 schreef Zeiksnor het volgende:
Table tennis is geweldig, maar ik heb met de sterkste speler al 3x verloren met 11-0 in een exhibitiongame.
Behoorlijk moeilijk dus, maar een hele grote aanrader![]()
Als er mensen zijn die vanavond willen tennissen, voeg me maar toe -> poekimammi
Real time FTWquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Is dat nou een realtime of een turn-based RPG? Want ik ben heel erg bang dat al die Mistwalker games real-time gaan worden.
Amenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef pkwarts het volgende:
Realtime of Turn-based, het maakt me niet zoveel uit, als er maar geen random-encounters inzitten
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef pkwarts het volgende:
Realtime of Turn-based, het maakt me niet zoveel uit, als er maar geen random-encounters inzitten
Dat je echt 2 cm van een deur af bent om eindelijk uit dat gebied te komen en danquote:
Je gaat al fout bij het woord 'eindelijk'. Want er is geen eindelijk, iedere seconde langer in een gebied is een geschenk uit de hemelquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat je echt 2 cm van een deur af bent om eindelijk uit dat gebied te komen en dan
*FLASH! FLASH!*
irritant midi muziekje
2e irritante midi muziekje
Slechte animatie vijand
eindelijk beginnen.
1 hak. dood.
Slechte sterfanimatie
Overwinningsmuziekje
Stats menu
2e Stats menu
Items erbij
Eindelijk door die deur.
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Is dat nou een realtime of een turn-based RPG? Want ik ben heel erg bang dat al die Mistwalker games real-time gaan worden.
OEquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.
BD is Real-Time, die andere zou turn-based worden, dacht ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.
Missie 2, als je die FLAK guns moet neerhalen en de tanks. Ik zit nu op een checkpoint dat ik nog 2 FLAK guns over heb en iets van 6 tanks. Probleem is dat 5 van die tanks bij elkaar zitten en dus allemaal op mij kunnen schieten. Mijn beste rush waren er nog 2 tanks over en 0 flaks voor ik doodging.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
welke missie bedoel je precies??
want heb zelf ook CoD2, btw, keertje multiplayer doen?
Ik zag ze gisteren ook, ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef quantas het volgende:
Frontlines : fuel of war
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook aardig uit zo te zien.. vind alleen iets niet kloppen aan die auto's .. alsof ze zweven ofzo. Work in progress denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef Wessiej het volgende:
Challenge komt er nog niet aan, zijn ze iig nog niet mee bezig.
Grand Raid Offroad:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |