Dat je echt 2 cm van een deur af bent om eindelijk uit dat gebied te komen en danquote:
Je gaat al fout bij het woord 'eindelijk'. Want er is geen eindelijk, iedere seconde langer in een gebied is een geschenk uit de hemelquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat je echt 2 cm van een deur af bent om eindelijk uit dat gebied te komen en dan
*FLASH! FLASH!*
irritant midi muziekje
2e irritante midi muziekje
Slechte animatie vijand
eindelijk beginnen.
1 hak. dood.
Slechte sterfanimatie
Overwinningsmuziekje
Stats menu
2e Stats menu
Items erbij
Eindelijk door die deur.
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Is dat nou een realtime of een turn-based RPG? Want ik ben heel erg bang dat al die Mistwalker games real-time gaan worden.
OEquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.
BD is Real-Time, die andere zou turn-based worden, dacht ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.
Missie 2, als je die FLAK guns moet neerhalen en de tanks. Ik zit nu op een checkpoint dat ik nog 2 FLAK guns over heb en iets van 6 tanks. Probleem is dat 5 van die tanks bij elkaar zitten en dus allemaal op mij kunnen schieten. Mijn beste rush waren er nog 2 tanks over en 0 flaks voor ik doodging.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
welke missie bedoel je precies??
want heb zelf ook CoD2, btw, keertje multiplayer doen?
Ik zag ze gisteren ook, ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef quantas het volgende:
Frontlines : fuel of war
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook aardig uit zo te zien.. vind alleen iets niet kloppen aan die auto's .. alsof ze zweven ofzo. Work in progress denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef Wessiej het volgende:
Challenge komt er nog niet aan, zijn ze iig nog niet mee bezig.
Grand Raid Offroad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat lijk mij dus ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |