En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen laterquote:
Ah want dat hebben we hier namelijk niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen later
Iemand trouwens een tip hoe ik de tank missie kan halen in CoD2, ik trek het niet meer
En ik maar denken dat al die Amerikanen zo extreem Christelijk en conservatief waren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah want dat hebben we hier namelijk niet.![]()
Ohwja! Bedankt dat je me aan helpt herinneren. Morgen maar eens naar de Media Marktquote:
Pssst, volgens z'n profiel zit hij in Nieuw-Zeeland.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die Amerikanen zo extreem Christelijk en conservatief waren.
welke missie bedoel je precies??quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
En de rest van de wereld, tis niet alsof Jezus in Nederland ter hemel ging maar in Amerika een paar dagen later
Iemand trouwens een tip hoe ik de tank missie kan halen in CoD2, ik trek het niet meer
ik wel denk ff oefenen voor morgen toernooiquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:44 schreef Zeiksnor het volgende:
Table tennis is geweldig, maar ik heb met de sterkste speler al 3x verloren met 11-0 in een exhibitiongame.
Behoorlijk moeilijk dus, maar een hele grote aanrader![]()
Als er mensen zijn die vanavond willen tennissen, voeg me maar toe -> poekimammi
Real time FTWquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Is dat nou een realtime of een turn-based RPG? Want ik ben heel erg bang dat al die Mistwalker games real-time gaan worden.
Amenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef pkwarts het volgende:
Realtime of Turn-based, het maakt me niet zoveel uit, als er maar geen random-encounters inzitten
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:41 schreef pkwarts het volgende:
Realtime of Turn-based, het maakt me niet zoveel uit, als er maar geen random-encounters inzitten
Dat je echt 2 cm van een deur af bent om eindelijk uit dat gebied te komen en danquote:
Je gaat al fout bij het woord 'eindelijk'. Want er is geen eindelijk, iedere seconde langer in een gebied is een geschenk uit de hemelquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat je echt 2 cm van een deur af bent om eindelijk uit dat gebied te komen en dan
*FLASH! FLASH!*
irritant midi muziekje
2e irritante midi muziekje
Slechte animatie vijand
eindelijk beginnen.
1 hak. dood.
Slechte sterfanimatie
Overwinningsmuziekje
Stats menu
2e Stats menu
Items erbij
Eindelijk door die deur.
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Is dat nou een realtime of een turn-based RPG? Want ik ben heel erg bang dat al die Mistwalker games real-time gaan worden.
OEquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.
BD is Real-Time, die andere zou turn-based worden, dacht ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:21 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Turn-based. Ze willen het een zo traditioneel mogelijk japanse RPG van maken, denk Dragon Quest.
Missie 2, als je die FLAK guns moet neerhalen en de tanks. Ik zit nu op een checkpoint dat ik nog 2 FLAK guns over heb en iets van 6 tanks. Probleem is dat 5 van die tanks bij elkaar zitten en dus allemaal op mij kunnen schieten. Mijn beste rush waren er nog 2 tanks over en 0 flaks voor ik doodging.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
welke missie bedoel je precies??
want heb zelf ook CoD2, btw, keertje multiplayer doen?
Ik zag ze gisteren ook, ziet er aardig uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef quantas het volgende:
Frontlines : fuel of war
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er ook aardig uit zo te zien.. vind alleen iets niet kloppen aan die auto's .. alsof ze zweven ofzo. Work in progress denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef Wessiej het volgende:
Challenge komt er nog niet aan, zijn ze iig nog niet mee bezig.
Grand Raid Offroad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat lijk mij dus ookquote:
Hoor ik daar een FOK toernooi georganiseerd worden?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:56 schreef Wessiej het volgende:
Ja, je kan online toernooien maken en dan worden de wedstrijden tegelijker tijd gespeeld zodat je niet hoeft te wachten.
Door de users of door de crew?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoor ik daar een FOK toernooi georganiseerd worden?
Wacht er ff een weekje of twee mee. Zijn er meer mensen die de game hebben enzoquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik wil wel een pimpn toernooi oprichten.
Dat wil wel helpen jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef Wessiej het volgende:
Ja want voor het begint moet ik wel zelf natuurlijk ook eerst een nieuwe xbox hebben.
Tsja, dan kun je zelf waarschijnlijk niet eens mee doen, duurt wel ff denk ik. (Heb er geen ervaring mee)quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:07 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet hem zelfs nog opsturen [afbeelding]
Ik hou je niet tegen iigquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:11 schreef Wessiej het volgende:
Binnen 10 werkdagen, en ik verstuur hem morgen.
Dus dat valt wel mee, maar ik kan alvast iets (topic?) openen en dan alvast leden wervelen, want anders kom je er over 2 weken mee en dan moet iedereen nog meedoen enzo.
Ik vind 't echt 3 keer niksquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Demo van Hitman is vet.
Precies zoals ik er over denk, vond het maar niks.quote:
Ziet er strak uitquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:39 schreef gijsje79 het volgende:Unreal Tournament 2007
Staat dus nog steeds bij dat ie ook voor de 360 uitkomt.
dan hoef ik de demo ook niet te downloadenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef pkwarts het volgende:
HitmanGewoon een meter voor iemand zitten in een verlichte kamer en nog ziet ie je niet
Heb ik nog niks van gemerkt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef pkwarts het volgende:
HitmanGewoon een meter voor iemand zitten in een verlichte kamer en nog ziet ie je niet
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:46 schreef Wessiej het volgende:
Jullie kunnen je hierrrrr aanmelden voor een Rockstar Presents: Table Tennis toernooi.
Hitman is vergeleken met andere games in het genre wel een beetje suf wat dat betreft, qua simpele actie-game wel aardigquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef pkwarts het volgende:
Eind septemberquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:07 schreef devv05 het volgende:
De AI in Hitman laat nogal te wensen over maar verder is het best wel een oke game. Grafisch is ie veel beter dan ik verwacht had van een simpele poort. Verwacht geen wonderen maar gewoon goed in orde. En het hele concept spreekt me gewoon aan, beetje mensen vermoorden op je eigen manier en stealth invloeden door je te verkleden etc.
btw: releaselijst voor Xbox 360 games hierrr
ik ook zat al een maand vastquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:14 schreef Morthill het volgende:
Ik heb eindelijk de missie gehaald in CoD2. Een stukje van 3 minuten heb ik 3 uur over gedaan gewoon
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn live account verlengdDas alvast stap één
En hoe wordt die dan gerecovered?quote:
Ik hoef geen demo's te downloaden en een chromen dvd lade randje heb ik ook niet nodigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:15 schreef Wessiej het volgende:
Omdat daar een 20 gb hdd bij zit, en daardoor kan je op Xbox Live marketplace alles downloaden, Arcade spelletjes, demo's van de allernieuwste spellen.
Er zitten HD kabels bij, en een chrome cd lade.
De Core versie wordt ook niet voor niets de retard pack genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |