Jij hield niet van Tafeltennisspellen zei je in je reviewquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:03 schreef Morthill het volgende:
Heb game in pre-order staan(Nu nog iemand voor een fatsoenlijke TT en OP)
Uhm, ik kan misschien slecht typen en herlezen, maar waar zeg ik dat ik niet van tafeltennisspellen houdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:59 schreef masterdave het volgende:
[..]
Jij hield niet van Tafeltennisspellen zei je in je review![]()
Dit was mijn conclusie nb, er staat dat ik bang was voor de besturing, dat betekend dat ik juist wilde spelen.quote:Ik zat al een tijdje uit te kijken naar Table Tennis, het enige waar ik nog aan twijfelde was of Rockstar de besturing goed voor elkaar zou krijgen. Tafeltennis is tenslotte een snelle sport, en ik vroeg me af of dat goed overgezet kon worden. Gelukkig waren mijn twijfels volledig ongegrond, de besturing van de game is werkelijk een genot. Elke kneus kan een controller oppakken en een leuk balletje slaan. Grafisch was ik al overtuigd van de game, maar toch zat ik in het begin nog mijn ogen uit te kijken; de charactermodels zijn zo mooi. Ook het geluid is dik in orde, als je te lang wacht met serveren komt er boegeroep en na spannende rally'ss staat het publiek op de banken. Of de singleplayer echt leuk blijft is nog even afwachten, maar de multiplayer is dik in orde en zal denk ik gaan zorgen voor vele uren speelplezier.
Inderdaad, ff copy-paste van mijn eerste indruk uit het X360 topic:quote:
quote:De game is erg, erg gaaf. Je merkt direct de intensiteit van het spel, binnen een paar slagen ga je al meebewegen. En als die rally voorbij 10 slagen komt dan komt die muziek waardoor je nog harder op de knoppen drukt.
Besturing spreekt voor zich, de zogeheten 'Soft Shots' zijn wat lastig om uit te voeren, maar de simpele shots (top spin, left spin etc. etc.) zitten onder 1 knop en je gaat al snel afwisselen.
Grafisch erg goed, je ziet de characters verbeten hun lippen op elkaar drukken als ze op grote achterstand een punt maken, ze bewegen realistisch en komen heel levendig en persoonlijk over. Ik kies nu steeds dezelfde character omdat ik er niet alleen lekker mee speel maar omdat je door die levendigheid ook een band voelt. Ja, zo'n emo-lul ben ik nu eenmaal.
Publiek is ook levensecht, echt super gedaan.
[...]
Ohja, ik heb nog nooit zo'n goed gesimuleerd ping-pongbalgeluid gehoord. Nu heb ik überhaupt nog nooit een virtuele ping-pongbal gehoord, maar deze is wel super, ook al heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
Whoops sorry, dan was het waarschijnlijk die collega van je...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhm, ik kan misschien slecht typen en herlezen, maar waar zeg ik dat ik niet van tafeltennisspellen houd![]()
[..]
Dit was mijn conclusie nb, er staat dat ik bang was voor de besturing, dat betekend dat ik juist wilde spelen.
Die vond tennisgames niet leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:48 schreef masterdave het volgende:
[..]
Whoops sorry, dan was het waarschijnlijk die collega van je...
Geen dank voor het opschonen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een kut zooi. Ik zit nu in het middelste toernooi. Het is rookie niveau, dus moeilijker dan de eerste. Zesde wedstrijd, de finale, tegen die Zweed gaat echt moeizaam. Ik win de 1e game, 2e en 3e verlies ik
spectator mode kan je kiezen door bij xbox live naar table tennis network te gaan, hier zie je alle wedstrijden waar mensen hebben gekozen dat je mee mag kijken. daar kan je kiezen om een wedstrijd te zien. hier krijg je 1 archiefment voorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef Bastard het volgende:
Ja wat moet je nou kiezen voor online? Zoveel keuze .. ranked.. player match... en zag een achievment voor spectator, maar die optie heb ik nog niet gezien.
Cool spelletje wel.. engine staat inderdaad als een huis, totaal geen snelheidsverlies, en op live lijkt het zelfs allemaal nog sneller te gaan.. POK, POK, POk...TAK TAK TAK PUNT!
1 wedstrijd gespeeld online, dik gewonnen.. word nog wel anders denk ik
Ik wist niet wat je gamertag was dus dat had ik zo gezet, zal het invullenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, Wessiej, me gamertag is gewoon Nick GizMo (zonder streepje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |