Yup, en allebei al afgehaaldquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef quantas het volgende:
allebei?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:49 schreef Egamer het volgende:
Tvp.
Met wie zou ik willen spelen?
Dora!
[afbeelding]
Hoi hoi!
Dora, met haar zou ik zo graag willen spelen. Ik voel dan meteen mijn enige echte kindertijd. Ik ben ook stiekem verliefd op haar, ze is zooooo lief! Met haar kan ik zeker Spongebob spelen, hopelijk komt er een Arcade game van.
quote:Hooi... Stal... Appelboom
*KLIK!*quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
He-man is meer een jeugdsentiment voor mij eigenlijk
Maar Dora is wel lief ja..
[..Hooi... Stal... Appelboom...]
Owquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:56 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]Microsoft feliciteert FOK! met het 100e Xbox 360 topic!
Sorry hoor maar oblivion vind ik absoluut grafisch gezien geen mooie gamequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat snap ik, heel veel mensen vinden PGR3 zowieso helemaal geweldig, maar ik was niet echt onder de indruk, door de garages lopen en die glimmende autos is overigens wel heel mooi.
Grafische kwaliteit moet je denk ik toch echt bij Oblivion, Fight Night Round 3 en GRAW zijn, die laten wel zien wat dit beestje kan.
Omgeving is mooi, maar die personages zien er niet next gen uitquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Sjotime het volgende:
Ik vind Overlord er ook wel cool uit zien
[afbeelding]
Dude, wtf, haal je hem bij de fabriek of zoquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
zuiderpark is binnen, ik ga zo
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dude, wtf, haal je hem bij de fabriek of zo
Ik haal ook bij zuiderpark, maar ik betaal 31,50quote:
ok, prima geregeldquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
ik krijg korting omdat het me sponsor is van me site
Dat wordt dus wennenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb vanmiddag Hitman gekocht omdat Table Tennis uitverkocht was en ik moet even iets kwijt. Hoe halen ze het in hun hoofd om er geen invert functie voor de horizontale as in te stoppen?! Het spel is nu praktisch onspeelbaar voor mij.
Dan is het inderdaad raar, naja, ik speel toch altijd op standaard instellingenquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:38 schreef H.Flick het volgende:
Er zit wel een invert functie voor de verticale as in, dat is het vage.
Als ik in First Person mode speel is het wel intuitief. Dan moet ik dat maar doen.
Dat is best kut ja, en alsof het zoveel moeite is om die optie erin te stoppen. Kan een spel totaal verkrachten, als de controls je niet liggen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
Net een half uurtje gespeeld. En ik kan gewoon niet wennen aan die camera. Ik denk dat ik hem maar ga verkopen, want dit is echt gigantische bagger.
Verder is het volgens mij wel een goede game, maar als ik de X-as niet kan inverten lukt het gewoon niet.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:09 schreef washandje het volgende:
Wtf ik ben blind
En ik ga morgen denk ik even Table Tennis halen
quote:product: Rockstar Games Presents: Table Tennis
Status: Verzonden
nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vrijdag dus.
Morgen zijn de winkels dicht.
Ik dacht al dat ik de enige was die zich dat afvroeg...quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:19 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je X-as willen inverten
Heel simpel. Als je third-person speelt bestuur je dus eigenlijk de camera die achter het mannetje hangt. En als de cameraman naar links loopt draait het beeld naar rechts, dus moet je inverted spelen zodat het intuitief is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:19 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je in godsnaam je X-as willen inverten
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heel simpel. Als je third-person speelt bestuur je dus eigenlijk de camera die achter het mannetje hangt. En als de cameraman naar links loopt draait het beeld naar rechts, dus moet je inverted spelen zodat het intuitief is.
Volgens mij heb ik die tik van Japanse RPG's.
Bij een firstperson game moet het natuurlijk wel 'normaal' zijn.
Het is toch volkomen logisch. Je bestuurt de camera en niet het poppetje met die rechter stick.quote:
Heb 'precies' hetzelfdequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heel simpel. Als je third-person speelt bestuur je dus eigenlijk de camera die achter het mannetje hangt. En als de cameraman naar links loopt draait het beeld naar rechts, dus moet je inverted spelen zodat het intuitief is.
Volgens mij heb ik die tik van Japanse RPG's.
Bij een firstperson game moet het natuurlijk wel 'normaal' zijn.
Nooit een Hitman gespeeld?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is toch volkomen logisch. Je bestuurt de camera en niet het poppetje met die rechter stick.
Ik heb deel 1 gespeeld. En ik ga er in ieder geval van uit dat je zoiets kunt instellen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nooit een Hitman gespeeld?
Ze werden helemaal in de hemel geprezen deel 2 en 3 door de geweldige camera die nooit de weg kwijt raakt doordat je het poppetje bestuurd.
Dat kon ik je zo ook wel vertellen.
Dan is het dus absoluut een RPG-ding.quote:
Naisquote:Wel hebben we wat meer details van de Active Download feature, zoals het downloaden op de achtergrond zal gaan heten, weten te bemachtigen.
- Elk item dat je download wordt apart op de achtergrond gedownload. Hierdoor kun je de Xbox 360 blijven gebruiken terwijl je download.
- Je kunt muziek streamen, DVD's en CD's afspelen en (arcade) games spelen terwijl je items van Marketplace download.
- Wanneer je een online game start zal de download automatisch gepauseerd worden, om lag te voorkomen.
- Alle downloads staan in verband met je profiel. Wanneer een download gepauseerd of afgebroken wordt dan zal deze de volgende keer dat je op Xbox Live inlogt weer verder gaan.
- Je kunt items op elk moment aan de download lijst toevoegen. Je krijgt een bericht van de Xbox Guide wanneer een item begint te downloaden en wanneer deze klaar is.
quote:
Leuk , weer een game die ik na een week niet meer aanraak danquote:Gears of War zal geen conventionele multplayer kennen, maar wel een co-op modus
staat een babelfish link onderquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:39 schreef H.Flick het volgende:
Wat is het voor een game? Ik spreek geen frans
bronquote:Update:
Volgens dezelfde bron zou er ook een document online staan waarin wordt beschreven hoe je de auto boot settings van je Xbox 360 aanpast. Dit zou dus betekenen dat het na de update ook mogelijk wordt om in te stellen dat een game niet meer meteen opstart. De betreffende website is inmiddels offline gehaald, gelukkig hebben we nog een mirror voor jullie.
Vetquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
Table Tennis heerst!! Tijdens het spelen hoor je ook van alles in de zaal gebeuren. Soms gaat er een mobieltje af!!![]()
Een Nokia I might add.quote:
Dr Games is gewoon open morgenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:29 schreef Frasier het volgende:
Zijn er morgen (ja op Hemelvaart) winkels open in omgeving Utrecht waar ik eventueel Table Tennis zou kunnen halen?
Hee, bedankt he, die van mij moet nog op de postquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is table tennis een pracht spel, nog nooit eerder zo mooi spel gehad. daarnaast zijn de slagen ook erg tof. denet online met iemand in 1 rally 82 slagen. ook tof dat je toernooien kan spelen online. En de shirts van de spelers van zweet gaan doorlopen
Klootzak! .. je bent me voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:57 schreef jpg97 het volgende:
Free Record Shop in Weert had nog 2 stuks Table Tennis liggen!
ik heb ze allebei gereserveerd!
Bij een nederlandse gamesboer (lees : GChop.nl) 34 euro inclquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:21 schreef Jaguarized het volgende:
Table Tennis kost bij mijn Australische gameboer 37 euro incl porto.
He ruk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij een nederlandse gamesboer (lees : GChop.nl) 34 euro incl
quote:IGN: Is Ensemble making an MMO based in the Halo universe? If you look at their Website, they are advertising jobs for people to work on an MMO. It's a new deal for them, they're used to strategy games, but what is it they are working on? They've also said it, they're making an MMO. Are they working on a game in the Halo series?
Shane: A lot of people who have MMO experience are very valuable for a whole bunch of different scenarios. Just because they are advertising for people who have MMO experience doesn't mean they are working on an MMO. If we were making an MMO right now with Ensemble, I promise you I would tell you.
Klinkt mij als een Halo RTS in de orenquote:IGN: Will there be a Halo MMO?
Shane: That's an interesting idea. I think that one of the great things about the Halo universe is that it's not just limited to the first-person shooter genre.
Third person action adventure/RTS iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:03 schreef Fliepke het volgende:
Halo was een RTS in de begin dagen, toch?
Maar ja, dat krijg je als je voor Mac games maaktquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:43 schreef twi het volgende:
Third person action game volgens mij. Althans, dat heb ik in de vroege builds gezien. Zag er echt niet uit
Weet je toevallig ook wat hij daar kost? (Table Tennis)quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dr Games is gewoon open morgenAmsterdamse straatweg in Utrecht.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Leuk , weer een game die ik na een week niet meer aanraak dan
ik mis gewoon een MP shooter alla halo 2, ik start nu steeds halo 2 op omdat het de enige leuke shooter is die je kan spelen op de 360quote:
Table Tennisquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb weer centen voor een nieuw spelleke, roep es wat!
als het goed is zijn de postbodes hemelvaart aan het vierenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis(hij komt als het goed is vandaag binnen
)
Nog 1 dagje wachten danquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis(hij komt als het goed is vandaag binnen
)
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guessquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:19 schreef Morthill het volgende:
Kut, helemaal waar (vroeg me al af waarom de krant voor morgen ook binnen was gisteren)
Waarom is iedereen ook zo lui, ik ga gewoon werken vandaag.
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdagquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guess
Overheidsbaantje, dus niet standaard meer geld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guess
Heidenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdag
Ik ben tegen religieuse feestdagen. Kerstvakantie -> Wintervakantiequote:
schaf dan ook maar het weekend af, dat zijn ook zulke nutteloze vrije dagenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdag
Weekend zijn geen religieuse rustdagen. Zondag is wel een rustdag, maar daar mag je dan ook echt niks doen, en doe vaak genoeg wat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:09 schreef kepler het volgende:
[..]
schaf dan ook maar het weekend af, dat zijn ook zulke nutteloze vrije dagen
nou jah zolang ik vrij ben hoor je mij niet klagen hoor (en nu ga ik extra werken bij de Makroquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weekend zijn geen religieuse rustdagen. Zondag is wel een rustdag, maar daar mag je dan ook echt niks doen, en doe vaak genoeg wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |