Third person action adventure/RTS iddquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:03 schreef Fliepke het volgende:
Halo was een RTS in de begin dagen, toch?
Maar ja, dat krijg je als je voor Mac games maaktquote:Op donderdag 25 mei 2006 03:43 schreef twi het volgende:
Third person action game volgens mij. Althans, dat heb ik in de vroege builds gezien. Zag er echt niet uit
Weet je toevallig ook wat hij daar kost? (Table Tennis)quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dr Games is gewoon open morgenAmsterdamse straatweg in Utrecht.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
Leuk , weer een game die ik na een week niet meer aanraak dan
ik mis gewoon een MP shooter alla halo 2, ik start nu steeds halo 2 op omdat het de enige leuke shooter is die je kan spelen op de 360quote:
Table Tennisquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb weer centen voor een nieuw spelleke, roep es wat!
als het goed is zijn de postbodes hemelvaart aan het vierenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis(hij komt als het goed is vandaag binnen
)
Nog 1 dagje wachten danquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis(hij komt als het goed is vandaag binnen
)
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guessquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:19 schreef Morthill het volgende:
Kut, helemaal waar (vroeg me al af waarom de krant voor morgen ook binnen was gisteren)
Waarom is iedereen ook zo lui, ik ga gewoon werken vandaag.
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdagquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guess
Overheidsbaantje, dus niet standaard meer geld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze de postbodes niet 300% willen uitbetalen i guess
Heidenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdag
Ik ben tegen religieuse feestdagen. Kerstvakantie -> Wintervakantiequote:
schaf dan ook maar het weekend af, dat zijn ook zulke nutteloze vrije dagenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom schaffen we hemelvaart niet gewoon af, tis echt een totaal nutteloze feestdag
Weekend zijn geen religieuse rustdagen. Zondag is wel een rustdag, maar daar mag je dan ook echt niks doen, en doe vaak genoeg wat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:09 schreef kepler het volgende:
[..]
schaf dan ook maar het weekend af, dat zijn ook zulke nutteloze vrije dagen
nou jah zolang ik vrij ben hoor je mij niet klagen hoor (en nu ga ik extra werken bij de Makroquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Weekend zijn geen religieuse rustdagen. Zondag is wel een rustdag, maar daar mag je dan ook echt niks doen, en doe vaak genoeg wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |