Ik vraag me dit ook af...quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wanneer komt nou een keer een muis voor de xbox 360?
Achtergrond post?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:33 schreef Vagere_Hein het volgende:
achtergrondpost
<body background="http://images.fok.nl/upload/060524_58549_360bg.jpg">
na het zien van dat filmpje ben ik idd ook gaan twijfelenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:07 schreef Ereinion het volgende:
Crackdown
Het leek me eerst een kutgame, maar dit ziet er wel heel erg tof uitEindelijk eens een GTA kloon die echt totaal anders is.
GTA kloonquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:38 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.xboxyde.com/news_3034_en.html
saint row
spel is echt mooi
Slechte GTA kloonquote:
GTAquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:46 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Slechte GTA kloon
Goede GTA kloon![]()
Hopen dattie meer naar het laatste neigt.
Lees de post boven jequote:
Ok, GTA is niet je favoriete franchisequote:Op woensdag 24 mei 2006 09:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
GTA
Slechte GTA kloon![]()
Goede GTA kloon
Uitleg: GTA was hartstikke vet, GTA2 was nog beter, GTA3 was vervelend, GTA:VC was niet bepaald boeiend, GTA:SA heb ik van verveling afgezet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:50 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ok, GTA is niet je favoriete franchise![]()
Maar als het nu gewoon een goed uitgewerkte game is? Of is het hele free-roaming concept per definitie niet aan jou besteed?
Op Gamespot grootste verrassing van E3.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:56 schreef Sjotime het volgende:
Ik vind Overlord er ook wel cool uit zien
[afbeelding]
Preciesquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou graag een keer tegen Kabouter willen spelen. Dan kunnen we eindelijk uitmaken wie de slechtste gamer is binnen onze crew
komen ze te laat mee imo, er komt niks meer uit om te downloadenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:05 schreef Bastard het volgende:
Er schijnt eind van de maand een grote update te komen voor het dashboard.. wellicht dus downloaden op de achtergrond. (dat zou echt heerlijk zijn zeg)
Het kan je ding niet zijn, maar DAT is absoluut niet waarquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:51 schreef Morthill het volgende:
GTA games van tegenwoordig zitten alleen absoluut niet goed in elkaar. Ze zijn saai, voorspelbaar en eentonig.
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het kan je ding niet zijn, maar DAT is absoluut niet waar.
De missies zijn gevarieerd en origineel, de personages zijn grappig en over the top, de wereld zit vol kleine details, je hebt bizar veel mogelijkheden, de radiostations zijn hilarisch en de games spelen gewoon heerlijk.
Nee, sorry hoor, maar als GTA slecht in elkaar zit dan zijn er maar bar weinig games die wel goed in elkaar zitten.
Had lekker geweest, maar misschien ontbrak het hun aan resources.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
komen ze te laat mee imo, er komt niks meer uit om te downloadenhadden ze voor de E3 erin moeten bakken eigenlijk.
Dat kan, maar zeggen dat GTA eentonig is, is zoals zeggen dat World of Warcraft gevarieerd isquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.
Dat is denk ik ook kwestie van smaak.. ik heb GTA altijd cool gevonden, in het begin al.. daarna over op 3D.. de laatste 2 delen lijken wat opelkaar wellicht en het laatste deel was misschien niet briljant, maar vermaak me in ieder deel 100+ uurquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, daarin verschillen dan onze meningen. Maar ik werd er strontziek van om van hot naar her te rijden en nooit het idee te hebben dat ik ergens serieus mee bezig was.
Ik doe meequote:Op woensdag 24 mei 2006 10:20 schreef Fliepke het volgende:
Een potje webcam stripuno met de dames van Vivid ofzo
Vandaag vakantiegeldquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Meh, ik zit nu alweer door mijn budget heen (PC ging immers voor), moet nu wachten op mijn volgende bonus en daarna nog een eindejaarsuitkering. Maar dan heb ik ook binnen 4 maanden van elkaar zowel de 360 als een fatsoenlijke HD-ready TV.
Dat gelul had ik nou ook, je moet je gamertag kiezen, en dan bij abonnementen gewoon gold kiezen, volgens mij krijg je dan te zien dat je nog zoveel maanden gold hebt, wil je dit? kies je ja en voilaquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:46 schreef AngieLoves het volgende:
Te veel om te lezen, dus dan maar even zo hoor![]()
Mijn proef goldmembership is nu afgelopen, dus meteen een kaart gehaald...game on ... Maar ik heb 2 gamertags op de 360. Dus ik krassen en code intoetsen, wat blijkt nu er is maar 1 gamertag verlengd. Moet je per gamertag een kaart halen, of kunnen er wel meerdere op. Die dude uit de winkel zei, er kunnen er max 3 op. Ook als je verlengd. Gister avond heel de tijd zitten zoeken enso... maar kan er niets over vinden. Anybody![]()
Kwil weer gamen !
1 gamertag is 1 abonnement. Als er meer wilt moet je dus inderdaad meer kaarten kopen. En die gast die zei dat je er 3 op een abonnement kunt nemen die weet niet waarover 'ie praat, dus daar zou ik verder ook niks meer kopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:46 schreef AngieLoves het volgende:
Te veel om te lezen, dus dan maar even zo hoor![]()
Mijn proef goldmembership is nu afgelopen, dus meteen een kaart gehaald...game on ... Maar ik heb 2 gamertags op de 360. Dus ik krassen en code intoetsen, wat blijkt nu er is maar 1 gamertag verlengd. Moet je per gamertag een kaart halen, of kunnen er wel meerdere op. Die dude uit de winkel zei, er kunnen er max 3 op. Ook als je verlengd. Gister avond heel de tijd zitten zoeken enso... maar kan er niets over vinden. Anybody![]()
Kwil weer gamen !
Ik denk het welquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef Hellrazor het volgende:
die prijsverlaging , die gaat zeker niet door he voor dit jaar ?
Bring it onquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:15 schreef jpg97 het volgende:
ik zou wel eens willen spelen tegen Notorius_Roy, om hem zijn fanboy gedrag af te leren
maakt niet uit welk spel, hij verliest toch, want zijn handen zijn naar de NGC controller gevormd![]()
Niet voordat de PS3 in de schappen ligt me dunkt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef Hellrazor het volgende:
die prijsverlaging , die gaat zeker niet door he voor dit jaar ?
Hij ligt hier naast me, net ff naar Nedgame gefietst, ze hadden er nog 1, de rest was allemaal al uitverkocht. Mag aannemen dat ze er wel meer dan 3 haddenquote:
Pok...pok...pok...pok...pok..pok..pok..pok..pok.pok.pok.pok.pokpokpokpokpok..pok..POK! Punt!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij ligt hier naast me, net ff naar Nedgame gefietst, ze hadden er nog 1, de rest was allemaal al uitverkocht. Mag aannemen dat ze er wel meer dan 3 hadden
Anyways, zometeen ff uitproberen, hoop vanmiddag nog wat mensen op Live te treffen. Voeg m'n gamertag (= Mystikvm) maar toe als je in bent voor een potje. Vanavond ben ik er waarschijnlijk niet.
Filmpje ziet er goed uit.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:00 schreef Sjotime het volgende:
Teamxbox review is erg goed............ gameplay is hoog !
http://reviews.teamxbox.c(...)nts-Table-Tennis/p1/
Ik heb net de MM gebeld .. is in bestelling.. maar reken er met de komende dagen voor de deur deze week nog niet opquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik heb m natuurlijk weer besteld bij Bol.com, waar de status nog steeds op ''te verwerken'' staat.....
bah
Helaas, geen leaderboard per land. Leaderboards gaan per TrueSkill rating, overwinningen, verliesbeurten en spellen die je niet hebt afgerond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk leaderboard per land
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ohja, ik heb nog nooit zo'n goed gesimuleerd ping-pongbalgeluid gehoord. Nu heb ik überhaupt nog nooit een virtuele ping-pongbal gehoord, maar deze is wel super, ook al heb ik geen vergelijkingsmateriaal.
In de review van teamxbox staat juist dat de engine staat als een huis en nergens hapert...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:47 schreef jorienvdherik het volgende:
en die vertragingen ?
Ik ga vrijdag naar Eindhoven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:21 schreef jpg97 het volgende:
shit, replay heeft hem ook nog niet.. nou ja, vrijdag dan maar.. ( of morgen in eindhoven )
Dat klopt, sommige ballen zoals netballen en ballen die op het randje van de tafel komen worden in slow-motion weergegeven. Zelfde gedlt voor ballen die je kan smashen, voordat je raakt dan gaat het ff wat trager.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
nee maar niet dat onder spelen gaat haperen maar in die video's zie je zo slow effect op sommige ballen
Nou vind ik PGR3 grafisch beetje matig eigenlijk, ben benieuwd of Test Drive Unlimited het beter kan, de demo voorspelt ook hier helaas niet veel goeds...quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb in Sydney PGR3 gespeeld op de 360.Wat een console, grafisch een stuk beter dan mijn gewone Xbox.
360
Ik vergelijk dit puur met PGR2 op de Xbox. Ik heb ook alleen PGR3 op de 360 gespeeld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:45 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nou vind ik PGR3 grafisch beetje matig eigenlijk, ben benieuwd of Test Drive Unlimited het beter kan, de demo voorspelt ook hier helaas niet veel goeds...
Dat snap ik, heel veel mensen vinden PGR3 zowieso helemaal geweldig, maar ik was niet echt onder de indruk, door de garages lopen en die glimmende autos is overigens wel heel mooi.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vergelijk dit puur met PGR2 op de Xbox. Ik heb ook alleen PGR3 op de 360 gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |