quote:Trouwens een eerste in-game screenshot van Halo 3 is verschenen, waarschijnlijk dan.
Wat zou die classic mode zijn? Ik heb stiekem het idee dat ze al een tijdje met de game aan het ontwikkelen zijn.
Sue mequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
Je bent deeltje zoveel vergeten in de tag.
quote:
is forza screenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
Laatste bericht dat gepost werd over Halo 3:
[..]
Fotoshop dan? Want staat met koeieletters Halo 3 opquote:
quote:Update:
Inmiddels is er nog een tweede screenshot verschenen van hetzelfde menu, maar dan uit een andere hoek genomen. Een photoshop lijkt nu daarom erg onwaarschijnlijk geworden en de kans lijkt ons dan ook groot dat het echte beelden betreft. Het nieuwe screenshot vind je hieronder.
Wauw en heel blauw scherm met Halo 3 erop...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fotoshop dan? Want staat met koeieletters Halo 3 op
[update] Eerste in-game screenshot van Halo 3?!
Tweede screenshot verschenen, lijkt om echte beelden te gaan
Ja, ik had ook liever meteen een demo gehadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wauw en heel blauw scherm met Halo 3 erop...![]()
Misschien Hellfire, die zit bij een bekende gamessite en mag vaak die exclusieve dingen testenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef linuxje het volgende:
heeft iemand al een volledige versie ofzo van test drive unlimited gespeeld?
lijkt me best een vet spel maar die demo raced zo belachelijk slecht, ik hoop echt dat dat verbeterd wordt!
Goed dat je het zegt, ff betalen voor Table Tennisquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:32 schreef Wessiej het volgende:
Realiseerde me net dat hitman en table tennis nog anderhalve week duren, niet 2 en een halve week.
Thanksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:56 schreef peristilius het volgende:
Okee mensen, ik heb voor de handigheid een wiki voor de gamercards aangemaakt.
Ik heb alle cards uit het topic en die van Elmar0 en SToRM81 er al ingezet, maar voortaan mag je het dus lekker zelf doen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef Skull-splitter het volgende:
OK, ik ben om, ik gaat er een halen
quote:Dinsdag 16 mei 2006 - De Xbox 360 was in de maand april de best verkopende console in Amerika. Dat blijkt uit de Amerikaanse verkoopcijfers die vandaag bekend gemaakt zijn. Bovenaan de lijst staat dus de Xbox 360, met 295.000 verkopen genomen over de hele maand april.
Gevolgd door de Playstation 2, die het met 205.000 verkopen nog steeds zeer netjes doet. Vervolgens zien we de Gameboy Advance op plaats drie met 160.000 verkopen, Nintendo DS als vierde met 140.000 verkochte exemplaren, de originele Xbox met 39.000 verkopen en als hekkensluiter de GameCube, waarvan er nog 38.000 verkocht zijn.
Qua software verkopen presteert de Xbox 360 helemaal goed, zo zijn de nummers 2 tot en met 6 allemaal Xbox 360 games. Alleen in Kingdom Hearts 2 voor de Playstation 2 moet Microsoft's next-gen console haar meerdere erkennen. De volledige lijst met softwareverkopen is als volgt:
1. Kingdom Hearts II (PlayStation 2)
2. Tom Clancy' S Ghost Recon Advanced Warfighter (Xbox 360)
3. The Elder Scrolls IV: Oblivion (Xbox 360)
4. Major League Baseball 2K6 (Xbox 360)
5. Battlefield 2: Modern Fights (Xbox 360)
6. Tomb Raider: Legend (Xbox 360)
7. The Godfather (PlayStation 2)
8. MLB ' 06: THE SHOW (PlayStation 2)
9. Major League Baseball 2K6 (PlayStation 2)
10 Tomb Raider: Legend (PlayStation 2)
11 Tourist Trophy (PlayStation 2)
12 Fight Night Round 3 (Xbox 360)
13 Guitar Hero Bundle (PlayStation 2)
14 Major League Baseball 2K6 (Xbox)
15 Call of Duty 2 (Xbox 360)
16 NBA Ballers: Phenom (PlayStation 2)
17 The Age of Ice 2: The Meltdown (PlayStation 2)
18 God of War (PlayStation 2)
19 Far Cry Instincts Predator (Xbox 360)
20 Metroid Precedes Hunters (Nintendo DS)
xbox360only.nl
Halen die hap!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:32 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik denk er ook aan om een xbox 360 te kopen. Maar die wii lijkt me ook wel wat en de ps3 zou me ook wel wat lijken, al is ie wat duur. Zeg nou eens eerlijk: doe ik er verstandig aan om er gewoon een te halen of kan nog beter ff wachten op de rest? zoja...welk spel zou ik er dan bij moeten halen waaraan ik meteen de potentie en finesse van het apparaat te zien krijg?
Op een normale tv ziet het er ook super uit. Mensen die beweren dat de xbox hetzelfde kan, zijn gewoon dom...quote:Trouwens heb ik nog geen hdtv.....maakt dat veel uit voor de graphix of ziet het er met een gewone tv ook nog supervet uit??
Zou ik zeker doen!quote:Misschien moet ik het zelf maar gaan ontdekken..
Als devvers al zeggen dat het niets scheelt, dan kan je verwachten wat je wil.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
Ik verwacht dat de PS3 grafisch toch wel een stuk beter gaat worden![]()
Nou ja, hij is goedkoper.. Er zijn tegen de tijd dat de PS3 komt zo'n 160 spellen te koop.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:59 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik hou vooral van first person shooters, maar een goede rpg sla ik ook niet af. Ik heb nu nog een gamecube en een psp(en de pc natuurlijk). De gamecube is nooit wat geweest laten we eerlijk zijn. Daarom heb ik ook slechte hoop voor de wii.
Maar de ps3 zal dus niet veel anders zijn dan de 360?
ik zal donderdagavond iig ff een paar winkels bezoeken...
Ik zie jou wel over 2 a 3 E3's daar op dat podium staanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, hij is goedkoper.. Er zijn tegen de tijd dat de PS3 komt zo'n 160 spellen te koop.
En grafisch zal het nauwelijks wat schelen.
De vraag is, wil je 600 euro uitgeven voor een console waar dan nauwelijks games op zijn. (tel die prijs er ook nog maar bij..) Die 500 euro versie is een retard-pack..
Of voor 200 minder een nagenoeg gelijkwaardige console met 150+ games..
nou ik vind de graphics van de x360 echt super! zelfs op kleine tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
Moore = God.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zie jou wel over 2 a 3 E3's daar op dat podium staan
Als je de PS1 en PS2 games meetelt dan heeft de PS3 veel meer gamesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, hij is goedkoper.. Er zijn tegen de tijd dat de PS3 komt zo'n 160 spellen te koop.
En grafisch zal het nauwelijks wat schelen.
De vraag is, wil je 600 euro uitgeven voor een console waar dan nauwelijks games op zijn. (tel die prijs er ook nog maar bij..) Die 500 euro versie is een retard-pack..
Of voor 200 minder een nagenoeg gelijkwaardige console met 150+ games..
Als je van FPS houdt zit je met de Xbox 360 absoluut het best. De PS3 zal niet veel anders zijn dan de Xbox 360, maar meer op Japan gericht dus waarschijnlijk wat meer (vreemde) RPGs en minder shooters. Alhoewel de Xbox 360 ook meer dan genoeg RPGs al in ontwikkeling heeft, dus om goede games hoef je echt niet verlegen te zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:59 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik hou vooral van first person shooters, maar een goede rpg sla ik ook niet af. Ik heb nu nog een gamecube en een psp(en de pc natuurlijk). De gamecube is nooit wat geweest laten we eerlijk zijn. Daarom heb ik ook slechte hoop voor de wii.
Maar de ps3 zal dus niet veel anders zijn dan de 360?
ik zal donderdagavond iig ff een paar winkels bezoeken...
1+2 = 3 maar PS1+ PS2 != PS3 hoor... beetje domme vergelijkingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Als je de PS1 en PS2 games meetelt dan heeft de PS3 veel meer games![]()
En ik vond de PS3 games op de E3 die nog niet eens af waren niet onderdoen voor de 2de generatie 360 games, maar dat is mijn mening.
Je weet toch wel dat de PS3 backwards compatible is hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
1+2 = 3 maar PS1+ PS2 != PS3 hoor... beetje domme vergelijking
De PS3 games doen absoluut niet onder voor 360 games, maar andersom ook niet. De games zijn gewoon erg gewaagd aan elkaar en er is niet 1 console veel beter of veel slechter. De Xbox 360 heeft alleen gewoon een stuk meer voordelen dan de PS3.
Volgens mij was het ook iets dat makers hun bestanden niet hoeven te comprimeren, plus dat in de toekomst 20 gig voor een spel dus heel normaal is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:28 schreef Wessiej het volgende:
HD-DVD is niet voor games, Blu-ray is nou ook niet echt boeiend voor enorme spelwerelden hoor, meer voor super mooie tussenfilmpjes, en die werken zaaddodend bij mij.
Bedankt en heb er tot nu toe geen spijt vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welkom Knater. Je zal geen spijt krijgen van je X360
.
Voeg je gamertag even toe aan het gamertag topic.
En ik heb eindelijk een europese oplader voor m'n DS, alles werkt nog gelukkig
Nee, ik weet het, van de eerste ook geen spijt al heb ik daar wel erg weinig games voor gekocht uiteindelijk... Wellicht deze keer meer dan 5 titelsquote:
Moet ik nog zeggen wat mijn advies is?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Enige afweging die ik nu heb is trouwens een leuke nieuwe TV en dus nog even doorbijten kwa PC of vice versa...
Dat is het voordeel van Blu-Rayquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef knater het volgende:
Volgens mij was het ook iets dat makers hun bestanden niet hoeven te comprimeren, plus dat in de toekomst 20 gig voor een spel dus heel normaal is.
Voor de Xbox heb ik er ook maar 6 gekocht. Maar de 360 line-up ziet er wel al heel wat beter uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, van de eerste ook geen spijt al heb ik daar wel erg weinig games voor gekocht uiteindelijk... Wellicht deze keer meer dan 5 titels
Ik verwacht dat de PS3 grafisch tegen het einde van z'n levensduur ongeveer het krachtsverschil tussen de Xbox en de Gamecube zal hebben tov de Xbox 360. Hooguit nog ietsje meer physicswise.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
Tis iig mijlen beter dan tquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef Ringhio het volgende:
Scheelt de Advanced Scart Cable erg veel met de standaard kabel?![]()
Tis een persoonlijke afweging... Het gaat de PC worden denk ik...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Moet ik nog zeggen wat mijn advies is?
Mjah, als ik dat nou eens terugzag in de vrijgegeven screenshots dan zou ik je mening delen, echter laat de PS3 bij nagenoeg elke presentatie steekjes vallen en schermt men met "geleende" concepten in hardware...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Nou je ziet wel dat de devs met de PS3 nu al games op 1080p resolutie hebben met 60fps, is toch wel al een voordeeltje tegenover de 360 graphics lijkt mij.
Er komen geen games op HD-DVD uit en is dus alleen voor films. Persoonlijk heb ik geen behoefte aan films op HD-DVD, dus koop ik de drive niet en ben ik dus goedkoper uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:27 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de PS3 backwards compatible is he![]()
En GoW2 en FF12 zijn toch games die ik zeker nog wil spelen.
En de PS3 heeft standaard Blu-Ray waar enorme spelwerelden op passen, lijkt me toch wel een voordeel. Bij de 360 moet je die HD-DVD er nog eens los bij kopen![]()
Games vergelijken lijkt me toch erg moeilijk in dit stadium waarbij nog nieteens de final PS3 devkit bij iedereen geleverd is en er nog geen 1 game van de PS3 getoond is die af is
Als je de standaard gele tulp gebruikt voor je geluid dan ben je een masochist. Scart is scherper, duidelijker en bovenal stabieler...quote:
Gele tulp is helemaal niet voor het geluidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je de standaard gele tulp gebruikt voor je geluid dan ben je een masochist. Scart is scherper, duidelijker en bovenal stabieler...
Come on hey, een opgepoetste versie van GT.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Nou je ziet wel dat de devs met de PS3 nu al games op 1080p resolutie hebben met 60fps, is toch wel al een voordeeltje tegenover de 360 graphics lijkt mij.
Ik zei geluidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Gele tulp is helemaal niet voor het geluid![]()
Doe ff moeilijk over een typo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Gele tulp is helemaal niet voor het geluid![]()
De 360 controller lijkt anders ook aardig op de kruising van een Dreamcast controller (triggers) met een PS2 controller (de algemene layout)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, als ik dat nou eens terugzag in de vrijgegeven screenshots dan zou ik je mening delen, echter laat de PS3 bij nagenoeg elke presentatie steekjes vallen en schermt men met "geleende" concepten in hardware...
Component via Scart word dan ook soms wel ondersteund, het is alleen geen officieele standaard, zover ik weet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Het grappige is, Scart an sich zou al genoeg zijn voor HDTV: de bandbreedte kan ie gewoon kwijt.
En idd, typo, sorry, ben al vanaf 6 uur op...
En dan is het toch leuk om te vermelden dat MS beiden eerder af was met een werkend commercieel product.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De 360 controller lijkt anders ook aardig op de kruising van een Dreamcast controller (triggers) met een PS2 controller (de algemene layout)Zij jatten alleen wat minder opvallend
En bovendien had Sony het patent van die tilt controller in 1999 al aangevraagd![]()
Ach, als je het goed bekijkt is Nintendo de enige die altijd met echte vernieuwingen komt op controller gebied, waarna anderen het gaan kopieëren (shoulder buttons, analoge sticks)
Officieel gezien is het gewoon geen HD-aansluiting, maar met enige aanpassing en wat goodwill kan het makkelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef Wii het volgende:
[..]
Component via Scart word dan ook soms wel ondersteund, het is alleen geen officieele standaard, zover ik weet.
Tja, een goed werkend online systeem is hetgene wat de PS2 nog niet had en aangezien er veel vraag naar is vind ik het niet zo gek dat ze hun eigen online service gaan aanbieden. Ze moeten welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan is het toch leuk om te vermelden dat MS beiden eerder af was met een werkend commercieel product.
MS had tevens al gamepads van hoge kwaliteit ver voor de xbox avonturen, waarop ook gewoon triggers zaten. Toen nog niet analoog, maar zeker aanwezig.
Dus nee, ik kan niet zeggen dat MS zo schaamteloos jat als de PS3 nu. Met zijn spontaan toegevoegde tilt-rommel en een van Live geript netwerk (want stiekem werkt live gewoon verdomd goed)
DatMeenJeNiet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuk, mn headset doet het niet meer...
Nee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Repeat het volgende:
Zonder verder in details te treden, zijn er nou al modchips voor de x360?
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
* Repeat stelt aankoop nog verder uit...
720p is niet eens een harde eis van Sony, dus je kan zelfs nog games verwachten die op SD-resolutie draaien (maar dat zal heeeel weinig voorkomen denk ik zo)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Come on hey, een opgepoetste versie van GT..
Kijken of de echte next gen games ook 1080p zijn. Dat zal wel gewoon 720p worden vooral..
Lekker boeiend ook. Ik zat op de e3 in een zaaltje met alleen maar gamedesigners en andere mensen uit de gamesindustrie. 25% had een hdtv en van de 175-200 man hadden er vier een 1080p tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Voor welke site/tijdschrift schrijf jij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef Legendkiller het volgende:
Om even terug te komen op Table Tennis: ik heb de game twee / drie weken geleden bij Take Two gespeeld en dat was erg prettig. Game is simpel op te pakken, maar gaat tegelijkertijd ook diep genoeg (met spins e.d.) om je lekker bezig te houden. Tempo ligt ook aardig hoog na een langere rally, dus zeker een game die je moet kopen! (mits je het genre kunt waarderen natuurlijk)
.Kkrieger ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:45 schreef Mystikvm het volgende:
Er is een PC-game die hier gebruik van maakt, het hele spel weegt 61KB. Retuobak weet ongetwijfeld de titel. Nu is die game wel een extreem voorbeeld.
A. Niemand heeft een 1080pquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Er zit een carriere mode in, veel details hebben we daar echter nog niet van.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
wat voor singelplayer mode zit er in, soort topspin 2 achtige carriere ?
Je hebt laatst met me zitten chatten op IRC over een userreview, die site dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voor welke site/tijdschrift schrijf jij?
Ah! hoiquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:38 schreef Legendkiller het volgende:
Je hebt laatst met me zitten chatten op IRC over een userreview, die site dus
Ja dat kan wel... in theorie... maar in de praktijk... helaaschquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef pkwarts het volgende:
Geen lag is een loze uitspraak.
Heyquote:
Precies, maar het is wel meteen funest voor een game als tafeltennis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef pkwarts het volgende:
Geen lag is een loze uitspraak.
Ach het is funest voor iedere game, maar zolang je maar met europeanen speelt die een beetje in de buurt wonen gaat het primaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:43 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Hey![]()
[..]
Precies, maar het is wel meteen funest voor een game als tafeltennis.
20 Euro of je oude headset gebruiken van de Xbox.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuk, mn headset doet het niet meer...
ga er maar neit van uit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef TimoBasso het volgende:
Ik hoop dat er een soort van 2006 season patch komt voor MotoGP
Terwijl in N3 en andere spellen er juist velen tegelijk door het scherm rennen....quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef masterdave het volgende:
Ik hoop alleen dat Gears of War echt gaat waarmaken wat ze nu laten zien, en dan vooral qua framerate, want daar ben ik wel beetje bang voor. Vooral met grote monsters en veel monsters ben ik bang dat de 360 het niet helemaal zal trekken.
Nee idd,.... kan de 360 niet aan neequote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef masterdave het volgende:
Ik hoop alleen dat Gears of War echt gaat waarmaken wat ze nu laten zien, en dan vooral qua framerate, want daar ben ik wel beetje bang voor. Vooral met grote monsters en veel monsters ben ik bang dat de 360 het niet helemaal zal trekken.
Denk het wel, het is een 360 exclusive dus geen gare port en MS werkt er aan mee. Die gaan echt geen prutgame op de markt brengen, dit is één van de grootste publiekstrekkers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef masterdave het volgende:
Een grot ook,.... zelfs nu ik het spel bijna uitgespeeld heb moet ik nog wel 50 grotten verkennen.... beetje matige content....quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:21 schreef devv05 het volgende:
Meer Oblivion uitbreidingen op komst, waaronder een 'Pirates of Oblivion'.
Zijn die dingen nou al eens voor ons te downloaden?
Dat wordt dan 5 euro, alstublieft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grot ook,.... zelfs nu ik het spel bijna uitgespeeld heb moet ik nog wel 50 grotten verkennen.... beetje matige content....
Die piratenboot die erbij zit kan wel eens interessant zijn. Heb ergens gelezen dat je die ook kunt gaan gebruiken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grot ook,.... zelfs nu ik het spel bijna uitgespeeld heb moet ik nog wel 50 grotten verkennen.... beetje matige content....
Veel missen of niet, ik wil gewoon ZELF kunnen kiezen of ik ze wel of niet aanschaf. Ik vind het echt belachelijk en onbegrijpelijk dat ze voor ons nog steeds niet verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef Retuobak het volgende:
Nou, voorlopig mis je nog niks hoor.
Ook die Wizard's Tower viel ERG tegen. En daar had ik nog best veel van verwacht ook :/.
Orrery en Horse Armour waren logischerwijs helemaal crap.
hear hear.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Veel missen of niet, ik wil gewoon ZELF kunnen kiezen of ik ze wel of niet aanschaf. Ik vind het echt belachelijk en onbegrijpelijk dat ze voor ons nog steeds niet verkrijgbaar zijn.
Framerate issue met Gears of War is vrij bekend vriend, ik pluk dit niet zomaar uit de lucht, maar zoals iemand anders hierboven ook zegt, MS werkt er wel aan mee, dus dan zal het inderdaad wel goedkomen. Misschien verwoorde ik het ook verkeerd, niet dat de 360 het niet aankan, maar dat de programmering nog niet goed genoeg is om de 360 het mooi vloeiend te laten weergeven.quote:
ze hebben nog 6 maanden de tijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef masterdave het volgende:
[..]
Framerate issue met Gears of War is vrij bekend vriend, ik pluk dit niet zomaar uit de lucht, maar zoals iemand anders hierboven ook zegt, MS werkt er wel aan mee, dus dan zal het inderdaad wel goedkomen. Misschien verwoorde ik het ook verkeerd, niet dat de 360 het niet aankan, maar dat de programmering nog niet goed genoeg is om de 360 het mooi vloeiend te laten weergeven.
Valt wel mee, de laatste versie die ze op E3 lieten zien had nauwelijks nog last van framerate problemen, alleen bij het naar binnen of buiten gaan ging het even naar problemen. De build die ze vorig jaar op E3 lieten zien had wel framerate problemen, maar dat was 18 maanden voor de release van het spel, ik denk dat ze toen wel andere prioriteiten hadden dan de framerate.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef masterdave het volgende:
[..]
Framerate issue met Gears of War is vrij bekend vriend, ik pluk dit niet zomaar uit de lucht, maar zoals iemand anders hierboven ook zegt, MS werkt er wel aan mee, dus dan zal het inderdaad wel goedkomen. Misschien verwoorde ik het ook verkeerd, niet dat de 360 het niet aankan, maar dat de programmering nog niet goed genoeg is om de 360 het mooi vloeiend te laten weergeven.
Ze hebben nog tot november.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef masterdave het volgende:
[..]
FIFA = Top Spinquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:11 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe screenshots van Virtua Tennis 3
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Virtua Tennis en Top Spin? Een beetje te vergelijken met FIFA vs. PES? Zoja, welke is dan de FIFA en welke de PES?
volgens mij zit het seizoen 2005 EN 2006 erin.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef TimoBasso het volgende:
Ik hoop dat er een soort van 2006 season patch komt voor MotoGP
Virtua Tennis: World Tour (PSP)quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, top spin is ook goed, maar de tijden van virtua tennis 1 en 2 op de DC.
*zet dreamcast weer eens aan.
GRAWquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ok dan, morgen komt de 360 bij mij te staan![]()
Iemand nog aanraders qua games? PGR 3 die komt er sowieso, misschien nog wat racers / FPS?
Ik heb eigenlijk alleen de arcade versies gespeeld verder. Maar imo is VT:WT zoals je hier kunt lezen de beste tennisgame momenteel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Is die van dezelfde kwaliteit?
Of nooit virtua tennis op de DC gespeeld?
Ik had ook een andere tennis game op de DC, was ook erg goed, op de voorkant stonden serena williams en venus williams.
Weet niet meer hoe die heet en ben te lui om 3 stappen te zetten, weet iemand het?
De demo die wij spelen is van het seizoen 2005quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is er dan met het seizoen?
Ik volg de motogp niet
F*ck yeah !! Rizza! Johnny Hopkinsquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
volgens mij zit het seizoen 2005 EN 2006 erin.
op http://www.gametrailers.com/index.php?p=xb360 en dan pagina 3 staat wel een interview over moto gp 06 en volgens mij zitten bijde seizoenen erin![]()
Carreer mode in Virtua Tennis was fantastisch, er was echt niks op aan te merkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef Wessiej het volgende:
Maar als virtua tennis 3 komt, die career mode was echt top.
GRAWquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ok dan, morgen komt de 360 bij mij te staan![]()
Iemand nog aanraders qua games? PGR 3 die komt er sowieso, misschien nog wat racers / FPS?
Lekker zombies rammen, kan niet wachtrne &O"e:Op woensdag 17 mei 2006 12:54 schreef Wessiej het volgende:
Wat lijkt jullie trouwens van Dead Rising, nieuwe filmpjes al gezien?
Dit wordt echt zo'n gaaf spel volgens mij, beetje zombie's rossen en winkelen.
Hitman vond ik nooit leuk, dus die laat ik heel ver links liggen. Prey komt er wel in denk ik zo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef Wessiej het volgende:
Wij willen ook de hele tijd dezelfde games.
Ga je ook nog hitman kopen en Prey?
Ik heb nog geen nieuwe filmpjes gezien.... heb je een link? Alleen de eerste trailer gezien... lijkt me cool maar misschien wel wat eentonig? Zit er bv een verhaal in of moet je gewoon die mall overlevenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:54 schreef Wessiej het volgende:
Wat lijkt jullie trouwens van Dead Rising, nieuwe filmpjes al gezien?
Dit wordt echt zo'n gaaf spel volgens mij, beetje zombie's rossen en winkelen.
http://xboxyde.com/news_3005_en.htmlquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe filmpjes gezien.... heb je een link? Alleen de eerste trailer gezien... lijkt me cool maar misschien wel wat eentonig? Zit er bv een verhaal in of moet je gewoon die mall overleven?
FIFAquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:05 schreef Wessiej het volgende:Zag trouwens dat Alone in the Dark voor 49 euro te bestellen komt, niet dat ik hem nú al koop, maar toch wel geinig.
Iemand vanmiddag/vanavond Burnout Revengen of Fifa world cupperren?
Ja de mall en het park dan... en dan met alles wat je tegenkomt gaan zwaaien.... meer is het niet denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe filmpjes gezien.... heb je een link? Alleen de eerste trailer gezien... lijkt me cool maar misschien wel wat eentonig? Zit er bv een verhaal in of moet je gewoon die mall overleven?
Thanks.... ben gameplay aan het downen.... die photo video ziet er ook wel cool uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://xboxyde.com/news_3005_en.html
Vooral Gameplay kijken, die is echt tof.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef Morthill het volgende:
Meer mensen die vanavond rond 16.00 mee gaan racen in Burnout?
Ik heb de game geperfect. Time Trials waren het moeilijkst.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:43 schreef Morthill het volgende:
Probeer momenteel een rank te perfecten in Burnout. Moet nog gold op een time trial. En drie keer op rij crash ik op dezelfde plek 10m voor de finish.
Het zou in ieder geval terecht zijn als de 360 de PS3 in Europa en de VS zou verslaan, maar PS heeft nog steeds een erg grote userbase...quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:46 schreef devv05 het volgende:
Xbox 360 kan Playstation 3 buiten Europa verslaan
Wat verwachten jullie? Ik denk inderdaad dat de Xbox 360 wel eens de baas zou kunnen worden in Amerika en misschien ook wel in Europa, zeker met een prijsdaling straks. Tijdens de launch van de PS3 lijkt me dat strategisch het slimste. Japan lijkt bij voorbaat kansloos te worden.
Ik kan wel rond die tijd. Al moet ik er wel weer rond 16.55 mee stoppen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef Morthill het volgende:
Meer mensen die vanavond rond 16.00 mee gaan racen in Burnout?
Simpel, de achievements zorgen ervoor dat ik meer game, mits ze haalbaar zijn. Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad van een console. Ik ben geen puntenhoer, maar bemerk dat games waarbij ze lastig te halen zijn, zoals PDZ....Tja, die speel ik veel minder omdat er minder een drive is om lastige elementen te herhalen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef Wessiej het volgende:
Wat boeien in godsnaam die paar punten nou?
nouja heb maar ff "The Outfit" geleend van mijn neefjequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:33 schreef linuxje het volgende:
ik heb zin om een game te kopen maar vind niet dat er nu echt leuke games zijn, opzich wil ik cod 2 wel, maar die heb ik al uitgespeeld op de pc dus vind ik 60 euro zonde, jammer dat forza 2 er nog niet is
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef Wessiej het volgende:
Zeg Morthill, ben je echt zo slecht of deed je maar zo.
*Morthill crashed, 1 seconde later, Morthill Crashed.
Na 1 race van vloeken en tieren van hem had hij zijn headset eruit getrokken, alrighty then.
Ik haalde de headset eruit voor jouw gehoor. Mijn taalgebruik is niet geschikt voor onschuldige oortjesquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:12 schreef Wessiej het volgende:
Zeg Morthill, ben je echt zo slecht of deed je maar zo.
*Morthill crashed, 1 seconde later, Morthill Crashed.
Na 1 race van vloeken en tieren van hem had hij zijn headset eruit getrokken, alrighty then.
waarom nutteloos? lijkt me juist erg handig!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:05 schreef H.Flick het volgende:
Die lader ziet er wel tof uit! Totaal nutteloos, maar wel mooi.
1 zo'n accu gaat uren mee en je kunt hem ook gewoon opladen door hem aan de Xbox360 te hangen. Ik zie het nut niet om een extra lader voor 2 accu's te hebben.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:55 schreef linuxje het volgende:
[..]
waarom nutteloos? lijkt me juist erg handig!
Ja maar ik wil hem voor PS3quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
Zit iemand te wachten op een Devil May Cry 4 op de Xbox 360?
Ik heb zo'n Play & Charge kit, maar die laad niet op als ik de Xbox360 uit heb staan, oh ingevingquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
1 zo'n accu gaat uren mee en je kunt hem ook gewoon opladen door hem aan de Xbox360 te hangen. Ik zie het nut niet om een extra lader voor 2 accu's te hebben.
Dat zeggen veel mensen... maar ik heb het nog nooit gemerkt eigenlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef knater het volgende:
[..]
Die aansluiting van zo'n play & charge is best brak, vooral het loshalen gaat niet makkelijk.
Nee ik ook niet.... werkt prima !quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen... maar ik heb het nog nooit gemerkt eigenlijk.
De Play & Charge kit laadt wel op als de 360 uit staat hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Play & Charge kit, maar die laad niet op als ik de Xbox360 uit heb staan, oh ingevingik kan em natuurlijk ook gewoon aan een pc hangen die wel altijd aanstaat.
Die aansluiting van zo'n play & charge is best brak, vooral het loshalen gaat niet makkelijk.
alleen als je de controller al hebt aangesloten voordat je je 360 uit zetquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Play & Charge kit laadt wel op als de 360 uit staat hoor.
Klopt, maar hij doet het dus welquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen als je de controller al hebt aangesloten voordat je je 360 uit zet
en dan blijven de fans ook draaien...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen als je de controller al hebt aangesloten voordat je je 360 uit zet
Zet de xbox es op een andere poort van je router en zet hem op automatisch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef CosmoKramer het volgende:
Probleempje om op Live te komen:
Hij is door alle tests heen, maar op het moment dat hij de laatste dashboardupdate gaat downloaden springt hij meteen over in een foutmelding waarin hij zegt dat ik m'n verbinding en/of hd moet checken, maar aan geen van beide kan het liggen (snelle verbinding en hd nog bijna niet gebruikt). Iemand een idee? It makes me radeloos.
Ik ben overigens aangesloten via een router en trek de kabel uit m'n laptop om op live (dat probeer ik) te komen.
Dat bericht van 16 januari is allang weer tegen gesproken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
Zit iemand te wachten op een Devil May Cry 4 op de Xbox 360?
waarom gaan de geruchten dan dat de E3 demo op een 360 draaide?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Dat bericht van 16 januari is allang weer tegen gesproken.
Ben je niet in de war met Assassins Creed? Of heb je het over de E3 van 2005?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom gaan de geruchten dan dat de E3 demo op een 360 draaide?
geruchten zijn altijd leuk
Omdat op die site staat dat het vandaag in de Famitsu stond, die pas met die kerel hebben gesproken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Assassins Creed? Of heb je het over de E3 van 2005?
En dan nog snap ik niet waarom een bericht vier maanden later ineens op een site geplaatst wordt.
Ga ik proberen, thx.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zet de xbox es op een andere poort van je router en zet hem op automatisch.
Hier vond ie hem direct, anders ff contact opnemen met M$.
ow dat kan ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
En dan nog snap ik niet waarom een bericht vier maanden later ineens op een site geplaatst wordt.
Hmm ja, inderdaad vreemd. Maar diverse andere media zoals gamed.nl en zelfs Fok!Games melden het ook. Misschien dat (de datum van) die bron niet klopt ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Niet te laat dan want ik ga om 20.00 naar een lezing en dus ben ik de rest van de avond weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:51 schreef Mystikvm het volgende:
Uno is echt supertof. Morgenavond ben ik ook evt. beschikbaar voor een paar potjes.
De datum van het oorspronkelijke bericht klopt, ze hebben het ook over Revolution ipv Wii.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hmm ja, inderdaad vreemd. Maar diverse andere media zoals gamed.nl en zelfs Fok!Games melden het ook. Misschien dat (de datum van) die bron niet klopt ofzo
Dat je de singleplayer vol houdt, hij gaat hier gruwelijk vervelen. Ben vandaag een uur bezig geweest om 1 mode op perfect te krijgen >_<quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
De datum van het oorspronkelijke bericht klopt, ze hebben het ook over Revolution ipv Wii.
Ik denk dat de ene site het gewoon van de andere heeft overgenomen zonder naar de datum te kijken, kan gebeuren natuurlijk
(let wel: wij (gamed.nl) gingen er ook de mist mee in en zagen de datum later pas, waarna we het weer verwijdert hebben)
Hoe dan ook, bijna de singleplayer van Burnout uitgespeeld, nog 3 races![]()
Ja, dat heb ik ook. Ik heb er niet zoveel tijd in gestoken om het niet te halen zeg maarquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Legendkiller het volgende:
Er zitten wel enkele races bij (zo ook de laatste 3 die ik nu dus moet) die me gruwelijk irriteren, maar met de eindstreep in zicht wil ik die ook nog wel halen.
Same here.. ,ik zit er heel de tijd naar te staren als ik in bed ligquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat lampje op die voeding nou zoveel licht moet geven
En ik ga niet elke keer de stekker van de voeding eruit trekken als ik m niet gebruik
Maybe keer de A knop inhouden, tot je het logo ziet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:20 schreef knater het volgende:
Zeg Oblivion is super, alleen is het spel al 2 x gecrashed (beeld vast, einde verhaal), de 360 kan z'n warmte gewoon goed kwijt, is dit een bug in het spel zelf en zo ja staat er al een fix in de planning?
Werkt bij mij niet goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maybe keer de A knop inhouden, tot je het logo ziet.
dan maakt ie je cache leeg, probeer het, het kan geen kwaad
Wow, jij klaagt ook echt over alles he.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat lampje op die voeding nou zoveel licht moet geven
En ik ga niet elke keer de stekker van de voeding eruit trekken als ik m niet gebruik
Dat zijn cijfers,quote:Microsoft reports the Xbox Live Marketplace achieved a remarkable peak of 24 million downloads during its special E3 campaign, "E3: Bringing It Home" held throughout all of last week.
Xbox 360 gamers around the globe were invited to "jump in" to the online network and enjoy a full week's worth of Gold membership for free. 1.5 million gamers connected to Xbox Live last week, downloading gaming-related content to highly anticipated games like Halo 3, Gears of War as well as new packages to popular titles like The Elder Scrolls IV: Oblivion and Call of Duty 2. (More details of last week's event can be found here.)
Microsoft's announcement also reports that Xbox Live mbmers downloaded over 5 million pieces of gaming and entertainment content during the 7 days of E3, consuming well, a LARGE chunk of data (600 Terabytes, if you're looking for specifics). Meanwhile, traffic to the Xbox.com site double during that week, driving more than 6 million unique users to the site. Methinks much of that traffic was mainly to peep the Halo 3 trailer.
...you laugh, but I'm right and here's the proof in black and white right from the press release:
"The eagerly anticipated Halo 3 high-definition trailer proved to be the most popular download of the week." (Told ya!)
So what else was popular, check out the top 10 downloads as follows:Halo 3 Game Trailer (Microsoft Game Studios) Lost Planet: Extreme Condition Free Playable Demo (Capcom) Test Drive. Unlimited Free Playable Demo (Atari) MotoGP '06 Free Playable Demo (THQ) X-Men: The Last Stand Pack (20th Century Fox) Gears of War GameTrailer (Microsoft Game Studios) Call of Duty .2: Skirmish Map Pack (Activision) Spiderman 3Game Trailer (Activision) Fable 2 Trailer (Microsoft Game Studios) Uno. Xbox Live Arcade Game (Microsoft Game Studios)
Het spel is gewoon buggyquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:20 schreef knater het volgende:
Zeg Oblivion is super, alleen is het spel al 2 x gecrashed (beeld vast, einde verhaal), de 360 kan z'n warmte gewoon goed kwijt, is dit een bug in het spel zelf en zo ja staat er al een fix in de planning?
Nou dat betwijfel ik.. maar het is wellicht niet helemaal efficient geprogrammeerd.quote:
Ik neem aan dat je UNO bedoeltquote:Op donderdag 18 mei 2006 05:15 schreef Ipho het volgende:
Dat spel Puno (heet die zo, het is een beetje laat) is trouwens wel vet.
Dit maakt de arcade leuk
Ik ben ook een UNO hoerquote:
Oh dat verklaart, alhoewel, ik zit op recreational. Ik kreeg dus nog wel wat mensen binnen. Naja, UNO is een game waarbij je gezellig gaat zitten ouwehoeren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook een UNO hoer
Waar ik wel achter kwam, en het werkt dus echt zo.. ik had mijn dinges op 'familie' staan.. voor de gezellige gamer
Maar ik kreeg maar geen mensen in mn lobby.. toen heb ik dat ding op PRO gezet, en hatseflats, achter elkaar de room vol.
FRS en gamesquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:48 schreef Martijn85 het volgende:
Als het aan de FRS ligt kunnen we nog wel een tijdje wachten op GOW
FISID: 728086
Soort Drager: Xbox 360
Genre: aktie games
Release info: 01-01-2099
Agh, ze hebben soms leuke budgetgamesquote:
Klopt, maar er absoluut geen verstand van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ze hebben soms leuke budgetgames
HD beeld?quote:
Nee. Veel gebruiksvriendelijker (ik als leek vind FM2006 echt ingewikkeld), mooier, sfeervoller, etc. Ik vond FM2006 een erg kil en kale game, met teveel statistieken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Alleen omdat je de wedstrijden in 3D kunt bekijken?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is die van 300 Mb toch?
Check thuis wel!
720p filmpjequote:
Is daar niet heel ver weg een discussietopic al voor? Nee?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:37 schreef devv05 het volgende:
Overigens een leuk bericht om de Xbox360/PS3 vs. Wii discussie weer eens aan te wakkeren:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Tis leuker als je dat soort dingen in het Wii topic post, veel leukere discussiequote:
Hehe ok, net gedaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis leuker als je dat soort dingen in het Wii topic post, veel leukere discussie
Als je dat doet heb je gelijk alle Nin-fans met fakkels en hooivorken achter je aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis leuker als je dat soort dingen in het Wii topic post, veel leukere discussie
Te laatquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je dat doet heb je gelijk alle Nin-fans met fakkels en hooivorken achter je aan![]()
Tenminste een stuk leuker dan de discussie hierquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je dat doet heb je gelijk alle Nin-fans met fakkels en hooivorken achter je aan![]()
Haha, ik kan er moeilijk omheen kijken. Dat ding verlicht mijn complete tv-meubelquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, jij klaagt ook echt over alles he..
Doe er een plakkertje over, ofzo.
Gewoon een pad gebruiken.... is makkelijkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef Johnns het volgende:
ik wil binnenkort (october) dus het volgnene stuurtje kopen, de Logitech g25 ;
[afbeelding]
maar het zou natuurlijk erg kut zijn als deze niet zou werken op de xbox 360. weet iemand misschien of deze compatible is met de 360?
project gotham 3 en dit stuurtje![]()
Minder immersiequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gewoon een pad gebruiken.... is makkelijker
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden isquote:
Race gamesquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden is
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden is
Officiele stuurtje kost idd 130 euro, krijg je wel topkwaliteit voor IMO, met ForceFeedback, een feature die VEEL te weinig gebruikt is op de PC...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Race games
Kan me voorstellen dat het met een stuur leuker is maar het neemt best wel wat ruimte in.... + het zal wel wat kosten.
In de M$ presentatie hadden ze het over een force feedback stuur dat met Forza 2 komt ofzo... ik weet het niet maar die is volgens mij van M$.... daar even op wachten bv.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Officiele stuurtje kost idd 130 euro, krijg je wel topkwaliteit voor IMO, met ForceFeedback, een feature die VEEL te weinig gebruikt is op de PC...
Goh wat kan jij sneu zijn zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, das wel veel geld zeg om een beweging te simuleren. Gelukkig komt de Wii met een controller die je meteen als stuur kan gebruiken.
quote:
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, das wel veel geld zeg om een beweging te simuleren. Gelukkig komt de Wii met een controller die je meteen als stuur kan gebruiken.
Drivers enzo...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je trouwens niet gewoon USB stuurtjes gebruiken?
Yep... en die Huxley ga ik vanavond ook eens meemaken, screenshots werd ik al stil vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Die knal die je net hoorde?
Gewoon, mijn kaak die door de grond sloeg na het zien van de Huxley trailer...
[..]
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?
En daarvoor (en nu dus weer) Nintendo's persoonlijke reetveter was?
En dan een 2e Wii controller erbij voor de pedalenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij zijn allemaal hoeren hoor,.......... ken er wel meer die de Xbox niks vonden in het beginquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?
Nog zo 1quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal hoeren hoor,.......... ken er wel meer die de Xbox niks vonden in het begin
Ja kom op Gijs.... wat hij over Noot zegt kan in deze vorm ook over ons gezegd worden:quote:
Enige verschil is dat ik nog steeds een reetveter van Sony ben en jij je op 1 console concentreert nu.quote:Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond? En daarvoor (en nu dus weer) Sony's persoonlijke reetveter was?
Guttegut zeg... Bastard komt ook eens in een Wie topic posten..quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja kom op Gijs.... wat hij over Noot zegt kan in deze vorm ook over ons gezegd worden:
[..]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Guttegut zeg... Bastard komt ook eens in een Wie topic posten..
Niet bepaald. Xbox was meer een proof of concept, X360 is grootser opgezet met betere ondersteuning door developers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind de Xbox nog steeds niks. De 360 is daarentegen wel leuk.
Hypocriet? Een beetje.
Is dat zo?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Sjotime het volgende:
Enige verschil is dat ik nog steeds een reetveter van Sony ben en jij je op 1 console concentreert nu.
Als het goed is voeg ik je even toe. Zoniet, dan moet je me maar weigeren :pquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef pkwarts het volgende:
Fliepke en ik zijn nu Uno aan het spelen, wie zien heeft kan joinen
Ik had het meer over het laatste deel van die zin.quote:
dat was ik ja, ik zal er eens over nadenken, 35 euro...hoef ik iig geen batterijen meer te kopen, en zo raak ik batterijen ook niet kwijt als ik ze in de oplader stopt zodat iemand anders in huis ze weer kan pakkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand moest hier toch prijs weten over die oplader??
Quick Charge Kit Xbox 360
[afbeelding]
Leverbaar over 22 dagen. Bestel hem nu alvast!
incl. verzendkosten
¤ 34,77
Ik zal altijd Nintendo fan blijven. Wat er ook gebeurt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goh, jij bent ook al zo'n digitaal persoon... Of de eerste dag, of totaal nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal altijd Nintendo fan blijven. Wat er ook gebeurt.
Verder stond ik op de launchdag van de 360 gewoon vooraan in de rij hoor, dat ze er dan geen kunnen leveren is niet mijn probleem. Nu wacht Bill maar tot 2007 voordat ik er een koop
http://www.gamershell.com/download_13893.shtmlquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nog 10 uur dan kan ik hem pas es bekijken.
Veel beter jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://www.gamershell.com/download_13893.shtml
Pak je hem toch met 1,5MB/sec van Gamershell?
Dankeschön!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De meerwaarde zit hem meer in de japanse spellen wellicht, en dat is nou net waar ik op afknap...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind de Xbox 360 super, maar zodra de PS3 er is komt hij er meteen. Sony is
Japanse games zijn superquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De meerwaarde zit hem meer in de japanse spellen wellicht, en dat is nou net waar ik op afknap...
Mwoa Sony stiekem best wel wat officiele spellen van b.v. Formula 1 en WRC, ik ken best een aantal freaks die alleen daarvoor een PS2 in huis hebben staan, zal met de PS3 hetzelfde worden denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De meerwaarde zit hem meer in de japanse spellen wellicht, en dat is nou net waar ik op afknap...
Metal Gear, Final Fantasy en Devil May Cry zijn toch behoorlijk mainstream Japanse spellen die ik nooit zou willen missen. En zo zijn er nog veel meer onbekendere pareltjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Japanse games vind ik echt zwaar kut. Slechter, saaien en vooral vreemder is er gewoon niet.
Metal Gear op de PS2 geprobeerd maar dat vond ik helemaal niks. Final Fantasy X was wel leuk op PS2 maar ging na een tijdje wel vervelen en dat hou ik ook geen delen lang vol. Devil May Cry trekt me niet. En dan noem je nog de drie betere, want het meeste is gewoon rotzooi. Maar goed, das mijn mening natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Metal Gear, Final Fantasy en Devil May Cry zijn toch behoorlijk mainstream Japanse spellen die ik nooit zou willen missen. En zo zijn er nog veel meer onbekendere pareltjes.
Natuurlijk heb je ook de Kamatari's die niet voor iedereen geschikt zijn.
Oh dat gaat lekker..quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind de Xbox 360 super, maar zodra de PS3 er is komt hij er meteen. Sony is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |