Dat zeggen veel mensen... maar ik heb het nog nooit gemerkt eigenlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef knater het volgende:
[..]
Die aansluiting van zo'n play & charge is best brak, vooral het loshalen gaat niet makkelijk.
Nee ik ook niet.... werkt prima !quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen... maar ik heb het nog nooit gemerkt eigenlijk.
De Play & Charge kit laadt wel op als de 360 uit staat hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:28 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Play & Charge kit, maar die laad niet op als ik de Xbox360 uit heb staan, oh ingevingik kan em natuurlijk ook gewoon aan een pc hangen die wel altijd aanstaat.
Die aansluiting van zo'n play & charge is best brak, vooral het loshalen gaat niet makkelijk.
alleen als je de controller al hebt aangesloten voordat je je 360 uit zetquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Play & Charge kit laadt wel op als de 360 uit staat hoor.
Klopt, maar hij doet het dus welquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen als je de controller al hebt aangesloten voordat je je 360 uit zet
en dan blijven de fans ook draaien...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen als je de controller al hebt aangesloten voordat je je 360 uit zet
Zet de xbox es op een andere poort van je router en zet hem op automatisch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef CosmoKramer het volgende:
Probleempje om op Live te komen:
Hij is door alle tests heen, maar op het moment dat hij de laatste dashboardupdate gaat downloaden springt hij meteen over in een foutmelding waarin hij zegt dat ik m'n verbinding en/of hd moet checken, maar aan geen van beide kan het liggen (snelle verbinding en hd nog bijna niet gebruikt). Iemand een idee? It makes me radeloos.
Ik ben overigens aangesloten via een router en trek de kabel uit m'n laptop om op live (dat probeer ik) te komen.
Dat bericht van 16 januari is allang weer tegen gesproken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
Zit iemand te wachten op een Devil May Cry 4 op de Xbox 360?
waarom gaan de geruchten dan dat de E3 demo op een 360 draaide?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Dat bericht van 16 januari is allang weer tegen gesproken.
Ben je niet in de war met Assassins Creed? Of heb je het over de E3 van 2005?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom gaan de geruchten dan dat de E3 demo op een 360 draaide?
geruchten zijn altijd leuk
Omdat op die site staat dat het vandaag in de Famitsu stond, die pas met die kerel hebben gesproken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Assassins Creed? Of heb je het over de E3 van 2005?
En dan nog snap ik niet waarom een bericht vier maanden later ineens op een site geplaatst wordt.
Ga ik proberen, thx.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zet de xbox es op een andere poort van je router en zet hem op automatisch.
Hier vond ie hem direct, anders ff contact opnemen met M$.
ow dat kan ookquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
En dan nog snap ik niet waarom een bericht vier maanden later ineens op een site geplaatst wordt.
Hmm ja, inderdaad vreemd. Maar diverse andere media zoals gamed.nl en zelfs Fok!Games melden het ook. Misschien dat (de datum van) die bron niet klopt ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Niet te laat dan want ik ga om 20.00 naar een lezing en dus ben ik de rest van de avond weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:51 schreef Mystikvm het volgende:
Uno is echt supertof. Morgenavond ben ik ook evt. beschikbaar voor een paar potjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |