De datum van het oorspronkelijke bericht klopt, ze hebben het ook over Revolution ipv Wii.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hmm ja, inderdaad vreemd. Maar diverse andere media zoals gamed.nl en zelfs Fok!Games melden het ook. Misschien dat (de datum van) die bron niet klopt ofzo
Dat je de singleplayer vol houdt, hij gaat hier gruwelijk vervelen. Ben vandaag een uur bezig geweest om 1 mode op perfect te krijgen >_<quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:41 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
De datum van het oorspronkelijke bericht klopt, ze hebben het ook over Revolution ipv Wii.
Ik denk dat de ene site het gewoon van de andere heeft overgenomen zonder naar de datum te kijken, kan gebeuren natuurlijk
(let wel: wij (gamed.nl) gingen er ook de mist mee in en zagen de datum later pas, waarna we het weer verwijdert hebben)
Hoe dan ook, bijna de singleplayer van Burnout uitgespeeld, nog 3 races![]()
Ja, dat heb ik ook. Ik heb er niet zoveel tijd in gestoken om het niet te halen zeg maarquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:52 schreef Legendkiller het volgende:
Er zitten wel enkele races bij (zo ook de laatste 3 die ik nu dus moet) die me gruwelijk irriteren, maar met de eindstreep in zicht wil ik die ook nog wel halen.
Same here.. ,ik zit er heel de tijd naar te staren als ik in bed ligquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat lampje op die voeding nou zoveel licht moet geven
En ik ga niet elke keer de stekker van de voeding eruit trekken als ik m niet gebruik
Maybe keer de A knop inhouden, tot je het logo ziet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:20 schreef knater het volgende:
Zeg Oblivion is super, alleen is het spel al 2 x gecrashed (beeld vast, einde verhaal), de 360 kan z'n warmte gewoon goed kwijt, is dit een bug in het spel zelf en zo ja staat er al een fix in de planning?
Werkt bij mij niet goed.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maybe keer de A knop inhouden, tot je het logo ziet.
dan maakt ie je cache leeg, probeer het, het kan geen kwaad
Wow, jij klaagt ook echt over alles he.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom dat lampje op die voeding nou zoveel licht moet geven
En ik ga niet elke keer de stekker van de voeding eruit trekken als ik m niet gebruik
Dat zijn cijfers,quote:Microsoft reports the Xbox Live Marketplace achieved a remarkable peak of 24 million downloads during its special E3 campaign, "E3: Bringing It Home" held throughout all of last week.
Xbox 360 gamers around the globe were invited to "jump in" to the online network and enjoy a full week's worth of Gold membership for free. 1.5 million gamers connected to Xbox Live last week, downloading gaming-related content to highly anticipated games like Halo 3, Gears of War as well as new packages to popular titles like The Elder Scrolls IV: Oblivion and Call of Duty 2. (More details of last week's event can be found here.)
Microsoft's announcement also reports that Xbox Live mbmers downloaded over 5 million pieces of gaming and entertainment content during the 7 days of E3, consuming well, a LARGE chunk of data (600 Terabytes, if you're looking for specifics). Meanwhile, traffic to the Xbox.com site double during that week, driving more than 6 million unique users to the site. Methinks much of that traffic was mainly to peep the Halo 3 trailer.
...you laugh, but I'm right and here's the proof in black and white right from the press release:
"The eagerly anticipated Halo 3 high-definition trailer proved to be the most popular download of the week." (Told ya!)
So what else was popular, check out the top 10 downloads as follows:Halo 3 Game Trailer (Microsoft Game Studios) Lost Planet: Extreme Condition Free Playable Demo (Capcom) Test Drive. Unlimited Free Playable Demo (Atari) MotoGP '06 Free Playable Demo (THQ) X-Men: The Last Stand Pack (20th Century Fox) Gears of War GameTrailer (Microsoft Game Studios) Call of Duty .2: Skirmish Map Pack (Activision) Spiderman 3Game Trailer (Activision) Fable 2 Trailer (Microsoft Game Studios) Uno. Xbox Live Arcade Game (Microsoft Game Studios)
Het spel is gewoon buggyquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:20 schreef knater het volgende:
Zeg Oblivion is super, alleen is het spel al 2 x gecrashed (beeld vast, einde verhaal), de 360 kan z'n warmte gewoon goed kwijt, is dit een bug in het spel zelf en zo ja staat er al een fix in de planning?
Nou dat betwijfel ik.. maar het is wellicht niet helemaal efficient geprogrammeerd.quote:
Ik neem aan dat je UNO bedoeltquote:Op donderdag 18 mei 2006 05:15 schreef Ipho het volgende:
Dat spel Puno (heet die zo, het is een beetje laat) is trouwens wel vet.
Dit maakt de arcade leuk
Ik ben ook een UNO hoerquote:
Oh dat verklaart, alhoewel, ik zit op recreational. Ik kreeg dus nog wel wat mensen binnen. Naja, UNO is een game waarbij je gezellig gaat zitten ouwehoeren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook een UNO hoer
Waar ik wel achter kwam, en het werkt dus echt zo.. ik had mijn dinges op 'familie' staan.. voor de gezellige gamer
Maar ik kreeg maar geen mensen in mn lobby.. toen heb ik dat ding op PRO gezet, en hatseflats, achter elkaar de room vol.
FRS en gamesquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:48 schreef Martijn85 het volgende:
Als het aan de FRS ligt kunnen we nog wel een tijdje wachten op GOW
FISID: 728086
Soort Drager: Xbox 360
Genre: aktie games
Release info: 01-01-2099
Agh, ze hebben soms leuke budgetgamesquote:
Klopt, maar er absoluut geen verstand van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ze hebben soms leuke budgetgames
HD beeld?quote:
Nee. Veel gebruiksvriendelijker (ik als leek vind FM2006 echt ingewikkeld), mooier, sfeervoller, etc. Ik vond FM2006 een erg kil en kale game, met teveel statistieken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Alleen omdat je de wedstrijden in 3D kunt bekijken?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is die van 300 Mb toch?
Check thuis wel!
720p filmpjequote:
Is daar niet heel ver weg een discussietopic al voor? Nee?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:37 schreef devv05 het volgende:
Overigens een leuk bericht om de Xbox360/PS3 vs. Wii discussie weer eens aan te wakkeren:
Xbox 360 en Playstation 3 kunnen hetzelfde als de Nintendo Wii
Tis leuker als je dat soort dingen in het Wii topic post, veel leukere discussiequote:
Hehe ok, net gedaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis leuker als je dat soort dingen in het Wii topic post, veel leukere discussie
Als je dat doet heb je gelijk alle Nin-fans met fakkels en hooivorken achter je aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis leuker als je dat soort dingen in het Wii topic post, veel leukere discussie
Te laatquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je dat doet heb je gelijk alle Nin-fans met fakkels en hooivorken achter je aan![]()
Tenminste een stuk leuker dan de discussie hierquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je dat doet heb je gelijk alle Nin-fans met fakkels en hooivorken achter je aan![]()
Haha, ik kan er moeilijk omheen kijken. Dat ding verlicht mijn complete tv-meubelquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, jij klaagt ook echt over alles he..
Doe er een plakkertje over, ofzo.
Gewoon een pad gebruiken.... is makkelijkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef Johnns het volgende:
ik wil binnenkort (october) dus het volgnene stuurtje kopen, de Logitech g25 ;
[afbeelding]
maar het zou natuurlijk erg kut zijn als deze niet zou werken op de xbox 360. weet iemand misschien of deze compatible is met de 360?
project gotham 3 en dit stuurtje![]()
Minder immersiequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gewoon een pad gebruiken.... is makkelijker
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden isquote:
Race gamesquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden is
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |