Officiele stuurtje kost idd 130 euro, krijg je wel topkwaliteit voor IMO, met ForceFeedback, een feature die VEEL te weinig gebruikt is op de PC...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Race games
Kan me voorstellen dat het met een stuur leuker is maar het neemt best wel wat ruimte in.... + het zal wel wat kosten.
In de M$ presentatie hadden ze het over een force feedback stuur dat met Forza 2 komt ofzo... ik weet het niet maar die is volgens mij van M$.... daar even op wachten bv.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Officiele stuurtje kost idd 130 euro, krijg je wel topkwaliteit voor IMO, met ForceFeedback, een feature die VEEL te weinig gebruikt is op de PC...
Goh wat kan jij sneu zijn zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, das wel veel geld zeg om een beweging te simuleren. Gelukkig komt de Wii met een controller die je meteen als stuur kan gebruiken.
quote:
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, das wel veel geld zeg om een beweging te simuleren. Gelukkig komt de Wii met een controller die je meteen als stuur kan gebruiken.
Drivers enzo...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je trouwens niet gewoon USB stuurtjes gebruiken?
Yep... en die Huxley ga ik vanavond ook eens meemaken, screenshots werd ik al stil vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Die knal die je net hoorde?
Gewoon, mijn kaak die door de grond sloeg na het zien van de Huxley trailer...
[..]
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?
En daarvoor (en nu dus weer) Nintendo's persoonlijke reetveter was?
En dan een 2e Wii controller erbij voor de pedalenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij zijn allemaal hoeren hoor,.......... ken er wel meer die de Xbox niks vonden in het beginquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Die knal die je net hoorde?
Gewoon, mijn kaak die door de grond sloeg na het zien van de Huxley trailer...
[..]
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?
En daarvoor (en nu dus weer) Nintendo's persoonlijke reetveter was?
Nog zo 1quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal hoeren hoor,.......... ken er wel meer die de Xbox niks vonden in het begin
Ja kom op Gijs.... wat hij over Noot zegt kan in deze vorm ook over ons gezegd worden:quote:
Enige verschil is dat ik nog steeds een reetveter van Sony ben en jij je op 1 console concentreert nu.quote:Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond? En daarvoor (en nu dus weer) Sony's persoonlijke reetveter was?
Guttegut zeg... Bastard komt ook eens in een Wie topic posten..quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja kom op Gijs.... wat hij over Noot zegt kan in deze vorm ook over ons gezegd worden:
[..]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Guttegut zeg... Bastard komt ook eens in een Wie topic posten..
Niet bepaald. Xbox was meer een proof of concept, X360 is grootser opgezet met betere ondersteuning door developers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind de Xbox nog steeds niks. De 360 is daarentegen wel leuk.
Hypocriet? Een beetje.
Is dat zo?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Sjotime het volgende:
Enige verschil is dat ik nog steeds een reetveter van Sony ben en jij je op 1 console concentreert nu.
Als het goed is voeg ik je even toe. Zoniet, dan moet je me maar weigeren :pquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef pkwarts het volgende:
Fliepke en ik zijn nu Uno aan het spelen, wie zien heeft kan joinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |