Haha, ik kan er moeilijk omheen kijken. Dat ding verlicht mijn complete tv-meubelquote:Op donderdag 18 mei 2006 07:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wow, jij klaagt ook echt over alles he..
Doe er een plakkertje over, ofzo.
Gewoon een pad gebruiken.... is makkelijkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:51 schreef Johnns het volgende:
ik wil binnenkort (october) dus het volgnene stuurtje kopen, de Logitech g25 ;
[afbeelding]
maar het zou natuurlijk erg kut zijn als deze niet zou werken op de xbox 360. weet iemand misschien of deze compatible is met de 360?
project gotham 3 en dit stuurtje![]()
Minder immersiequote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gewoon een pad gebruiken.... is makkelijker
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden isquote:
Race gamesquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden is
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rijden met een AB in mijn hand? Ik geloof dat dat zelfs bij wet verboden is
Officiele stuurtje kost idd 130 euro, krijg je wel topkwaliteit voor IMO, met ForceFeedback, een feature die VEEL te weinig gebruikt is op de PC...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Race games
Kan me voorstellen dat het met een stuur leuker is maar het neemt best wel wat ruimte in.... + het zal wel wat kosten.
In de M$ presentatie hadden ze het over een force feedback stuur dat met Forza 2 komt ofzo... ik weet het niet maar die is volgens mij van M$.... daar even op wachten bv.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Officiele stuurtje kost idd 130 euro, krijg je wel topkwaliteit voor IMO, met ForceFeedback, een feature die VEEL te weinig gebruikt is op de PC...
Goh wat kan jij sneu zijn zeg.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, das wel veel geld zeg om een beweging te simuleren. Gelukkig komt de Wii met een controller die je meteen als stuur kan gebruiken.
quote:
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, das wel veel geld zeg om een beweging te simuleren. Gelukkig komt de Wii met een controller die je meteen als stuur kan gebruiken.
Drivers enzo...quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je trouwens niet gewoon USB stuurtjes gebruiken?
Yep... en die Huxley ga ik vanavond ook eens meemaken, screenshots werd ik al stil vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Die knal die je net hoorde?
Gewoon, mijn kaak die door de grond sloeg na het zien van de Huxley trailer...
[..]
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?
En daarvoor (en nu dus weer) Nintendo's persoonlijke reetveter was?
En dan een 2e Wii controller erbij voor de pedalenquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wij zijn allemaal hoeren hoor,.......... ken er wel meer die de Xbox niks vonden in het beginquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond?
Nog zo 1quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal hoeren hoor,.......... ken er wel meer die de Xbox niks vonden in het begin
Ja kom op Gijs.... wat hij over Noot zegt kan in deze vorm ook over ons gezegd worden:quote:
Enige verschil is dat ik nog steeds een reetveter van Sony ben en jij je op 1 console concentreert nu.quote:Jij was toch die sloerie die heel laat toch nog een Xbox heeft gekocht en hem stiekem wel OK vond? En daarvoor (en nu dus weer) Sony's persoonlijke reetveter was?
Guttegut zeg... Bastard komt ook eens in een Wie topic posten..quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja kom op Gijs.... wat hij over Noot zegt kan in deze vorm ook over ons gezegd worden:
[..]
quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Guttegut zeg... Bastard komt ook eens in een Wie topic posten..
Niet bepaald. Xbox was meer een proof of concept, X360 is grootser opgezet met betere ondersteuning door developers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind de Xbox nog steeds niks. De 360 is daarentegen wel leuk.
Hypocriet? Een beetje.
Is dat zo?quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:16 schreef Sjotime het volgende:
Enige verschil is dat ik nog steeds een reetveter van Sony ben en jij je op 1 console concentreert nu.
Als het goed is voeg ik je even toe. Zoniet, dan moet je me maar weigeren :pquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef pkwarts het volgende:
Fliepke en ik zijn nu Uno aan het spelen, wie zien heeft kan joinen
Ik had het meer over het laatste deel van die zin.quote:
dat was ik ja, ik zal er eens over nadenken, 35 euro...hoef ik iig geen batterijen meer te kopen, en zo raak ik batterijen ook niet kwijt als ik ze in de oplader stopt zodat iemand anders in huis ze weer kan pakkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand moest hier toch prijs weten over die oplader??
Quick Charge Kit Xbox 360
[afbeelding]
Leverbaar over 22 dagen. Bestel hem nu alvast!
incl. verzendkosten
¤ 34,77
Ik zal altijd Nintendo fan blijven. Wat er ook gebeurt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goh, jij bent ook al zo'n digitaal persoon... Of de eerste dag, of totaal nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal altijd Nintendo fan blijven. Wat er ook gebeurt.
Verder stond ik op de launchdag van de 360 gewoon vooraan in de rij hoor, dat ze er dan geen kunnen leveren is niet mijn probleem. Nu wacht Bill maar tot 2007 voordat ik er een koop
http://www.gamershell.com/download_13893.shtmlquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nog 10 uur dan kan ik hem pas es bekijken.
Veel beter jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
http://www.gamershell.com/download_13893.shtml
Pak je hem toch met 1,5MB/sec van Gamershell?
Dankeschön!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De meerwaarde zit hem meer in de japanse spellen wellicht, en dat is nou net waar ik op afknap...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind de Xbox 360 super, maar zodra de PS3 er is komt hij er meteen. Sony is
Japanse games zijn superquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De meerwaarde zit hem meer in de japanse spellen wellicht, en dat is nou net waar ik op afknap...
Mwoa Sony stiekem best wel wat officiele spellen van b.v. Formula 1 en WRC, ik ken best een aantal freaks die alleen daarvoor een PS2 in huis hebben staan, zal met de PS3 hetzelfde worden denk ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De meerwaarde zit hem meer in de japanse spellen wellicht, en dat is nou net waar ik op afknap...
Metal Gear, Final Fantasy en Devil May Cry zijn toch behoorlijk mainstream Japanse spellen die ik nooit zou willen missen. En zo zijn er nog veel meer onbekendere pareltjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Japanse games vind ik echt zwaar kut. Slechter, saaien en vooral vreemder is er gewoon niet.
Metal Gear op de PS2 geprobeerd maar dat vond ik helemaal niks. Final Fantasy X was wel leuk op PS2 maar ging na een tijdje wel vervelen en dat hou ik ook geen delen lang vol. Devil May Cry trekt me niet. En dan noem je nog de drie betere, want het meeste is gewoon rotzooi. Maar goed, das mijn mening natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Metal Gear, Final Fantasy en Devil May Cry zijn toch behoorlijk mainstream Japanse spellen die ik nooit zou willen missen. En zo zijn er nog veel meer onbekendere pareltjes.
Natuurlijk heb je ook de Kamatari's die niet voor iedereen geschikt zijn.
Oh dat gaat lekker..quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:26 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind de Xbox 360 super, maar zodra de PS3 er is komt hij er meteen. Sony is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |