ga er maar neit van uit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef TimoBasso het volgende:
Ik hoop dat er een soort van 2006 season patch komt voor MotoGP
Terwijl in N3 en andere spellen er juist velen tegelijk door het scherm rennen....quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef masterdave het volgende:
Ik hoop alleen dat Gears of War echt gaat waarmaken wat ze nu laten zien, en dan vooral qua framerate, want daar ben ik wel beetje bang voor. Vooral met grote monsters en veel monsters ben ik bang dat de 360 het niet helemaal zal trekken.
Nee idd,.... kan de 360 niet aan neequote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef masterdave het volgende:
Ik hoop alleen dat Gears of War echt gaat waarmaken wat ze nu laten zien, en dan vooral qua framerate, want daar ben ik wel beetje bang voor. Vooral met grote monsters en veel monsters ben ik bang dat de 360 het niet helemaal zal trekken.
Denk het wel, het is een 360 exclusive dus geen gare port en MS werkt er aan mee. Die gaan echt geen prutgame op de markt brengen, dit is één van de grootste publiekstrekkers.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:27 schreef masterdave het volgende:
Een grot ook,.... zelfs nu ik het spel bijna uitgespeeld heb moet ik nog wel 50 grotten verkennen.... beetje matige content....quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:21 schreef devv05 het volgende:
Meer Oblivion uitbreidingen op komst, waaronder een 'Pirates of Oblivion'.
Zijn die dingen nou al eens voor ons te downloaden?
Dat wordt dan 5 euro, alstublieft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grot ook,.... zelfs nu ik het spel bijna uitgespeeld heb moet ik nog wel 50 grotten verkennen.... beetje matige content....
Die piratenboot die erbij zit kan wel eens interessant zijn. Heb ergens gelezen dat je die ook kunt gaan gebruiken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een grot ook,.... zelfs nu ik het spel bijna uitgespeeld heb moet ik nog wel 50 grotten verkennen.... beetje matige content....
Veel missen of niet, ik wil gewoon ZELF kunnen kiezen of ik ze wel of niet aanschaf. Ik vind het echt belachelijk en onbegrijpelijk dat ze voor ons nog steeds niet verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef Retuobak het volgende:
Nou, voorlopig mis je nog niks hoor.
Ook die Wizard's Tower viel ERG tegen. En daar had ik nog best veel van verwacht ook :/.
Orrery en Horse Armour waren logischerwijs helemaal crap.
hear hear.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Veel missen of niet, ik wil gewoon ZELF kunnen kiezen of ik ze wel of niet aanschaf. Ik vind het echt belachelijk en onbegrijpelijk dat ze voor ons nog steeds niet verkrijgbaar zijn.
Framerate issue met Gears of War is vrij bekend vriend, ik pluk dit niet zomaar uit de lucht, maar zoals iemand anders hierboven ook zegt, MS werkt er wel aan mee, dus dan zal het inderdaad wel goedkomen. Misschien verwoorde ik het ook verkeerd, niet dat de 360 het niet aankan, maar dat de programmering nog niet goed genoeg is om de 360 het mooi vloeiend te laten weergeven.quote:
ze hebben nog 6 maanden de tijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef masterdave het volgende:
[..]
Framerate issue met Gears of War is vrij bekend vriend, ik pluk dit niet zomaar uit de lucht, maar zoals iemand anders hierboven ook zegt, MS werkt er wel aan mee, dus dan zal het inderdaad wel goedkomen. Misschien verwoorde ik het ook verkeerd, niet dat de 360 het niet aankan, maar dat de programmering nog niet goed genoeg is om de 360 het mooi vloeiend te laten weergeven.
Valt wel mee, de laatste versie die ze op E3 lieten zien had nauwelijks nog last van framerate problemen, alleen bij het naar binnen of buiten gaan ging het even naar problemen. De build die ze vorig jaar op E3 lieten zien had wel framerate problemen, maar dat was 18 maanden voor de release van het spel, ik denk dat ze toen wel andere prioriteiten hadden dan de framerate.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef masterdave het volgende:
[..]
Framerate issue met Gears of War is vrij bekend vriend, ik pluk dit niet zomaar uit de lucht, maar zoals iemand anders hierboven ook zegt, MS werkt er wel aan mee, dus dan zal het inderdaad wel goedkomen. Misschien verwoorde ik het ook verkeerd, niet dat de 360 het niet aankan, maar dat de programmering nog niet goed genoeg is om de 360 het mooi vloeiend te laten weergeven.
Ze hebben nog tot november.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:59 schreef masterdave het volgende:
[..]
FIFA = Top Spinquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:11 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe screenshots van Virtua Tennis 3
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Virtua Tennis en Top Spin? Een beetje te vergelijken met FIFA vs. PES? Zoja, welke is dan de FIFA en welke de PES?
volgens mij zit het seizoen 2005 EN 2006 erin.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef TimoBasso het volgende:
Ik hoop dat er een soort van 2006 season patch komt voor MotoGP
Virtua Tennis: World Tour (PSP)quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:38 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, top spin is ook goed, maar de tijden van virtua tennis 1 en 2 op de DC.
*zet dreamcast weer eens aan.
GRAWquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ok dan, morgen komt de 360 bij mij te staan![]()
Iemand nog aanraders qua games? PGR 3 die komt er sowieso, misschien nog wat racers / FPS?
Ik heb eigenlijk alleen de arcade versies gespeeld verder. Maar imo is VT:WT zoals je hier kunt lezen de beste tennisgame momenteel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:43 schreef Wessiej het volgende:
Is die van dezelfde kwaliteit?
Of nooit virtua tennis op de DC gespeeld?
Ik had ook een andere tennis game op de DC, was ook erg goed, op de voorkant stonden serena williams en venus williams.
Weet niet meer hoe die heet en ben te lui om 3 stappen te zetten, weet iemand het?
De demo die wij spelen is van het seizoen 2005quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is er dan met het seizoen?
Ik volg de motogp niet
F*ck yeah !! Rizza! Johnny Hopkinsquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
volgens mij zit het seizoen 2005 EN 2006 erin.
op http://www.gametrailers.com/index.php?p=xb360 en dan pagina 3 staat wel een interview over moto gp 06 en volgens mij zitten bijde seizoenen erin![]()
Carreer mode in Virtua Tennis was fantastisch, er was echt niks op aan te merkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:51 schreef Wessiej het volgende:
Maar als virtua tennis 3 komt, die career mode was echt top.
GRAWquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ok dan, morgen komt de 360 bij mij te staan![]()
Iemand nog aanraders qua games? PGR 3 die komt er sowieso, misschien nog wat racers / FPS?
Lekker zombies rammen, kan niet wachtrne &O"e:Op woensdag 17 mei 2006 12:54 schreef Wessiej het volgende:
Wat lijkt jullie trouwens van Dead Rising, nieuwe filmpjes al gezien?
Dit wordt echt zo'n gaaf spel volgens mij, beetje zombie's rossen en winkelen.
Hitman vond ik nooit leuk, dus die laat ik heel ver links liggen. Prey komt er wel in denk ik zo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef Wessiej het volgende:
Wij willen ook de hele tijd dezelfde games.
Ga je ook nog hitman kopen en Prey?
Ik heb nog geen nieuwe filmpjes gezien.... heb je een link? Alleen de eerste trailer gezien... lijkt me cool maar misschien wel wat eentonig? Zit er bv een verhaal in of moet je gewoon die mall overlevenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:54 schreef Wessiej het volgende:
Wat lijkt jullie trouwens van Dead Rising, nieuwe filmpjes al gezien?
Dit wordt echt zo'n gaaf spel volgens mij, beetje zombie's rossen en winkelen.
http://xboxyde.com/news_3005_en.htmlquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe filmpjes gezien.... heb je een link? Alleen de eerste trailer gezien... lijkt me cool maar misschien wel wat eentonig? Zit er bv een verhaal in of moet je gewoon die mall overleven?
FIFAquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:05 schreef Wessiej het volgende:Zag trouwens dat Alone in the Dark voor 49 euro te bestellen komt, niet dat ik hem nú al koop, maar toch wel geinig.
Iemand vanmiddag/vanavond Burnout Revengen of Fifa world cupperren?
Ja de mall en het park dan... en dan met alles wat je tegenkomt gaan zwaaien.... meer is het niet denk ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe filmpjes gezien.... heb je een link? Alleen de eerste trailer gezien... lijkt me cool maar misschien wel wat eentonig? Zit er bv een verhaal in of moet je gewoon die mall overleven?
Thanks.... ben gameplay aan het downen.... die photo video ziet er ook wel cool uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://xboxyde.com/news_3005_en.html
Vooral Gameplay kijken, die is echt tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |