quote:Trouwens een eerste in-game screenshot van Halo 3 is verschenen, waarschijnlijk dan.
Wat zou die classic mode zijn? Ik heb stiekem het idee dat ze al een tijdje met de game aan het ontwikkelen zijn.
Sue mequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Netsplitter het volgende:
Je bent deeltje zoveel vergeten in de tag.
quote:
is forza screenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:09 schreef devv05 het volgende:
Laatste bericht dat gepost werd over Halo 3:
[..]
Fotoshop dan? Want staat met koeieletters Halo 3 opquote:
quote:Update:
Inmiddels is er nog een tweede screenshot verschenen van hetzelfde menu, maar dan uit een andere hoek genomen. Een photoshop lijkt nu daarom erg onwaarschijnlijk geworden en de kans lijkt ons dan ook groot dat het echte beelden betreft. Het nieuwe screenshot vind je hieronder.
Wauw en heel blauw scherm met Halo 3 erop...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fotoshop dan? Want staat met koeieletters Halo 3 op
[update] Eerste in-game screenshot van Halo 3?!
Tweede screenshot verschenen, lijkt om echte beelden te gaan
Ja, ik had ook liever meteen een demo gehadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wauw en heel blauw scherm met Halo 3 erop...![]()
Misschien Hellfire, die zit bij een bekende gamessite en mag vaak die exclusieve dingen testenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:22 schreef linuxje het volgende:
heeft iemand al een volledige versie ofzo van test drive unlimited gespeeld?
lijkt me best een vet spel maar die demo raced zo belachelijk slecht, ik hoop echt dat dat verbeterd wordt!
Goed dat je het zegt, ff betalen voor Table Tennisquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:32 schreef Wessiej het volgende:
Realiseerde me net dat hitman en table tennis nog anderhalve week duren, niet 2 en een halve week.
Thanksquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:56 schreef peristilius het volgende:
Okee mensen, ik heb voor de handigheid een wiki voor de gamercards aangemaakt.
Ik heb alle cards uit het topic en die van Elmar0 en SToRM81 er al ingezet, maar voortaan mag je het dus lekker zelf doen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef Skull-splitter het volgende:
OK, ik ben om, ik gaat er een halen
quote:Dinsdag 16 mei 2006 - De Xbox 360 was in de maand april de best verkopende console in Amerika. Dat blijkt uit de Amerikaanse verkoopcijfers die vandaag bekend gemaakt zijn. Bovenaan de lijst staat dus de Xbox 360, met 295.000 verkopen genomen over de hele maand april.
Gevolgd door de Playstation 2, die het met 205.000 verkopen nog steeds zeer netjes doet. Vervolgens zien we de Gameboy Advance op plaats drie met 160.000 verkopen, Nintendo DS als vierde met 140.000 verkochte exemplaren, de originele Xbox met 39.000 verkopen en als hekkensluiter de GameCube, waarvan er nog 38.000 verkocht zijn.
Qua software verkopen presteert de Xbox 360 helemaal goed, zo zijn de nummers 2 tot en met 6 allemaal Xbox 360 games. Alleen in Kingdom Hearts 2 voor de Playstation 2 moet Microsoft's next-gen console haar meerdere erkennen. De volledige lijst met softwareverkopen is als volgt:
1. Kingdom Hearts II (PlayStation 2)
2. Tom Clancy' S Ghost Recon Advanced Warfighter (Xbox 360)
3. The Elder Scrolls IV: Oblivion (Xbox 360)
4. Major League Baseball 2K6 (Xbox 360)
5. Battlefield 2: Modern Fights (Xbox 360)
6. Tomb Raider: Legend (Xbox 360)
7. The Godfather (PlayStation 2)
8. MLB ' 06: THE SHOW (PlayStation 2)
9. Major League Baseball 2K6 (PlayStation 2)
10 Tomb Raider: Legend (PlayStation 2)
11 Tourist Trophy (PlayStation 2)
12 Fight Night Round 3 (Xbox 360)
13 Guitar Hero Bundle (PlayStation 2)
14 Major League Baseball 2K6 (Xbox)
15 Call of Duty 2 (Xbox 360)
16 NBA Ballers: Phenom (PlayStation 2)
17 The Age of Ice 2: The Meltdown (PlayStation 2)
18 God of War (PlayStation 2)
19 Far Cry Instincts Predator (Xbox 360)
20 Metroid Precedes Hunters (Nintendo DS)
xbox360only.nl
Halen die hap!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:32 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Ik denk er ook aan om een xbox 360 te kopen. Maar die wii lijkt me ook wel wat en de ps3 zou me ook wel wat lijken, al is ie wat duur. Zeg nou eens eerlijk: doe ik er verstandig aan om er gewoon een te halen of kan nog beter ff wachten op de rest? zoja...welk spel zou ik er dan bij moeten halen waaraan ik meteen de potentie en finesse van het apparaat te zien krijg?
Op een normale tv ziet het er ook super uit. Mensen die beweren dat de xbox hetzelfde kan, zijn gewoon dom...quote:Trouwens heb ik nog geen hdtv.....maakt dat veel uit voor de graphix of ziet het er met een gewone tv ook nog supervet uit??
Zou ik zeker doen!quote:Misschien moet ik het zelf maar gaan ontdekken..
Als devvers al zeggen dat het niets scheelt, dan kan je verwachten wat je wil.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
Ik verwacht dat de PS3 grafisch toch wel een stuk beter gaat worden![]()
Nou ja, hij is goedkoper.. Er zijn tegen de tijd dat de PS3 komt zo'n 160 spellen te koop.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:59 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik hou vooral van first person shooters, maar een goede rpg sla ik ook niet af. Ik heb nu nog een gamecube en een psp(en de pc natuurlijk). De gamecube is nooit wat geweest laten we eerlijk zijn. Daarom heb ik ook slechte hoop voor de wii.
Maar de ps3 zal dus niet veel anders zijn dan de 360?
ik zal donderdagavond iig ff een paar winkels bezoeken...
Ik zie jou wel over 2 a 3 E3's daar op dat podium staanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, hij is goedkoper.. Er zijn tegen de tijd dat de PS3 komt zo'n 160 spellen te koop.
En grafisch zal het nauwelijks wat schelen.
De vraag is, wil je 600 euro uitgeven voor een console waar dan nauwelijks games op zijn. (tel die prijs er ook nog maar bij..) Die 500 euro versie is een retard-pack..
Of voor 200 minder een nagenoeg gelijkwaardige console met 150+ games..
nou ik vind de graphics van de x360 echt super! zelfs op kleine tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
Moore = God.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zie jou wel over 2 a 3 E3's daar op dat podium staan
Als je de PS1 en PS2 games meetelt dan heeft de PS3 veel meer gamesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, hij is goedkoper.. Er zijn tegen de tijd dat de PS3 komt zo'n 160 spellen te koop.
En grafisch zal het nauwelijks wat schelen.
De vraag is, wil je 600 euro uitgeven voor een console waar dan nauwelijks games op zijn. (tel die prijs er ook nog maar bij..) Die 500 euro versie is een retard-pack..
Of voor 200 minder een nagenoeg gelijkwaardige console met 150+ games..
Als je van FPS houdt zit je met de Xbox 360 absoluut het best. De PS3 zal niet veel anders zijn dan de Xbox 360, maar meer op Japan gericht dus waarschijnlijk wat meer (vreemde) RPGs en minder shooters. Alhoewel de Xbox 360 ook meer dan genoeg RPGs al in ontwikkeling heeft, dus om goede games hoef je echt niet verlegen te zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:59 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik hou vooral van first person shooters, maar een goede rpg sla ik ook niet af. Ik heb nu nog een gamecube en een psp(en de pc natuurlijk). De gamecube is nooit wat geweest laten we eerlijk zijn. Daarom heb ik ook slechte hoop voor de wii.
Maar de ps3 zal dus niet veel anders zijn dan de 360?
ik zal donderdagavond iig ff een paar winkels bezoeken...
1+2 = 3 maar PS1+ PS2 != PS3 hoor... beetje domme vergelijkingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Als je de PS1 en PS2 games meetelt dan heeft de PS3 veel meer games![]()
En ik vond de PS3 games op de E3 die nog niet eens af waren niet onderdoen voor de 2de generatie 360 games, maar dat is mijn mening.
Je weet toch wel dat de PS3 backwards compatible is hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
1+2 = 3 maar PS1+ PS2 != PS3 hoor... beetje domme vergelijking
De PS3 games doen absoluut niet onder voor 360 games, maar andersom ook niet. De games zijn gewoon erg gewaagd aan elkaar en er is niet 1 console veel beter of veel slechter. De Xbox 360 heeft alleen gewoon een stuk meer voordelen dan de PS3.
Volgens mij was het ook iets dat makers hun bestanden niet hoeven te comprimeren, plus dat in de toekomst 20 gig voor een spel dus heel normaal is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:28 schreef Wessiej het volgende:
HD-DVD is niet voor games, Blu-ray is nou ook niet echt boeiend voor enorme spelwerelden hoor, meer voor super mooie tussenfilmpjes, en die werken zaaddodend bij mij.
Bedankt en heb er tot nu toe geen spijt vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welkom Knater. Je zal geen spijt krijgen van je X360
.
Voeg je gamertag even toe aan het gamertag topic.
En ik heb eindelijk een europese oplader voor m'n DS, alles werkt nog gelukkig
Nee, ik weet het, van de eerste ook geen spijt al heb ik daar wel erg weinig games voor gekocht uiteindelijk... Wellicht deze keer meer dan 5 titelsquote:
Moet ik nog zeggen wat mijn advies is?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Enige afweging die ik nu heb is trouwens een leuke nieuwe TV en dus nog even doorbijten kwa PC of vice versa...
Dat is het voordeel van Blu-Rayquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:41 schreef knater het volgende:
Volgens mij was het ook iets dat makers hun bestanden niet hoeven te comprimeren, plus dat in de toekomst 20 gig voor een spel dus heel normaal is.
Voor de Xbox heb ik er ook maar 6 gekocht. Maar de 360 line-up ziet er wel al heel wat beter uitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, van de eerste ook geen spijt al heb ik daar wel erg weinig games voor gekocht uiteindelijk... Wellicht deze keer meer dan 5 titels
Ik verwacht dat de PS3 grafisch tegen het einde van z'n levensduur ongeveer het krachtsverschil tussen de Xbox en de Gamecube zal hebben tov de Xbox 360. Hooguit nog ietsje meer physicswise.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:00 schreef SToRM81 het volgende:
Tis iig mijlen beter dan tquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef Ringhio het volgende:
Scheelt de Advanced Scart Cable erg veel met de standaard kabel?![]()
Tis een persoonlijke afweging... Het gaat de PC worden denk ik...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Moet ik nog zeggen wat mijn advies is?
Mjah, als ik dat nou eens terugzag in de vrijgegeven screenshots dan zou ik je mening delen, echter laat de PS3 bij nagenoeg elke presentatie steekjes vallen en schermt men met "geleende" concepten in hardware...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Nou je ziet wel dat de devs met de PS3 nu al games op 1080p resolutie hebben met 60fps, is toch wel al een voordeeltje tegenover de 360 graphics lijkt mij.
Er komen geen games op HD-DVD uit en is dus alleen voor films. Persoonlijk heb ik geen behoefte aan films op HD-DVD, dus koop ik de drive niet en ben ik dus goedkoper uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:27 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de PS3 backwards compatible is he![]()
En GoW2 en FF12 zijn toch games die ik zeker nog wil spelen.
En de PS3 heeft standaard Blu-Ray waar enorme spelwerelden op passen, lijkt me toch wel een voordeel. Bij de 360 moet je die HD-DVD er nog eens los bij kopen![]()
Games vergelijken lijkt me toch erg moeilijk in dit stadium waarbij nog nieteens de final PS3 devkit bij iedereen geleverd is en er nog geen 1 game van de PS3 getoond is die af is
Als je de standaard gele tulp gebruikt voor je geluid dan ben je een masochist. Scart is scherper, duidelijker en bovenal stabieler...quote:
Gele tulp is helemaal niet voor het geluidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je de standaard gele tulp gebruikt voor je geluid dan ben je een masochist. Scart is scherper, duidelijker en bovenal stabieler...
Come on hey, een opgepoetste versie van GT.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Nou je ziet wel dat de devs met de PS3 nu al games op 1080p resolutie hebben met 60fps, is toch wel al een voordeeltje tegenover de 360 graphics lijkt mij.
Ik zei geluidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Gele tulp is helemaal niet voor het geluid![]()
Doe ff moeilijk over een typo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:09 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Gele tulp is helemaal niet voor het geluid![]()
De 360 controller lijkt anders ook aardig op de kruising van een Dreamcast controller (triggers) met een PS2 controller (de algemene layout)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, als ik dat nou eens terugzag in de vrijgegeven screenshots dan zou ik je mening delen, echter laat de PS3 bij nagenoeg elke presentatie steekjes vallen en schermt men met "geleende" concepten in hardware...
Component via Scart word dan ook soms wel ondersteund, het is alleen geen officieele standaard, zover ik weet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Het grappige is, Scart an sich zou al genoeg zijn voor HDTV: de bandbreedte kan ie gewoon kwijt.
En idd, typo, sorry, ben al vanaf 6 uur op...
En dan is het toch leuk om te vermelden dat MS beiden eerder af was met een werkend commercieel product.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De 360 controller lijkt anders ook aardig op de kruising van een Dreamcast controller (triggers) met een PS2 controller (de algemene layout)Zij jatten alleen wat minder opvallend
En bovendien had Sony het patent van die tilt controller in 1999 al aangevraagd![]()
Ach, als je het goed bekijkt is Nintendo de enige die altijd met echte vernieuwingen komt op controller gebied, waarna anderen het gaan kopieëren (shoulder buttons, analoge sticks)
Officieel gezien is het gewoon geen HD-aansluiting, maar met enige aanpassing en wat goodwill kan het makkelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:30 schreef Wii het volgende:
[..]
Component via Scart word dan ook soms wel ondersteund, het is alleen geen officieele standaard, zover ik weet.
Tja, een goed werkend online systeem is hetgene wat de PS2 nog niet had en aangezien er veel vraag naar is vind ik het niet zo gek dat ze hun eigen online service gaan aanbieden. Ze moeten welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan is het toch leuk om te vermelden dat MS beiden eerder af was met een werkend commercieel product.
MS had tevens al gamepads van hoge kwaliteit ver voor de xbox avonturen, waarop ook gewoon triggers zaten. Toen nog niet analoog, maar zeker aanwezig.
Dus nee, ik kan niet zeggen dat MS zo schaamteloos jat als de PS3 nu. Met zijn spontaan toegevoegde tilt-rommel en een van Live geript netwerk (want stiekem werkt live gewoon verdomd goed)
DatMeenJeNiet!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuk, mn headset doet het niet meer...
Nee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Repeat het volgende:
Zonder verder in details te treden, zijn er nou al modchips voor de x360?
We zullen je missen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
* Repeat stelt aankoop nog verder uit...
720p is niet eens een harde eis van Sony, dus je kan zelfs nog games verwachten die op SD-resolutie draaien (maar dat zal heeeel weinig voorkomen denk ik zo)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Come on hey, een opgepoetste versie van GT..
Kijken of de echte next gen games ook 1080p zijn. Dat zal wel gewoon 720p worden vooral..
Lekker boeiend ook. Ik zat op de e3 in een zaaltje met alleen maar gamedesigners en andere mensen uit de gamesindustrie. 25% had een hdtv en van de 175-200 man hadden er vier een 1080p tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Voor welke site/tijdschrift schrijf jij?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef Legendkiller het volgende:
Om even terug te komen op Table Tennis: ik heb de game twee / drie weken geleden bij Take Two gespeeld en dat was erg prettig. Game is simpel op te pakken, maar gaat tegelijkertijd ook diep genoeg (met spins e.d.) om je lekker bezig te houden. Tempo ligt ook aardig hoog na een langere rally, dus zeker een game die je moet kopen! (mits je het genre kunt waarderen natuurlijk)
.Kkrieger ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:45 schreef Mystikvm het volgende:
Er is een PC-game die hier gebruik van maakt, het hele spel weegt 61KB. Retuobak weet ongetwijfeld de titel. Nu is die game wel een extreem voorbeeld.
A. Niemand heeft een 1080pquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:00 schreef SToRM81 het volgende:
Er zit een carriere mode in, veel details hebben we daar echter nog niet van.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
wat voor singelplayer mode zit er in, soort topspin 2 achtige carriere ?
Je hebt laatst met me zitten chatten op IRC over een userreview, die site dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Voor welke site/tijdschrift schrijf jij?
Ah! hoiquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:38 schreef Legendkiller het volgende:
Je hebt laatst met me zitten chatten op IRC over een userreview, die site dus
Ja dat kan wel... in theorie... maar in de praktijk... helaaschquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef pkwarts het volgende:
Geen lag is een loze uitspraak.
Heyquote:
Precies, maar het is wel meteen funest voor een game als tafeltennis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef pkwarts het volgende:
Geen lag is een loze uitspraak.
Ach het is funest voor iedere game, maar zolang je maar met europeanen speelt die een beetje in de buurt wonen gaat het primaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:43 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Hey![]()
[..]
Precies, maar het is wel meteen funest voor een game als tafeltennis.
20 Euro of je oude headset gebruiken van de Xbox.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Leuk, mn headset doet het niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |