Dat komt goedquote:Op maandag 27 maart 2006 21:57 schreef DarkElf het volgende:
Oh enne: de modjes are watching, dus gedraag jullie
Ik kom net onder de douche vandaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:58 schreef Maeghan het volgende:
Ja, duidelijk een geval van typtyfus. Maar hee, beetje Lush lost dat wel op ;-)
Maar eh, DarkElf zei misschien, dus da's wel al praktisch verslaafd =P
Dream Creamquote:Op maandag 27 maart 2006 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lush heeft ook nog andere dingen dan zeep
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef Shirley het volgende:
We zijn gewoon allemaal zeepdbellen!
Aparte tvp...
We zijn gewoon allemaal zeepdellen!
Aparte tvp...
De Happy Pill zit al wel in cadeaupakket voor moederdag, die al wel te krijgen isquote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef Vava het volgende:
Ik wilde ook al de hele dag posten dat ik Narcotick, Happy for Sad en Back for Breakfast heb gekocht en dat de Happy Pill er nog niet was.
Turboquote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef noekje het volgende:
Deze bbs-en gaan eruit:
Little Monkey
Two Timing Tart
Turbo bubble
Play Doze
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
16 en 17 april is het Pasen... vrijdag de 14e is het Goede Vrijdag. Dat betekent: VRIJ!
In Den Bosch hadden ze zaterdag nog 6 verschillende BBS en Ballistics, nog Ruby Red Slippers, Nog Christmas Massage Bar en Snowfairy. Idd vreemd dat dat ineens weer verschijnt allemaalquote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er stond in de Leidse zelfs nog Snow Fairy, dus volgens mij vinden ze in de duistere kelders van Lush af en toe nog een doosje van het een en ander terug.
Die ga ik over een tijdje kopenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wilde ook graag het 'Come fly with me' pakket kopen, maar het tasje zag er echt vreselijk lelijk uit.
Hmm... ik let eigenlijk nooit op de cadeaupakkettenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:29 schreef Elefes het volgende:
De Happy Pill zit al wel in cadeaupakket voor moederdag, die al wel te krijgen isIn ieder geval, in Den Bosch hadden ze 'm wel afgelopen zaterdag. Dat pakket zag er wel lekker uit trouwens!
Wat zit daar allemaal nog meer in dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:29 schreef Elefes het volgende:
De Happy Pill zit al wel in cadeaupakket voor moederdag, die al wel te krijgen isIn ieder geval, in Den Bosch hadden ze 'm wel afgelopen zaterdag. Dat pakket zag er wel lekker uit trouwens!
[..]
Er zit iig Flying Foxquote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat zit daar allemaal nog meer in dan?
We zijn gewoon allemaal zeepdellen!
Aparte tvp...
Klinkt best lekker, op de Ring of Roses naquote:Contains: Happy Pill Bath Ballistic, Romance in a Stone Ballistic 95g, Ma Bar Bubble Bar Slice, Helping Hands, Flying Fox Shower Gel 100g, A Ring of Roses Butter Cream 80g, 17 Cherry Tree Soap 100g.
Getver!quote:Op maandag 27 maart 2006 22:44 schreef Shirley het volgende:
Nou, mijn I Should Coco die ik al een tijd niet meer heb gebruikt, heeft ook allemaal haar op de kokos zitten.
Scheerzeep krijgt ineens een hele andere dimensie erbijquote:Op maandag 27 maart 2006 22:47 schreef Aarti het volgende:
Kijk.
Jullie hebben gewoon teveel spul. En dat ligt daar maar te liggen, en van ontevredenheid gaan ze je straffen door behaard te raken. Eigen schuld
Klinkt idd goedquote:Op maandag 27 maart 2006 22:42 schreef Elefes het volgende:
http://www.lush.co.uk/
Daar staat het op de voorkant
"Practically Perfect" heet het. Ik wist dat de naam met een P begon
[..]
Klinkt best lekker, op de Ring of Roses na.
Is je scheerzeep ook al behaard dan? Djiesss wat hebben jullie voor aftandse productenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Scheerzeep krijgt ineens een hele andere dimensie erbij
Ik bedoel dat je je harige zeep dan moet gaan scheren. Scheerzeep... enzo..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
Is je scheerzeep ook al behaard dan? Djiesss wat hebben jullie voor aftandse producten![]()
![]()
Tss... ik praat elke dag nog lief tegen al m'n zeepjes. Maar Coco is gewoon tegendraads. Want de rest blijft rustig liggen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:47 schreef Aarti het volgende:
Kijk.
Jullie hebben gewoon teveel spul. En dat ligt daar maar te liggen, en van ontevredenheid gaan ze je straffen door behaard te raken. Eigen schuld
Ik smeer op mijn gezicht, even in laten trekken en dan afvegen met een wattenschijfjequote:Op maandag 27 maart 2006 22:56 schreef Leegle het volgende:
anyways...ga vanavond dan toch maar ns Babyface uitproberen![]()
vind t altijd zo'n drempel om met een nieuw product te gaan klooien als je nog niet precies wat hoe t t best gaatMaar ik houd jullie op de hoogte!
Miranda stinkt, dus Miranda doet maarquote:Op maandag 27 maart 2006 22:57 schreef Vava het volgende:
Miranda was denk ik ook boos omdat ik haar niet meer gebruik
iddquote:Op maandag 27 maart 2006 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Miranda stinkt, dus Miranda doet maar
Ze woont in Alkmaar, naar 't schijntquote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef Shirley het volgende:
Ik ken Miranda niet, maar ik vind het nu al een trut!
Jaquote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef Shirley het volgende:
Ik ken Miranda niet, maar ik vind het nu al een trut!
Whehe...op de 17 Cherry Street Lane ofzoiets?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze woont in Alkmaar, naar 't schijnt.
Ja, ze gedraagt zich echt als een verwende Rock Starquote:Op maandag 27 maart 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe...op de 17 Cherry Street Lane ofzoiets?
Een buitengewoon slechte Karma heeft ze!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ze gedraagt zich echt als een verwende Rock Star
Ja, een hele nare Demon in the Darkquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een buitengewoon slechte Karma heeft ze!
Net als die Cynthia Sylvia Stout... ook al zo'n stinkerd!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, een hele nare Demon in the Dark.
sarcasme uitleggen ook nietquote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je je harige zeep dan moet gaan scheren. Scheerzeep... enzo..
Grapjes uitleggen is niet tof
Mijn bedje in nuquote:
Je had er alweer uit kunnen zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 23:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mijn bedje in nu
Lekker over een Lush-bad dromen
Ja ik weet het, was een foutje, ik drukte op Qoute inplaats van wijzigingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:36 schreef schatje het volgende:
@ Ymme, één keer aanbieden, niet opnieuw dezelfde poster 10 minuten later zelf quoten
Ik ben er zelf ook best blij meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een uitermáte fijn lijstje JacMar!! Ik ben jaloers
Ik ben geheel onschuldig gek hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
Totaal offtopic, maar ik vind je ondertitel in combi met je sig toch wel een beetje freaky Maeghan.
Ik heb het besteld tijdens de afgelopen disconrondequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zeg, weer even ontopic, kun je nu 13 Rabbits bestellen via UK Mailorder? Zoiets ligt me vaag bij nl., maar ik wist niet of ik, dat nu ergens gelezen had of dat dat uit een chocoladegeobsedeerde droom kwam.
Dat zou best kunnen...Misschien kun je even mailen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:02 schreef Maeghan het volgende:
Ja, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat ze daar nog van over hadden of zo. Misschien ben ik in de war met iets anders. Of misschien is dat alweer eeuwen geleden. Time flies when you're having fun.
Lekkerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:57 schreef JacMar het volgende:
Ik heb mijn Engelandbestelling binnen![]()
13 rabbits
Potion
Bnever showergel
Tramp
Big
Karma kream
Dream cream
Karma zeep
Karma Fragrance
Sneeuw Feequote:
Nee, herfstbossen met natte, drassige modder, rottende bladeren, stinkzwammen, natte hond en hondenpoep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef Maeghan het volgende:
Tramp![]()
Ruikt naar <3 hond-uit-de-sloot <3
Wat mis ik dat![]()
Hey Heaven7 daar ben je weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:54 schreef heaven7 het volgende:
Heb vanmiddag m'n kast uitgemest en mijn eeuwig geldloze zusje voor zeker ¤30,- van Lush voorzien
Tsssssquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, herfstbossen met natte, drassige modder, rottende bladeren, stinkzwammen, natte hond en hondenpoep.
Net zo fris als die goorlijke Waylanderquote:
Heb jij Tramp dan al wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net zo fris als die goorlijke Waylander
Nee zegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb jij Tramp dan al wel eens geprobeerd?
Vavaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Hey Heaven7 daar ben je weer![]()
Heb je voor jezelf nog wel wat Lush over?
Ooooo genoeg nog voor jezelfquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
VavaJa hoor, American cream, Sympathy for the skin, Dream cream en alle haarmaskers en wat bruisdingetjes. Ohja, en nog 0,75 liter Snowfairy
quote:
We gaan wel even een keer weer wat uitwisselenquote:
Jaaa dat komt goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We gaan wel even een keer weer wat uitwisselen![]()
Een nieuwe Hybrid, nieuwe Angels delight, proefpotje vol American cream, proefpotje vol Sympathy for the skin, flesje 100 gram Snowfairy, stuk nieuwe Fresh Farmacy, die Almond buttercream nieuw, Lemslip butterspul en nog wat niet Lush spul.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Ooooo genoeg nog voor jezelf![]()
Wat heb je aan je zusje gegeven?
Zelfs niets waar je mee gedoucht of ingesmeerd hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gewoon geen Lush nieuws vandaag! Wat doe ik hier?
Behalve goedenavond zeggen.
Nou, was ze wel blij met je denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Een nieuwe Hybrid, nieuwe Angels delight, proefpotje vol American cream, proefpotje vol Sympathy for the skin, flesje 100 gram Snowfairy, stuk nieuwe Fresh Farmacy, die Almond buttercream nieuw, Lemslip butterspul en nog wat niet Lush spul.
En daar is je zusje maar wat blij mee denk ikquote:
Ooo hahaha nouquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik had jou ook best de helft ofzo kunnen sturen. Beetje lullig om nu dingetjes terug te gaan halen denk ik
Een simpele douchebeurt even snel met Sweetie Pie, die ik niet meer zo lekker vind. En daarna ingesmeerd met Dream Cream en Smitten. Zo goed?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Zelfs niets waar je mee gedoucht of ingesmeerd hebt
Nou, dan zeg ik ook maar goedenavond
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een simpele douchebeurt even snel met Sweetie Pie, die ik niet meer zo lekker vind. En daarna ingesmeerd met Dream Cream en Smitten. Zo goed?
Ik weet ook niet waarom ik hem nu minder lekker vind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:22 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Mijn Sweetie Pie is op, daar had ik eigenlijk wel wat anders voor mogen kopen toen ik bij de Lush was zaterdag.. Hmm nog maar even wachten tot de volgende keer
En vanaf nu Retread, en Lovestack.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
VavaJa hoor, American cream, Sympathy for the skin, Dream cream en alle haarmaskers en wat bruisdingetjes. Ohja, en nog 0,75 liter Snowfairy
Misschien komt het door de lente?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmmm ik ga 17 Cherry Lane stééds meer waarderen
Heerlijk fris luchtje!
Ik heb morgen pas dienst?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:25 schreef ymme het volgende:
[..]
En vanaf nu Retread, en Lovestack.
Heb je ze gevonden? Ik moest vandaag toch naar school, aan een scriptie werken..
Dus de deur was dicht van de garage.
Heerlijk is dat he, ik zit hier ook met een paar zeepjes naast mequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Elefes het volgende:
Mijn hele kamer ruikt naar A Christmas Carol (en dus een beetje naar Silky Underwear?)
Ik heb er lekker eentje neergezet hier, en het geurt al door de hele ruimte heen..
Zou kunnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Misschien komt het door de lente?
Hmm... is inderdaad niet te hopen. Niet iets gegeten wat je anders nooit eet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou kunnen
Sinds gisternacht heb ik jeuk op m'n armen en benen... maar ik heb geen Lush gebruikt gister, dus ik denk (hoop!!!) dat dat het niet is, maar dat ik allergisch ben voor iets wat ik heb gegeten... Maar... wát
Mja, gister voor het eerst van een pakje een rode curry gemaakt... Misschien is het dat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... is inderdaad niet te hopen. Niet iets gegeten wat je anders nooit eet?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef JacMar het volgende:
![]()
Ben weer thuis
De douche met 13 rabbit was erg lekker! Al is het meer badschuim. dream cream en Karma fragrance bevallen ook goed![]()
aardbeien??quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sinds gisternacht heb ik jeuk op m'n armen en benen... maar ik heb geen Lush gebruikt gister, dus ik denk (hoop!!!) dat dat het niet is, maar dat ik allergisch ben voor iets wat ik heb gegeten... Maar... wát
Heb ik niet gegeten.quote:
Daar gaat je\proefjequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef Vava het volgende:
[..]
13 rabbit is toch met chocola? Daar ben ik niet zo dol op...
Zou kunnen idd, ik krijg vaak jeuk als ik te pittig heb gegetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, gister voor het eerst van een pakje een rode curry gemaakt... Misschien is het dat.
Overigens is er niks te zien, het jeukt alleen.
quote:
Het was inderdaad wel behoorlijk pittig en het begon vannacht ineens ja..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Zou kunnen idd, ik krijg vaak jeuk als ik te pittig heb gegetende nacht daarna begint dat dan en dat duurt dan een paar dagen.
En ik vind pittig eten zo lekker
Ja exact wat jij beschrijftquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel behoorlijk pittig en het begon vannacht ineens ja..
En als jij het hebt, zal ik het ook wel hebben
Ook vooral op armen en benen? Zonder zichtbare vlekken ofzo?
Beetje prikkende jeuk? Soms even weg en dan weer terug?quote:
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje prikkende jeuk? Soms even weg en dan weer terug?
Hmm... nou, dan wil ik het wel een keer proberen, maar als ik dan ga douchen houd ik mijn Tramp binnen handbereikquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef JacMar het volgende:
13 rabbit is echt heeeel anders dan SDM! Dit is echt chocolade..
Ok. Duidelijkquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk
Maak ik me niet meer druk over een Lush-allergie... Het is de schuld van de curry!
Gelukkig maar...sterkte met de jeuk!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk
Maak ik me niet meer druk over een Lush-allergie... Het is de schuld van de curry!
Aah dat is klote..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef Shirley het volgende:
Mag ik hier even offtopic huilen? En hard ook? Ik zou volgende week woensdag gaan afrijden voor het eerst, maar die gaat niet door! Een heel verhaal waarom niet, geen zin om te melden ook. Maar ik baal zo! Daar kan zelfs een Lushdouche niet tegen op.. Ik ben nu boos, verdrietig, gefrustreerd...alles tegelijk....
Aaahhhquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef Shirley het volgende:
Mag ik hier even offtopic huilen? En hard ook? Ik zou volgende week woensdag gaan afrijden voor het eerst, maar die gaat niet door! Een heel verhaal waarom niet, geen zin om te melden ook. Maar ik baal zo! Daar kan zelfs een Lushdouche niet tegen op.. Ik ben nu boos, verdrietig, gefrustreerd...alles tegelijk....
Ik ga Okra van je kapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:36 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook mijn Engelandbestelling binnen!. Okra
.
. Bunny IWTK
. mét
. pluisstaart
.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo m'n HIWTK opeten. Echt. Haal dat ding uit m'n kamer.
Douchen met een lekker zeepje van Lush is ook geen strafquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:36 schreef Anitra het volgende:
Shirley
Hier gaat het krap worden met de douchegels om het tot pasen te rekken. Want Tramp en The Olive Branche zijn behoorlijk leeg aan het worden
Noujaquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef Shirley het volgende:
Dank dames... ik ben inmiddels weer een beetje afgekoeld. Een douche helpt toch wel een beetje.. ik ga hier verder niet over het gebeuren verder. Heeft niks met zeep te maken
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Noujaals je iets kwijt wilt, geen probleem hoor
Wat heb je allemaal gerkegen teigan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef teigan het volgende:
zo, vanmorgen een pakketje met lushspulletjes ontvangen van ymme....
Ik heb al lekker zitten snuffelen en ga er vanavond denk ik even lekker mee douchen...
Vriendje dreigt alleen dat hij de eerstkomende tijd niet bij mij in de buurt wil komen, hij vond het niet zo lekker ruiken geloof ik...
Okra, waar ruikt dat naar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:36 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook mijn Engelandbestelling binnen!. Okra
.
. Bunny IWTK
. mét
. pluisstaart
.
Okra is een discontinued conditioner, waar hele groepen Lushies mee weglopen. Vreemd eigenlijk dat ie niet terug komt in de standaard collectie, want sommigen zijn er echt lyrisch over.quote:
My thoughts exactly... Het klinkt als orcaquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef Vava het volgende:
Waar ruikt Okra naar dan? Ik vind het niet echt lekker klinken eigenlijk.
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
My thoughts exactly... Het klinkt als orca.
Ik vind hem vies en stinken, mijn ding is het niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:54 schreef Vava het volgende:
Waar ruikt Okra naar dan? Ik vind het niet echt lekker klinken eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:01 schreef CherryLips het volgende:
okra ( Hibiscus esculentus; tropische plant met eetbare peulvruchten )
Van Dale
Ik doe mijn bestquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
yulgh dat zou dus niets voor mij zijn![]()
en anitra je wacht maar![]()
Klinkt ondanks de naam erg lekkerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:18 schreef PeRi het volgende:
Hij ruikt kruidig, maar toch enigszins zoet. Echt heerlijk. Ik ben helemaal niet van van dat kruidige mestal. Maar hij ruikt écht lekker en het doet wonderen voor mn haar.
Ik heb een R&P Coalfacequote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
freaky en suicidale coalface ;')
Ik ben blij te horen dat het goed is aangekomenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef teigan het volgende:
zo, vanmorgen een pakketje met lushspulletjes ontvangen van ymme....
Ik heb al lekker zitten snuffelen en ga er vanavond denk ik even lekker mee douchen...
Vriendje dreigt alleen dat hij de eerstkomende tijd niet bij mij in de buurt wil komen, hij vond het niet zo lekker ruiken geloof ik...
Nogal een blije lushverslaafdequote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:10 schreef JacMar het volgende:
Ik heb Ymme's pakketje binnen![]()
Flying fox, chai, two timing tart, candy cane, sweetie pie , champagne snow jelly, lemony flutter en nog wat proefjes!
Bedankt Ymme!![]()
Dat had mijn tekst kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:31 schreef Maeghan het volgende:
Ik wil shoppen!! Ik wil een grote fles Coolaulin!!!
En m'n tramp is bijna op. *snif*
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik had retread en lovestack aan de deur gehangen.
jezus, is tramp nu al op?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:31 schreef Maeghan het volgende:
Ik wil shoppen!! Ik wil een grote fles Coolaulin!!!
En hoera, ik heb gisteren Trichomania gebruikt en GEEN jeuk, in tegenstelling tot de vorige keer.
En m'n tramp is bijna op. *snif*
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef Maeghan het volgende:
Natte hond uit de sloot met kokoslucht, brr...
Hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef Maeghan het volgende:
Natte hond uit de sloot met kokoslucht, brr...
Nee hoor. Het dorp hier is nog kleinerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat wordt toch ook zo vaak met leesmappen e.d. gedaan?
Ok, in R'dam zou ik het niet doen, maar bij mijn ouders in Warnsveld (!) is dat doodgewoon hoor, om iets aan de deur te hangen... en volgens mij is dat durp van ymme van vergelijkbare grootte.
Naar zoiets ruikt mijn haar nu ook ja, ik had het eerst met Tramp gewassen en toen nog met Trichomania, ruikt nu ook een beetje viesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef Maeghan het volgende:
Mag ik trouwens, naar aanleiding van mijn eerdere post wel waarschuwen dat je haar wassen met Tramp en dan Coolaulin erin doen geen succes is, qua geurencombinatie? Dat had ik vorige week na het zwemmen gedaan. Ik raad het echt af dus. Natte hond uit de sloot met kokoslucht, brr...
Wat ziet dat er sneu uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er gebeuren vreemde dingen met mijn Coalface... Hij lag gewoon op de wastafel en vanochtend zag 'ie er ineens zo uit:
[afbeelding]
En nee, ik heb er niet in lopen snijden
Ik wil een schopje naar TRUquote:
Lush gaat in het vervolg verder in TRU ipv LIF jaquote:
Beetje leuk inpakkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Dinsdag is een dinnetje jarig en ik ben nu nog in mn overige Lushdingetjes aan het rommelen om haar te gevenHeb nog een ongebruikte (nieuwe) Hybrid en een ingebruikte T Tree Simplex maar het oogt zo weinig
Ik heb er ook een maar ik vind hem wel lekker, wat zou je er voor terug willen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:45 schreef MissBehave het volgende:
Ik heb een Mange Too gekocht, en 1 keer over mijn polsen gewreven. T ruikt echt verschrikkelijk! Is er iemand geinteresseerd in het ruilen van een Mange Too voor andere Lush spulletjes??
Ja, maar je kunt ook geen gebruikte dingen gaan gevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Beetje leuk inpakkenmisschien nog een ander iets erbij?
Een andere massage bar, of eventueel wat dream cream zou fijn zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb er ook een maar ik vind hem wel lekker, wat zou je er voor terug willen?
Hmm... ik heb nog wel een massagebar uit Italie waar ik niet kapot van ben.... even zoeken hoe die ook alweer heet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:41 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Een andere massage bar, of eventueel wat dream cream zou fijn zijn![]()
Dat lijkt me een goede ruil... email me maar even op femmepire-apenstaartje-hotmail.com... Anders wordt t allemaal zo off-topicquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ik heb nog wel een massagebar uit Italie waar ik niet kapot van ben.... even zoeken hoe die ook alweer heet.
Libidine Pura is het, ik weet niet hoe goed je Italiaans ishttp://www.lush.it/main/doc.php?node=103&doc=233
Heb ik zelf toen meegenomen, jij hebt er toen wel voor een aantal anderen meegenomen geloof ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava! Heb ik die niet voor je meegenomen? Of heb je die toen zelf gekocht?
Okay coolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:54 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede ruil... email me maar even op femmepire-apenstaartje-hotmail.com... Anders wordt t allemaal zo off-topic
Dat probleem heb ik ook altijd met Lush geven...heb je al een oplossing?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Dinsdag is een dinnetje jarig en ik ben nu nog in mn overige Lushdingetjes aan het rommelen om haar te gevenHeb nog een ongebruikte (nieuwe) Hybrid en een ingebruikte T Tree Simplex maar het oogt zo weinig
Dát is een goed idee!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met Lush geven...heb je al een oplossing?
Gewoon het krantje erbijdan ziet ze de prijzen
Nee hoor, maar kijk maar eens naar de teringzooi in de ATquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
vertel??? ben je nu al beetgenomen?
Tssk. Ik heb ook nog een laagje Tramp hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Mijn Snow Fairy is nog idd niet op, er zit nog een bodempje in het vorige flesjeEn ik gebruik Happy Hippy en HIWTK ook wel vaak de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 06:43 schreef heaven7 het volgende:
Godgod
[..]
Dit gezeur hoeft van mij ook niet
he watquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja heb je er ook om gelachen???
De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Klik "Opties" aan. Zet "Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn" op "Ja"
en je bent van dat geleuter af.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog een newbie dus dit is mn eerste 1 april fokgrap, maar echt heel spannend is het niet![]()
Waren ze de vorige jaren leuker?
Welke heb je?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:37 schreef Shirley het volgende:
Maar goed... ik ga vanavond weer eens ouderwets stappen, en heb dus zin om eerst lekker in bad te gaan. Ik heb nog 3 bruisballen van de tuut over, en een x aantal BBSjes.... wat zal ik nou nemen??
Uh... Letters to Santa, Jingle Spells, Christmas Party, Candy Cane, Melting Marshmellow Moment, een halve Two Timing Tart... dilemma'squote:Op zaterdag 1 april 2006 14:52 schreef Elefes het volgende:
[..]
Welke heb je?
(Ik had al lang in bad moeten zitten....)
Ehmmm... Nouquote:
Die had ik vorige week genomen. Leuk gezicht hé, al die glitters! Ik vond het wel geslaagd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ehmmm... Nou. Ik ken niets uit dat rijtje (in de zin van dat ik het nog nooit geprobeerd of geroken heb) dus ik noemde maar wat
.
Ik heb net een lekker bad gehad met A Christmas Carol en nu heb ik nog steeds op sommige plaatsen glitters zitten... Het was geen schuimbad, maar een glitterbad![]()
Gelukkig had ik scrub bij de hand zodat ik niet nog helemaal onder zit..
Zeep voor je gezicht? Misschien is Coalface iets?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:24 schreef Duiveltja het volgende:
Zo ik ga volgende week naar de Lush. Wat raden jullie me aan voor mijn gezicht?
Aaaaah heerlijk zo in bad liggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef Shirley het volgende:
Zo... ik ben uitgebadderd. Heerlijk met een boekje, drankje en radiootje erbij, En ik heb inderdaad MMM gekozen. ik vond het precies naar Snowfairy ruiken, lekker zoet dus. Alleen jammer dat het schuim snel verdween, Daarna nog ff afgespoeld met Rockstar, ondertussen Rock DJ meeblérend.Helaas is nu ook m'n American Cream op.
Ja, lijkt me op zich wel wat. Is dat Ocean salt wat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeep voor je gezicht? Misschien is Coalface iets?
Ja volgens mij wel, mijn huid is altijd wel iets aan de droge kant als ik Coalface gebruikt heb, perfect dus als ik puistjesquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:32 schreef Bob. het volgende:
Is Coalface trouwens speciaal voor een vettige huid? want zoiets kan ik me herrineren maar ik zie het nergens op de lush site staan
Jawel, is een redelijk grove scrub. Ik gebruik hem heel af en toe van mijn moeder. Voor mij iets te grof om te vaak te gebruikenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, lijkt me op zich wel wat. Is dat Ocean salt wat?
Ok, en heb je nog aanraders voor maskers?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawel, is een redelijk grove scrub. Ik gebruik hem heel af en toe van mijn moeder. Voor mij iets te grof om te vaak te gebruiken
Hmm.... moeilijk, ik heb zelf alleen Catastrophe Cosmetic en Brazened Honey geprobeerd. Waren overigens erg fijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok, en heb je nog aanraders voor maskers?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeg hallooo gaan we dubbele dates maken?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Ga je alweer. Lushslet
. Ik wil met je mee, ik ben bekant de hele week vrij!
Nou, we meeten 'm maybequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg hallooo gaan we dubbele dates maken?
Ohja, ik heb vandaag weer lekker gelushedEindelijk Dream Cream gekocht, en een nieuwe Karma Komba bar en mijn Lemony Flutter was ook aan een nieuwe voorraad toe
Mask of Magnaminty vind ik wel fijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Herbalism kun je echt veel langer gebruiken dan men zegt. Ik heb mijne tot wel drie maanden na de houdbaarheidsdatum gebruikt en da's geen probleem. Pas als het er raar uit gaat zien of gaat ruiken moet je 't echt laten staan, maar dat merk je dan wle.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef Bob. het volgende:
Ik moet ook weer allemaal nieuwe dingen voor mn gezicht, angels on bare skin is over zn datum heen, babyface haast op en op mijn herbalism zit geen datumsticker dus die durf ik niet meer te gebruiken
Hm hij ziet er nog prima uit dus dan hou ik hem nog even, handigquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Herbalism kun je echt veel langer gebruiken dan men zegt. Ik heb mijne tot wel drie maanden na de houdbaarheidsdatum gebruikt en da's geen probleem. Pas als het er raar uit gaat zien of gaat ruiken moet je 't echt laten staan, maar dat merk je dan wle.
Nou, zo zwaar wordt het ook niet denk ik. Maar AC is voor mij echt te licht, dan is m'n haar nog steeds een bos stro waar de borstel met geen tien paarden doorheen te krijgen is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik heb krullen, denk je dat het dan een goede conditioner is? of is dan american cream een betere optie? want het moet niet zo zijn, dan mijn krullen gaan hangen, omdat ze zwaarder worden...
(als shampoo gebruik ik vaak eerst een shampoobar en daarna BIG.)
hmm ik zit nog steeds te twijfelen.... moeilijk keuzes maken altijd...quote:Op zondag 2 april 2006 15:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, zo zwaar wordt het ook niet denk ik. Maar AC is voor mij echt te licht, dan is m'n haar nog steeds een bos stro waar de borstel met geen tien paarden doorheen te krijgen is.
Thanks!quote:
Ik vind die geur juist geweldig, doet me denken aan fumoklei (schrijf je dat zoquote:Op zondag 2 april 2006 20:18 schreef Elefes het volgende:
Oke.. Binnenkort maar eens even ruiken en proberen dan
Smitten vind ik toch niet helemaal geweldig. Het werkt wel goed, maar ik vind het wel erg vet en de geur niet heel lekker (ook zeker niet vies trouwens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |