quote:Op zaterdag 1 april 2006 06:43 schreef heaven7 het volgende:
Godgod
[..]
Dit gezeur hoeft van mij ook niet
he watquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja heb je er ook om gelachen???
De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Klik "Opties" aan. Zet "Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn" op "Ja"
en je bent van dat geleuter af.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog een newbie dus dit is mn eerste 1 april fokgrap, maar echt heel spannend is het niet![]()
Waren ze de vorige jaren leuker?
Welke heb je?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:37 schreef Shirley het volgende:
Maar goed... ik ga vanavond weer eens ouderwets stappen, en heb dus zin om eerst lekker in bad te gaan. Ik heb nog 3 bruisballen van de tuut over, en een x aantal BBSjes.... wat zal ik nou nemen??
Uh... Letters to Santa, Jingle Spells, Christmas Party, Candy Cane, Melting Marshmellow Moment, een halve Two Timing Tart... dilemma'squote:Op zaterdag 1 april 2006 14:52 schreef Elefes het volgende:
[..]
Welke heb je?
(Ik had al lang in bad moeten zitten....)
Ehmmm... Nouquote:
Die had ik vorige week genomen. Leuk gezicht hé, al die glitters! Ik vond het wel geslaagd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ehmmm... Nou. Ik ken niets uit dat rijtje (in de zin van dat ik het nog nooit geprobeerd of geroken heb) dus ik noemde maar wat
.
Ik heb net een lekker bad gehad met A Christmas Carol en nu heb ik nog steeds op sommige plaatsen glitters zitten... Het was geen schuimbad, maar een glitterbad![]()
Gelukkig had ik scrub bij de hand zodat ik niet nog helemaal onder zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |