abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:33:20 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36540418
hmm ik heb krullen, denk je dat het dan een goede conditioner is? of is dan american cream een betere optie? want het moet niet zo zijn, dan mijn krullen gaan hangen, omdat ze zwaarder worden...

(als shampoo gebruik ik vaak eerst een shampoobar en daarna BIG.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_36540614
Volgens mij is Coolaulin wel goed voor krullen

Ik vond 'm niet zo lekker ruiken, hier ligt nog een half flesje wat ik dus echt niet meer op ga maken. Het werkte op zich wel goed als conditioner, maar de geur bleef maar om me heen hangen, tot ik er gek van werd (mij te sterk, en niet heel erg lekker).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:40:51 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36540661
hmmm... nou ik zal er nog even over nadenken, en wacht verder reacties af, alvast bedankt Elefes en Meaghan...

ga nu eerst even slapen...
(zit nog in mijn nachtdienstritme, dus ben benieuwd of dat gaat lukken)
pi_36543823
Proefpakketje is ook een leuk idee Zal kijken of ik er nog wat schilfertjes zeep bij kan doen
pi_36543825
Godgod
quote:
Het forum is succesvol van de server verwijderd.
Dit gezeur hoeft van mij ook niet
  zaterdag 1 april 2006 @ 08:12:26 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36543991
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 06:43 schreef heaven7 het volgende:
Godgod
[..]

Dit gezeur hoeft van mij ook niet
  • Klik "Opties" aan.
  • Zet "Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn" op "Ja"

en je bent van dat geleuter af.
  • [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_36545621
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 00:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
    ja heb je er ook om gelachen???

De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
    he wat
    Tap tap tap
    pi_36546724
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 08:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

• Klik "Opties" aan.
  • Zet "Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn" op "Ja"

en je bent van dat geleuter af.
  • pi_36548588
    Ik ben nog een newbie dus dit is mn eerste 1 april fokgrap, maar echt heel spannend is het niet
    Waren ze de vorige jaren leuker?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bob. op 01-04-2006 14:02:25 ]
    pi_36548769
    Ik kan me die niet meer herinneren, dus spannend is het waarschijnlijk niet geweest
    Tap tap tap
    pi_36549692
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef Bob. het volgende:
    Ik heb nog een newbie dus dit is mn eerste 1 april fokgrap, maar echt heel spannend is het niet
    Waren ze de vorige jaren leuker?

Volgens mij was het vorig jaar hetzelfde Kan me er iig vaag iets van herinneren (ook hier geen indruk gemaakt). Alleen bij het eerste berichtje kijk ik even raar op, maar je went er snel aan

Ik ga dadelijk lekker in BAD !
    Vanochtend helemaal natgeregend omdat ik training had in de volle regen, een uur lang Dat was dus niet zo'n succes... Maar nu ga ik lekker opwarmen in bad met A Christmas Carol
    The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
      zaterdag 1 april 2006 @ 14:07:12 #262
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_36549905
    Kunnen jullie je nog herinneren dat het "crew-forum" op 1 april "per ongeluk" open stond?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      zaterdag 1 april 2006 @ 14:28:09 #263
    2735 Aarti
    ik kan best aardig zijn hoor
    pi_36550375
    dat is laaaaaang geleden, sanne

Ontopic: angels delight weer es geprobeerd!
    You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
    pi_36550585
    Werd ONZ ook niet een keer verwijderd op 1 april?
    Back in business.
    pi_36550607
    Maar goed... ik ga vanavond weer eens ouderwets stappen, en heb dus zin om eerst lekker in bad te gaan. Ik heb nog 3 bruisballen van de tuut over, en een x aantal BBSjes.... wat zal ik nou nemen??
    Back in business.
    pi_36550619
    Flikker ze er allemaal in
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_36550958
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 14:37 schreef Shirley het volgende:
    Maar goed... ik ga vanavond weer eens ouderwets stappen, en heb dus zin om eerst lekker in bad te gaan. Ik heb nog 3 bruisballen van de tuut over, en een x aantal BBSjes.... wat zal ik nou nemen??
    Welke heb je?

(Ik had al lang in bad moeten zitten... .)
    pi_36551126
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 14:52 schreef Elefes het volgende:

[..]

Welke heb je?

(Ik had al lang in bad moeten zitten... .)
    Uh... Letters to Santa, Jingle Spells, Christmas Party, Candy Cane, Melting Marshmellow Moment, een halve Two Timing Tart... dilemma's
    Back in business.
    pi_36551297
    Ik zeg Melting Marshmellow Moment..
    pi_36551313
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef Elefes het volgende:
    Ik zeg Melting Marshmellow Moment..
    Ja? Overtuig me eens waarom
    Back in business.
    pi_36553624
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja? Overtuig me eens waarom
    Ehmmm... Nou . Ik ken niets uit dat rijtje (in de zin van dat ik het nog nooit geprobeerd of geroken heb) dus ik noemde maar wat .
    Ik heb net een lekker bad gehad met A Christmas Carol en nu heb ik nog steeds op sommige plaatsen glitters zitten... Het was geen schuimbad, maar een glitterbad
    Gelukkig had ik scrub bij de hand zodat ik niet nog helemaal onder zit..
    pi_36553699
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 16:35 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ehmmm... Nou . Ik ken niets uit dat rijtje (in de zin van dat ik het nog nooit geprobeerd of geroken heb) dus ik noemde maar wat .
    Ik heb net een lekker bad gehad met A Christmas Carol en nu heb ik nog steeds op sommige plaatsen glitters zitten... Het was geen schuimbad, maar een glitterbad
    Gelukkig had ik scrub bij de hand zodat ik niet nog helemaal onder zit..
    Die had ik vorige week genomen. Leuk gezicht hé, al die glitters! Ik vond het wel geslaagd.
    Ik moet nog steeds in bad gaan... ik duik er zo in. En met wat? Ik weet het nog steeds niet...
    Back in business.
    pi_36553793
    Ja, het zag er wel grappig uit
    Ik hoop alleen dat ik het bad goed glitter vrij heb kunnen krijgen
    pi_36556940
    Zo... ik ben uitgebadderd. Heerlijk met een boekje, drankje en radiootje erbij, En ik heb inderdaad MMM gekozen. ik vond het precies naar Snowfairy ruiken, lekker zoet dus. Alleen jammer dat het schuim snel verdween, Daarna nog ff afgespoeld met Rockstar, ondertussen Rock DJ meeblérend. Helaas is nu ook m'n American Cream op.
    Back in business.
    pi_36558139
    Zo ik ga volgende week naar de Lush. Wat raden jullie me aan voor mijn gezicht?
    pi_36558215
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 19:24 schreef Duiveltja het volgende:
    Zo ik ga volgende week naar de Lush. Wat raden jullie me aan voor mijn gezicht?
    Zeep voor je gezicht? Misschien is Coalface iets?
    Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
    Let's plant a tree
    pi_36558336
    Ik moet ook weer allemaal nieuwe dingen voor mn gezicht, angels on bare skin is over zn datum heen, babyface haast op en op mijn herbalism zit geen datumsticker dus die durf ik niet meer te gebruiken
    pi_36558359
    Is Coalface trouwens speciaal voor een vettige huid? want zoiets kan ik me herrineren maar ik zie het nergens op de lush site staan
    pi_36558624
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef Shirley het volgende:
    Zo... ik ben uitgebadderd. Heerlijk met een boekje, drankje en radiootje erbij, En ik heb inderdaad MMM gekozen. ik vond het precies naar Snowfairy ruiken, lekker zoet dus. Alleen jammer dat het schuim snel verdween, Daarna nog ff afgespoeld met Rockstar, ondertussen Rock DJ meeblérend. Helaas is nu ook m'n American Cream op.
    Aaaaah heerlijk zo in bad liggen
    Let's plant a tree
    pi_36558639
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 19:27 schreef Vava het volgende:

[..]

Zeep voor je gezicht? Misschien is Coalface iets?
    Ja, lijkt me op zich wel wat. Is dat Ocean salt wat?
    pi_36558662
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 19:32 schreef Bob. het volgende:
    Is Coalface trouwens speciaal voor een vettige huid? want zoiets kan ik me herrineren maar ik zie het nergens op de lush site staan
    Ja volgens mij wel, mijn huid is altijd wel iets aan de droge kant als ik Coalface gebruikt heb, perfect dus als ik puistjes heb
    Let's plant a tree
    pi_36558681
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja, lijkt me op zich wel wat. Is dat Ocean salt wat?
    Jawel, is een redelijk grove scrub. Ik gebruik hem heel af en toe van mijn moeder. Voor mij iets te grof om te vaak te gebruiken
    Let's plant a tree
    pi_36558858
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 19:44 schreef Vava het volgende:

[..]

Jawel, is een redelijk grove scrub. Ik gebruik hem heel af en toe van mijn moeder. Voor mij iets te grof om te vaak te gebruiken
    Ok, en heb je nog aanraders voor maskers?
    pi_36559147
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hmm.... moeilijk, ik heb zelf alleen Catastrophe Cosmetic en Brazened Honey geprobeerd. Waren overigens erg fijn

Ligt er ook aan wat voor huid je hebt of een masker aan te raden is of niet.
    Let's plant a tree
    pi_36559564
    Je kunt ook een masker kopen die langer houdbaar is. Mask of Magnaminty. Kan wel hard zijn voor een gevoelige huid maar dan kun je het aanlengen met water of met melk.
    Go hard or go home
      zaterdag 1 april 2006 @ 20:26:38 #286
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_36559707
    quote:

[..]

. Ga je alweer. Lushslet . Ik wil met je mee, ik ben bekant de hele week vrij!
    Whatever I want.
      † In Memoriam † zaterdag 1 april 2006 @ 20:57:28 #287
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_36560470
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef PeRi het volgende:

[..]

. Ga je alweer. Lushslet . Ik wil met je mee, ik ben bekant de hele week vrij!
    Zeg hallooo gaan we dubbele dates maken?

Ohja, ik heb vandaag weer lekker gelushed Eindelijk Dream Cream gekocht, en een nieuwe Karma Komba bar en mijn Lemony Flutter was ook aan een nieuwe voorraad toe
    Fat bikers bounce better.
    I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
      zaterdag 1 april 2006 @ 20:58:33 #288
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_36560493
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef Skaai het volgende:

[..]

Zeg hallooo gaan we dubbele dates maken?

Ohja, ik heb vandaag weer lekker gelushed Eindelijk Dream Cream gekocht, en een nieuwe Karma Komba bar en mijn Lemony Flutter was ook aan een nieuwe voorraad toe
    Nou, we meeten 'm maybe .
    Whatever I want.
    pi_36562958
    quote:

[..]

Mask of Magnaminty vind ik wel fijn (geen ervaring met andere maskers van Lush trouwens..) het is wel iets "hard" idd, zoals Vava al zei. Maar als je het er iets korter op laat zitten gaat het goed, bij mij in ieder geval wel. Ik krijg er een best zacht huidje van .

Is dat Lemony Flutter wat?
    pi_36562983
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef Bob. het volgende:
    Ik moet ook weer allemaal nieuwe dingen voor mn gezicht, angels on bare skin is over zn datum heen, babyface haast op en op mijn herbalism zit geen datumsticker dus die durf ik niet meer te gebruiken
    Herbalism kun je echt veel langer gebruiken dan men zegt. Ik heb mijne tot wel drie maanden na de houdbaarheidsdatum gebruikt en da's geen probleem. Pas als het er raar uit gaat zien of gaat ruiken moet je 't echt laten staan, maar dat merk je dan wle.
    Sanity is (not) statistical
    pi_36565134
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Herbalism kun je echt veel langer gebruiken dan men zegt. Ik heb mijne tot wel drie maanden na de houdbaarheidsdatum gebruikt en da's geen probleem. Pas als het er raar uit gaat zien of gaat ruiken moet je 't echt laten staan, maar dat merk je dan wle.
    Hm hij ziet er nog prima uit dus dan hou ik hem nog even, handig
    pi_36578707
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
    hmm ik heb krullen, denk je dat het dan een goede conditioner is? of is dan american cream een betere optie? want het moet niet zo zijn, dan mijn krullen gaan hangen, omdat ze zwaarder worden...

(als shampoo gebruik ik vaak eerst een shampoobar en daarna BIG.)
    Nou, zo zwaar wordt het ook niet denk ik. Maar AC is voor mij echt te licht, dan is m'n haar nog steeds een bos stro waar de borstel met geen tien paarden doorheen te krijgen is.
      zondag 2 april 2006 @ 15:54:06 #293
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_36579952
    Ik ga zo douchen met Chai!

Vanavond uit eten
    Let's plant a tree
      zondag 2 april 2006 @ 15:57:36 #294
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_36580081
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 15:17 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nou, zo zwaar wordt het ook niet denk ik. Maar AC is voor mij echt te licht, dan is m'n haar nog steeds een bos stro waar de borstel met geen tien paarden doorheen te krijgen is.
    hmm ik zit nog steeds te twijfelen.... moeilijk keuzes maken altijd...
    maar ik neem 1 van die 2, als die toch niet zo goed bevalt, neem ik de volgende keer de andere.

net in een bad met letters to santa geweest. de geur was ok, maar het zag er eruit alsof ik in een bad met urine was beland....
    pi_36580591
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
    Ik ga zo douchen met Chai!

Vanavond uit eten
    Lekker!! Have fun!

Beesie-jen ik vind coolaulin beter en lekkerder dan AC.
      zondag 2 april 2006 @ 16:58:32 #296
    21503 Vava
    Zoix!!
    pi_36581573
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef Anitra het volgende:

[..]

Lekker!! Have fun!
    Thanks!
    Gedoucht dus met Chai, haar ook met Chai gewassen. Gezicht met Coalface en haar nog een keer met Reincarnate. Nu Karma Kream en Imperialis!
    Let's plant a tree
    pi_36582724
    quote:
    Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef Skaai het volgende:

[..]
    Eindelijk Dream Cream gekocht,
    ben je ook overtuigd door Halle Berry ?
    Billie Holiday is Lady Day!
    pi_36583559
    Ik vind nog overal glitters van mijn bad met A Christmas Carol gisteren...
    Wel lekker was dat trouwens Ik heb er nog eentje liggen.

Iemand ervaring met Lemony Flutter, en zo ja, hoe ruikt het/werkt het/is het een fijn product om te gebruiken?
    pi_36584496
    Lemony Flutter ruikt een beetje naar citroeniets. Niet zo heel fris, een beetje naar citroensnoepjes eerder. Het is een heel fijn product om te gebruiken eigenlijk. Mijn nagels groeien beter als ik m'n vingertoppen en nagelriemen iedere dag ermee insmeer en m'n ellebogen zien er twintig jaar jonger uit. Alleen moet je het absoluut niet gebruiken vlak voor of na Smitten, dat combineert écht niet.
    pi_36587455
    Oke.. Binnenkort maar eens even ruiken en proberen dan
    Smitten vind ik toch niet helemaal geweldig. Het werkt wel goed, maar ik vind het wel erg vet en de geur niet heel lekker (ook zeker niet vies trouwens).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')