abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36558215
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:24 schreef Duiveltja het volgende:
Zo ik ga volgende week naar de Lush. Wat raden jullie me aan voor mijn gezicht?
Zeep voor je gezicht? Misschien is Coalface iets?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36558336
Ik moet ook weer allemaal nieuwe dingen voor mn gezicht, angels on bare skin is over zn datum heen, babyface haast op en op mijn herbalism zit geen datumsticker dus die durf ik niet meer te gebruiken
pi_36558359
Is Coalface trouwens speciaal voor een vettige huid? want zoiets kan ik me herrineren maar ik zie het nergens op de lush site staan
pi_36558624
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef Shirley het volgende:
Zo... ik ben uitgebadderd. Heerlijk met een boekje, drankje en radiootje erbij, En ik heb inderdaad MMM gekozen. ik vond het precies naar Snowfairy ruiken, lekker zoet dus. Alleen jammer dat het schuim snel verdween, Daarna nog ff afgespoeld met Rockstar, ondertussen Rock DJ meeblérend. Helaas is nu ook m'n American Cream op.
Aaaaah heerlijk zo in bad liggen
Let's plant a tree
pi_36558639
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:27 schreef Vava het volgende:

[..]

Zeep voor je gezicht? Misschien is Coalface iets?
Ja, lijkt me op zich wel wat. Is dat Ocean salt wat?
pi_36558662
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:32 schreef Bob. het volgende:
Is Coalface trouwens speciaal voor een vettige huid? want zoiets kan ik me herrineren maar ik zie het nergens op de lush site staan
Ja volgens mij wel, mijn huid is altijd wel iets aan de droge kant als ik Coalface gebruikt heb, perfect dus als ik puistjes heb
Let's plant a tree
pi_36558681
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja, lijkt me op zich wel wat. Is dat Ocean salt wat?
Jawel, is een redelijk grove scrub. Ik gebruik hem heel af en toe van mijn moeder. Voor mij iets te grof om te vaak te gebruiken
Let's plant a tree
pi_36558858
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:44 schreef Vava het volgende:

[..]

Jawel, is een redelijk grove scrub. Ik gebruik hem heel af en toe van mijn moeder. Voor mij iets te grof om te vaak te gebruiken
Ok, en heb je nog aanraders voor maskers?
pi_36559147
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Hmm.... moeilijk, ik heb zelf alleen Catastrophe Cosmetic en Brazened Honey geprobeerd. Waren overigens erg fijn

Ligt er ook aan wat voor huid je hebt of een masker aan te raden is of niet.
Let's plant a tree
pi_36559564
Je kunt ook een masker kopen die langer houdbaar is. Mask of Magnaminty. Kan wel hard zijn voor een gevoelige huid maar dan kun je het aanlengen met water of met melk.
Go hard or go home
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:26:38 #286
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36559707
quote:

[..]

. Ga je alweer. Lushslet . Ik wil met je mee, ik ben bekant de hele week vrij!
Whatever I want.
  † In Memoriam † zaterdag 1 april 2006 @ 20:57:28 #287
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_36560470
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef PeRi het volgende:

[..]

. Ga je alweer. Lushslet . Ik wil met je mee, ik ben bekant de hele week vrij!
Zeg hallooo gaan we dubbele dates maken?

Ohja, ik heb vandaag weer lekker gelushed Eindelijk Dream Cream gekocht, en een nieuwe Karma Komba bar en mijn Lemony Flutter was ook aan een nieuwe voorraad toe
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:58:33 #288
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36560493
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef Skaai het volgende:

[..]

Zeg hallooo gaan we dubbele dates maken?

Ohja, ik heb vandaag weer lekker gelushed Eindelijk Dream Cream gekocht, en een nieuwe Karma Komba bar en mijn Lemony Flutter was ook aan een nieuwe voorraad toe
Nou, we meeten 'm maybe .
Whatever I want.
pi_36562958
quote:

[..]

Mask of Magnaminty vind ik wel fijn (geen ervaring met andere maskers van Lush trouwens..) het is wel iets "hard" idd, zoals Vava al zei. Maar als je het er iets korter op laat zitten gaat het goed, bij mij in ieder geval wel. Ik krijg er een best zacht huidje van .

Is dat Lemony Flutter wat?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_36562983
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef Bob. het volgende:
Ik moet ook weer allemaal nieuwe dingen voor mn gezicht, angels on bare skin is over zn datum heen, babyface haast op en op mijn herbalism zit geen datumsticker dus die durf ik niet meer te gebruiken
Herbalism kun je echt veel langer gebruiken dan men zegt. Ik heb mijne tot wel drie maanden na de houdbaarheidsdatum gebruikt en da's geen probleem. Pas als het er raar uit gaat zien of gaat ruiken moet je 't echt laten staan, maar dat merk je dan wle.
Sanity is (not) statistical
pi_36565134
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Herbalism kun je echt veel langer gebruiken dan men zegt. Ik heb mijne tot wel drie maanden na de houdbaarheidsdatum gebruikt en da's geen probleem. Pas als het er raar uit gaat zien of gaat ruiken moet je 't echt laten staan, maar dat merk je dan wle.
Hm hij ziet er nog prima uit dus dan hou ik hem nog even, handig
pi_36578707
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik heb krullen, denk je dat het dan een goede conditioner is? of is dan american cream een betere optie? want het moet niet zo zijn, dan mijn krullen gaan hangen, omdat ze zwaarder worden...

(als shampoo gebruik ik vaak eerst een shampoobar en daarna BIG.)
Nou, zo zwaar wordt het ook niet denk ik. Maar AC is voor mij echt te licht, dan is m'n haar nog steeds een bos stro waar de borstel met geen tien paarden doorheen te krijgen is.
  zondag 2 april 2006 @ 15:54:06 #293
21503 Vava
Zoix!!
pi_36579952
Ik ga zo douchen met Chai!

Vanavond uit eten
Let's plant a tree
  zondag 2 april 2006 @ 15:57:36 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36580081
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:17 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nou, zo zwaar wordt het ook niet denk ik. Maar AC is voor mij echt te licht, dan is m'n haar nog steeds een bos stro waar de borstel met geen tien paarden doorheen te krijgen is.
hmm ik zit nog steeds te twijfelen.... moeilijk keuzes maken altijd...
maar ik neem 1 van die 2, als die toch niet zo goed bevalt, neem ik de volgende keer de andere.

net in een bad met letters to santa geweest. de geur was ok, maar het zag er eruit alsof ik in een bad met urine was beland....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_36580591
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
Ik ga zo douchen met Chai!

Vanavond uit eten
Lekker!! Have fun!

Beesie-jen ik vind coolaulin beter en lekkerder dan AC.
  zondag 2 april 2006 @ 16:58:32 #296
21503 Vava
Zoix!!
pi_36581573
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef Anitra het volgende:

[..]

Lekker!! Have fun!
Thanks!
Gedoucht dus met Chai, haar ook met Chai gewassen. Gezicht met Coalface en haar nog een keer met Reincarnate. Nu Karma Kream en Imperialis!
Let's plant a tree
pi_36582724
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef Skaai het volgende:

[..]
Eindelijk Dream Cream gekocht,
ben je ook overtuigd door Halle Berry ?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_36583559
Ik vind nog overal glitters van mijn bad met A Christmas Carol gisteren...
Wel lekker was dat trouwens Ik heb er nog eentje liggen.

Iemand ervaring met Lemony Flutter, en zo ja, hoe ruikt het/werkt het/is het een fijn product om te gebruiken?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_36584496
Lemony Flutter ruikt een beetje naar citroeniets. Niet zo heel fris, een beetje naar citroensnoepjes eerder. Het is een heel fijn product om te gebruiken eigenlijk. Mijn nagels groeien beter als ik m'n vingertoppen en nagelriemen iedere dag ermee insmeer en m'n ellebogen zien er twintig jaar jonger uit. Alleen moet je het absoluut niet gebruiken vlak voor of na Smitten, dat combineert écht niet.
pi_36587455
Oke.. Binnenkort maar eens even ruiken en proberen dan
Smitten vind ik toch niet helemaal geweldig. Het werkt wel goed, maar ik vind het wel erg vet en de geur niet heel lekker (ook zeker niet vies trouwens).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')