Zeep voor je gezicht? Misschien is Coalface iets?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:24 schreef Duiveltja het volgende:
Zo ik ga volgende week naar de Lush. Wat raden jullie me aan voor mijn gezicht?
Aaaaah heerlijk zo in bad liggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef Shirley het volgende:
Zo... ik ben uitgebadderd. Heerlijk met een boekje, drankje en radiootje erbij, En ik heb inderdaad MMM gekozen. ik vond het precies naar Snowfairy ruiken, lekker zoet dus. Alleen jammer dat het schuim snel verdween, Daarna nog ff afgespoeld met Rockstar, ondertussen Rock DJ meeblérend.Helaas is nu ook m'n American Cream op.
Ja, lijkt me op zich wel wat. Is dat Ocean salt wat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Zeep voor je gezicht? Misschien is Coalface iets?
Ja volgens mij wel, mijn huid is altijd wel iets aan de droge kant als ik Coalface gebruikt heb, perfect dus als ik puistjesquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:32 schreef Bob. het volgende:
Is Coalface trouwens speciaal voor een vettige huid? want zoiets kan ik me herrineren maar ik zie het nergens op de lush site staan
Jawel, is een redelijk grove scrub. Ik gebruik hem heel af en toe van mijn moeder. Voor mij iets te grof om te vaak te gebruikenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, lijkt me op zich wel wat. Is dat Ocean salt wat?
Ok, en heb je nog aanraders voor maskers?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Jawel, is een redelijk grove scrub. Ik gebruik hem heel af en toe van mijn moeder. Voor mij iets te grof om te vaak te gebruiken
Hmm.... moeilijk, ik heb zelf alleen Catastrophe Cosmetic en Brazened Honey geprobeerd. Waren overigens erg fijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok, en heb je nog aanraders voor maskers?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeg hallooo gaan we dubbele dates maken?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
. Ga je alweer. Lushslet
. Ik wil met je mee, ik ben bekant de hele week vrij!
Nou, we meeten 'm maybequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg hallooo gaan we dubbele dates maken?
Ohja, ik heb vandaag weer lekker gelushedEindelijk Dream Cream gekocht, en een nieuwe Karma Komba bar en mijn Lemony Flutter was ook aan een nieuwe voorraad toe
Mask of Magnaminty vind ik wel fijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Herbalism kun je echt veel langer gebruiken dan men zegt. Ik heb mijne tot wel drie maanden na de houdbaarheidsdatum gebruikt en da's geen probleem. Pas als het er raar uit gaat zien of gaat ruiken moet je 't echt laten staan, maar dat merk je dan wle.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef Bob. het volgende:
Ik moet ook weer allemaal nieuwe dingen voor mn gezicht, angels on bare skin is over zn datum heen, babyface haast op en op mijn herbalism zit geen datumsticker dus die durf ik niet meer te gebruiken
Hm hij ziet er nog prima uit dus dan hou ik hem nog even, handigquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Herbalism kun je echt veel langer gebruiken dan men zegt. Ik heb mijne tot wel drie maanden na de houdbaarheidsdatum gebruikt en da's geen probleem. Pas als het er raar uit gaat zien of gaat ruiken moet je 't echt laten staan, maar dat merk je dan wle.
Nou, zo zwaar wordt het ook niet denk ik. Maar AC is voor mij echt te licht, dan is m'n haar nog steeds een bos stro waar de borstel met geen tien paarden doorheen te krijgen is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm ik heb krullen, denk je dat het dan een goede conditioner is? of is dan american cream een betere optie? want het moet niet zo zijn, dan mijn krullen gaan hangen, omdat ze zwaarder worden...
(als shampoo gebruik ik vaak eerst een shampoobar en daarna BIG.)
hmm ik zit nog steeds te twijfelen.... moeilijk keuzes maken altijd...quote:Op zondag 2 april 2006 15:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, zo zwaar wordt het ook niet denk ik. Maar AC is voor mij echt te licht, dan is m'n haar nog steeds een bos stro waar de borstel met geen tien paarden doorheen te krijgen is.
Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |