Ooooo genoeg nog voor jezelfquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
VavaJa hoor, American cream, Sympathy for the skin, Dream cream en alle haarmaskers en wat bruisdingetjes. Ohja, en nog 0,75 liter Snowfairy
quote:
We gaan wel even een keer weer wat uitwisselenquote:
Jaaa dat komt goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We gaan wel even een keer weer wat uitwisselen![]()
Een nieuwe Hybrid, nieuwe Angels delight, proefpotje vol American cream, proefpotje vol Sympathy for the skin, flesje 100 gram Snowfairy, stuk nieuwe Fresh Farmacy, die Almond buttercream nieuw, Lemslip butterspul en nog wat niet Lush spul.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Ooooo genoeg nog voor jezelf![]()
Wat heb je aan je zusje gegeven?
Zelfs niets waar je mee gedoucht of ingesmeerd hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gewoon geen Lush nieuws vandaag! Wat doe ik hier?
Behalve goedenavond zeggen.
Nou, was ze wel blij met je denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Een nieuwe Hybrid, nieuwe Angels delight, proefpotje vol American cream, proefpotje vol Sympathy for the skin, flesje 100 gram Snowfairy, stuk nieuwe Fresh Farmacy, die Almond buttercream nieuw, Lemslip butterspul en nog wat niet Lush spul.
En daar is je zusje maar wat blij mee denk ikquote:
Ooo hahaha nouquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik had jou ook best de helft ofzo kunnen sturen. Beetje lullig om nu dingetjes terug te gaan halen denk ik
Een simpele douchebeurt even snel met Sweetie Pie, die ik niet meer zo lekker vind. En daarna ingesmeerd met Dream Cream en Smitten. Zo goed?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:52 schreef Vava het volgende:
[..]
Zelfs niets waar je mee gedoucht of ingesmeerd hebt
Nou, dan zeg ik ook maar goedenavond
quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een simpele douchebeurt even snel met Sweetie Pie, die ik niet meer zo lekker vind. En daarna ingesmeerd met Dream Cream en Smitten. Zo goed?
Ik weet ook niet waarom ik hem nu minder lekker vind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:22 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Mijn Sweetie Pie is op, daar had ik eigenlijk wel wat anders voor mogen kopen toen ik bij de Lush was zaterdag.. Hmm nog maar even wachten tot de volgende keer
En vanaf nu Retread, en Lovestack.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef heaven7 het volgende:
[..]
VavaJa hoor, American cream, Sympathy for the skin, Dream cream en alle haarmaskers en wat bruisdingetjes. Ohja, en nog 0,75 liter Snowfairy
Misschien komt het door de lente?quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmmm ik ga 17 Cherry Lane stééds meer waarderen
Heerlijk fris luchtje!
Ik heb morgen pas dienst?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:25 schreef ymme het volgende:
[..]
En vanaf nu Retread, en Lovestack.
Heb je ze gevonden? Ik moest vandaag toch naar school, aan een scriptie werken..
Dus de deur was dicht van de garage.
Heerlijk is dat he, ik zit hier ook met een paar zeepjes naast mequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:47 schreef Elefes het volgende:
Mijn hele kamer ruikt naar A Christmas Carol (en dus een beetje naar Silky Underwear?)
Ik heb er lekker eentje neergezet hier, en het geurt al door de hele ruimte heen..
Zou kunnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Misschien komt het door de lente?
Hmm... is inderdaad niet te hopen. Niet iets gegeten wat je anders nooit eet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou kunnen
Sinds gisternacht heb ik jeuk op m'n armen en benen... maar ik heb geen Lush gebruikt gister, dus ik denk (hoop!!!) dat dat het niet is, maar dat ik allergisch ben voor iets wat ik heb gegeten... Maar... wát
Mja, gister voor het eerst van een pakje een rode curry gemaakt... Misschien is het dat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... is inderdaad niet te hopen. Niet iets gegeten wat je anders nooit eet?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef JacMar het volgende:
![]()
Ben weer thuis
De douche met 13 rabbit was erg lekker! Al is het meer badschuim. dream cream en Karma fragrance bevallen ook goed![]()
aardbeien??quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sinds gisternacht heb ik jeuk op m'n armen en benen... maar ik heb geen Lush gebruikt gister, dus ik denk (hoop!!!) dat dat het niet is, maar dat ik allergisch ben voor iets wat ik heb gegeten... Maar... wát
Heb ik niet gegeten.quote:
Daar gaat je\proefjequote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef Vava het volgende:
[..]
13 rabbit is toch met chocola? Daar ben ik niet zo dol op...
Zou kunnen idd, ik krijg vaak jeuk als ik te pittig heb gegetenquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, gister voor het eerst van een pakje een rode curry gemaakt... Misschien is het dat.
Overigens is er niks te zien, het jeukt alleen.
quote:
Het was inderdaad wel behoorlijk pittig en het begon vannacht ineens ja..quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Zou kunnen idd, ik krijg vaak jeuk als ik te pittig heb gegetende nacht daarna begint dat dan en dat duurt dan een paar dagen.
En ik vind pittig eten zo lekker
Ja exact wat jij beschrijftquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel behoorlijk pittig en het begon vannacht ineens ja..
En als jij het hebt, zal ik het ook wel hebben
Ook vooral op armen en benen? Zonder zichtbare vlekken ofzo?
Beetje prikkende jeuk? Soms even weg en dan weer terug?quote:
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Beetje prikkende jeuk? Soms even weg en dan weer terug?
Hmm... nou, dan wil ik het wel een keer proberen, maar als ik dan ga douchen houd ik mijn Tramp binnen handbereikquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef JacMar het volgende:
13 rabbit is echt heeeel anders dan SDM! Dit is echt chocolade..
Ok. Duidelijkquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk
Maak ik me niet meer druk over een Lush-allergie... Het is de schuld van de curry!
Gelukkig maar...sterkte met de jeuk!quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk
Maak ik me niet meer druk over een Lush-allergie... Het is de schuld van de curry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |