Ze woont in Alkmaar, naar 't schijntquote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef Shirley het volgende:
Ik ken Miranda niet, maar ik vind het nu al een trut!
Jaquote:Op maandag 27 maart 2006 23:02 schreef Shirley het volgende:
Ik ken Miranda niet, maar ik vind het nu al een trut!
Whehe...op de 17 Cherry Street Lane ofzoiets?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze woont in Alkmaar, naar 't schijnt.
Ja, ze gedraagt zich echt als een verwende Rock Starquote:Op maandag 27 maart 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe...op de 17 Cherry Street Lane ofzoiets?
Een buitengewoon slechte Karma heeft ze!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ze gedraagt zich echt als een verwende Rock Star
Ja, een hele nare Demon in the Darkquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Een buitengewoon slechte Karma heeft ze!
Net als die Cynthia Sylvia Stout... ook al zo'n stinkerd!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, een hele nare Demon in the Dark.
sarcasme uitleggen ook nietquote:Op maandag 27 maart 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je je harige zeep dan moet gaan scheren. Scheerzeep... enzo..
Grapjes uitleggen is niet tof
Mijn bedje in nuquote:
Je had er alweer uit kunnen zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 23:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mijn bedje in nu
Lekker over een Lush-bad dromen
Ja ik weet het, was een foutje, ik drukte op Qoute inplaats van wijzigingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:36 schreef schatje het volgende:
@ Ymme, één keer aanbieden, niet opnieuw dezelfde poster 10 minuten later zelf quoten
Ik ben er zelf ook best blij meequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een uitermáte fijn lijstje JacMar!! Ik ben jaloers
Ik ben geheel onschuldig gek hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
Totaal offtopic, maar ik vind je ondertitel in combi met je sig toch wel een beetje freaky Maeghan.
Ik heb het besteld tijdens de afgelopen disconrondequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zeg, weer even ontopic, kun je nu 13 Rabbits bestellen via UK Mailorder? Zoiets ligt me vaag bij nl., maar ik wist niet of ik, dat nu ergens gelezen had of dat dat uit een chocoladegeobsedeerde droom kwam.
Dat zou best kunnen...Misschien kun je even mailen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:02 schreef Maeghan het volgende:
Ja, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat ze daar nog van over hadden of zo. Misschien ben ik in de war met iets anders. Of misschien is dat alweer eeuwen geleden. Time flies when you're having fun.
Lekkerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:57 schreef JacMar het volgende:
Ik heb mijn Engelandbestelling binnen![]()
13 rabbits
Potion
Bnever showergel
Tramp
Big
Karma kream
Dream cream
Karma zeep
Karma Fragrance
Sneeuw Feequote:
Nee, herfstbossen met natte, drassige modder, rottende bladeren, stinkzwammen, natte hond en hondenpoep.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef Maeghan het volgende:
Tramp![]()
Ruikt naar <3 hond-uit-de-sloot <3
Wat mis ik dat![]()
Hey Heaven7 daar ben je weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:54 schreef heaven7 het volgende:
Heb vanmiddag m'n kast uitgemest en mijn eeuwig geldloze zusje voor zeker ¤30,- van Lush voorzien
Tsssssquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, herfstbossen met natte, drassige modder, rottende bladeren, stinkzwammen, natte hond en hondenpoep.
Net zo fris als die goorlijke Waylanderquote:
Heb jij Tramp dan al wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net zo fris als die goorlijke Waylander
Nee zegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Heb jij Tramp dan al wel eens geprobeerd?
Vavaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Hey Heaven7 daar ben je weer![]()
Heb je voor jezelf nog wel wat Lush over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |