Aah dat is klote..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef Shirley het volgende:
Mag ik hier even offtopic huilen? En hard ook? Ik zou volgende week woensdag gaan afrijden voor het eerst, maar die gaat niet door! Een heel verhaal waarom niet, geen zin om te melden ook. Maar ik baal zo! Daar kan zelfs een Lushdouche niet tegen op.. Ik ben nu boos, verdrietig, gefrustreerd...alles tegelijk....
Aaahhhquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:04 schreef Shirley het volgende:
Mag ik hier even offtopic huilen? En hard ook? Ik zou volgende week woensdag gaan afrijden voor het eerst, maar die gaat niet door! Een heel verhaal waarom niet, geen zin om te melden ook. Maar ik baal zo! Daar kan zelfs een Lushdouche niet tegen op.. Ik ben nu boos, verdrietig, gefrustreerd...alles tegelijk....
Ik ga Okra van je kapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:36 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook mijn Engelandbestelling binnen!. Okra
.
. Bunny IWTK
. mét
. pluisstaart
.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo m'n HIWTK opeten. Echt. Haal dat ding uit m'n kamer.
Douchen met een lekker zeepje van Lush is ook geen strafquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:36 schreef Anitra het volgende:
Shirley
Hier gaat het krap worden met de douchegels om het tot pasen te rekken. Want Tramp en The Olive Branche zijn behoorlijk leeg aan het worden
Noujaquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef Shirley het volgende:
Dank dames... ik ben inmiddels weer een beetje afgekoeld. Een douche helpt toch wel een beetje.. ik ga hier verder niet over het gebeuren verder. Heeft niks met zeep te maken
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Noujaals je iets kwijt wilt, geen probleem hoor
Wat heb je allemaal gerkegen teigan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:58 schreef teigan het volgende:
zo, vanmorgen een pakketje met lushspulletjes ontvangen van ymme....
Ik heb al lekker zitten snuffelen en ga er vanavond denk ik even lekker mee douchen...
Vriendje dreigt alleen dat hij de eerstkomende tijd niet bij mij in de buurt wil komen, hij vond het niet zo lekker ruiken geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |