Bij mij dus niet. Ik had het zaterdagochtend naar een groot postkantoor gebracht en het is pas dinsdag bij ymme bezorgd... Dat had dus maandag moeten zijn, maar nee, dat pakketje heeft het héle weekeinde gewoon op het postkantoor gestaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hmmja, naar ymme toe was het de volgende dag gewoon aangekomen. Misschien ligt het aan het postkantoor of het desbetreffende rayon?
Ze beloven vandaag gepost, morgen bezorgd... Ook met pakketjes..quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef ymme het volgende:
Of heb ik het verkeerd begrepen dat het normaal is 2 dagen
Het is 't 'm bij mij vooral dat ik weet dat ik pas dinsdag naar het postkantoor kan om het op te halen... Morgen en maandag moet ik van 9 tot 5 werken en 't weekeinde ben ik ook amper thuis.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Klopt, als je eenmaal verwend bent met het feit dat het direct de volgende dag in huis is, dan kan het vaak erg snel tegenvallen als het dan net wat later ook is.
Gefeliciteerd noekje!! Gelukkig zijn er ook nog TPG-ers die hun werk wel doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:05 schreef noekje het volgende:
Ik heb mijn Engeland showerparty order binnen. Dat is ook leuk. Voor wie het niet leuk is, is Xcuz_me. Zij wil ook een pakketje.
Gaaf MissBehave!
Dat is idd lastig...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is 't 'm bij mij vooral dat ik weet dat ik pas dinsdag naar het postkantoor kan om het op te halen... Morgen en maandag moet ik van 9 tot 5 werken en 't weekeinde ben ik ook amper thuis.
Twee zelfsquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat is idd lastig...
En dat gaat over het pakketje van Ymme?
Douchefeest?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:05 schreef noekje het volgende:
Ik heb mijn Engeland showerparty order binnen. Dat is ook leuk. Voor wie het niet leuk is, is Xcuz_me. Zij wil ook een pakketje.
Gaaf MissBehave!
2 pakketjes gaat wel wringen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Twee zelfs
En beide codes zijn niet bekend bij de track&trace
Maar goed, het is niet anders. Hopelijk heb ik zaterdag nog even tijd om snel naar het postkantoor te gaan (als ze er dan zijn natuurlijk).
Wowie lang leve de creditcard!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef PeRi het volgende:
Rondes waarbij je bepaalde discons kunt bestellen.
Aha!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef PeRi het volgende:
Dat zat in hun goodiebags die je bij je bestelling kreeg.
Ohke, haha dat valt dan idd nog wel mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef PeRi het volgende:
Dat zat in hun goodiebags die je bij je bestelling kreeg.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap trouwens Sweet! Ziek zijn zuigt grote tijden!
Miauwquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef PeRi het volgende:
13 rabbits is echt pure chocolade, met een beetje kruidige neiging. Errúg lekker, bijna hemels.
Als het goed is komt er ook zo'n fles mijn kant op volgende weekquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef PeRi het volgende:
13 rabbits is echt pure chocolade, met een beetje kruidige neiging. Errúg lekker, bijna hemels.
Ik heb ook nog steeds die melding, net nog even gekeken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Ik vind het niet meer zo heel leuk :|
Ja klopt... Happy Hippy gebruik ik écht alleen bij ultieme dufheid... Voor de rest ben ik er niet heel erg van gecharmeerd. Die citrus-luchtjes krijgen toch al snel de toilet/schoonmaak bijsmaak...quote:@Xcuz_me; ik snap niet dat men nog steeds producten ontwikkelt niet naar pleeverfrisser ruiken. Niet alleen Lush, maar ook andere merken hebben van die pleelucht producten. Wordt tijd voor een echte, lekkere citroenzeep die niet naar een frisse wc ruikt!
Vind je de Olive Branch ook niet lekker want daar ruikt de Happy Pill toch het meest naar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Happy Hippy levert bij mij nog steeds de associatie van afwasmiddel op
Olive Branch vind ik heerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind je de Olive Branch ook niet lekker want daar ruikt de Happy Pill toch het meest naar.
Ach gosje..quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vriendje is ook niet erg enthousiast, die zegt dat ik naar een toiletblokje ruik als ik me er mee heb gewassen![]()
Ik denk ook een beetje dat het komt door het feit dat je het er snel mee associeert, omdat je niet anders gewend bent.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Xcuz_me; ik snap niet dat men nog steeds producten ontwikkelt niet naar pleeverfrisser ruiken. Niet alleen Lush, maar ook andere merken hebben van die pleelucht producten. Wordt tijd voor een echte, lekkere citroenzeep die niet naar een frisse wc ruikt!
Is dat zo van dat eten? Typisch, misschien is het niet zo lang houdbaar?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:56 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het nog altijd frappant dat de helft van de citroensmaak in ons eten kunstmatig is maar dat afwasmiddel wel echt citroensap bevat.
Happy Hippy is geen Back for Breakfast.
Olive Branch stinkt.
Voor anderen is zo'n topic alleen niet zo interessant meer als meer dan de helft over die TPG bus gaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die twee zijn soms onvermijdelijk met elkaar verbonden helaas...
Tja, andersom zijn er ook wel eens conversaties die voor "ons" niet te volgen zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Voor anderen is zo'n topic alleen niet zo interessant meer als meer dan de helft over die TPG bus gaat.
Mooi zo!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Vava het volgende:
Elefes en ymme, ik heb jullie enveloppen ontvangenheel erg bedankt!
Jaaaaa hij is perfect aangekomenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooi zo!Ik hoop dat het goed is aangekomen..
Ik zal je nog even mailen een dezer dagen, nu eventjes druk
Dit weekend waarschijnlijk weer Lushen
40 nieuwe productenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:52 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor producten er allemaal uitkomen dit jaar. Ik las op het UK forum dat er nog 40 (!!!) nieuwe producten bij gaan komen.
Waarvan de helft kerst 2006 producten?quote:
Oja idd, nouja, verdeeld over het hele jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarvan de helft kerst 2006 producten?
In Haarlem was vorige week nog veel Snowcake en Snowfairyquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:00 schreef _evenstar_ het volgende:
hmmm als ze snowcake en snowfairy dan maar weer doen verkopen![]()
ik heb nog geneog tot het eind van het jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:02 schreef Vava het volgende:
[..]
In Haarlem was vorige week nog veel Snowcake en Snowfairy
Ja ik ook welquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik heb nog geneog tot het eind van het jaar
idd, en moederdag dan nog, en misschien nog eens wat tussendoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik had de indruk dat ze het over 'vaste' dingen hebben, want er werd gezegd dat het een uitbreiding van het assortiment zou zijn, omdat er meer komt dan er weggaat. Maar hoe dan ook, de helft kerstproducten zou nog steeds twintig nieuwe producten betekenen =P
Hij ziet er zo lief uit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef noekje het volgende:
Ik las net het Engelse forum dat die nieuwe bbs, Pop in the bath naar The Olive Branch ruikt. Ik weet het niet maar iemand zei dat.
Dan verstuur je je pakjes toch via een ander bedrijf, keuze genoeg tegenwoordigquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, sorry, ik heb weinig fiducie meer in de TPG.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SHE het volgende:
Ik ben heeeel erg verwend door Xcuse ! Ze heeft allemaal monstertjes meegegeven, in originele LUSH tas![]()
De schat ! Lekker wijf ook![]()
Als je zaterdag in Bunnik moet zijn, zou je kunnen overwegen om te reizen via den Bosch... In Arnhem zit, zoals gezegd, geen Lush en op zondag is die in den Bosch hoogstwaarschijnlijk niet open. Anders moet je Lush den Bosch even bellen met de vraag wanneer zij koopzondag hebben!quote:De snow fairy is in elk geval binnen en ik ben mijn karma kwijt. Zijn in den bosch trouwens de winkels open op zondag? Zou me namelijk beter uitkomen dan de zaterdag.
Moeilijk tips geven als we niet weten wat je lekker vindt he?quote:En wat moet ik dit weekend ZEKER meenemen? Ik wil tips !
Onderste status geeft als inhoud dat het pakketje de volgende dag bezorgd zal worden. Dat is morgen!quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 23-03-2006 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 24-03-2006 Dordrecht , intern transport pakketten
Gelukkig. Tenminsten 1 ding wat ontvangen is al.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Vava het volgende:
Elefes en ymme, ik heb jullie enveloppen ontvangenheel erg bedankt!
Nou en bedank je vader maar van mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Goed, mijn pa is over de zeik"Ze is niet te vertrouwen!!"... Ja pa, ze gaat me ook echt oplichten voor een stuk ZEEP!
Ymme, weet je zeker dat de code goed is? Of kun jij mijn gegevens invoeren en kijken wat er bij jou uit komt rollen. Want ik snap er geen hol meer van :|
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 23-03-2006 Zwolle , intern transport pakkettenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja ik vond het ookal zeer vriendelijk van mijn vader.. Heb ik hem ook gezegd hoor! Enige wat hij weet is dat ik iets van je krijg en dat ik het nog niet heb! Ik heb maar gezegd dat ik nog wél vertrouwen heb ik de mensheid en dat het me weinig kan schelen dat hij dat nie heeft, maar dat zich ervan afzijdig moet houden. Trouwens, het is een stuk ZEEP!
Nou ja, ik kreeg wel gelijk.... Hoera.
Zonder sterretje...
Als ik er tijd voor krijg, vandaag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:02 schreef teigan het volgende:
ymme, is mijn pakketje gisteren nog op de post gegaan? Of wordt het vandaag?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Onderste status geeft als inhoud dat het pakketje de volgende dag bezorgd zal worden. Dat is morgen!
Evil-Cherry: Jouw code doet het dus nu ook waarschijnlijk!
Alles wat naar snoep ruikt! en fruit ! Daarom ben ik zo dolblij met de monsters en de snowfairy..die 2 roze stukken die je had meegegeven...zijn echt dodelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
[..]
Als je zaterdag in Bunnik moet zijn, zou je kunnen overwegen om te reizen via den Bosch... In Arnhem zit, zoals gezegd, geen Lush en op zondag is die in den Bosch hoogstwaarschijnlijk niet open. Anders moet je Lush den Bosch even bellen met de vraag wanneer zij koopzondag hebben!
[..]
Moeilijk tips geven als we niet weten wat je lekker vindt he?Houd je van zoete luchtjes, of liever fris, of kruidig?
En ja, het wordt hóóg tijd voor een Lush in Rotterdam!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat ik sowieso de pink box maar moet bestellen, want volgens mij zit daar wel een hoop zoetigheid in
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hij is er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mét een klein cadeautje![]()
Wat leuk![]()
Ik ruik de Coolaulin al door het doosje heenEn hij ruikt lekker zeg!
Ik hoop dat Big beter werkt dan het ruikt.
En het cadeautje is een proefje Amazion En dat ruikt naar wierook en dat is lekker!
Ik ben helemaal blij![]()
Mijn vader; "Oh, laat eens ruiken!" *draait potje Big open* *gooit een flinke klodder over mijn bureau, mijn broek en zijn hand heen* "Ow sorry"Alweer een douchbeurt Big minder...
Klopt, maar dat had je al gezegd in de email, dus dat was geen verrassing meerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
(ik had toch een een beetje extra aan BIG erbij gedaan. (een pot met nog een laagje erin)..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had je al gezegd in de email, dus dat was geen verrassing meer![]()
Je moet er kokend water bij doen, roeren iets af laten koelen, maar zo warm mogelijk in je haar doen. Als je een extra rood effect wil hebben wikkel je er huishoudfolie om heen en een handdoek. Hoe langer je het er in laat zitten hoe beter de henna er in trekt. Eventueel kun je nog koffie of rode wijn er door heen roerenik heb koffie er door gedaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand enig idee hoe je zo'n mama caca rouge moet gebruiken??
Bij mijn bestelling is de sweety pie heeeeeeel iets gaan lekken. Op zich niet erg, maar het heeft wel de lettertjes van een hoop etiketjes onleesbaar gemaakt
O ja, extra rood wil ik wel. Bedanktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet er kokend water bij doen, roeren iets af laten koelen, maar zo warm mogelijk in je haar doen. Als je een extra rood effect wil hebben wikkel je er huishoudfolie om heen en een handdoek. Hoe langer je het er in laat zitten hoe beter de henna er in trekt. Eventueel kun je nog koffie of rode wijn er door heen roerenik heb koffie er door gedaan.
Het zijn geen gigantische blokken hoor! Het zijn nog 2 van die stukjes die je nu ook al hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:02 schreef SHE het volgende:
Meeeeeeeeeeen je niet!
Nou, dan doe we eerlijk delen. Ik neem iets mee van de store dit weekend en dan ruil ik tegen rockstar![]()
zullen we zondagavond afspreken dan?
Laat me via mail nog even weten wat je graag uit de winkel wil hebben!
Wil je het echt wetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat zit erin? Wat zit erin?
Wauwquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit in:
- 1 volle fles Veganese (250 ml)
- 1 volle fles Olive Branch (250 ml)
- 1 volle pot Creamed Almond & Coconut Smoothie
- 1 driekwart flesje Enchanted Eye Cream
- 1 Hot Milk
- 1 Christmas Kisses
- 1 Teddybears BBS
- 1 ongebruikte Sleepy Head massage bar
en 1 proefje crème (niet lush) en een ooggoudglinsterdingetje
Ooh en natuurlijk de Sweetie Pie voor Vava en mijn Snow Fairy die ik ymme een tijd terug had gestuurd
Ik ben echt schandalig verwend![]()
Ik ben er ook érg blij meequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:09 schreef _evenstar_ het volgende:
lekker toch![]()
ben aan het denken wat mee te nemen naar het zwembad
Ja, nouja... stinken... Ik vind het zo'n afwasmiddellucht... en die associatie krijg ik niet uit m'n koppie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:14 schreef _evenstar_ het volgende:
kan ook de happy hippy doen die stinkt volgens jou toch![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:09 schreef _evenstar_ het volgende:
lekker toch![]()
ben aan het denken wat mee te nemen naar het zwembad
oh anitra kep trouwens ff douchegel half flesje zo ongeveer van die 250 versie.voor djen . ik krijg er ontiegelijke jeuk van op mijn benende rest niet maar wel op me benen
![]()
huishoudfolie en dus geen zilverfolie!!!!!! Tenzij je graag groen haar wilt hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet er kokend water bij doen, roeren iets af laten koelen, maar zo warm mogelijk in je haar doen. Als je een extra rood effect wil hebben wikkel je er huishoudfolie om heen en een handdoek. Hoe langer je het er in laat zitten hoe beter de henna er in trekt. Eventueel kun je nog koffie of rode wijn er door heen roerenik heb koffie er door gedaan.
Ik zou het gewoon proberenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga morgen shoppen voor een broek en ik mag kiezen waar, nu heb ik enorm de aandrang om te roepen Amsterdam zodat ik ii Coolaulin kan halen wnt mijn haar staat weer alle kanten opBen alleen bang dat Rick er niet intrapt
Dat staat er tochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:01 schreef debby1973 het volgende:
[..]
huishoudfolie en dus geen zilverfolie!!!!!! Tenzij je graag groen haar wilt hebben.![]()
Ik ben zo jaloersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:24 schreef debby1973 het volgende:
heb op het uk forum een nieuwe ballistic gewonnen. Hij heet "Ne Worry Pas ", ben zoooo nieuwsgierig. Hij is vandaag verstuurd.
Klinkt errug lekker. En komt wel lekker goed uit hè, jij bent de laatste toch zo weg van die milk bath foams enzo, grappig zo qua naam.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:32 schreef debby1973 het volgende:
Nee, geen plaatje. Maar ik ga er zeker een foto van maken. Op het uk forum staat dit:
the new milk bath bomb
Ah, dan wordt jij de gratis resencist van dit product en krijg je, als je een lief verhaal krijgt er nog 10 extra.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef debby1973 het volgende:
Nee, volgens mij gaat dit 1 van de nieuwe produkten worden.
Wow je zit er wel snel bovenop, zeg, ik heb em nog maar heel eventjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef Anitra het volgende:
ss16 heb jij ook een grotere foto van jou avatar?
Recensie hier alstublieft. Dan weet ik of ik het als cadeautje voor m'n ventje kan kopen.quote:
2 votes. Dan kan ik ook even kijken of het koopbaar isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Recensie hier alstublieft. Dan weet ik of ik het als cadeautje voor m'n ventje kan kopen.
bijna alles zit in stoere zwarte potjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
*grinnik*
Aan mij heb je niks als recensent, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Ik smeerde alleen wel eens wat met Nivea aftershave balsam, en dit is totaal wat anders, echt een crême.
Het zit iig wel in een stoer zwart potje..
Snot met stukjes of overgeefsel... Ook dat het afbreekt als je het uit het potje giet is te bizar voor woordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Evil-Cherry: Je Big-beschrijving! Hahaha! Ik heb geen moeite met de consistentie van Big... Mijn vriendje noemt het "zeezout in snot"
Ik vind er echt niet zoveel raars aan hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Snot met stukjes of overgeefsel... Ook dat het afbreekt als je het uit het potje giet is te bizar voor woorden![]()
Eh... ja... charmant!quote:Haha, net lekker in de wind gelopen, ik lijk net een mixje tussen Tina Turner en een struisvogel![]()
Fijn lijstje!! Each Peach is echt iets voor de lente! Lekker fris!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef Elefes het volgende:
Vanmiddag even bij de Lush geweest, wat heb ik meegenomen:
- Each Peach massagebar
- Romance in a Stone
- Christmas Carol 2x (voor de prijs van 1)
Ze hadden nog allerlei kerstspulletjes liggen, en dus ook een paar badbruisballen: 2 halen 1 betalen.
Het krantje van Lush heb ik op de terugweg in alle haast in de trein laten liggen.
Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef Vava het volgende:
Zeker een fijn lijstje! Ik heb gisteren Romance in a stone gebruikt, hij is echt lekker fris!
Ik zou Mange Too nemen XcUZ_Me
Jeetjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagWe moeten straks nog naar een verjaardag en ik heb al 4x van outfit gewisseld
.
Hmm.. ik heb 'm 10 minuten geleden opgedaan ongeveer, maar ik vind 'm nu nog niet zo... Nou, misschien komt het nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Vava het volgende:
[..]
En Mange Too is echt lekkerals ik zo aan ruik al maar ongeveer een half uurtje na het opsmeren gaat het helemaal lekker ruiken
Ai, jouw hersens zijn echt aangetast.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben zo besluiteloos vandaagWe moeten straks nog naar een verjaardag en ik heb al 4x van outfit gewisseld
.
Door de flessen wijn van gisteravond jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ai, jouw hersens zijn echt aangetast.
Wel lekker, maar ik vind de Xmas en de Each Peach lekkerderquote:
Helaas hij is al vergevenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:20 schreef Vava het volgende:
Echt heerlijk he, een boek lezen in een Lushbad, heb ik gisteren ook gedaanAlleen ik heb nooit geduld om er 2 uur in te blijven liggen
Xmas massagebar ruilenwat wil je er voor hebben?
Haha, zo erg is het niet hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:38 schreef JacMar het volgende:
[..]
Helaas hij is al vergeven![]()
Je weet dat je ze in Duitsland heel goedkoop kan bestellen?![]()
Mail me anders even..Misschien kan ik iets voor je regelen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha, zo erg is het niet hoor
Ik zal eens op de Duitse site gaan kijken
Amstelveen?!??!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef Anitra het volgende:
Hier geen Lus gekocht vandaag
We zijn naar Amstelveen geweest, maar met 2 broeken, 3 shirtjes voor mij, 2 broeken, 2 shirtjes voor de mannen en nog een jas voor Rick, mogen we niet klagenbehalve over pijnlijke voeten dan
Okayquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Mail me anders even..Misschien kan ik iets voor je regelen..![]()
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Amstelveen?!??!
Dan ben je zo dichtbij...
Lieverd, dat je moet je niet doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passen![]()
Pff, en wat kan jou het schelen wat WILDVREEMDE mensen, die je overigens nooit van je leven meer tegenkomt, over je denken? :pquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Maar het ging echt niet meer en ik was hel eigenwijs en heb alles lopend gedaan omdat ik het zo'n stom gezicht vind o uit de rolstoel te stappen om een broek te passen![]()
Haha, volgende keer rolstoel mee, de Lush in, en dan even smeren voor de deur en gelijk opstaan en roepen dat het een wonder isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fijn lijstje!! Each Peach is echt iets voor de lente! Lekker fris!
In Den Bosch lagen nog een heel aantal X-mas massagebarsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha, zo erg is het niet hoor
Ik zal eens op de Duitse site gaan kijken
Glittertjesquote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik vind het ook wel lekker, er zit ook iets zoets doorheen
. En zitten er nou glitters in?
Help me even... Wat zou jij mij sturenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:34 schreef teigan het volgende:
ymme, heb je al een track and trace code voor mij?
quote:Op zondag 26 maart 2006 14:47 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Haha, volgende keer rolstoel mee, de Lush in, en dan even smeren voor de deur en gelijk opstaan en roepen dat het een wonder is![]()
Moet je je niet voor schamen joh, er zitten zo veel mensen in een rolstoel en die stappen er ook wel eens uit (ik werk in een supermarkt, ik zie niet anders dan mensen die even opstaan om iets uit het bovenste schap te pakken).
Ja sorry hoor, maar door omstandigheden ben ik daar gewoon nog niet aan toe gekomen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:47 schreef teigan het volgende:
Ik heb jouw afgelopen week een pakje gestuurd, en die had je ook woensdag volgens mij al ontvangen...
Het pakje voro Astrid is voor mij, en die zou je donderdag of vrijdag op de post doen...
Tevens over wat wel en niet in de lushtopic:quote:Op maandag 27 maart 2006 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Het is toch gewoon niet te geloven dat jullie kinderachtig genoeg zijn om ook hier weer na nota bene gevraagd te zijn te kappen gewoon weer door gaan?
Hoe oud zijn jullie in hemelsnaam?
Snap gewoon niet dat jullie leuk posten over iets wat jullie allemaal leuk vinden laten vergallen door dit kinderachtige gedoe. En nee het boeit me echt niet wie er gelijk heeft en wie niet, feit is dat het vertoonde gedrag die lush topics goed verziekt.
Snap niet dat jullie zo weinig controle over jullie impulsen hebben. Iedere keer weer hetzelfde gezeur en gezever, iedere keer weer gewoon. We zijn het echt compleet zat en dat zouden jullie ook moeten zijn. Want wat schiet je er in godsnaam mee op?
Wie het ook zat zijn? De mensen die wel leuk in Lush kunnen posten, die wel gewoon iets leuks te melden hebben om dit topic lekker lopende te houden. Die mensen die dus iedere keer geconfronteerd worden met dit gezeik waardoor er slotjes komen.
Lijkt me echt verschrikkelijk " leuk" om te beseffen dat ik weer iets zou verzieken voor mensen. Misschien kunnen alle deelnemenden aan die kinderachtige rellen daar eens over na denken.
De lush topics zijn voor lushervaringen, om te delen wat je vindt, wat je denkt, wat je ruikt, wat je wilt kopen wat je gekocht hebt etc...quote:Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/icq/mail en niet op het forum.
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:09 [sub]schreef DarkElf het volgende:
tevens: als er mensen zijn die een apart forum willen kunnen jullie daar buiten fok! het over hebben.
Maar als de lushtopics weer gewoon leuk lopen lijkt het mij eigenlijk totaal onnodig. er is hier animo genoeg en stof tot praten ook.
Meer nietquote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mezelf vrijdag een grote fles skin sin gekocht
Die van mij was ruim een half jaar over de datum en dus echt op z'n eind.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:16 schreef noekje het volgende:
Dat was dan de alle-allerlaatste Herbalism. Het was toch wel een waardig afscheid?
Hoe lang heb je ermee gedaan. Die van mij is nog steeds mooi Herbalism groen.
Ik wil een Pop in the bath!
Dat is toch de Happy Pillquote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef debby1973 het volgende:
Ja, die pop-dinges lijkt mij ook erg lekker. Een naar the olive branch ruikende bbs.
Ow, dan zal het in NL ook wel langer duren. Gek want ik vroeg het aan de verkoopster en die zei dat ze dinsdag waarschijnlijk wel binnen zouden komen. Nouja, wellicht was ze er dan ook niet van op de hoogte.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:17 schreef noekje het volgende:
Happy Pill is in Engeland uitgesteld tot 6 April. Dan zal Nederland ook wel snel volgen. Hij is echt heerlijk!
Er zijn ook wel veel baddingen uitgegaan... Maar ik zou ook liever douchedingen zienquote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef Bob. het volgende:
Er komen wel vooral veel nieuwe dingen voor in bad heIk wil douchespullen! ja of gewoon een bad
Die moet ik hebben... Ik zoek wel iemand met een badquote:Op maandag 27 maart 2006 19:24 schreef noekje het volgende:
Toch ruik ik nauwelijks de happy hippy. Ik ruik eigenlijk alleen maar The Olive Branch. Sweet!
Nee, nog niet maar ze hebben het vrijdag pas verstuurd.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:25 schreef PeRi het volgende:
Deb, heb jij je forumwindingesballistic al ontvangen?
Ik had gehoopt dat ze heel snel waren met luchtpostquote:Op maandag 27 maart 2006 19:26 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Nee, nog niet maar ze hebben het vrijdag pas verstuurd.
Oh, is dat die ruikt naar Olive Branch? Geweldig! Hij ziet er ook zo lief uitquote:Op maandag 27 maart 2006 19:30 schreef noekje het volgende:
Volgens mij is die Olive Branch bbs (Pop in the bath) op 7 April in Engeland te verkrijgen via mailorder. Een maand later is die geloof ik in de winkels te verkrijgen. Geloof ik hoor, ik weet het niet helemaal zeker.
KAK ik ben t/m de 21e in Engelandquote:Op maandag 27 maart 2006 19:30 schreef noekje het volgende:
Volgens mij is die Olive Branch bbs (Pop in the bath) op 7 April in Engeland te verkrijgen via mailorder. Een maand later is die geloof ik in de winkels te verkrijgen. Geloof ik hoor, ik weet het niet helemaal zeker.
Beter dat Little Monkey weggaat. Die is echt smerig! Hoe weet je dat trouwens? Van de Engelse site?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef noekje het volgende:
Deze bbs-en gaan eruit:
Little Monkey
Two Timing Tart
Turbo bubble
Play Doze
Als het goed is komen hier ook weer andere bbs-en voor terug waarvan één dus die pop in the bath is.
Van het Engelse forum. Ik bestel nu ook veel in Engeland zoals met de disonrondes etc. Tevens koop ik dan mijn gewone spulletjes. Produkten zijn gewoon goedkoper.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beter dat Little Monkey weggaat. Die is echt smerig! Hoe weet je dat trouwens? Van de Engelse site?
Ja, als je een creditcard hebt scheelt dat enorm. Maar om nou een creditcard speciaal voor Lush aan te gaan schaffen...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Van het Engelse forum. Ik bestel nu ook veel in Engeland zoals met de disonrondes etc. Tevens koop ik dan mijn gewone spulletjes. Produkten zijn gewoon goedkoper.
Mail me anders even.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:46 schreef noekje het volgende:
Je mag wel meebestellen hoor. Maakt mij niet uit.
*fluistertoon* In Amerika zijn er ook heel veel leuke sites die bbs-en en ballistics verkopen. In tig geuren zelfs.
Daar ben ik ook niet echt rouwig om eigenlijkquote:Op maandag 27 maart 2006 19:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beter dat Little Monkey weggaat. Die is echt smerig! Hoe weet je dat trouwens? Van de Engelse site?
Dat vind ik ook goed nieuws!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef Vava het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, Happy Pill, een ballistic die naar Happy Hippy en Olive Branch ruikt en Pop in the bath, een BBS die naar Olive Branch ruikt!
Da's best goed nieuws natuurlijk
Dat begrijp je goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef Vava het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, Happy Pill, een ballistic die naar Happy Hippy en Olive Branch ruikt en Pop in the bath, een BBS die naar Olive Branch ruikt!
Da's best goed nieuws natuurlijk
Jaaa dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 27 maart 2006 20:22 schreef noekje het volgende:
Ik doe regelmatig wat Olive Branch in mijn bad. Geeft een lief klein shuimlaagje en het ruikt heerlijk!
heb wel een badje hierquote:Op maandag 27 maart 2006 19:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die moet ik hebben... Ik zoek wel iemand met een bad![]()
Ah, 2 Olive Branch dingen dusquote:Op maandag 27 maart 2006 20:12 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed nieuws!
The Olive Branch![]()
Misschien krijg ik net m'n kont erinquote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb wel een badje hierof je er in past
als je je er mee wilt douchen dan welquote:Op maandag 27 maart 2006 20:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dus ik kan met pasen the oive branche niet meenemen?
dan komt anitra weekendje hier met kids en manquote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Shirley het volgende:
Wat is er met Pasen dan?
Aha...ik ben niet nieuwsgierig hoor...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dan komt anitra weekendje hier met kids en mankrijg ik naailes en gaan we waarschijnlijk wel naar de lush hier in maastricht
![]()
niet aankomend weekend en niet dat het weekend daarop maar dan dat weekendquote:
16 en 17 april is het Pasen... vrijdag de 14e is het Goede Vrijdag. Dat betekent: VRIJ!quote:
Er stonden er nog een paar in de Leidsestraat. Van Narcotick had ik echt de allerlaatste fles, een 250 gram uitvoering.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb wel een badje hierof je er in past
vava was de happy 4 sad er nog? die was er toch uit![]()
Hmm... voor mijn moeder heb ik ook de laatste grote fles B4B gekocht, ze hadden nog wel een aantal kleine flesjes staan.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef Maeghan het volgende:
Volgens mij houden ze daar spul achter of krijgen ze er nog van binnen of zo, want ik heb ook al een keer de laatste fles H4S gekocht daar. En twee flesjes B4B. En toen stonden er ook nog maar een paar, en die hebben er vast geen maanden gestaan.
Hehe jaquote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er stond in de Leidse zelfs nog Snow Fairy, dus volgens mij vinden ze in de duistere kelders van Lush af en toe nog een doosje van het een en ander terug.
Dan hoop ik dat ze nog ergens een doosje Arabische Glans terugvindenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Hehe jadat zou best kunnen, in Haarlem was ook nog veel Snow Fairy.
* gooit een stuk zeep naar DEquote:
Aanvulling nodigquote:
Dankje! Maar nu nog niet nodigquote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Aanvulling nodigik kan nog wel wat missen hoor
zo ontzettend vaak gebruik ik het nou ook weer niet.
jij durft tegen de slotjes mevrouwquote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* gooit een stuk zeep naar DE![]()
Ja hoor![]()
nou mooi, kom morgen weer eens kijken hoe jullie je gedragenquote:
Denk aan de toekomstquote:
Ik welquote:Op maandag 27 maart 2006 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij durft tegen de slotjes mevrouw
[..]
Ok, deal!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Denk aan de toekomst![]()
In ruil voor wat Veganese![]()
Dan moet je het echt een keer proberenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef DarkElf het volgende:
tsjah ik zie nog steeds de voordelen, buiten wrs de lekkere luchtjes etc , van lush niet in.
tis ook nog eens hartstikke duur vind ik (jaja ik ben een hollander)
Een voordeel vind ik de diervriendelijkheid, de leuke vorm van de producten en de lekkere luchtjes. Daarnaast zorgen sommige producten voor mooier haar bij mij. Over de huidproducten ben ik niet zo tevreden en de badproducten zijn puur zelfverwennerijquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef DarkElf het volgende:
tsjah ik zie nog steeds de voordelen, buiten wrs de lekkere luchtjes etc , van lush niet in.
mm misschienquote:
klinkt goed ja maar zie post over huid.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een voordeel vind ik de diervriendelijkheid, de leuke vorm van de producten en de lekkere luchtjes. Daarnaast zorgen sommige producten voor mooier haar bij mij. Over de huidproducten ben ik niet zo tevreden en de badproducten zijn puur zelfverwennerij.
Maar, ik stuur je met alle plezier een proefje op hoor
Gewoon een keer wat proberenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mm misschien
(bovendien ben ik nogal voorzichtig met dit soort dingen ivm een ontzettend hysterisch reagerende huid op erg veel dingen)
Ja ik las het... Maar dan kan het juist helpenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt goed ja maar zie post over huid.
ach wie weet probeer ik het nog eens, lief aanbod van je trouwens
Voor mij is het simpel. Sinds ik Lush gebruik weet ik waarom ik jarenlang overal jeuk had. Ik ben blijkbaar allergisch voor conserveermiddelen. Het geld heb ik dus met alle liefde over om normaal te kunnen slapen zonder iedere keer te controleren of ik toch écht geen luizen heb of zo.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |