Aha!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef PeRi het volgende:
Dat zat in hun goodiebags die je bij je bestelling kreeg.
Ohke, haha dat valt dan idd nog wel mee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef PeRi het volgende:
Dat zat in hun goodiebags die je bij je bestelling kreeg.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap trouwens Sweet! Ziek zijn zuigt grote tijden!
Miauwquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef PeRi het volgende:
13 rabbits is echt pure chocolade, met een beetje kruidige neiging. Errúg lekker, bijna hemels.
Als het goed is komt er ook zo'n fles mijn kant op volgende weekquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef PeRi het volgende:
13 rabbits is echt pure chocolade, met een beetje kruidige neiging. Errúg lekker, bijna hemels.
Ik heb ook nog steeds die melding, net nog even gekeken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Ik vind het niet meer zo heel leuk :|
Ja klopt... Happy Hippy gebruik ik écht alleen bij ultieme dufheid... Voor de rest ben ik er niet heel erg van gecharmeerd. Die citrus-luchtjes krijgen toch al snel de toilet/schoonmaak bijsmaak...quote:@Xcuz_me; ik snap niet dat men nog steeds producten ontwikkelt niet naar pleeverfrisser ruiken. Niet alleen Lush, maar ook andere merken hebben van die pleelucht producten. Wordt tijd voor een echte, lekkere citroenzeep die niet naar een frisse wc ruikt!
Vind je de Olive Branch ook niet lekker want daar ruikt de Happy Pill toch het meest naar.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Happy Hippy levert bij mij nog steeds de associatie van afwasmiddel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |