Hehe jaquote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er stond in de Leidse zelfs nog Snow Fairy, dus volgens mij vinden ze in de duistere kelders van Lush af en toe nog een doosje van het een en ander terug.
Dan hoop ik dat ze nog ergens een doosje Arabische Glans terugvindenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Hehe jadat zou best kunnen, in Haarlem was ook nog veel Snow Fairy.
* gooit een stuk zeep naar DEquote:
Aanvulling nodigquote:
Dankje! Maar nu nog niet nodigquote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Aanvulling nodigik kan nog wel wat missen hoor
zo ontzettend vaak gebruik ik het nou ook weer niet.
jij durft tegen de slotjes mevrouwquote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* gooit een stuk zeep naar DE![]()
Ja hoor![]()
nou mooi, kom morgen weer eens kijken hoe jullie je gedragenquote:
Denk aan de toekomstquote:
Ik welquote:Op maandag 27 maart 2006 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij durft tegen de slotjes mevrouw
[..]
Ok, deal!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Denk aan de toekomst![]()
In ruil voor wat Veganese![]()
Dan moet je het echt een keer proberenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef DarkElf het volgende:
tsjah ik zie nog steeds de voordelen, buiten wrs de lekkere luchtjes etc , van lush niet in.
tis ook nog eens hartstikke duur vind ik (jaja ik ben een hollander)
Een voordeel vind ik de diervriendelijkheid, de leuke vorm van de producten en de lekkere luchtjes. Daarnaast zorgen sommige producten voor mooier haar bij mij. Over de huidproducten ben ik niet zo tevreden en de badproducten zijn puur zelfverwennerijquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef DarkElf het volgende:
tsjah ik zie nog steeds de voordelen, buiten wrs de lekkere luchtjes etc , van lush niet in.
mm misschienquote:
klinkt goed ja maar zie post over huid.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een voordeel vind ik de diervriendelijkheid, de leuke vorm van de producten en de lekkere luchtjes. Daarnaast zorgen sommige producten voor mooier haar bij mij. Over de huidproducten ben ik niet zo tevreden en de badproducten zijn puur zelfverwennerij.
Maar, ik stuur je met alle plezier een proefje op hoor
Gewoon een keer wat proberenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mm misschien
(bovendien ben ik nogal voorzichtig met dit soort dingen ivm een ontzettend hysterisch reagerende huid op erg veel dingen)
Ja ik las het... Maar dan kan het juist helpenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klinkt goed ja maar zie post over huid.
ach wie weet probeer ik het nog eens, lief aanbod van je trouwens
Voor mij is het simpel. Sinds ik Lush gebruik weet ik waarom ik jarenlang overal jeuk had. Ik ben blijkbaar allergisch voor conserveermiddelen. Het geld heb ik dus met alle liefde over om normaal te kunnen slapen zonder iedere keer te controleren of ik toch écht geen luizen heb of zo.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef DarkElf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |