Bij mij dus niet. Ik had het zaterdagochtend naar een groot postkantoor gebracht en het is pas dinsdag bij ymme bezorgd... Dat had dus maandag moeten zijn, maar nee, dat pakketje heeft het héle weekeinde gewoon op het postkantoor gestaan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:18 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hmmja, naar ymme toe was het de volgende dag gewoon aangekomen. Misschien ligt het aan het postkantoor of het desbetreffende rayon?
Ze beloven vandaag gepost, morgen bezorgd... Ook met pakketjes..quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef ymme het volgende:
Of heb ik het verkeerd begrepen dat het normaal is 2 dagen
Het is 't 'm bij mij vooral dat ik weet dat ik pas dinsdag naar het postkantoor kan om het op te halen... Morgen en maandag moet ik van 9 tot 5 werken en 't weekeinde ben ik ook amper thuis.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Klopt, als je eenmaal verwend bent met het feit dat het direct de volgende dag in huis is, dan kan het vaak erg snel tegenvallen als het dan net wat later ook is.
Gefeliciteerd noekje!! Gelukkig zijn er ook nog TPG-ers die hun werk wel doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:05 schreef noekje het volgende:
Ik heb mijn Engeland showerparty order binnen. Dat is ook leuk. Voor wie het niet leuk is, is Xcuz_me. Zij wil ook een pakketje.
Gaaf MissBehave!
Dat is idd lastig...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is 't 'm bij mij vooral dat ik weet dat ik pas dinsdag naar het postkantoor kan om het op te halen... Morgen en maandag moet ik van 9 tot 5 werken en 't weekeinde ben ik ook amper thuis.
Twee zelfsquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat is idd lastig...
En dat gaat over het pakketje van Ymme?
Douchefeest?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:05 schreef noekje het volgende:
Ik heb mijn Engeland showerparty order binnen. Dat is ook leuk. Voor wie het niet leuk is, is Xcuz_me. Zij wil ook een pakketje.
Gaaf MissBehave!
2 pakketjes gaat wel wringen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Twee zelfs
En beide codes zijn niet bekend bij de track&trace
Maar goed, het is niet anders. Hopelijk heb ik zaterdag nog even tijd om snel naar het postkantoor te gaan (als ze er dan zijn natuurlijk).
Wowie lang leve de creditcard!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:28 schreef PeRi het volgende:
Rondes waarbij je bepaalde discons kunt bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |