quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Onderste status geeft als inhoud dat het pakketje de volgende dag bezorgd zal worden. Dat is morgen!
Evil-Cherry: Jouw code doet het dus nu ook waarschijnlijk!
Alles wat naar snoep ruikt! en fruit ! Daarom ben ik zo dolblij met de monsters en de snowfairy..die 2 roze stukken die je had meegegeven...zijn echt dodelijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
[..]
Als je zaterdag in Bunnik moet zijn, zou je kunnen overwegen om te reizen via den Bosch... In Arnhem zit, zoals gezegd, geen Lush en op zondag is die in den Bosch hoogstwaarschijnlijk niet open. Anders moet je Lush den Bosch even bellen met de vraag wanneer zij koopzondag hebben!
[..]
Moeilijk tips geven als we niet weten wat je lekker vindt he?Houd je van zoete luchtjes, of liever fris, of kruidig?
En ja, het wordt hóóg tijd voor een Lush in Rotterdam!
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat ik sowieso de pink box maar moet bestellen, want volgens mij zit daar wel een hoop zoetigheid in
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hij is er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mét een klein cadeautje![]()
Wat leuk![]()
Ik ruik de Coolaulin al door het doosje heenEn hij ruikt lekker zeg!
Ik hoop dat Big beter werkt dan het ruikt.
En het cadeautje is een proefje Amazion En dat ruikt naar wierook en dat is lekker!
Ik ben helemaal blij![]()
Mijn vader; "Oh, laat eens ruiken!" *draait potje Big open* *gooit een flinke klodder over mijn bureau, mijn broek en zijn hand heen* "Ow sorry"Alweer een douchbeurt Big minder...
Klopt, maar dat had je al gezegd in de email, dus dat was geen verrassing meerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
(ik had toch een een beetje extra aan BIG erbij gedaan. (een pot met nog een laagje erin)..
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Klopt, maar dat had je al gezegd in de email, dus dat was geen verrassing meer![]()
Je moet er kokend water bij doen, roeren iets af laten koelen, maar zo warm mogelijk in je haar doen. Als je een extra rood effect wil hebben wikkel je er huishoudfolie om heen en een handdoek. Hoe langer je het er in laat zitten hoe beter de henna er in trekt. Eventueel kun je nog koffie of rode wijn er door heen roerenik heb koffie er door gedaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand enig idee hoe je zo'n mama caca rouge moet gebruiken??
Bij mijn bestelling is de sweety pie heeeeeeel iets gaan lekken. Op zich niet erg, maar het heeft wel de lettertjes van een hoop etiketjes onleesbaar gemaakt
O ja, extra rood wil ik wel. Bedanktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet er kokend water bij doen, roeren iets af laten koelen, maar zo warm mogelijk in je haar doen. Als je een extra rood effect wil hebben wikkel je er huishoudfolie om heen en een handdoek. Hoe langer je het er in laat zitten hoe beter de henna er in trekt. Eventueel kun je nog koffie of rode wijn er door heen roerenik heb koffie er door gedaan.
Het zijn geen gigantische blokken hoor! Het zijn nog 2 van die stukjes die je nu ook al hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:02 schreef SHE het volgende:
Meeeeeeeeeeen je niet!
Nou, dan doe we eerlijk delen. Ik neem iets mee van de store dit weekend en dan ruil ik tegen rockstar![]()
zullen we zondagavond afspreken dan?
Laat me via mail nog even weten wat je graag uit de winkel wil hebben!
Wil je het echt wetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat zit erin? Wat zit erin?
Wauwquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit in:
- 1 volle fles Veganese (250 ml)
- 1 volle fles Olive Branch (250 ml)
- 1 volle pot Creamed Almond & Coconut Smoothie
- 1 driekwart flesje Enchanted Eye Cream
- 1 Hot Milk
- 1 Christmas Kisses
- 1 Teddybears BBS
- 1 ongebruikte Sleepy Head massage bar
en 1 proefje crème (niet lush) en een ooggoudglinsterdingetje
Ooh en natuurlijk de Sweetie Pie voor Vava en mijn Snow Fairy die ik ymme een tijd terug had gestuurd
Ik ben echt schandalig verwend![]()
Ik ben er ook érg blij meequote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:09 schreef _evenstar_ het volgende:
lekker toch![]()
ben aan het denken wat mee te nemen naar het zwembad
Ja, nouja... stinken... Ik vind het zo'n afwasmiddellucht... en die associatie krijg ik niet uit m'n koppie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:14 schreef _evenstar_ het volgende:
kan ook de happy hippy doen die stinkt volgens jou toch![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:09 schreef _evenstar_ het volgende:
lekker toch![]()
ben aan het denken wat mee te nemen naar het zwembad
oh anitra kep trouwens ff douchegel half flesje zo ongeveer van die 250 versie.voor djen . ik krijg er ontiegelijke jeuk van op mijn benende rest niet maar wel op me benen
![]()
huishoudfolie en dus geen zilverfolie!!!!!! Tenzij je graag groen haar wilt hebben.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet er kokend water bij doen, roeren iets af laten koelen, maar zo warm mogelijk in je haar doen. Als je een extra rood effect wil hebben wikkel je er huishoudfolie om heen en een handdoek. Hoe langer je het er in laat zitten hoe beter de henna er in trekt. Eventueel kun je nog koffie of rode wijn er door heen roerenik heb koffie er door gedaan.
Ik zou het gewoon proberenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga morgen shoppen voor een broek en ik mag kiezen waar, nu heb ik enorm de aandrang om te roepen Amsterdam zodat ik ii Coolaulin kan halen wnt mijn haar staat weer alle kanten opBen alleen bang dat Rick er niet intrapt
Dat staat er tochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:01 schreef debby1973 het volgende:
[..]
huishoudfolie en dus geen zilverfolie!!!!!! Tenzij je graag groen haar wilt hebben.![]()
Ik ben zo jaloersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:24 schreef debby1973 het volgende:
heb op het uk forum een nieuwe ballistic gewonnen. Hij heet "Ne Worry Pas ", ben zoooo nieuwsgierig. Hij is vandaag verstuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |