Olive Branch vind ik heerlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind je de Olive Branch ook niet lekker want daar ruikt de Happy Pill toch het meest naar.
Ach gosje..quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn vriendje is ook niet erg enthousiast, die zegt dat ik naar een toiletblokje ruik als ik me er mee heb gewassen![]()
Ik denk ook een beetje dat het komt door het feit dat je het er snel mee associeert, omdat je niet anders gewend bent.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:10 schreef Evil-Cherry het volgende:
@Xcuz_me; ik snap niet dat men nog steeds producten ontwikkelt niet naar pleeverfrisser ruiken. Niet alleen Lush, maar ook andere merken hebben van die pleelucht producten. Wordt tijd voor een echte, lekkere citroenzeep die niet naar een frisse wc ruikt!
Is dat zo van dat eten? Typisch, misschien is het niet zo lang houdbaar?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:56 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het nog altijd frappant dat de helft van de citroensmaak in ons eten kunstmatig is maar dat afwasmiddel wel echt citroensap bevat.
Happy Hippy is geen Back for Breakfast.
Olive Branch stinkt.
Voor anderen is zo'n topic alleen niet zo interessant meer als meer dan de helft over die TPG bus gaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die twee zijn soms onvermijdelijk met elkaar verbonden helaas...
Tja, andersom zijn er ook wel eens conversaties die voor "ons" niet te volgen zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Voor anderen is zo'n topic alleen niet zo interessant meer als meer dan de helft over die TPG bus gaat.
Mooi zo!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Vava het volgende:
Elefes en ymme, ik heb jullie enveloppen ontvangenheel erg bedankt!
Jaaaaa hij is perfect aangekomenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooi zo!Ik hoop dat het goed is aangekomen..
Ik zal je nog even mailen een dezer dagen, nu eventjes druk
Dit weekend waarschijnlijk weer Lushen
40 nieuwe productenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:52 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor producten er allemaal uitkomen dit jaar. Ik las op het UK forum dat er nog 40 (!!!) nieuwe producten bij gaan komen.
Waarvan de helft kerst 2006 producten?quote:
Oja idd, nouja, verdeeld over het hele jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarvan de helft kerst 2006 producten?
In Haarlem was vorige week nog veel Snowcake en Snowfairyquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:00 schreef _evenstar_ het volgende:
hmmm als ze snowcake en snowfairy dan maar weer doen verkopen![]()
ik heb nog geneog tot het eind van het jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:02 schreef Vava het volgende:
[..]
In Haarlem was vorige week nog veel Snowcake en Snowfairy
Ja ik ook welquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik heb nog geneog tot het eind van het jaar
idd, en moederdag dan nog, en misschien nog eens wat tussendoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:06 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik had de indruk dat ze het over 'vaste' dingen hebben, want er werd gezegd dat het een uitbreiding van het assortiment zou zijn, omdat er meer komt dan er weggaat. Maar hoe dan ook, de helft kerstproducten zou nog steeds twintig nieuwe producten betekenen =P
Hij ziet er zo lief uit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:47 schreef noekje het volgende:
Ik las net het Engelse forum dat die nieuwe bbs, Pop in the bath naar The Olive Branch ruikt. Ik weet het niet maar iemand zei dat.
Dan verstuur je je pakjes toch via een ander bedrijf, keuze genoeg tegenwoordigquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, sorry, ik heb weinig fiducie meer in de TPG.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef SHE het volgende:
Ik ben heeeel erg verwend door Xcuse ! Ze heeft allemaal monstertjes meegegeven, in originele LUSH tas![]()
De schat ! Lekker wijf ook![]()
Als je zaterdag in Bunnik moet zijn, zou je kunnen overwegen om te reizen via den Bosch... In Arnhem zit, zoals gezegd, geen Lush en op zondag is die in den Bosch hoogstwaarschijnlijk niet open. Anders moet je Lush den Bosch even bellen met de vraag wanneer zij koopzondag hebben!quote:De snow fairy is in elk geval binnen en ik ben mijn karma kwijt. Zijn in den bosch trouwens de winkels open op zondag? Zou me namelijk beter uitkomen dan de zaterdag.
Moeilijk tips geven als we niet weten wat je lekker vindt he?quote:En wat moet ik dit weekend ZEKER meenemen? Ik wil tips !
Onderste status geeft als inhoud dat het pakketje de volgende dag bezorgd zal worden. Dat is morgen!quote:Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 23-03-2006 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd op sorteercentrum 24-03-2006 Dordrecht , intern transport pakketten
Gelukkig. Tenminsten 1 ding wat ontvangen is al.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Vava het volgende:
Elefes en ymme, ik heb jullie enveloppen ontvangenheel erg bedankt!
Nou en bedank je vader maar van mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Goed, mijn pa is over de zeik"Ze is niet te vertrouwen!!"... Ja pa, ze gaat me ook echt oplichten voor een stuk ZEEP!
Ymme, weet je zeker dat de code goed is? Of kun jij mijn gegevens invoeren en kijken wat er bij jou uit komt rollen. Want ik snap er geen hol meer van :|
Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 23-03-2006 Zwolle , intern transport pakkettenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:00 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ja ik vond het ookal zeer vriendelijk van mijn vader.. Heb ik hem ook gezegd hoor! Enige wat hij weet is dat ik iets van je krijg en dat ik het nog niet heb! Ik heb maar gezegd dat ik nog wél vertrouwen heb ik de mensheid en dat het me weinig kan schelen dat hij dat nie heeft, maar dat zich ervan afzijdig moet houden. Trouwens, het is een stuk ZEEP!
Nou ja, ik kreeg wel gelijk.... Hoera.
Zonder sterretje...
Als ik er tijd voor krijg, vandaag.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:02 schreef teigan het volgende:
ymme, is mijn pakketje gisteren nog op de post gegaan? Of wordt het vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |