boodschappen weer inleverenquote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
Er komt een behoorlijke sanctie aan.
Vaas stuk, bier flesje over de schutting, fluisteren
Daarom mag Menno ook niet herhalen wat ze heeft gezegd. Dat ze genoten heeft van z'n piemel.quote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef Rianne84 het volgende:
dido vindt het beschamend dat ze pas opbeurt als ze een sigaret en wijn heeft
quote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Ik dacht dat we hier commentaar op de Live streams gaven![]()
Er komt een groep sanctie is veel leuker.quote:Op zondag 18 september 2005 14:19 schreef flugeltje het volgende:
Roel krijgt straks een 'gesprek' met BB... Die gaat zo ontzettend op z'n falie krijgen. (ze moeten natuurlijk op Hummie wachten om de 'sanctie' te bespreken)
een utrechtse studentjequote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef Rianne84 het volgende:
dido heeft een dagboek over mannen met achterin een scorelijst
Die eerste 2 kan ik inkomen, maar een sanctie voor fluisteren? Bovendien, wat valt er onder fluisteren, zachtjes praten mag wel?quote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
Er komt een behoorlijke sanctie aan.
Vaas stuk, bier flesje over de schutting, fluisteren
Volgens mij denkt Tanja haar vadervoorhetkindje gevonden te hebben.quote:
Ze schijnt ook te hebben gezegd dat ze drijfnat van hem werd. Later maakte ze ervan dat ze bedoelde dat het van het water in de jacuzzi kwam.quote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarom mag Menno ook niet herhalen wat ze heeft gezegd. Dat ze genoten heeft van z'n piemel.
![]()
![]()
BB5 - Favorieten-lijstjes na de eerste indrukquote:Op zondag 18 september 2005 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voorlopig hoe ik hem toch even zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |